September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahahaha MIJNMIJNMIJN

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik adviseer mensen vaak om dan zo'n flesje wassen zonder water (weet je wel dat desinfecterende spul) in de (baby) kamer te zetten en zelf eerst je handen ermee te doen. Dan doet je visite het ook vaak wel.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh dat is ook een handige tip!

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    ik ga ff een tukkie doen, kijken of ik daarvan opknap

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Funnyme> hihi nieuwsgierig zijn mag altijd :D maar dat van het wassen is toch niet zo gek ofwel? slaap ze meis!
    Kaatje> haha bedankt voor je sexupdate ;) nee tuurlijk is dat niet gek. maaruh waarom komt jou kraamvisite naar boven? wil je ze in je slaapkamer laten? wat je trouwens ook kunt doen is zo'n handpompje met desinfecterende gel en deze laten smeren voor ze naar boven gaan.

even aangepast: desinfecterende gel > ik zie dat dat ook funnyme's advies was :)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Is het echt nodig dan om iedereen handen te laten wassen? Ik vind dat altijd beetje overdreven :oops:, ik geloof ook niet dat ik dat bij mijn zussen gezien heb?

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lijkt me wel als iedereen de hond heeft geaaid ;) maar verder lijkt het mij ook niet echt nodig

weet je wat ik trouwens vorige keer bij een vriendin zag, dat iedereen maar een vinger in dat kind haar mondje propte :confused: nou dat wil ik dus echt niet he.... bahbah

8. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
    je kunt iemand vragen de hond lekker te wassen op de eerste dag doe ik ook alleen past die van mij in de wasbak :p
    Ik kan er toch niets tegen doen want die hond komt overal.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en ook zowieso in de eerste weken! daarna zal ik niet zo streng meer zijn. beeb moet ook een weerstand opbouwen!

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje ik vind het een goed idee. En dat kan inderdaad de kraamzorg goed vragen. hoef jij je niet druk te maken. heb je gevraagd of je een kraamhulp krijgt die van dieren houdt? mijn vriendin had er eentje die niet van dieren hield en dat was erg lastig met drie katten.
    En thanx voor de sex update.

@zwembadliefhebbers ik heb ook z´n heerlijk zwembad, maar hij staat nog niet. hij is net nieuw en eigenlijk vind ik het ook een beetje eng (komt van mijn moeder hoor) i.v.m. infectie gevaar en dan ga je denken. dus ik neem regelmatig een douche en het bad laat ik voor volgend jaar.

Ik vind dat als ze aan je huisdier gezeten hebben of roken het toch wel zo fijn als ze hun handen wassen. Mijn schoonvader rookt en ik vind het toch wel fijn als hij dat doet.

Ik zit dan weer met mijn schoonmoeder die heeft reuma en spierdystrofie dus ik vind het eng dat zij gaat lopen met de kleine, maar lekker laten zitten en dan geven. weet nog niet hoe maar komt wel goed.

krijg nu visite en dan naar de gyn. kom vanavond nog wel ff terug.

groetjes en succes met de hitte

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahaha ja dán natuurlijk wel, maar wat doen jullie bij gewone visite?

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lijkt me ook geen fijn idee inderdaad. Kan je mannetje dat niet aangeven dat jullie er een beetje angstig voor zijn mocht er iets gebeuren? misschien begrijpt ze het heel goed en wil ze de kleine alleen als ze zit. Ik wil trouwens ook niet hebben dat iedereen maar met die kleine gaat lopen hoor...
    pfff krijg het MIJNMIJNMIJN :evil: gevoel weer terug hahaha

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ingeltje> nee joh dan hoeft het niet, tenzij je ziet dat iemand vieze handen heeft.

een nicht van me vertelde dat zij het zelfs een beetje vies vond als mensen onwijs aan de kleertjes gingen zitten. Zij heeft telkens zo'n doek om de kleine gedaan :D best slim als je er ook zo over denkt

14. goedemiddag.

weeeer een ego berichtje heb echt de tijd en de puf niet om bij te lezen.
    vandaag wel rustig aan gedaan want ik voel de kleine wat minder maar steeds als ik op het punt sta om te bellen dan schopt hij/zij zo hard het kan dus dan wacht ik maar weer.

verder veeeeel te warm

en ohw ja wasbak op de babykamer hangt bijna dus als mijn Svader volgende week de tegels op hangt dan issie echt klaar.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Pfff lig ik eindelijk gestrekt in het zwembad te dobberen op m'n luchtbedje, realiseer ik me na vijf minuten dat ik vergeten was me in te smeren :(
    Toch maar weer er uit gegaan, nu ga ik me insmeren en dan poging twee....

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Anno> haha met andere woorden "mam ik ben er nog hoor" :)

17. haha ja zoiets roshi

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dobberen in je zwembad op je luchtbed? Hoe groot is dat bad! :confused:

19. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Freesia, bak regen erbij zou inderdaad lekker zijn :D

@Azeb, mooie foto! Ja joh hoe groot is dat bad, kunnen wij er niet bij komen liggen?

@Elise, jeetje wat erg, gecondoleerd. Succes vanmiddag bij de gyn.

@Roshi, gaaf zeg die sticker!

@Meike, oh nee hé…zit ook niet echt mee! Hoop dat het niet een grote klus is voor hem..hij zal het ook wel zat zijn of niet?

Jaaaaa ik wil hier ook wel bevallen…ben ook zo nieuwsgierig! :D
    Enne sex…wat is dat :rolleyes:?…van de week nog over gehad maar hij vindt het niet erg en zelf
    ook wel eng..dus we wachten nog wel een paar weken.

Net bij een vriendin geweest (heeft twee jongens, eentje van 2,5 jaar en eentje van 4 maanden) zo schattig. Zie mezelf ook wel echt over een paar weken met z’n kleintje *zwijmel* Zegt ze tegen de oudste ‘Er zit een baby in de buik voel maar’ …voelt hij over mijn (.)(.) hahha :)

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kristel> wat lief! hahhahaha nu mag dat nog als hij dat over een paar jaar doet dan :evil: :)

Deel Deze Pagina