September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
  2. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    ja da is ook zo! echt heel ver weg. maarja ik ga er bewust van genieten want als ik naar de foto's kijk van mijn buik van mijn eerste zwangerschap denk ik: de tijd gaat ook zo snel!

3. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Ik gebruik mijn 'na de lunch misselijkheidsdip' om even bij jullie bij te lezen. Hi hi het is nu al bijna half 3 en nu pas alles bij gelezen! Allemaal een fijn weekend gehad? Ik heb het heerlijk rustig aangedaan (met filmpjes op de bank en een goed boek in bed). Kon eindelijk 's avonds weer een beetje normaal eten. Gelukkig maar want mijn lief had zelf pizza's gemaakt (lekker!). Dacht dus dat de misselijkheid minder was geworden maar vandaag is hij weer volop terug :(

Och jee Anna, ik had zo gehoopt dat het goed zou blijven gaan. Heel veel sterkte!

Kainda wat een opluchting zeg! Ik moet zeggen dat ik ook wel bang ben dat het vruchtje bij mij niet op de goede plek zit... (komt door de slechte uitslagen van mijn HSGonderzek) de 30e weten we meer.
    Diddl Die broek is echt super fijn! mijn zus heeft die ook (22 weken) en zit inderdaad als een gewone spijkerbroek. Ik wacht nog even, maar ga hem zeker ook kopen. Gelukkig zijn deze zomer de tuniekjes in, kan je buik lekker in verdwijnen. Dus ook de niet zwangerschapskleding kan deze zomer volgens mij prima.
    Funnyme: JOEPIE!!! nog een tweeling mama erbij! wat spannend zeg! En goed om te horen dat er dus twee kloppende hartjes zijn. GEFELICITEERD! Oja en over de vakantieplannen: nog geen vakantieplannen voor de zomer... maar heb 15 maart wel een weekje wintersport geboekt! wat denken jullie: wel of niet op de ski's?????

Oja, en over het bezoek aan de ha. Volgens mij hoeft het dus niet perse. Mijn zus (dezelfde huisarts) was dus niet gegaan, gewoon zelf een verloskunidge gezocht. Toen ze later voor iets anders kwam was hij heel erg boos dat ze niet meteen langs was gekomen. Daarom ben ik afgelopen vrijdag maar braaf langs gegaan. Maar omdat ik al een afspraak in het ziekenhuis had staan heeft hij eigenlijk niet zo veel gedaan, behalve een briefje voor de verloskundige en nieuwe hooikoorts medicijnen (die oude mag ik niet nu ik zwanger ben)

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Welke hooikoortsmedicijnen mag je wel dan? Ik heb ook heel erge hooikoorts en dacht dat ik dit jaar gewoon heel erg moest gaan lijden.... maar als er iets is dat je mag gebruiken zou ik wel heel erg blij zijn!

5. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @ funnyme

wat geweldig zeg van harte gefeliciteerd met je twee ukkies

alle nieuwe dames welkom
    ik ben wel naar de huisarts geweest maar heb nu de gyn gebeld voor een afspraak
    voor de lijst de kalender zegt een jongen ik heb zelf geen idee en 29-01 moet ik naar de gyn voor een echo
    groetjes debby

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb het erbij gezet Debby!

7. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @yule
    dank je wel
    jij bent wel snel met de lijst zeg :)
    leuk dat je het bijhoud allemaal
    groetjes debby

8. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    Wat weer een boel nieuwtjes :)

AL drie tweelingen, dat is wel erg leuk zeg! :)
    Toen ik zwanger was van mijn eerste zat ik op zwangerschaps gym met 10 meiden.
    Drie daarvan waren zwanger van een tweeling :)

Wat zijn er al veel september mama's.

9. mieke

mieke Bekend lid

hey dames

allemaal van harte gefeliciteerd he :D
    ik ga ook weer gezellig mee doen
    geheel onverwacht
    komt er al een broertje of zusje voor onze kleine meid
    ze is nu bijna 11 maanden oud
    ik schrok wel even hoor maar we gaan er helemaal voor
    ben helemaal happy

alleen onze ha die was niks anders dan over een mk bezig tegen mij
    toen ik wou vragen of ze voor mij wilde testen :rolleyes: :evil:
    nee zei ze ik test niks het kan allemaal makkelijk nog mis gaan en bla bla bla
    als je volgende week nog niet ongi bent dan geef je je ochtend plas maar ff af aan de balie dan zullen we nog wel zien
    dus ik vanochtend terug
    terwijl ik nu wel wist 100% dat ik zwanger ben
    alleen al om te pesten
    ik mocht om 11 uur bellen
    zo gezegd zo gedaan en ja hoor de assistente zei
    hartstikke positief
    of ik nog ff een afspraak wilde maken bij de ha
    over hoe en wat nu
    ik zeg ik kom niet om me bang te laten maken bij haar
    ik heb al een afspraak met de vk staan

sorry voor het lange vehaal :oops:

veel liefs mieke

10. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

17 nov 2007
    503
    0
    0
    heel slim meid!
    lekkere huisarts is dat.
    nou je kent je eigen lichaam het beste en lekker overal positief mee omgaan. af en toe kunnen ze ook bot uit de hoek komen hé?
    lekker genieten zou ik zeggen!

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden!

Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik er weer :D De site deed bij ons thuis hartstikke raar deze week en ik kon me ineens niet meer inloggen, ook niet als ik mijn wachtwoord veranderde :( Maar vanmorgen deed hij het ineens weer dus ik ben terug en niet meer van plan om weg te gaan haha!

Hier gaat het aardig, ben vandaag voor het eerst een dag thuis gebleven terwijl ik me had voorgenomen dat niet te doen, maar had vannacht amper geslapen en was zooo misselijk vanmorgen, dus even ene dagje rust. Ik pas mijn broeken ook al niet meer, draag nu lekker veel jurkjes met een dikke maillot eronder, ben trots opmijn beginnende buikje :oops: Morgen intake bij de verloskundige en dan hoor ik wanneer ik de eerste echo heb, onwijs spannend dus!

Het was teveel om bij te lezen maar wil wel even reageren funnyme, ik was helemaal ontroerd (hormonen he :oops: ) maar het is je zooo gegund, twee kleine kanjers, hoe gelukkig zullen jullie zijn!

Ik ga me maar eens douchen haha, vanavond hadden we al een afspraak staan om uit eten te gaan in een wokrestaurant, hoop dat ik trek heb maar dat zal wel niet, voel me de hele dag al BAH!

XXX

12. mieke

mieke Bekend lid

dank je sarahfreely
    dat is zo'n stom mens die ha :evil:
    gelukkig zijn ze daar met z'n 2e
    haar man is echt heeeeeel anders en veel liever
    anders had ik allang een andere ha gehad
    vondt t ook niet echt nodig om daar nog heen te gaan
    want ik moet toch bij de vk zijn
    ik weet wat me tewachten staat t is ook mijn 2e kindje dus
    das handig hihihihi :D

liefs mieke

13. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook heel erg veel last, vooral aan het begin omdat ik vooral reageer op de boompollen, niet zozeer de grassen.

Ik had altijd tabletten (aerus ofzo), maar die mogen dus niet meer. Nu heb ik een neusspray meegekregen. Ik kan thuis straks wel even kijken hoe die heet. Ik had ook oogdruppels gekregen, maar die bleken toch niet zo geschikt: niet te gebruiken bij lenzen... Dus dan zou ik het hele seizoen met een bril op moeten (hihi die heb ik niet eens meer). Dus nu maar even met alleen de neusspray proberen.
    Zoals ik het van de ha begrijp mag je tijdens de zwangerschap alleen die middelen die direct op het slijmvlies werken en dus niet via het bloed. Daarom neusspray en oogdruppels.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihi jij ook al? Bij mij sprongen de tranen ook bijna in de ogen toen ik het las hahaha! Maar goed ik ben van nature al zo'n dweil...wordt allleen nog maar erger pffff ik denk dat ik straks in de supermarkt in huilen uitbarst als iemand me voorlaat ofzo :p

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hallo dames..
    Ik wil me ook graag bij jullie voegen... Na een mk in september na 8, 5 week, ben ik nu weer zwanger! :D
    Ik ben 26 september uitgerekend. 19 februari voor intake en echo naar vk.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gefeliictieerd nieuwe mama's!
    Mijn ha heeft terug gebeld en vroeg mij toch langs te komen volgende week. Mocht gewoon zelf naar vk maar hij kan dan een verwijsbrief maken voor de vk met ander info in zoals medecijnen etc. opzicht wel handig ja! god ik merk vandaag echt die moeheid! pfff en ik moet nog werken :(

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik wil me ook graag hier aansluiten, ik ben rond 20 september 2008 uitgerekend.

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gefeliciteerd Dtretjuh :D

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Goeiemoggel!

sorry blijft leuk :)

Ik heb me vandaag naar de pc weten te slepen, jawel!
    Even ni meer op bed via mobiel op inet.
    Die laptop ken ik trouwens ook wel vergeten want m'n vriend zegt dat ie ni meer aan gaat #@!&#!~

Maar wat lees ik net FUNNYME, een tweeling wat leuk! Dubbel plezier strax! :)
    Gefeliciteerd meid :)

De nieuwe zwangeren ook allemaal welkom en gefeliciteerd natuulk.

Ik moet wel zeggen, vandaag heb ik voor het eerst sinds de medicijnen dat ik me egt 'm btje beter voel.
    Ik gebruik overigens ni de zetpillen maar gewone tabletjes.
    Alleen tegen de avond beginnen ze een btje uit te werken en wor ik weer 'n btje misselijk, pfff.
    En dan moet ik nog avond eten IEJL
    Crackertje met kaas zul je bedoelen!

Alhoewel, gister avond heeft mijn lieve mama patatjes gebakken en mijn stiefvader heeft ze warm en al bij me langs gebracht!
    LIEF HE :p
    Toch smaakt alles me anders hoor, ik zit al 2 weken te kwijlen aan de gedachte van die 4 cheeses pizza die in mn vriezer ligt, maar als ik dan de vriezer open trek om 'm dan tog de oven in de te doen hoef ik al ni meer! +o(

Die flessen van MvM doen mijn misselijkheid ook ni egt goed :(

Vandaag trouwens psies 7 weken, aan de ene kant ben ik wel blij dat er nog nix verkeerd is, maar aan de andere kant ben ik wel bang dat het nog wel gaat komen...
    Geen bloed geeft moed, geeft mij geen moed iig!

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Even een snel berichtje van mij.
    De echo was goed! Ons humpje's hartje klopt ... wat een heerlijk geluid. :D
    We zijn 4 dagen terug gezet, dus de nieuwe datum is 7 september.
    Loop de hele middag al met een smile van oor tot oor.

De reden voor m'n snel groeiende buik is ook duidelijk, m'n bm ligt al vrij hoog. Het kon dus met een normale echo ipv inwendige.
    Heb meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo en natuurlijk even een shirtje bij de babyzaak gekocht. :)

Deel Deze Pagina