hoihoi elise,leuk een jongen! ik heb geen verstand van geboortestickers....vind het wel gaaf maar die muurstickers vind ik niet te betalen, dus heb het maar opgegeven. mijn zwager gaat straks hopelijk de namen op de muur schrijven zodat ik ze in kan schilderen
@mamma meike Wij hebben met een beamer de figuren geprojecteerd op de muur. misschien is dat een idee voor de namen dan kan je allerlei letter soorten gebruiken enzo. Ik weet niet precies wat het idee is?'
Oef het is zo heet... mannetje kwam thuis en ik kon alleen maar huilen.. het is echt niet leuk Ga gauw weer beneden bij de waaier zitten...
Heejheej, Nou een heel relaxed dagje hier heb mij vanmorgen ziekgemeld, het word toch allemaal teveel denk ik + die hitte he! Gister hebben ze een echo gemaakt i.v.m bultjes in mijn oksel en bleek dat het dus echt puur klieren waren ( halleluja ) Wel waren ze geschrokken dat mijn opa aan borstkanker was overleden , dus moet het wel echt heel goed in de gaten houden , en terugkomen als het niet overgaat.. Tweety , had ik mijn nummer nog niet gestuurd Ben ook echt een muts, ik zal hem gelijk even pben!
jee denise, kan me voor stellen dat je geschrokken bent, fijn dat je goed nieuws hebt gekregen! ingeltje....gewoon even lekker janken lucht wel op he?! en we hebben het gewoon zwaar nu dusse onze mannen moeten daar maar begrip voor opbrengen he? knuffel vanaf hier hoor elise, is wel een idee met een beamer alleen een beetje veel gedoe om ergens zo'n ding te vinden aangezien ik geen idee heb wie er zo'n ding heeft...dus we doen het maar op de oude manier
@dniise heb je pb ontvangen jippie \/ kan me buddy bereiken als het nodig is. gelukkig was de echo goed. hoe is het met jullie huisje al klaar? @mamameike ik heb voor me zoontje een schildering gemaakt die heb ik eerst met carbonpapier overgetrokken en daarna geschilderd misschien een idee.
@Kaatje: Sophie heet ze. Ze wonen niet in Nieuwkoop. Dat was wel toevallig geweest! @Elise: leuk een jongen erbij op de lijst! Bij mij is het ook geheim hoor, alleen hier bekend dat het een meisje is. Inderdaad goed om nogmaals te zeggen: niet op hyves zetten in een krabbel ofzo...! Dat geldt voor mij dus ook! @Lindada: wat een schattig kamertje! @Dniise: fijn zeg dat het alleen klieren waren! Wij zijn nog steeds niet klaar met de kamer... Volgende week gaan we nog even naar IKEA voor een plankje en een lampje en naar LOODS 5 in Zaandam voor leuke accesoires. Dan moet het maar eens afgemaakt worden...! Ik zit de laatste dagen zo te twijfelen over de NAAM. We hebben hem al heel erg lang (al voor ik uberhaupt zwanger was) en we zijn er allebei heel blij mee en vinden het een mooie naam. Alleen nu word ik ineens door twijfel overvallen. Herkent iemand dat?
Ik blijf ook steeds twijfelen Zo'n kind moet er haar hele leven mee doen tenslotte, ik vind het nogal wat. Vind het ergens ook een vreemd gevoel om een naam te geven aan een kindje dat je nog niet eens kent. Misschien als we haar zien dat we denken: owww het is een echte... Heb net staan puffen en zweten boven de pannen. Wilde persee weer eens een spaanse tortilla maken, eentje die wél lukt, maar nee hoor Heb het recept letterlijk gevolgd en weer krijg ik hem niet heel uit de pan. En als iets niet lukt, kan ik heel hard vloeken :c: Nou smaakt een roerbak tortilla ook lekker, maar ik wil gewoon punten kunnen snijden, wheeeehhhh! Liefje is de nieuwe schuttingen aan het beitsen (die is gek met deze temp). Komt ie net binnen, alle deurklinken en de kraan onder de beits. Ik zeg niks [-(
@irisb jee je hebt die bikini gevonden @kaatje lief voetje! @lindada als jouw man het wilt doen wrm niet meestal zijn hun diegene die niet zo veel geld willen uitgeven aan een eenmalig iets dus ga er gewoon voor! lieve babykamer! Vind trouwens dat je net zo'n buik heb als shedevil (andere mama die wij via dit forum kennen) jij hebt jouw buik meer naar binnen dan buiten, maar dat geeft ook niet! Jij hebt een leuke buik! en je hebt er waarschijnlijk niet zoveel last van @lindaa dus gewoon afscheiding! pff is wel ff schrikken! @dniise gelukkig maar! maar idd wel regelmatig laten onderzoeken! Hier heeft manneke lekker patatjes mee genomen met ben&jerry's ijs was erg lekker smullen!
Heb net op het nieuws gehoor dat ze hier in België morgen de laatste dag extreme hitte voorspellen... JOEPIE! Daarna wordt het een 22 graden...( is toch al beter te verdragen dan dit weer... @lindaa: gelukkig vals alarm he meid...
@freesia mannen grrr. jammer dat je tortilla niet gelukt is maar ondanks dat smaakte die toch? net lekker wezen douchen met zoonlief maar nu weer klam pfff kan er beter onder blijven staan. vanmiddag geen sikkepit meer uit gevoerd hihi lekker in de tuin gezeten en rene in zijn badje. man lief is werken bleee zo'n hekel aan die avonddiensten nog 1 tegaan en dan is ie weer thuis gelukkig.
lekker he dorientje dat het weer na morgen weer wat draagzamer word? Ik vind het ook heerlijk.. een graad of 22 is lekker met het zonnetje erbij! Alleen hoop niet dat we nu weer bergen aan regen krijgen..*duimduimduim* [-o< Yule, ik geloof dat ik nu al een keer of 4 met de vrouwen van geboortekaartjes.nl heb gebeld omdat ik wispelturig was over de naam.. heb het al tig malen laten veranderen.. Eergisteren heb ik weer gebeld en een andere naam doorgegeven HIHIHI, en twijfel nu alweer! hoezo wispelturig?!?! HAHAHA maar ik heb dit niet alleen met de naam hoor, heb het ook met het geboortegedichtje.. 8-[ en vriendlief wordt een beetje gek van dit wispelturige gedrag..
@Azeb, fijn dat alles goed was bij de vk, rond de 5-6 cm is inderdaad beter! Wel handig zon voorlichtingsavond..hebben wij ook gehad. Weten nu tenminste waar we moeten parkeren en naar binnen moeten @Kaatje, jammer dat hij zo ongeïnteresseerd was..wel grappig zon sms wat je terugkrijgt..had die van mij ook zo kunnen smsen Maar hij heeft het weer goed gemaakt zo te lezen @Tinkerbel, jaaaa hier ook wil eigenlijk ook wel weten wat er in mijn buik zit en deze hitte maakt het ook minder leuk. @Foover, gefeliciteerd met je verjaardag! @Jekkia, wordt je misselijk van dit weer? Dat is ook gek of niet? Alvast veel succes morgen. @Steen inderdaad wel beter als de kleine iets meer groeit, verder alles rustig geweest vandaag? @Iris, bedankt voor het recept! Na morgen komt er toch regen mooi weer om te poetsen Succes morgen bij de vk, hierna mag je om de 2 weken. @Ingeltje, wat lief van Gijs vanmorgen ..helemaal omdat de kleine bewoog. @Tweety, vond het de eerste keer ook smerig, maar helpt wel goed..hopelijk bij jou ook! @Roshi, goed nieuws zeg! Leuk die stickers maar vind ze ook erg prijzig. @Yule, 1,5 week voor de 37 weken of was ze gewoon 38,5 week? Hoe heet ze? Gefeliciteerd. Ha twijfel hier ook nog wel eens maar probeer er dan niet aan te denken omdat de namen ook al bijna 8 jaar hebben. @Parr, hey beetje rustig aandoen hé..helemaal met dit hete weer! Wat een hitte vandaag gelukkig morgenmiddag regen Kleine heeft zijn kontje de andere kant op gegooid en trapt nu heerlijk links vind het nu wel pijnlijk worden..ben blij dat het einde in zicht is.
Mensen wat warm.... Wanneer word het weer ietsje koeler? Ik wou dat ik in Belgie woonde Morgen lekker vrij en dan nog een ochtendje en dan.....VERLOF!Nou ja, eerst een weekje vakantie dan.. Ben er echt blij mee met dit weer. Al die mensjes krijgen medelijden....Wel lief.. Met een kleine buik met dit weer is heerlijk lijkt me. Heb echt een enorme buik . Ben benieuwd wat voor zwaargewicht eruit kom straks . Ga is aan de VK vragen of ze een idee heb,hoeveel het kindje weegt. Volgens haar was het niet te groot ofzo. Kreeg vandaag van een paar clienten een klein cadeautje, omdat ikbijna voor het laatst ben. Echt schattig. Een pluche rammelaar,een rompertje en een slab. Krijg je gewoon weer energie van.... Nou meiden, allemaal sterkte met de warmte! Ps. wanneer komt die schoonmaakdrang?
Hoi, Hier even een egoberichtje: Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest. Alles is goed en de baby is mooi op schema. Hij/zij ligt wel in stuit... dus wel heel hard duimen dat dat nog veranderd de komende weken. Verder zit ik hier met enorm dikke voeten en heb echt last van de warmte. Kan niet wachten tot het weer wat koeler is.
hoi meiden, hier net weer een harde buik gehad. verschrikkelijk last van maagzuur. Echt een onbestemd gevoel in mijn lichaam Naar dat zegt natuurlijk helemaal niks. ik ga zo nog ff mijn mannejte masseren. (dat is het nadeel als je masseur bent. hihi) Ik moet morgen naar de gyn. ga dan vragen hoe groot ze ongeveer verwachten. en of het goed ligt. volgens mij ligt het elk uur wel verschillend die kleine is zo druk. weten jullie wanneer het niet meer kan draaien? ben erg benieuwd. Wij twijfelen niet meer over de namen. of het nou een hij of zij is. je weet het maar nooit. Een ding is zeker. het worden voor allebei drie namen. Waarvan de eerste eigennaam en de laatste twee vernoemd naar onze broertjes die overleden. zijn. maar volgens mij had ik dat al eens verteld. Slaapse allemaal voor straks ik hoop dat het allemaal lukt met die warmte. Ik hoop in ieder geval lekkerder te slapen dan vannacht.
@Krisstel: 38,5 week was het. Op zich prima natuurlijk, maar het lijkt in onze vriendenkring wel besmettelijk, vroeger dan de datum bevallen... maakt dat ik denk dat ik tot 42 door moet lopen om het gemiddelde op te vijzelen... @Freesia: bij mij is een tortilla ook nog NOOIT gelukt... En ben ook niet goed in omeletten. Oefenweeen: volgens mij heb ik die de afgelopen 2 dagen een paar keer gehad. Harde buik met stekende pijn in mijn onderbuik en menstruatiepijn in mijn rug. Duurt ongeveer 1-2 minuten en dan zakt het af. Net terwijl ik op de bank lag kreeg ik er ook 1 en deze moest ik echt wegademen. Zouden dat oefenweeen zijn?
denk het haast wel yule.. ervaar je het ook als een soort hevige menstruatiepijn? zo ervaar ik die oefenweeen eigenlijk
@steen: Jeetje meid, je maakt het spannend... @Wupje: Hè bah, nu jij in het ziekenhuis ter observatie ! Gelukkig is met je kleintje alles goed en met jou morgen hopelijk ook weer... Een Mini Cooper Clubman (soort stationversie van de gewone Mini)... De rode is de oude en de witte de nieuwe... @Roshi: Wat fijn voor je hubbie! Reden voor een feestje! En jij misschien straks ook een nieuwe baan... @Lindaa: Gelukkig geen gebroken vliezen... @Dniise: Gelukkig geen 'enge' dingen gevonden... @Yule: Ik blijf ook twijfelen over welke naam nu de allerleukste is Vanavond bij de verloskundige geweest. Alles is in orde en het kindje is zelfs al helemaal ingedaald. Dat verraste me, aangezien het indalen bij een tweede kindje vaak erg laat in de zwangerschap gebeurt en soms zelfs pas tijdens de bevalling. Ik merk het wel, want mevrouw drukt nogal pijnlijk op een zenuw, waardoor ik tijdens het lopen om de haverklap 'auw!' roep... Ik hoop trouwens dat ik de 'December 2006 mama trend' mag voortzetten. Alle mama's daar die na hun December 2006 baby dit jaar weer zijn bevallen, deden dat ruim (2,5 tot 1 week) voor de uitgerekende datum...
Zo heb in gekregen om hier achter te maaien (ook veel gras) dus dat maar gedaan en hubbie de dieren. Is dat mooi af. Mijn Souders komen vanaf morgen tot in het weekend een keertje weer naar huis, dan wil ik dat de gras klaar is. Morgenochtend de dieren dus en dan stofzuigen en dweilen en lekker douchen en dan krijg ik visite. @lindaa je idd wel die mooie weer van een graadje of 22 maar niet die regen! ik duim ook mee ray: @sannemart mooi dat alles goed gaat. wel minder dat de beeb in stuit ligt! hopelijk draait hij/zij zich gauw om. Hier ook dikke voeten en last van de warmte @elise1 beeb kan niet meer draaien als het cvibi is (hoofd vast in bekkeningang).. Zo manneke niet zo blij dat ik vandaag zo druk bezig was.. maar goed ik wou productief zijn niks produktief jij bent zwanger en hoort veel te liggen en te slapen ja dat weet ik maar ik wil niet de hele tijd liggen en niks doen! haha dnek dat mijn nestle drang meer te maken heeft met dingen doen ipv alles schoonmaken tot de nipjes