Hey meiden, Even vraagje. Zijn jullie nu rustelozer snachts (als je slaapt). Ik heb sinds een week dat ik mn mannetje in mn slaap sla en soms ook uitscheld. Ikzelf weet er niets van en merk ook niet dat hij me dan wakker maakt. Ik kan me ook niet herinneren dat ik heb gedroomd of zo. Ik heb daar voor de zwangerschap nooit last van gehad. Kunnen het de hormonen zijn? Of misschien een reactie op die schoppende kleine in mn buik?
Had het al verteld hier, maar ik praat/kreun de laatste weken in mijn slaap. Zuchten, kreunen en zielige geluidjes aan het maken. Ik weet ook niet hoe het kan, doe ik normaal nooit. Het heeft dus voor mij zeker weten met de baby te maken! Gekke is dat ik het soms wél merk, ik ben dan bijna wakker en hoor mezelf. Kan er helaas niet mee stoppen haha
Streefdata Ja bij ons is het rond de uitgerekende datum al behoorlijk druk (uitgerekende datum = 30-09-2008 ) 19-09 = verjaardag van de a.s. papa 29-09 = verjaardag van de a.s. opa (mijn vader) 02-10 = verjaardag broer van mijn vriend (a.s. oom) 03-10 = verjaardag overgrootoma 04-10 = verjaardag van een neef Dus heb ik bedacht dat ik 01-10-2008 wel leuk vind...waarom weet ik eigenlijk niet Zijn ze allemaal op een rijtje jarig! Verder ben ik langzaam maar zeker steeds meer overtuigd van dé naam voor ons kleintje....maar de twijfel blijft. Ik zou nog een poll kunnen neerzetten hier op de site maar ben bang dat er een bekende mee leest....
Sow, er is weer flink bijgeklets vanmiddag Helaas, geen baby voor mij vandaag. Wel bliksemboek aan de gyn, 3 tellen op echo gezien en 2 tellen hartje gehoord. Alles was goed (weet verdorie nu nog niet hoe zwaar de kleine is GRR) Over 2 weken terug voor de laatste controle en dan is het zover ja ja, mijn datum gaan inpikken omdat ik niet op woe 20-08-2008 kan bevallen omdat ze dan niet opereren Vandaag had mij ook een leuke datum geleken. Raven is op do 31 mei geboren en als de kleine vandaag zou zijn gekomen was het dus ook op do 31ste. Maar ja , kind is nu al eigenwijs en gaat lekker zijn eigen gang Ben al blij dat ik niet tot de uitgerekende datum hoef. 2 sept ben ik jarig, 3 sept officieel uitgerekend. Nu ik 2 weken eerder beval ben ik weer uit ziekenhuis als ik jarig ben (bovendien is mijn moeder 5 dagen na de geboorte jarig en mijn oma nog eens 4 dagen na mijn verjaardag. Drukke tijden dus ) Vandaag 2 pyamashirts bij kruidvat gekocht voor EUR 2,25, koopie dus voor in het ziekenhuis. Nu is mijn ziekenhuis tasje ook eindelijk klaar. Geen puf vandaag om op iedereen te reageren, wel gelezen maar smelt hier zowat weg. Waar blijft die afkoelende regen?
@ Roshi wat lief van die kleine....zomaar bij een vreemde vrouw schoppen! @ Kaatje oh jee die mannen......gewoon niet aan toegeven 8) Misschien is hij morgen weer helemaal overtuigd. @ Anno hier is ukkie ook soms wat rustiger, heeft het ook warm in het golfslagbadje ... @ Dreames arggghhh jouw hormonen nemen ernstige vormen aan! Ik herken het niet... volgens mij zou hubbie bij mij gaan terugvechten Moeten ze maar tegen kunnen, wij hebben het ook al moeilijk. Ergens in het land al regen te bekennen? Hier nog geen drupppel en ik heb het zo ontzettend warm ... Succes met slapen allemaal...
hier ook nog geen drup pff. hoop dat het morgen nog droog is wil gaan zwemmen met zoonlief en manlief in het buitenzwembad zal je net zien dat het giet.
@Kaatje, wat vervelend zeg...misschien denkt hij er morgen anders over. @Ingeltje, 20ste vind ik ook mooi, maar dan is mijn zus jarig...en ik ga er toch wel vanuit dat ik overtijd raak dus hoop dan wel op een van de andere drie...zolang het maar niet 11/9 is. @Roshi, wat leuk zeg dat iemand zo reageert! @Elise, goed nieuws Hier ook nog geen regen..maar keek net op buienradar en we krijgen morgen genoeg is het hele land.. Slaap lekker iedereen!
Goeiemorgen :s Lig al een uur wakker in bed, dus dacht dat uik er even goed even uit kon komen. Heel veel last van linker heup en knie Hopelijk is dat snel weg en kan ik ook weer gaan slapen... On the bright side... Geloof dat het hier vannacht flink geregend heeft en dat het best wel afgekoeld is. Dagje deuren laten openstaan en we kunnen ophouden met smelten en zuchten @kaatje: En dan zeggen ze dat zwangere vrouwen wispelturig zijn... Hopelijk draait ie snel weer bij. En anders succes met de nieuwe zoektocht *knuf* @roshi: Veel plezier met de box straks! @dreames: Interessante slaapacties Kan niet zeggen dat ik het herken. Ik ben wel een stuk rustelozer 's nachts, maar dat houdt gewoon in dat ik veel wakker word van draaien en keren. Man moet het niet echt bekopen (op die keer na dat ik bij het omdraaien een elleboog tegen zn oogkas mikte, maar dat was helemaal per ongeluk ) @nic: Veel plezier bij de gyn straks en gefeliciteerd met je 32 weken! datum: Hmm... niet echt een specifieke datum in m'n hoofd. Hoop wel NA 26 augustus (ivm de zus die terugkomt uit Berlijn). 4 september is op zich wel leuk omdat mn man dan ook verjaart. Maar zou het ook niet erg vinden als uk een weekje ofzo later dan uitgerekend komt, want de eerste week van september is nu een beetje druk met verjaardagen Soit. Pijn in heup en knie begint weg te trekken. Denk dat ik nog maar eens een poging tot in bed kruipen waag. Straks moet ik flink gaan poetsen, dus hopelijk is het tegen dan allemaal wat beter... Uk trouwens erg actief nu Fijne ochtend allemaal!
@funny me aardige buik meis. valt verder toch wel mee met hoe dik je bent. meiden die hyves hebben heb een voorbeeld van het kaartje erop gezet maar heb ff hulp nodig ik kan niet kiezen hihi dus heb er een poll van gemaakt. dus als jullie ff kunnen kijken voor me misschien maakt het me.onze keus makkelijker. alvast bedankt
goedemorgen! heb weer heeeel veel bij te lezen zie ik, ga ik zo maar eens even doen... heb vannacht weer half op de bank door gebracht, slecht geslapen dus weer.... ik heb gisteravond een bezoekje aan de gyn gebracht, mijn bloeddruk was weer eens niet te meten handmatig dus weer 15 min aan dat stoppe automatische ding gelegen maar bloeddruk werd ok bevonden. derder ook weinig bijzonders, de beebjes liggen beide met hun koppie nog steeds naar beneden, de linkse komt straks als eerste, die is ook het kleinste...daarnaast hebben we te horen gekregen dat ik in elk geval VOOR de 20e ga bevallen, das dus nog maar eh...19 dagen!
Hey dames! Het eten en bijkletsen met mijn vriendin was supergezellig. Heb ook het stofje voor de wieg eindelijk uitgezocht dus dat ga ik volgende week maar eens met mijn mama erin naaien. Het kaartje (proefdruk) is gister ook gekomen, maar vond hem toch niet zo geweldig toen ik hem uiteindelijk zag, de voorkant was iets te donker vond ik. Dus straks nog maar even aan de knutsel en mijn man zou er ook nog naar kijken in het weekend. Dat filmpje van dat waterbed: geweldig! Had het al eens eerder gezien, maar blijft erg grappig. Oke, ga alles nu tegen elkaar open gooien, het is buiten echt afgekoeld, nu binnen nog!
Goedemorgen, Nou ben hard op zoek naar een nieuw kaartje,maar met de nam heeft hij mooi pech hoor ! FunnyMe, mooie buik ! Roshi, staat de box al?
Hallo dames! Gistermiddag is mijn zwangerschapverlof ingegaan! Vanaf nu heb ik dus meer tijd om te lezen, te reageren en te schrijven. Mijn laatste dagen zijn me erg meegevallen, ik ben namelijk nogal een workaholic en had gedacht dat ik er moeite mee zou hebben om mijn werk over te dragen. Dit is echter niet het geval, ik heb mijn vervangster rustig in kunnen werken en laat het met een gerust hart aan haar over. Verder ben ik deze week door directe en indirecte collega's verwend met cadeautjes en gisteren zijn we als afscheid in de stad gaan lunchen. Al met al leuk dus! Ik moest gisteren tevens op controle in het ziekenhuis. Volgens mij was alles wel in orde, maar de gynaecoloog heeft gisteren een groot deel van het onderzoek laten doen door een co-assistent (die er nog niet zoveel verstand van had aangezien hij op geen enkele vraag antwoord kon geven) en kwam zelf alleen heel kort even kijken. Hij zei verder niet zo heel veel eigenlijk. Bloeddruk was 135/89, baarmoeder was 36 cm (geen idee of dit groot is of niet voor deze termijn) en de baby ligt met het hoofdje in het bekken maar ligt nog niet vast. Verder houd ik veel vocht vast maar dat is inherent aan het warme weer. Volgende week weer eens een dagcurve laten prikken i.v.m. mijn zwangerschapsdiabetes en over twee weken weer op controle. Ik krijg dan ook weer een echo maar heb geen idee waarom. De gyn. had er namelijk niets over gezegd, maar de assistente zei dat op het moment dat ze een afspraak voor me maakte (de gyn. had dit in de pc gezet) alleen kon ze niet zien waarom ik de echo krijg. Ik neem aan dat het een groei-echo is. We moeten de volgende keer toch echt maar wat meer tijd en uitleg eisen van de gyn., want dit is ook niks... Verder heb ik enorme oorpijn sinds drie dagen, mijn gehoorgang is ontstoken. Net even naar de huisarts geweest en ik heb druppels voorgeschreven gekregen. Nu maar hopen dat het helpt want het slapen wordt steeds moeilijker nu ik niet op mijn rug kan liggen (dan word ik benauwd en gaat de baby heel hoog liggen) en niet meer op mijn rechter-zij (want oorpijn). Gelukkig mag ik wel paracetamol slikken en dit helpt ook best goed. Prettige dag allemaal!
Goedemorgen! Yippie het waait en het ziet er naar uit dat het evengoed nog een fijne, normale zonnige dag wordt vandaag! 8) Vanochtend ook maar weer vroeg opgestaan, ik kan echt niet meer zo lang blijven liggen maar gelukkig hebben we daarom het dutje op de bank! @ Tweety ik ga zo kijken op de hyves naar jullie kaartjes. Gaat het lukken vandaag denk je om te gaan zwemmen met je zoontje en man? In elk geval veel plezier dan @ Irisb nog zo'n vroege vogel Wel nog even geslapen? @ Kaatje evengoed balen dat jullie nu een nieuw kaartje moeten uitzoeken, hopenlijk lukt dat snel. @ Azeb wij wachten ook nog op de proefdruk, vandaag maar eens bellen want ik ben toch wel benieuwd. Oh ja ik bedenk me net dat wij juist een leuke uitgerekende datum hebben namelijk 10-09-08 Alleen hoop ik eigenlijk dat het niet zo lang duurt want volgens mij moet ik dan een peuter eruit poepen in plaats van een baby'tje Als de metingen tenminste kloppen want dat schijnt ook nog wel eens verkeerd uit te vallen. Zo dadelijk even benen epileren en lekker douchen.
Pupke geniet lekker van je verlof! Bij mij wordt nu bij de gyn ook om de 2 weken een echo gemaakt, idd ivm met de groei van de kleine omdat ie voor ligt op schema. Ik probeer ook altijd van te voren te bedenken wat ik allemaal wil vragen want het gaat vaak zo snel en dan kom je thuis en zijn er toch weer allemaal vragen. Voor hun is het dagelijkse kost - hier niet!
Goedemorgen! Zo he wat heb ik weer slecht geslapen wrm ga ik nou alweer eerder dan 2u naar bed? pfff kon eerst niet in slaap vallen, heeft mij een uur geduurd of zo en dan tig keer wakker en draaien en plassen mijn rug doet nog steeds zeer bah! Maar gelukkig vandaag verder niks op de planning. Zo ff de dieren doen en boodschappen. Ben wel blij dat mijn Souders van het weekend terug komen! Na 3 weken beesten doen ben ik wel ff klaar mee haha! @IrisB ja hier begon het rond half 4 te bliksemen en toen gedonder en nu ziet het vochtig uit! Heb gelijk mijn deur open staan @FunnyMe zo dat is best een buik! En idd het valt wel mee hoe dik jij bent hoor! Wel spannend nog anderhalve week zo! @mamameike ook al binnenkort! spannend! Is Augustus nog niet klaar en wij al begonnen @pupke ooh beterschap meid! en idd vogende keer meer uitleg eisen! pff dat is toch ook niks, hem alles laten onderzoeken en zelf niet bij wezen voor de antwoorden @tweety ik heb gekeken en vind zelf voorbeeld 2 heel mooi!