Oh nee mamameike dat is echt heel erg vervelend... Wat sneu voor je man, zonde van al dat werk! De stoelkussens liggen nu trouwens te drogen op het gras (handdoekje eronder). Het ziet er heel hoopvol nog steeds moet ik zeggen Pfiew hele opluchtiing voor mij!
@elise sterkte meis gecondoleerd. @mamameike jeetje het zit niet mee he. @ingeltje heerlijk he zo'n zwembad ik heb dezelfde alleen kreeg er helaas gen gratis badman bij hihi. vind het wel een gedoe met die ph waarde en chloor elke keer doen jullie ook elke daghet zeil erover? ook zo'n getob haha lekker klagen voor luxe. ik ga ff lekker tukkie doen nou ja lekker smelt denk ik weg maar ga het toch proberen.
Jeetje daar wordt je ook niet vrolijk van. Hopen dat het lek makkelijk gemaakt kan worden, of een nieuwe slang.. Knuff. Zo ben hier ook bekaf. rondje met de hond geweest,maar die houd niet van luisteren ( ja als het hem uit komt ) dus was 2x zo lang onderweg. Nu eerst ff uitpuffen en dan maar even naar bed.
Tweety ja ik vind het ook een gedoe met ph en chloor, maar mijn man vindt het geloof ik wel leuk dus die houdt zich daar mee bezig. We hebben een 'zwembadonderhoudspakket' gekocht bij de Hornbach met phverhoger en verlager, chloor en algendoder erin.
3 weken? bofkont! pfff ik kan met niet eens meer herinneren wanneer wij het voor het laatst hebben gedaan... ik denk dat het ergens in april was?
Roshi, wat wil je voor afspraken maken dan als ik vragen mag? Mn moeder kwam net broodje eten en de hond uitlaten. En ineens werd ik zo beroerd. Ze heeft me onder de douche gezet en daarna naar bed gebracht. Daar lig ik nu zielig te zijn met de laptop en de ventilator op me gericht. Als er iets was kon ik haar bellen zei ze. t zal vast van de warmte zijn maar men wat voel ik me beroerd!
Mamameike> jeetje meis het zit jullie ook niet mee he Tweety en Kaatje> slaap lekker voor zo Azeb> hoop dat het gelukt is meis! hoor net een hoop gerammel voor m'n deur, heeft de deurman onze vuilnisbak (zo'n grote groene) helemaal uitgesopt. Ga zo maar gelijk van die grote zakken halen dan kan het niet meer zo vies worden. Lieve buurman heb ik he
@kaatje ben nu wel bekaf hoor, en heb beetje last van mijn bekken, maar goed de visite komt zometeen dus kan ik ff rustig aan doen @dreames hier ook hoor, als de beeb niet makkelijk kan draaien/wiebelen/bewegen dan drukt ukkie gewoon door! Af en toe idd pijnljk! @roshi ook 32 weken! raamstickers allemaal erg gaaf! maar wij doen het niet, er is niemand die het ziet behalve diegene die op visite komen en mijn Souders die hiernaast wonen. Zelfde geldt voor iets in de tuin. Wij doen het met een paar slingers en ballonen. @mamamieke aaaaaaaaaaaaaargh! ik gil ff mee zit niet mee vooral niet met dit weer! Vreselijk! hopelijk is het snel opgelost! Ons douchebak lekt ook, de mannen hebben al een keer naar gekeken en opnieuw gekit, en na een paar maanden ging het weer lekken. Dus als goed is kijken ze nog een keer naar voor de bevalling! Ik word er gek van! meer schoonmaak werk aan en erg vochtig dus mijn plafond is ook niet meer zo wit *dikke knuff! Pfff ik ben echt moe en heb wel zin aan een dutje.... maar dan komt de visite dus ff doorbijten! Heel gezellig alleenstaande jonge moeder me dochtertje. Wel heel gezellig maar hoop stiekem dat ze niet al te lang blijven
Ja wij weten eigenlijk niet helemaal hoe hetmoet. Maar met van die teststrips zijn we er nu uit dat we elke 3 dagen ofzo 3 tabletten chloor erin doen en ph? ik weet niet eens of dat belangrijk is, maar we doen er niets mee... kost klauwen met geld man... wel elke avond zeiltje erover en af en toe de pomp aan.
Ingeltje en Freesia> jeetje meiden wat een somber sexleven hebben jullie, gelukkig is het hier nog steeds volop aanwezig funnyme> niet veel hoor alleen dat ik gewoon alle was bij elkaar wil (wel gesorteeds natuurlijk) ga na m'n bevalling voor alle was Neutral gebruiken en ik was eigenlijk alleen in het weekend maar met een kleine erbij begrijp ik wel dat het vaker moet maar dan wel na 23uur dus dan moeten we het zelf doen.
*breek in* meiden heeeeeel veel succes met de laatste loodjes! ik ben vorig jaar bevallen op 4 sept. weet ongeveer hoe jullie je nu voelen! Heel veel succes en geniet lekker nog van de zwangerschap! *breek uit*
@funnyme oh jee! denk idd de warmte! blijf maar lekker voor de vent. liggen! sex hier ook een tijdje niet hoor, wel bij manlief maar niet bij mijnzelf... pfff maar dat heeft ook te maken met dat enen die ik laatst last van had, wil dat het eerst over is! @mouschy dankje wel meid!
Aaaah wat lief! Een begripvolle mama! Thanks! Funny.. blijf maar lekker liggen meis... Mamameike: aaargh! rotdouche! het zal ook niet eens meezitten he? bahbah
Roshi, lieve buurman ! FunnyMe, doe rustig aan ! Verder nog klachten? las vanochtend namelijk dat je bij zwangerschapsvergiftiging ook opeens niet goed kan worden ( wil je niet bang maken ) All: even een vraagje. Wij hebben een hond ( 2 jaar ) en om straks jaloezie te voorkomen wil ik de kraamvisite dus vragen eerst beneden de hond te aaien,en als ze dan boven komen eerst even in de badkamer hun handen te wassen voor ze aan de baby zitten. Is dit raar? Mijn schoonmoeder stond me gister een partij raar aan te kijken,maar vind het zelf gewoon niet zo hygienisch als de visite eerst met hun handen aan de hond ( en weet jij veel waaraan nog meer ) zitten en dan aan zo'n kleine pasgeboren baby
Sex? gisteravond nog maar wat een gedoe. kon niet te lang staan ivm bekken, kon niet te lang op mijn rug liggen want dan kreeg ik het benauwd. Lag ik net lekker kreeg ik kuitkrampen, en normaal vind ik zoenen zo lekker en opwindend,maar zorgde gister alleen maar voor brandend maagzuur Zo zijn jullie ook weer op de hoogte
@kaatje nee is niet raar! is goed idee juist voor de hond! en handenwassen wil ik zowieso als mijn beeb wordt vastgehouden, dus zo weet je zeker dat ze schone handen hebben! Bijv. ook als ze roken dan moeten ze ook handen wassen voordat ze bij de beeb komen!
Nee ben niet bang voor zwangerschapsvergiftiging hoor. Had wel eiwitten in mn urine, maar geen hoge bloeddruk. Denk zelf dat het echt door de warmte komt
dat is idd wel een goede, maar ja die komt waarschijnlijk alleen de ochtend dus zit ik nog met de middag en avond visite heb gelukkig zelf mijn mondje ook wel bij me, en degene die er problemen mee heeft, prima maar die krijgt de kleine niet vast