September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dank je voor het duimen en echt een lieve sms van je mannetje!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja hij is wel lief ( als ik geen last van mijn hormonen heb :) ) maar heb idd niet veel te klagen met hem.

Heb net belastingpapieren ingevuld, wat een ellende is dat zeg. kreeg een aanslag van 541 euro dus belde of ik het in termijnen kon betalen,moest ik een forumulier invullen,maar willen ze ook precies weten wat je huis gekost heeft,wat je vaste lasten zijn, of je een auto hebt, wat hij koste enz..

maar goed dat is klaar. nu nog de rest van de papieren regelen.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @roshi ja ik heb behoorlijke groene vingers :D

@kaatje oh wat ee lieve sms terug! dat wordt straks weer knuffelen enzo! :) *zwijmel

oef ben weer misselijk maar heb ook berehonger.. ff kijken hoe ik dit ga oplossen

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> pff wat een gedoe he, wij moesten vorig jaar 333euro terug betalen binnen een bepaalde termijn die toevallig 3 maanden was. Ik heb toen (zonder vragen) iedere maand 111 euro overgemaakt, vond het zonde om in 1x 333 kwijt te zijn :D kreeg ik achteraf een brief dat we voortaan wel moeten aangeven als we dit zo willen betalen :confused: ze moeten blij zijn dat het voor de aangegeven datum betaald is pfffff

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    voor alle Winnie de pooh liefhebbers, ik heb vandaag de geboortesticker binnen gekregen. je kan hiermee de naam van het kindje + geboortedatum op het raam plakken. Verder zit er een pooh bij en veel bloempjes en kikkers, vogels, vlinders etc. echt onwijs leuk en zeker waar voor je geld (vind ik)
    ik heb hem besteld op http://www.shop4fans.com/article.asp?ar ... testicker#

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Erg leuk maar zijn de letters ook goed van ver af te zien? en 6 weken levertijd, wordt krap aan :-?

7. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, ik kom voor m'n dutje (sorry, Mss Ace :( ) nog maar even kijken, dan valt het beter bij te houden.

@roshi: Is idd een familiebedrijf... maar we hebben dus een alternatief voor in geval van nood. Leuk dat je op gesprek mag :D

@kaatje: Fijn dat je zo'n lief sms'je terug hebt gekregen.

@tweety: Zolang het maar helpt zeker... maar hopelijk heb je het niet te vaak nodig.

@jekkia: Hou vol, beedscherm, hou vol :( En je ogen natuurlijk ook...

@cossy: Probeer toch een beetje rustig aan te doen deze week... Bah, zo hard moeten werken in dit weer *comfort*

@lindaa: Als het zo veel is en geen urine kan zijn, misschien toch even de VK bellen? Maar als het vruchtwater is, moet er wel meer blijven komen.

@freesia: Ga maar snel uitrusten!

Hier net terug van mn expeditie. Massage bij fysio was weer erg lekker. En heb meteen nog tips over weeen gekregen ook :D Daarna bikini gezocht EN gevonden. Was wel redelijk onaangenaam verrast door voortgang van striae :s Vervelende confronterende pashokjespiegels :evil: Soit, het hoort er bij. Heb best leuke bikini gevonden, dus daar ben ik iig heel blij mij. En ook voedingsbeha, dus die kan straks in de vluchttas als ie gewassen is :D Was wel weer half gesmolten toen ik thuis kwam, dus heb weer een paar glazen spa rood achterover geslagen en snel een lauwe douche genomen.

Nu tijd voor dutje... (nogmaals, sorry Mss Ace :p )

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi leuke stikker

leuke stikkers op die sites maar wel erg prijzig pfff.
    ga ook ff een tukkie doen

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Tweety> ze zijn inderdaad niet echt goedkoop maar ik heb echt een hekel aan de standaard dingen zoals "hoera het is een jongen/meisje" dus was op zoek naar iets anders :D

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuke stickers !

Wij doen op ons slaapkamerraam zo'n 3D ooievaar als hij geboren is en dan beneden voor het raam een slinger.
    Verder balonnen enz.

Echt iets in de babykamer hangen heeft geen zin want dat is een klein raam aan de achterkant van het huis.

Ik ga de hond uitlaten en boodschappen doen.
    tot zo !

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja nog een dingetje.
    heb de echo van zijn voetje in mijn album gezet

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ah wat lief dat voetje **zwijmel** nog 3 weekjes dan mag ik ook weer spieken :D

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Zo net lekker ff naar de kapper geweest. Weer een heel stuk er af, ben er helemaal blij mee! Ik sta in ieder goed op de foto's als die kleine nu komt, hihi ;)

Zo dadelijk maar eens in de tuin neerploffen, ben aardig moe nu...

kaatje en funnyme, ik vond het zelf ook aan de kleine kant, 1900 gram, maar volgens de arts was het netjes dus dat geloven we dan maar....zal het inderdaad wel niet zo'n vette worden als het nog even blijft zitten...is ook niet zo erg :rolleyes:

Lindaa, hoe is het met jou? Heb je contact gehad met de verloskundige? succes meid!

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Steen> een klein kindje is toch ook onwijs schattig :D en als de arst zegt dat het goed is dan is dat vast zo. Lekker weer een "kort" koppie.

Zo ik ga jullie verlaten, ga zo eerst m'n vriendinnetje ophalen op mijn misschien wel toekomstige werkplek (hoophoop) dan gaan we lekker eten en daarna naar de film. Ff een lekker avondje tutten dus :D

Fijne aaf en tot morgen weer!

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Pfff, warum!

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ben ook op zoek naar een leuke geboortesticker, maar ik vind ze van geboortesticker.nl zo prijzig... Mijn man vind dat onzin, die vind dat we hem gewoon moeten bestellen. Maar ik denk steeds wat je van dat geld allemaal nog meer kan kopen... Of ben ik nu een erge krent?

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. Iedereen zegt dat ik zo'n klein buikje heb... Mee eens? Jullie zijn ongeveer even ver, dus jullie kunnen beter vergelijken.

19. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @steen tjonge dan bereid je erop voor en zet het niet door. nou rustig aan maar en afwachten je kan er toch niks aan veranderen komt wanneer het komt. .Toch sterkte voor het geval het straks wel doorzet.

@cossy groetjes en sterkte voor wupje

@funny me fijn dat je een datum hebt. Geweldig dat die kleintjes goed op gewicht zijn.

@foover nog gefeliciteerd

@roshi Daar ga ik na mijn zwangerschaps verlof ook mee beginnen. Maar je moet natuurlijk eerst een goede klatnen kring opbouwen. dus ik ben nu nog niet zo streng.

@linda wel de vk bellen hoor. misschien ben je nu wel aan het bevallen je bent in ieder gval niet meer online. succes!

@kaatje oh wat een lief voetje.

Was vanmiddag aan het lunchen bij mijn moeder. ineens verschrikkelijk misselijk en harde buik. nu gaat het weer en de kleine beweegt goed.

Zou iemand mij weer op de lijst willen zetten. ik ben op 7 sep. uitgerekend. beval i nhet zkh. 1e kindje en willen jullie weten wat het is?

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lindada iedereen heeft een andere buik. Ik heb op yoga iemand zitten waar je bijna niet ziet dat ze zwanger is terwijl ze over een week is uitgerekend en de ander is echt veel groter.
    mooi biukje toch!

Deel Deze Pagina