Funny, vind die films ook leuk,maar denk niet dat ik mannetje mee krijg daar heen. Steen, ik vraag niets meer over de naam haha.. ik ga echt niet meer op zoek naar een andere naam en anders komt hij zelf maar met een hele leuke goede nieuwe naam.
had ik vanochtend een stuk of 6 geboortekaartjes gevonden, op die site in mijn favorieten gezet, is het blijkbaar niet goed opgeslagen want ze staan er niet meer tussen. kan ik ze weer opnieuw opzoeken.
Het waait hier gelukkig lekker en de ventilator staat aan @Iris, goed bezig weet je al welke film het wordt? @Funnyme, mmm nog twee in 12 dagen..begin met diegene die je het mooist lijkt @Steen, ook wel lekker om weer gewoon op jullie slaapkamer te liggen of niet? Veel plezier alvast morgen in de bios. @Yule, lekker shoppen bij Loods 5? Veel plezier! Bah net een beetje woorden met mijn vader gehad aan de telefoon met als gevolg mijn eerste huilbui deze zwangerschap..pfff laten we het maar op hormonen houden
@ Krisstel, knuff. ga even boodschappen doen, zal vanmiddag niet veel online zijn,want vriendje is thuis en gaat in huis aan de klus,dus ga ook maar wat nuttigs doen voor ik te horen krijg hoe verslaafd ik ben fijne dag !
De box staat ben gelijk even de grote schoonmaak aan het houden in de woonkamer maar moest nu echt even rusten hoor. Heb trouwens bij Xenos zon klamboeding gekocht en deze over de box gedaan zodat de katten er niet in gaan, vond ik erg slim van mezelf ik zal zo ff een foto maken. Staat zoooooo schattig in de woonkamer **zwijmel** Funnyme> wow wat een buik zeg, maar wel heeeeel mooi! Tweety> poll ingevuld Mamameike> wow spannend meis als ik dus de groeiecho heb (20-8) heb jij je kindje al in je armen! **Zwijmel** Pupke> yeah verlof en fijn dat alles goed was! Ingeltje> leuk dat je ouders er dit weekend zijn! Veel plezier op de camping Azeb> lucky you, hier net een vergiet hahahaha plas echt heeeeeeel vaak Kristel> yeah 36 weken, nog maar 1 weekie en dan mag de kleine officieel komen Kaatje> yeah 34 weken! ik vond jullie kaartje echt leuk voor beide geslachten twijfelt hij nogsteeds? En ook nog aan de naam? Irisb> als je er van houd is mamamia echt onwijs lachen Steen> weet je al welke film het word? Yule> ja heb hem gevonden . Roshi twijfelt nu heel erg . Misschien dat ik die er wel gewoon bij bestel, wel makkelijk voor naar opa en oma en de creche. Verder heb ik echt k*t geslapen was veels te warm rond 4uur begon het te onweren,regenen etc toen heb ik lekker alles opengezet tegen elkaar en kon ik eindelijk heerlijk slapen. Tot 8 uur want toen ging mannetje eruit en moest en zou ik de box doen
@dreames ik slaap wel rustelozer maar gelukkig sla ik mijn man nog niet. ik merk het alleen in het aantal keren wakker worden enzo. @funnyme mooie buik hoor. @mamameike spannend hoor nog maar 19 daagjes. @pupke geniet van je verlof. volgende keer gewoon om de gyn vragen hoor. dat kan toch niet. Wat lastig een oorontsteking. rustig aan hoor. @ingeltje je kan aan je mannetje vragen of hij zachtjes over je voeten wilt wrijven en masseren dan kan het vocht wat beter afvoeren via de lympfe wegen. Ik doe natuurlijk voetreflexzone maar dat is wat lastig uitleggen over het internet. Dus dat zou je kunnen proberen. @kaatje en kristell gefeliciteerd met jullie mijlpalen. @steen maar 1 keer plassen per nacht daar zou ik een moord voor doen op dit moment ik minstens 4 tot 5 keer.
Plassen: hier ook maar 1 keer per nacht. Ja mn mannetje heeft het s'nachts zwaar te verduren met mij. Gelukkig kan hij wel wat hebben.
Pfff eindelijk is het afgekoeld \/ Serieus alle mogelijke ramen en deuren staan open in huis, echt lekker! Ben echt moe vandaag pffff... Zat te denken om een middagdutje te gaan doen maar ik wen daar altijd heel snel aan dus ik dacht: Nee doe toch maar niet, dan wen ik er aan en is het moeilijk af te leren etc. En toen dacht ik: BOEIEND, ik heb verlof, dus kan nog heeeeel lang dutjes doen gnagna Dus denk dat ik zo nog even ga liggen O Verder is alles hier goed. Dit weekend gaan we kijken voor een andere tv, leuk leuk. Verder weinig plannen eigenlijk. Over welke datum ik wel wil bevallen, uhm ik ga met Ingeltje mee, doe maar 20-08-2008! Ik vind 08-08-08 ook wel leuk maar dan ben ik pas 36 weken dus ja... Maar okee als het moet hahaha! Ik ga rustig wat dingetjes in huis doen en verder heel weinig, gets wat ben ik moe XXX
ow ja ik heb een man zal het ooit wennen? Roshi, over de naam heb ik hem niet meer gehoord ( maar goed ook want hebben al een lakentje hier liggen met zijn naam erop ) maar kaartje wil hij nog steeds een andere voor Nou mijn MAN is nu aan het schuren en verven beneden dus ga mijn vluchttas klaar maken. loop al 3 dagen met harde buiken rond,dus voor die kleine er spontaan uitkomt maak ik toch maar even een tasje klaar.
@Tinkerbel> weet niet precies waar je woont maar bij de Mediamarkt in den haag (centrum) heb je grote opruimingen... tv's gaan er echt weg voor een spotprijs.
Zo, hier nog niet veel uitgevoerd vandaag, alleen een wasje gedaan. Verder weinig puf . @ Freesia wel zielig voor jullie hond dat ie zo bang is voor onweer. @ Irisb ja herkenbaar ook mijn hubbie ligt nu steeds langer in bed. Normaal 6.30 en nu steeds meer 6.45 of nog iets later, zegt ie dan ja zonder jou ben ik ook veel sneller klaar s'ochtends, hoef ik nergens op te letten ..... of ik dat nu als compliment moet opvatten @ Ingeltje zorg er dan toch voor dat die arme Parr ook kan slapen! Er zou eigenlijk een tijdstip moeten zijn dat jullie allebei goed kunnen slapen.... @ Azeb juist fijn dat je niet zo vaak hoeft te plassen @ Krisstel en kaatje fijn alweer 34 en 36 weken! @ Funny me idd leuke films! Als je het niet meer red, haal je ze gewoon van internet. Echt spannend hoor, nog 12 dagen! @ Yule grrrr die poezen met een eigenwijs karakter , ik weet er alles van. Maar toch zijn het evengoed lieverds die je niet kunt missen. Ga zo effe het dorp in boodschappen doen en misschien nog even bij een vriendin langs die vandaag jarig is.
Hihi Kaatje klinkt gek he, om 'man' te zeggen. Ik moest er ook lang aan wennen! Ik ben begonnen met het wassen van alle lakens, moltons, etc. Best een klus! Maar wel leuk. Jammer dat het geen mooi weer meer is en het dus niet lekker buiten kan hangen
komt vast wel een keer goed zo vluchttas is bijna compleet. Neemt het bij jullie ook zoveel ruimte in beslag? Mijn grootste luiertas die ik in huis heb zit nu vol, maar ik moet nog een setje kleding voor na de bevalling, de babykleertjes, wat eten en drinken, toiletartikelen..geloof ik dat er een tweede tas bij moet maken :-?
Oh doe eens gauw die foto plaatsen! Ik ben namelijk een hemeltje aan het maken, voor over de box, tegen stof die van de trap afvalt én tegen de poesjes, maar ben zwaar a-knutselig... Misschien koop ik dan ook die klamboei! (ja zo noem ik dat altijd )
Ik heb al die tijd wel 's nachts gewoon boven geslapen....overdag lag ik op het bed beneden. Het is heerlijk om "onze" huiskamer weer terug te hebben nu!