Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ze de laatste 3 maanden een kilo per maand aankomen. Weet niet meer zeker en ook niet meer waar ik dat gelezen heb. Weet ook niet meer waar ik mij geheugen heb gelaten Iemand mijn geheugen gezien? Of had ik dat al gevraagd....
13 aug word ik ingeleid. Kindjes wegen nu 2187 gr en 2240. Dus net zo groot als dat een gemiddeld kindje met een eenlingzwangerschap zou wegen. Ctg hoeft ook niet meer. En volgende week dinsdag laatste consult waarbij ze alles over het inleiden gaan vertellen. Vind het zo spannend. Het is al over 15 dagen!
ff ego berichtje, is niet te doen tijdens de vakantie om alles bij te houden vanmorgen weer naar het ziekenhuis en hartje slaat nog steeds over dus volgende week weer terug. voorlopig iedere week naar de gyn. met het beebje was alles goed maar als het hartje over blijft slaan dan moet ik iedere week naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis bevallen, beetje jammer maar beter het zekere voor het onzekere. meestal gaat dit over zo gauw het kindje geboren is maar dat willen ze natuurlijk wel in de gaten houden. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@IrisB, klinkt lekker dus als je een keer tijd hebt zou je het dan naar mij willen PBen? @Yule, aan de hand van fotos (beeldhouwwerken) kon je zien wat er tijdens de ontsluitingsfase en de geboorte gebeurde. Verder moesten de mannen ons masseren voor als we rug- en/of beenweeën krijgen en ze deed zelf het puffen voor zodat de mannen hoe het moet. (ze hoefden niet mee te doen ) Verder tips zoals eten meenemen en wat de man moet doen, stel de vk is er nog niet en het kindje komt al. @Parr, eigenlijk was er niet zoveel grappigs..daarom ook super irritant..denk dat hij een beetje onwennig was. Inderdaad raar een heel buisje bloed alleen voor Hb..maar goed heb je ook weer gehad. Hoe ging het bij de fysio en met je duizeligheid? @Wupje, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? @Meike, nog even wachten tot zondag dan komt de nieuwe douche toch @Moppiem, jaaa mooi liedje is dat hé! @Elise, fijn dat alles goed gaat..wat een mooie kamer, zelf geschilderd? @Freesia, vervelend zon stoelgang, vorige week had ik dat ook en heb toen de ademhalingsoefeningen toegepast van de gym, werkte wel (voor de pijn dan) @Roshi, zei toch al dat het een fortuin zou kosten maar was wel de moeite waard of niet? Zielig voor je ventje..is ie nou ook heeeel zielig of valt het mee? @Dnisse, hoop dat het niets is, succes vanmiddag! @Kaatje, mooi dat alles goed was en dat de kleine goed ligt en lekker dat je moeder even aan de schoonmaak is geweest altijd handig die lieve moeders. @Funnyme, wat spannend en super dat je een datum hebt. Nog even volhouden meid!
Vanmorgen bij de vk geweest en de kleine is met het hoofdje ingedaald Ben zo blij omdat het nogal een dwarsligger was. Bloeddruk was 110/65 en ben 5,7 kilo aangekomen dus alles netjes. Nu nog één keer over twee weken terugkomen en dan elke week. Vandaag ook maar eens Rennies gekocht want word echt gek van het maagzuur..hoop dat het helpt.
nou precies retourtje met de trein had trouwens 18euro gekost dus eigenlijk zijn we wel voordelig uit maar schrok toch wel even hoor hahaha mannetje is een echte doorzetter dus daar zal je niet snel aan merken dat hij pijn heeft. Heb hem gister en massage gegeven dus hij was weer helemaal blij fijn dat alles goed was bij de VK! en super dat de kleine is ingedaald
Funnyme, oh wat fijn meid dat je nu een datum hebt! Echt lekker om daar naar toe te leven! Anno, het is balen, maar het is inderdaad niet anders. Het is dan ook wel een geruststelling om in het zkh te bevallen. Krisstel, fijn dat alles weer goed was!
FunnyMe, wat spannend ! Nog maar 2 weekjes wachten en je hebt je babys in je armen. roshi, ik heb geen idee wat hij nog groeid,misschien is een goede om het hier in het vk topic te vragen?
Wat een goed nieuws FunneMe! Weet ik ook wanneer ik een smsje kan verwachten haha. Spannend hoor! Las dat iemand ook een suikertest moest doen. Ik had er al 1 in het begin van m'n zwangerschap gehad, maar nu moet ik er weer 1 (over een weekje). M'n waarde was niet te hoog, maar wel aan de hoge kant en voor de zekerheid wilden ze ff testen. Ik heb vrijdag een groeiecho bij de gyn, ben ook wel heel benieuwd En vanmorgen de telef. intake gehad van de kraamzorg. Ik krijg ook 49 uur, indien het personeel het toelaat, dus daar hopen we dan maar op
Vanavond op Netwerk gaan ze het hebben over Astro tv (van net5). Ik ga zeker kijken. De vriend (edward voor de kijkers) van mijn smoeder is daar regelmatig te zien in dat programma als paragnost en alternatieve arts Ben benieuwd hoe erg dat programma wordt afgekraakt. Vind die programma's zelf ook 10x niks.
lees net dat je gemiddeld met 33 weken op de 41 cm lang en 2050 gram zit met 40 weken geeft hij aan 50 cm lang en 3400 gram
hoi weet er iemand nog zo wat je allemaal in je tas moet stoppen voor mee te nemen naar het ziekenhuis, wilde die toch wel een beetje klaar gaan zetten want je weet nu maar nooit natuurlijk. zo gauw ik de kleine niet meer voel moet ik bellen en komen dus toch maar een tasje klaarzetten. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx