Kaatje> ow maar 1? ja dan MOET hij inderdaad wel mee, ik dacht dat je er een paar had. Dan begrijp ik je boosheid wel hoor hij had zich best een avondje kunnen "vermannen". Vind je wel toegevelijk in je sms, had denk ik niet eens iets laten horen maarja belangrijkste is dat hij nu weet wat hij moet doen
Roshi, ik kan het hem ook niet echt kwalijk nemen omdat ik weet waar het door komt. Hij heeft de ziekte van crohn ( voor degene die niet weten wat dat is, het is een chronische darmontsteking ) hierdoor is hij snel moe, en heeft hij veel pijn. Hij heeft anderhalf jaar ziek thuis gelopen en sinds een maand of 3 is hij weer full time aan het werk, omdat hij ons straks een goede toekomst wil geven en zodat ik partime kan gaan werken. Dit full time werken valt hem erg zwaar en vraagt veel van zijn energie. Zat gewoon giga te balen dat hij dan de hele week in huis aan het klussen was, om alles voor de bevalling af te krijgen,en dan precies op 'de' avond zijn energie op was... maar ja komt wel weer goed.
FunnyMe sorry zie het helemaal voor me hoe je door die stoel gaat. Verder niet te veel pijn hoop ik? knuff
Ja dat vertelde de gyn me. Ik heb het ook geprobeerd en er kwam 1 druppie mee. t zal wel niets zijn, maar ik ga het toch maar even in de gaten houden
Want? bang dat je weer door een stoel zakt of hebben de buren het gezien? Anders op een stoel/bank/kussen/plek gaan zitten waar je niet doorheen kan zakken.
haha nou dat zal toch wel mee vallen. neem aan dat mensen met overgewicht die stoelen ook wel kopen.. ik ga maar eens wat nuttigs doen. zit al de hele dag op de bank achter de laptop en tv.
Walrus? gek mens! ik denk echt dat er iets niet goed was met de stoel want onze tuinstoelen (gewoon van die simpele) houden zelfs iemand van 150kilo en weet bijna 100% zeker dat jij geen 150 weegt. Kaatje> had weleens van je gelezen dat hij de ziekte van crohn heeft maar wist eigenlijk niet wat het was. Dus eigenlijk moet hij heel goed plannen om op die manier "alles" te kunnen doen? pff moeilijk hoor. mijn vriendin mailt me net haar baas is op vakantie (wist ik al) maar ze heeft het telefonisch even aan hem voor gelegd. ze schreef me dit: heb net m'n baas gesproken aan de telefoon en ik vertelde over jou. Hij zag het geloof ik ook wel zitten. Wordt dan wrs. een gesprekje na de vakantie ingepland. ben zo blij en hoop zoooooooo dat het 'm word
Hee meiden, Net thuis van werken. 's Ochtends werken is toch wel veeeel relaxter dan in de middag hoor. Ik ben dan nog een stuk fitter, het is minder warm en ik kan 's middags lekker languit. Word nog steeds gillend gek van de pijn in mijn rib, dat uren staan nekt me gewoon. Zou zo graag op iedereen persoonlijk willen reageren, maar kon het niet meer bijhouden (onthouden ). Iedereen die het nodig heeft om welke reden dan ook: een dikke knuf! Morgen hoef ik maar 1 uurtje te werken dus kan ik lekker meer forummen Zit nu te bedenken wat ik zal doen, een tukje boven of met boekje in de tuin... luxe probleem
Cossy pas wel goed op jezelf. Goed naar je lichaam luisteren meid! Jale veel plezie rmet je mannetje Roshi gefeliciteerd met je bannetjes nieuwe baan!!! Ow, weer goed nieuws van die lieve vriendin v an je. Ben nogsteeds met Ingeltje duimen aan het draaien voor jou Tweety Al Gaviscon geprobeerd, heeft wel en vaag pepermuntsmaakje maar wel beter te pruimen van die Antagel Lindaa waarschijnlijk is het gewoon afscheiding geweest. Met dit warme weer kan het nogal waterig worden. Maandverband dragen dus. Vruchtwater ruikt een beetje zoetig en als je op je hand blaas en er komt weer wat uit dan is het waarschijnlijk vruchtwater. Freesia dikke knuf, die kleine van jou ligt nu al dwars Hoop dat die jou ribben snel met rust laat Volgens mij gaat mijn beeldscherm bijna dood, hij ploefte net nog een keer en de lettertjes zijn weer wat kleiner (heb gelukkig hele goeie ogen )
Ik krijg net een SMS-je dat een vriendin van mij bevallen is van een dochter! Anderlhalve week te vroeg, alles is goed met ze! Ben zo blij voor haar!
@tweety het is idd niet het lekkerste, vind het naar zonnenlotie met vage pepermunt smaakje proeven, maar het helpt veel beter dan de rennies! @lindaa hmmm als jij net geplast hebt dan denk ik dat het vruchtwater is geweest, zou dn niet meer mwachten maar de vk bellen hoor! @kaatje goede antwoord terug naar hem! wat heb je nog teruggekregen? @funnyme oh jee funnyme gaat het verder wel!? @freesia ga maar lekker uitrusten idd! morgen nog een dagje dikke knuff terug!
Zo en nu ff ego heb de gras aan de voorkant ook gemaaid (voor diegene die niet weten hoe mijn huis eruit ziet is dat heeeeeeel veel gras) en heb ff in mijn tuin geschoffekd, was ook nodig. Nu ff een wasje ophangen en dan zie ik wel wat ik dan doe... denk mijn voeten ff in een koud badje steken om flink af te koelen
Dat zullen er nogal wat zijn Parr Ik ga maar weer een tukkie doen. Hoorde laatst ook dat je van vocht vasthouden heel erg moe wordt... oh ben ik daaaarom zo moe?! Hihihi... volgens mij is álles nu vermoeiend. Ha de minimonkey valt net in de brievenbus . De babyfoon zal ook zo wel binnenkomen. De Alecto DBX-88 is op dit moment bijna nergens meer te krijgen, dus ik helemaal blij dat ik bij goedkopen.nl eentje had gevonden; bellen ze later dat ie niet meer leverbaar is . Maar de opvolger, DBX-79 is hetzelfde, maar dan nog beter en met meer functies. Bovendien goedkoper, aanbieding nu! Nou dan doe mij die maar! Hopenlijk bezorgen ze hem niet nét tijdens mijn dutje....
Jekkia> ja super he, moet allen nog wel een week of 3 wachten voor ik echt antwoord krijg want hij komt na deze weer op kantoor maar mijn viendinnetje gaat op vakantie volgende week haha het is ook nooit goed he Yule gefeliciteerd met de dochter van je vriendin, hoe heet ze? Parr> jij hebt groene vingers zeg lekker actief bezig geweest dus ik heb trouwens weer zoiets leuks op internet gevonden: http://www.babysticker.nl/ vind ze echt helemaal super.
Roshi, ik duim voor je ( voor de baan ) Yule, leuk ! toevallig een vriendin uit N'koop? Miste gister iemand bij pufles die had weeen, is volgende week uitgerekend. parr, kreeg terug : Ik vond het ook jammer dat het zo tegenviel en heb weinig nieuws gehoord dus dan is het gewoon saai en ik was dood op. Sorry dat ik het op jou reageerde..