Hey meiden, Wij zijn net terug van een avondje verloskamers..... Ik heb om vier uur weeën gekregen, die ik echt moest weg puffen en bijzonder pijnlijk waren....dus mijn man gebeld, die moest eigenlijk tot zes uur werken, maar kon gelukkig direct komen. En naar het zkh gebeld, ik moest komen. Ik had om de 5 min weeën. Daar gekomen had ik ze ongeveer om de 8 min, rond half 8 hebben ze gekeken en had ik nog steeds maar mijn ene cm. Omdat ik nu 34 wk ben gaan ze me niet meer remmen, en ik vond het ook echt niet erg als het nu door zou zetten. Ik heb lekker in bad gezeten daar en op een gegeven moment had ik om de 3 min weeën, maar helaas zakte dat na een half uurtje weer weg. Om half 11 had ik nog steeds maar 1 cm, dus ik mocht kiezen: of opgenomen worden of naar huis. Ik heb er voor gekozen om naar huis gegaan, de weeën waren zo goed als weg.....en thuis ben je toch meer ontspannen. Dus nu zijn we weer thuis en wachten we maar weer af...ze kunnen er gewoon niets van zeggen hoe het zal gaan lopen, het kan vannacht alsnog aan de gang gaan, maar het kan ook nog weken duren..... Slaap lekker allemaal, ik hoop dat ik dat ook doe, want ik ben er aardig moe van geworden!
Hey meiden! Hier ff een *buddy - berichtje*! Kreeg net een smsje van mn buddy Wupje dat ze in t ziekenhuis ligt. Ze ging naar het ziekenhuis voor een suikeronderzoek, en toen viel ze opeens flauw en moest ze overgeven. Nu houden ze haar daar ter observatie. Met de beeb was gelukkig wel alles goed! En jullie krijgen ook allemaal de groetjes van haar! Groetjes, Cossy
Nou zeg dames! Binnen 1 minuut van die gekke berichten plaatsen Steen: poeh wat spannend! Nog wel iets te vroeg, maar geen levensbedreigende situatie natuurlijk als kindje komt. Heeeeel erg veel succes vannacht! Hoop ergens voor je dat het nog een paar weekjes duurt, maar snap ook wel dat het ook wel weer fijn is als kindje wél komt, beetje dubbel dus! Alle goeds in ieder geval! Wupje: oei dat klinkt niet helemaal lekker zeg... hoop dat ze gauw weer opknapt.
@steen jeetje meid! Wat een avond! Ik hoop dat jij wat kan slapen! Spannend zo! Hopelijk blijft de beeb nog iets langer in jouw buik! *knuff @cossy bedankt voor het doorgeven! @wupje jeetje meid ook niet niks! hopelijk mag je gauw naar huis! Jeetje dat flauwvallen en overgeven lijkt een beetje op wat ik vanochtned had mssn wordt de warmte ons allemaal te veel? @miracle yes! poessie weer thuis! verkouden? ja lijkt mij ook, als hi nooit buiten komt en dan dat regen warmte regen warmte vertroetel hem lekker @elise wat leuk dat jouw zus ook zwanger is! @krisstel super dat het helpt! hopelijk kun je dan weer lekker genieten van lekker eten! @lola nieuwe auto super
Even snel: Steen: oei, valse weeen, maar dan gaat het niet lang meer op zich duren Wupje: Germ maedje tog, hoop dat het snel beter met je gaat Miravcle: Jippie, poes terug! Je vraagt je toch af wat die al die tijd heeft uitgespookt. (was die poes van jullie nou gechipt?) Ik baal hier als een stekker, beelscherm van de pc is stuk gegaan. Zit nu op een gehalveerd scherm te kijken (hele kleine lettertjes) Dus zal niet erg veel online zijn totdat ik een nieuw beeldscherm heb. Heb erg slecht geslapen vannacht, werdt bijna elk uur wel wakker
wow! goed nieuws meid! ben echt blij voor je! en nu nog even gaan genieten hoor, voor je t weet is je dikke buik weg
@wupje.....ook ik hoop dat je snel naar huis mag en dat alles weer goed met je gaat ! sterkte @steen, wat vervelend dat het nu weer niet door zet, t zal voor jou niet lang meer duren als ik dat zo lees...sterkte met de laatste weekjes!
mijn mannetje belde net, collega van hem heeft een zoon gekregen vannacht. Ben wel jalours, ben het spuugzat en snotverkouden.... heb vaanacht gelukkig wel goed geslapen en de kleine meid gaat vandaag naar de Buiten schoolse opvang dus ik heb even een dagje geen verplichtingen ow ja...bellen naar de keukenzaak want onze koelkast heeft het begeven..GRRRRRRRRRRRR
@miracle gelukkig je poes is er weer. \/ @wupje he meis das wat hoop dat je snel weer naar huis mag. @steen o spannend dus gisteren. hoop dat je vanacht hebt kunnen slapen. en dat je je weer goed voelt. @mamameike je koelkast begeven grr das niet leuk met dit weer. lekker hoor een dagje rust. @jakkia das balen niet erg makkelijk kijken nu voor jou op de pc dus. hier heerlijk geslapen vanacht was het lekker koel hier buiten stond een briesje die lekker naar binnen kwam. vanmorgen wel weer vroeg wakker maar ja soit. zoonlief werdt pas 45 min later wakker dus heb ff de vaatwasser uit geruimd en wat dingetjes afgewassen. straks nog ff stofzuigen en dweilen het is hier gelukkig nog niet erg warm. verder weinig plannen.
Goedmorgen dames, Hier even laten weten hoe het gisteren bij de gyn was. ALLES OKE! Enkel krijg ik wel een keizersnede, want onze dame ligt in stuit. De datum wordt bij mijn volgende controle op 14/08 afgesproken. Het is heel onwaarschijnlijk dat de baby nog zal draaien, want ze ligt 3 weken voor op groei... Normaal zou ze ongeveer 1kg 800 moeten wegen, onze dame weegt nu al 2kg500.. Dus wss al een keizersnede rond 37 weken... gezien het gewicht van de beeb wil de gyn er niet te lang mee wachten...
@Miracle, wat goed dat jullie kat terug is. Succes straks bij de vk! @Lola, leuk..wat heb je gekocht? Jij ook veel succes bij de vk. @Steen, jeetje...je wordt goed uitgetest. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen, snap dat je uitgeput bent van de weeën. Wel spannend zeg... @Wupje, hoop dat alles goed met jullie is...en dat je snel weer naar huis mag. @Meike, dat soort dingen gaan ook altijd kapot als het niet moet. Hebben jullie pas een nieuwe keuken? Wat leuk een kleine erbij..hoe heet hij? @Dorientje, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent of niet? Wel een gek idee dat je al weet wanneer je mama wordt Hier net als Tweety ook goed geslapen, was gelukkig niet zo warm. Hoop dat jullie ook goed hebben geslapen. Nog twee dagen hitte...en dan gelukkig weer wat koeler!
Mag het ook op de lijst dan? Dat ik dinsdag 5 aug laatste controle heb en dat ik dan woe 13 aug ingeleid ga worden...
goedemorgen, hier heerlijk geslapen, gaat steeds beter. gelukkig is het hier nu weer niet zo warm, hopelijk houdt het vandaag een beetje aan. wel spannend hoor dat al die beebjes bijna komen en jullie allemaal al datums gaan krijgen enzo. ik leef nu een beetje van week tot week als ik weer naar het ziekenhuis mag en zie dat alles goed is met ons kleintje en weer wat meer informatie krijg. vraagje, wij willen vandaag iets leuks gaan doen, het is immers vakantie, maar we weten niet wat. iemand tips wat zwangerproof is haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Steen, tjee wat spannend zeg... Ben benieuwd hoe het nu met jou (en je uk) is. Wupje, ook voor jou erg spannend. Hopelijk is er snel duidelijkheid en knap je ook gauw wat op. Funnyme, 13 augustus is de dag dus. Fijn dat je dat nu weet! Ik heb straks weer controle bij de vk, zal ook eens vragen met hoeveel cm ontsluiting ze me naar het ziekenhuis sturen. Maar duik nu eerst even lekker onder een frisse douche! Groeten Azeb
goedemorgen meiden. eerst even ego. Partner avond gister was een ramp. Mannetje was al erg moe van het werken ( en zijn verjaardag die dag ervoor ) dus had eigenlijk al geen fut om te gaan.. maar ging toch mee. nou had liever gehad dat hij thuis was gebleven. eerste kwartier ging het goed,maar toen moesten we dus puf en wieg oefeningen gaan doen, en hij heeft er alleen maar ongeinterreseerd bij gezeten, heeft wel mee gedaan,maar op halve kracht en met een gezicht van.... Gister dus lekker last van hormonen en huilend naar bed gegaan. vandaag nog niets van hem gehoord. Jekkia, ahh arme hond. kan dat soort mensen niet uitstaan. neem dan geen huisdieren als je er niet voor wil/kan zorgen Mijn baarmoeder zat vorige week idd ook tot mijn ribben,en wordt gek van de benauwdheid en maagzuur. 1100 pagina's Miracle, gelukkig is je kat weer terug Steen, en de nacht door gekomen zonder weeen? raar idee hoor, misschien ben je nu wel gewoon aan het bevallen Wupje, ow jee meid. hoop dat je je weer beter voelt en inmiddels weer thuis bent. Knuff
anno: bioscoop? Daar is het ook lekker koel binnen. De batmanfilm is cool als je van actie houdt, Mama Mia is ook erg leuk en gezellig. Of anders, als je buiten wilt zijn, ergens een bootje huren en lekker varen (fluisterbootje of motorbootje ofzo, dan hoef je je niet in te spannen). Wel goed insmeren dan he ! Lekkere tas met eten mee, kun je ergens picknicken onderweg?
hier net toch een regen pff dacht dat het droog bleef vandaag op buienradar maar een mini wolkje te zien die net met het randje over ons heen kwam. achja de zon zal straks wel weer komen ben ik niet bang voor dan wordt het weer warm. net ff de raampjes in de keuken gedaan en gelijk de lcuhtroosters een sopje gegeven dus we zijn weer goed gestart vandaag. nu eerst ff boodschapjes doen. en ja hoor zonnetje is er alweer.
bioscoop hebben we al aan gedacht maar we hebben gistermiddag al een film gekeken dus willen nu iets anders. we hebben echt totaal geen inspiratie en een bootje is hier in de buurt niet zo makkelijk te regelen. nog meer tips? ? jeetje steen misschien wel aan het bevallen las ik, spannend hoor. succes iig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ergens lekker samen lunchen op een terrasje? Of zelf iets lekkers klaar maken en dan naar een mooi plekje (aan het water of in een park ofzo) en daar dan samen picknicken?