Goedemorgen dames! Pff ben moe! maar het bloed prikken is gelukt. Toen wij daar kwamen zat niemand dus waren wij eerst aan de beurt. Deze vrouw was wel geduldiger en wachtte tot ik er klaar voor was, maar deed wel meer pijn met prikken Mijn arm is beurs! @dreames 33weken @mamamieke dat geloof ik best! Ik slap al moeilijk met mijn buik! Maar jij hebt er 2! Beterschap! Vandaag moet het wat koeler zijn, hopelijk heb jij daar baat bij! @Azeb waarom was die van gisteren afgekeurd dan? @tweety 32 weken Hier is het licht bewolkt en koel. Hopelijk blijft het zo, niet te veel zon, geen regen, kanik alsnog mijn wasje ophangen Zag wel dat het donderdag 30 was en dan de vrijdag weer kans op regen en 22 graden wat een geschommel! Als het zaterdag maar droog en koel is @Mss Ace oooh verlof in zicht! @IrisB pff ja wat een gedoe om weer een beetje te kunnen slapen! Hier wel lekker geslapen, alleen kort Mijn dutje moet wachten want ik heb om half 11 de fysio en dan ff boodschappies doen. En dan ff langs mijn ouders een bakkie doen. DAn lekker thuis bammetje en slapen
@Tweety: Gefelicieerd met je 32 weken.... Hier trouwens ook 32 weken... Is wel een beetje raar, want de gyn sprak laatst van de beeb te halen tussen 37 en 38 weken... Das al binnen 5 weekjes
Ik heb ook een ks gehad en had juist geen pijnlijke ervaringen met het geven van borstvoeding (trok wel een beetje maar was heel goed te doen). Okee, kon haar niet direct borstvoeding geven maar de dag erna (ben s nachts bevallen) heb ik gekolfd en heeft de haar eerste borstvoeding gehad. Wel had ik de eerste paardagen last van de wond, maar na 3 dagen schuifelde ik al naar het toilet en kon ik voorzichtig staan. Na 2 weken liep ik alweer rond en deed ik vanalles (maar ik genees blijkbaar snel ) Dus een ks hoeft niet pijnlijk te zijn Op de site waar het van de moxa-therapie stond, stond ook erbij dat je het beste door je vriend thuis kon laten uitvoeren of via accupunturist (wordt volgens mij vergoed door ziekenfonds als je extra verzekerd bent) Misschien moet je die site eens doorlezen, staat redelijk wat info op over stuitbevallingen. bloedprikkers succes vandaag woehoe! 35 weken! Nog (maximaal ) 3 weken en 2 dagen te gaan voordat ..... wordt geboren Nu snel het huis toonbaar maken, mijn smoeder is over kleine 3 uurtjes hier om Raven op te halen. Haar tas inpakken, zwembroek en hoedje niet vergeten en Ivo op tijd wakker maken want hij is vannacht pas laat thuis gekomen (parr, dus nog geen salade van de Mac gehad en anders ziet hij Raven niet meer tot donderdag (hij heeft haar sinds zaterdag niet meer gezien) Slecht geslapen vannacht. Was te warm (29 graden!) en benauwd. Kon geen houding vinden omdat ik constant een harde buik had. 4x moeten opstaan om naar wc te gaan en weer belachelijk vroeg wakker (zelfs Raven sliep nog) Bah geen zin om te poetsen maar straks is het er te warm voor, dus moet nu wel...
@dorientje jij ook feli met de 32 weken zie dat me banner weer achterloopt pff wordt je ook gek van de tijd en dat staan toch echt goed nou ja als ik het zelf maar weet wanneer we uitgerekend zijn hihi.
IrisB, jaja ik wil ook het crumble recept! (nog een weekje en dan verlof, moet dan toch de dagen gevuld krijgen 8) ) Balen dat de draaipoging niet gelukt is. Mijn beebje lag tot 34 weken verkeerd, en nu ligt hij/zij in één keer goed (phoe ) Duimen dat er alsnog gedraaid gaat worden bij jullie Net mijn beebje een electrisch schok toegdiend , ik ging de paardjes voeren maar bukte niet ver genoeg onder de omheining door. Ik kreeg me toch een schok, zelf mijn paardje sloeg op de vlucht (ondanks dat ik zijn voeremmertje vast had, zeeeeer uniek) Maar goed, ik ben me even rot geschrokken (en waarschijnlijk ben ik niet de enige ) Arm beebje....
@jekkia toch niet nou vandaag mssn? poeh hé ik werd met net een potje duizelig! Ik zit gewoon achter de pc mijn koffie te drinken, voel ik mij ineens erg misselijk en toen erg duizelig en toen werd alles licht en wit voor mijn ogen, ben snel gan liggen pff wat raar! zou het door de prikken komen? lijkt mij niet omdat ik maar 1 buis heb afgegeven...
parr, wat vervelend zeg, doe maar effe lekker rustig aan. Lijkt me ook stug als het door het prikken zou komen omdat je maar één buisje gegeven hebt. Misschien een combi, weinig gegeten, buisje bloed, warmte zwangerschap enz enz (ik heb geen flauw idee)
wat vinden jullie van het liedje van "jack johnson" "with my own two hands" (is eigenlijjk oorspronkelijk van ben harper, maar geloof dat dat een reggaeversie is, en daar hou ik niet van). Dat liedje staat ook op hyves bij die ene fotorapportage van een waterbevalling bij de gadgets. Ik vind het echt een fijn liedje, vooral als er mensen in je kennissenkring zijn die zich afvragen waarom je een kind op deze wereld wil zetten, omdat de wereld toch niet leuk zou zijn. Dan is zo'n liedje juist weer de positieve benadering Ik vraag me af of het ooit ook als babyliedje ontstaan is; denk van niet...
gaat het al wat beter parr? iris, ik wil dat recept ook wel *watertandsmiley* dreames, ik moet ook nog 2 en halve week werken, bleh. gelukkig heb ik hier en daar een vakantiedagje gepland (had ik nog over). dus het zijn nog maar 9 werkdagen
Goedemorgen meiden! Vannacht ook weer goed geslapen, dankzij de nieuwe ventilator aan het voeteneind Manlief had ook een kinderzwembadje meegenomen.....maar op buienradar lijkt het als of we heel veel regen gaan krijgen, dus ik heb hem nog maar niet gevuld.... @IrisB, ja lekker het recept van de crumble! @Parr, rustig aan meid. Het kan een combi zijn ook met dit weer. Succes! @Sasha, ah arm kindje...hihi en arme jij natuurlijk! @Dorientje, waarom gaan ze jouw kindje rond de 37-38 weken halen? @Mamameike, succes vandaag Ik hoop voor je dat de beebs zich snel aandienen! @Funnyme, hoe is het met jou? Is het nog vol te houden? Weer een heleboel mijlpalen vandaag! Proficiat meiden. Het is nu echt aftellen geblazen, heerlijk he!
Hoi meiden, Ik kreeg via mijn hyves een berichtje van ingeltje. Of ik ook weer eens op het forum zou komen. Het is echt heel lang geleden. Maar er zijn gewoon te veel dingen gebeurt. Gelukkig gaat de zwangerschap goed dus daar is niks over te klagen. ik zal proberen vanaf nu weer wat vaker te komen en probeer het weer bij te houden wat jullie allemaal kletsen. ik zet zo weer wat nieuwe foto´s in mijn album. groetjes ELise
Oef sasha: da's schrikken.... Parr: rustig aan doen meis, eten moet vast nog even zakken. Oef gestofzuigd, gepoetst en nu gauw naar beneden, want schoonmoeder staat zo aan de deur! Was ik helemaal vergeten, kwam er vannacht om 1 uur achter! Stressss! Poetseeeee! Tot vanmiddag!
Goodmorning! Hier heeft het GEREGEND! Jaaaaa! Eindelijk. @Parr: 't zal wel de combi warmte, vocht vasthouden in je voeten ipv je aderen , zwangerschap en zo zijn. 1 buisje bloed is namelijk maar 1 theelepeltje, dus daar kan 't niet van zijn. Ik had het van de week ook ineens. Zat ik achter de PC wordt ik ineens heel duizelig. Ben wat water gaan drinken en toen zakte het snel. Goed je vochtinname op peil houden met dit weer! En rustigjes aan doen natuurlijk. @Jekkia en Mamameike: jullie hebben denk ik het snelst jullie beebies. En FunnyMe waarschijnlijk ook. Spannend hoor! @Moppiepoppie: vind je het niet jammer dat je moeder net naar de Antillen vertrekt als jij haar kleinkind op de wereld gaat zetten? Mijn ouders/schoonouders hebben expres geen vakantie of zoiets geboekt rond 'de' datum. Of heb je niet zo'n band met je moeder? @Sasha: oei, dat is inderdaad letterlijk schrik-draad... @IrisB: dank voor het recept en poets ze! @Elise: welkom terug! Als je iets kwijt wilt kan het hier altijd he? @Dreames: nog 2,5 week werken? Pittig hoor. Ik ben acheraf wel blij dat ik gestopt ben met 34 weken. Had niet gedacht dat ik het nu zo zwaar zou vinden (en dan heb ik nog niet eens bekkenpijn of bloeddrukproblemen of andere vervelende kwaaltjes).
elise, wb dan maar....fijn dat alles ok is miss ace....ze dienen zich nog niet aan helaas....eingelijk maar beter ook voor hen. heb inmiddels knallende koppijn...GRRR
@Yule: ja wel een beetje, maar als ze een andere datum had kunnen kiezen had ze dat wel gedaan. Dus ik gun het haar gewoon. Ze komt waarschijnlijk met de kerst dan op vakantie om te kijken wat ik op de wereld gezet heb
Hee meiden, Lees alles mee maar eigenlijk geen puf om te typen, echt erg Vannacht erg slecht geslapen, steeds wakker, te warm, overal pijn. Zie er erg tegenop om zo te gaan werken, wil in mijn bedje liggen en bijkomen. Weet niet meer wie het vroeg over buiten adem zijn, maar ik heb het de laatste 2 dagen ook heel erg. Dan snak ik echt naar lucht, het gevoel alsof de lucht te dik is om in te ademen, heel eng. Kan amper wat doen of ik sta te hijgen als een paard. Net weer een hele zware bevalling gehad op het toilet. Was vanaf vrijdag al niet geweest en dan is het 1 grote harde klont geworden. Sorry voor de plastische omschrijving. Mijn hemel, wat een pijn en ellende is dat toch. Je wilt niet weten wat ik dan moet doen om het eruit te krijgen. Ben bekaf Dat kind eruit persen wordt straks een makkie Gisteren is schoonmama naar de babykamer komen kijken (wonen verder weg). Tja zei ze, wat hebben jullie nog nodig? Uhhh, niks eigenlijk, hebben alles 2dehands gekocht of gekregen. Ja maar die kleine moet toch ook wat van de andere oma krijgen? Tja, had ze iets eerder mee moeten komen, niet als we alles al in huis hebben Mijn ouders hebben 1000 eurie gegeven voor de babykamer, maar we hebben een 2dehands kamertje gekocht en de rest bij meubels voor het nieuwe huis gelegd. Vond het wel moeilijk dat tegen smama te zeggen, maar het is niet anders. Wel weer wat lieve kleertjes gekregen, deze keer gelukkig wel mijn smaak Zo, ga zo even douchen en lunchen en dan op aan de arbeid Wil gewoon liggen en zwanger zijn, niet sociaal moeten doen met deze temp. <klaagklaag>
Inmiddels weer alles bijgelezen: Kaatje> nog gefeliciteerd met je mannetje meis (beter laat dan nooit he ) Funnyme> nou ja zeg even ruim 900euro afschrijven zijn ze helemaal @$)&*)!. Hoor heel vaak klachten over Oxio enzo, blijf lekker veilig bij Eneco die hebben (mij tenminste) al 4.5jaar klantvriendelijk geholpen. Ingeltje> fijn dat de APK weer goed was groeiecho krijg je inderdaad ook bij overgewicht (krijg ik dus ook over 3 weken ) maar gewoon positief zien hoor want het is alleen ter controle en wij kunnen ons kindje weer zien YOEHOE Krisstel> Bij ziekenhuis rode kruis in den haag (waar wij waarschijnlijk gaan bevallen) hebben ze verloskamers en weeënkamers, ben benieuwd wanneer je naar het zkh mag. vind 8 cm ook erggggg laat, zal het er eens over hebben met de VK de volgende keer. Mamameike> wat een naar mens van de kraamzorg! Alsof je met een tweeling niet hoeft te weten wat je in huis moet hebben zal als ik jou was een schriftelijke klacht indienen! Devilschase> nou ja zeg dat mens heeft helemaal niets te maken met het haar van jou katten!! Ik had zondag ook gestofzuigd en ik kom 2 minuten later in de kamer hadden ze net liggen vechten dus allemaal plukken haar . Dat wil toch niet zeggen dat je dan vies bent stom mens! Kan er echt boos om worden Jannes> auw ik voel de pijn al als ik je verhaal lees je kleine kan evt nog draaien tot 36 weken maar dan moet het echt goed liggen (zei mijn VK) gaan ze met 36 weken nog een keer kijken of word het al zeker een KS? Irisb> de drukker op vakantie? stel nou dat de kleine vandaag geboren word, kan je dan pas volgende week doorgeven? Jekkia>18 kids vind er 2 max 3 wel genoeg hahaha Sasha> een shock jeetje dat is schrikken! Aan alle mijlpaalbehalers> YOEHOE Elise> welkom terug meis! Freesia> misschien kan je eens proberen om een paar extra lepels olie door je eten te doen, wellicht helpt het Meeting> wat een afzetters!! Volgens mij vonden ze ons ook wel een soort van lastig doordat we eerst vroegen om de tafels goed te zetten en om het kraanwater. Weten jullie trouwens wat we kwijt waren voor die paar uurtjes in de parkeergarage . 15 eurie!!! gelukkig waren we met zn 2en en is het altijd nog voordeliger dan een retourtje met de trein (18eurie) maar toch Enveloppen> hier zijn ze ook al binnen, ze zijn een beetje crème kleurig. Ik ga ze niet schrijven heb echt geen zin om 80 adressen te gaan schrijven. Ga de adressen afdrukken op etiketten en deze komen dan in ballonvorm (de meiden van de meeting weten wel welke ) op de enveloppe. Als ik een voorbeeldje heb zal ik deze wel ff showen
en een stukkie ego: Zo daar zijn we weer. Wat een dag was het gister zeg, mannetje had zich zondagaaf gestoten tegen de koelkast met zijn kleine teentje, wilde niet naar de EHBO ofzo dus is gewoon naar bedje gegaan (hij kon voor geen meter slapen) gistermorgen wilde hij zijn bed uitgaan om te gaan werken maar hij kon er niet meer op staan dus ik de dokter gebeld en daar moest hij gelijk heenkomen, dus wij naar de dokter. We zitten nu 4,5 jaar bij deze dokter en mannetje had hem nog nooit gezien zo vaak bezoekt hij de dokter de dokter zelf merkte dit ook op. We moesten direct naar het ziekenhuis om fotos te laten maken. Gelukkig is er niets gebroken alleen zwaaaaaaar gekneusd. Mannetje wilde toch gaan werken dus ik heb hem gebracht. Daarna schappies gedaan, toen was ik echt helemaal op en ben op bedje gaan liggen, moest hem om 18uur natuurlijk ook weer ophalen dus heb de hele dag op de klok gekeken L had savonds echt geen puf meer om iets te doen dus ben lekker op de bank geploft en vroeg gaan slapen.