Ow... hihi! Gewoon geen zin? Mijn lief begint mijn buik steeds storender te vinden. Naja, niet negatief bedoeld, maar hij wordt zich meer en meer bewuster van de inhoud. Snap het wel hoor, heb zelf ook minder zin, maar hoe langer het duurt hoe meer ik eraan denk
mijn mannetje kwam vorige week thuis "de vrouw van een collega heeft van haar VK gehoord dat je beter de laatste 2 maanden niet kan sexen" dus ik "ow heeft ze dan misschien complicaties" maar nee hoor alles was gewoon goed, dus ik "haha dan is die man lekker beetgenomen, overal staat dat je tot het einde mag sexen tenzij je complicaties hebt, ze had zeker geen zin meer" dus de volgende dag komt hij thuis "collega gaat het met vrouwtje bespreken" volgende dag belt m'n mannetje vanuit zijn werk "hahahaah je hebt gelijk ze had gewoon geen zin meer en dacht dat hij het wel zou geloven, ja dus"
Herkenbaar, bij mij precies hetzelfde! We hebben een vrij aparte naam die niet veel voorkomt. Eerst vond ik dat echt heel leuk, nu ga ik twijfelen of andere de naam wel leuk zullen vinden (alsof dat eigelijk iets uit moet maken!), of ze de naam wel goed uit gaan spreken en schijven... zulke dingen...
Mamameike, om gek van te worden toch? Je arme mannetje, deed zo zijn best Hier ook lekkage in de wc als we niet opletten met douchen. Moeten we nog eens naar kijken, maar zoveel andere klussen die nog gedaan moeten worden Gave sticker Roshi! Krisstel, hihi, nu is het nog onschuldig! Azeb, jeetje, zo groot? Jammer dat je aan de andere kant van het land woont, anders was ik een duik komen nemen! Weet trouwens niet of ik mensen echt hun handen laat wassen. Nou hebben we 5 katten en 2 honden, dus die kleine zal sowieso in aanraking komen met hun bacillen. (Maar ik weet nog van toen ik katten fokte, dat niemand aan de kittens mocht komen zonder desinfectie , was ik heeeel streng in)
*ego bericht* Hoi meiden! Ben vanmorgen bij de gyn geweest en hebben het eea besproken en ik word een augustus mama. Mijn kleine meid komt met een keizersnede. Ik ben zo opgelucht nu dat ik niet meer hoef te twijfelen wat ik nou wil! Ik heb nog een week bedenktijd en dan staat de datum vast. Best spannend! Voor het hele verhaal kan je klikken op mijn banner en dan naar dagboek gaan..... *einde ego bericht* Wat is het warm he?!?!? Pfffffffffffffffffffffff.
Hihi Roshi, wat een verhaal! Ik zit trouwens wel te denken om het met condooms te gaan doen. Vind het idee van die prut bij mijn beeb ineens zo goor Okee, zit goed beschermd, maar toch. Even iets anders, ik heb het Babyboomboek binnen! Kreeg je gratis als je voor 5,72 eurie (of zoiets) lid werd van de NCRV. Dus ga zo lekker lezen \/
Mijn man is bij ons degene die veel geld uit wilt geven, en ik niet. Haha, het kan ook omgedraaid zijn! Hij wilt maar 1 kind en wil daar alles voor, terwijl ik om dezelfde reden het juist zonde vind. Je kan het niet eens gebruiken voor de tweede (hoewel dat niet van toepassing is voor zo'n raamsticker). Ach, ik denk dat we het wel zullen doen, maar eerst internet verder afsnuffelen... Toch ook prettig dat ik niet de enige ben met een kleine buik, hoewel ik daar ook niet zo bang voor was eigelijk. Je hebt nu eenmaal kleine en dikke buiken. Over of ik er minder last van heb, kan ik niet echt oordelen, aangezien ik niet weet hoe het is om een dikke buik te hebben. Wel zit hij met slapen al behoorlijk in de weg, dus aanwezig is ie wel!
Durf het bijna niet te zeggen :-# , maar heb een hele leuke kleurige gekocht bij Babydump... Voor maar 17,50. En binnen een week in huis.
Freesia> en issie groot enzo? die van de Hema is ook maar 19.95 zie ik... http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=45595 dees is ook leuk en dan in turquoise... maarja zal hij groot genoeg zijn?
Haha zo groot is het zwembadje nou ook weer niet hoor: doorsnede 2.44. Er past dus precies een luchtbedje in En ik kan me handig afduwen aan de rand als de zon irritant in mijn ogen schijnt. Heb heerlijk liggen suffen en ondertussen Ouders van Nu liggen lezen. Heb van een vriendin een tas vol met oude exemplaren gekregen, dus dat is heerlijk lezen vind ik. Nu even douchen (chloor afspoelen) en dan nog even de was opvouwen en dan vanavond lekker uit eten met een vriendin. Zin in!
Ow die van Prenatal is gaaf! Ik vind die van babydump niet zo groot, maar ik heb geen idee hoe groot ze moeten zijn Volgens mij past alles erin, zit ook zo'n matje in en thermoding voor een fles enzo.
@Roshi en Freesia, inderdaad nu nog onschuldig @Roshi, haha goeie smoes, wel lachen dat hij er zo achter moest komen. Verzorgingtas..ik heb er toen eentje bij Babypark gekocht en later nog een goedkope bijde Kruidvat. Je kan er veel vinden op Internet. Vind ze wel heel verschillend qua grootte en handigheid...en mijn man vond het ook niet heel leuk om met een vrouwelijk tas te lopen..dus heb nu een roze met bloemen en een neutrale @Klavertje, wat goed dat de beslissing nu is genomen..welke datum willen jullie? (20-08-2008?)
Roshi, waar ga jij je kraamvisite ontvangen dan? Ik heb van de fysio het advies gekregen om sowieso de eerste 8 dagen sowieso veel mogelijk op bed te blijven, en wat de lerares van de zwangerschapsgym ook zei: Als je mensen op bed ontvangt blijven ze minder lang hangen. En hier worden geen vreemde vingers in mijn babys mond gestopt :Shocked: hihi lekker naif van de collega van je mannetje, gelukkig heb jij het even gecorrigeerd Ingetje, kreeg die tip van een vriendin met een hond. bij haar was het een idee van de kraamhulp En als ze de hond niet hebben geaaid zal ik er een minder groot probleem van maken maar ligt er denk ook net aan wie het is.. vind sommige mensen namelijk niet zo schoon. Mica, helaas hier past de hond niet in de wasbak + dat de hond zwemt als hij echt een stuk gaat wandelen en denk niet dat ik iemand zo gek krijg om mijn hond steeds te wassen Parr, gaat me idd ook om de eerste 2 weken. daarna schipper je zelf toch ook tussen hond en kind Elise, heb idd gezegt dat ik een kraamhulp wil die goed met dieren overweg kan ( volgens haar van de intake werken er daar alleen maar mensen die goed met dieren overweg kunnen :-? ) Heb verder ook gevraagd om een niet rokende kraamhulp kan het goed begrijpen hoor, je reactie qua schoonmoeder. zou het haar idd eerlijk aangeven, waardeerd ze vast meer als dat je er een hele smoes omheen breidt Zwembadparty bij Anno ! luchtbed eruit en dan passen er precies een hoop zwangere vrouwen in Verzorgingstas: ik heb er nu een stuk of 5 Ik heb een zwarte van de kruitvat ( bambino ) die ga ik gebruiken, lekker ruim dus kunnen ook mijn eigen spullen (portemonee ) nog in. Verder heb ik die blauwe uit het kraampakket, ga die denk gebruiken voor als ik naar het strand ga ofzo,kan hij lekker vies worden. Verder pak ik er nog 2 in met reserve dingen ( doekjes, luiers enz. ) voor bij mijn (schoon)ouders. heb ik altijd wat achter de hand als ik mijn spullen vergeet. Klavertje, ow dan ben je bijna mama ! waarom ook alweer? ligt de kleine in stuit ( sorry geen geheugen meer ) ben benieuwd naar de datum
Freesia> Ja best leuk he.... ik heb met de babyshower een bon gekregen van Prenatal dus is wel leuk als ik die dan haal, doe ik wel gewoon in de winkel wil wel eerst zien hoe groot/klein hij is
@ Kaatje, ik ben tassengeil Maar 5 verzorgingstassen! Ow dan mag ik er ook nog een paar bij, altijd handig idd
Kaatje> nou gewoon in de huiskamer moet echt al die mensen niet op m'n bed hebben. Als ik ze zat ben word juist m'n "smoes" mensen ik ga even liggen en dan ga ik lekker naar bedje 5 verzorgingstassen ik heb er nog geen 1 hahahahaha. had laatst bij kruidvat gekeken maar daar hadden ze ze niet meer