September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Schandalig, ik was nog niet eens zo lang op en alweer zó moe dat ik net mijn dutje alweer gedaan heb!
    Bizar... hoe veel slaap kan een mens nodig hebben? Of kan ik beter zeggen een walvis... misschien slapen die wel gewoon meer dan normale mensen..

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Azeb als ik gewoon normaal slaap hoef ik ook niet altijd uit om te plassen... heel gek is dat eigenlijk, moet dan wel rennen naar het toilet 's ochtends :)

@krisstel 36 weken :whistle:

@kaatje 34 weken :whistle: hihi je noemt sinds gisteren avond jou man weer vriendje :) ;)

@yule wat is LOODS 5?

kaartje die van ons kan gelukkig voor beide seksen

hier verder niet veel te melden...

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

Manlief heeft net, voordat ie moest gaan werken, alles weer lekker gestofzuigt, dus alles is weer schoon hier! Ik heb even foto's van de wieg gemaakt. En het is gelukt om hem in mijn album te zetten. Dit is de enige zonder dat je ziet met welke kleur het opgemaakt is ;)
    De hemel is dus gemaakt van de trouwjurk van mijn oma, gaaf he!

@Kaatje, wij zijn nu een jaar getrouwd, en ik moet zeggen dat het nu pas een beetje went om mijn man te zeggen, zo ook met mijn nieuwe achternaam....

Ik ga lekker ff op de bank hangen..

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    mooie wieg steen!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow jee gaan jullie me nu nog een jaar lang corrigeren als ik vriendje zeg ipv man? dan wen ik er misschien wel sneller aan.

Nou heb de tassen weer uitgepakt en alles in 1 grote weekendtas gestopt.
    Mijn smoeder vond het maar overdreven dat ik een extra setje kleren meeneem voor na de bevalling,want je hebt toch kleren aan als je er heen gaat?
    ja nou lekker idee, breken mijn vliezen in die broek en moet ik die ook weer aan naar huis :rolleyes:

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ga ik er natuurlijk éxtra op letten, zie ik roze én blauw door de tralies! Ehm.. nee geen tralies maar spijlen :oops:

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie wieg ! ik zie idd ook roze en blauw.

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou ik heb alleen gebruik gemaakt van de boven en zijkant, ziet er niet spectaculair uit ofzo maar dat heb ik ook niet zo bedoeld. De kat zat net al met zijn pootje vast in de klamboeI dus ben blij dat ik een goedkope heb genomen hihi

steen> mooie wieg!

Hier zijn de foto's :)

de box:

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    de box katproof:

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    de box van boven gezien:

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou hier zit het ook al helemaal vol :( ik heb zo'n koffertje op wieltjes maar ik ga de spullen voor de kleine in de verzorgingstas doen en mijn eigen dingentjes in die "koffer" anders past het echt niet :oops:

zo en nu ga ik echt weer verder met poetsen anders komt het nooit af :oops: tot straks maar weer :D

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    De tas wordt denk ik maar een projectje voor volgende week voor me. Ben vandaag druk genoeg met alle was... Wel handig hoor, dat ik één paars lakentje heb gekocht en verder alles groen en wit. Ik was die paarse maar gewoon met de gewone was mee die toch moest. Durf het niet aan om het bij het groene te gooien...
    Ik ga er nog plezier in hebben, alles lekker strijken met de tv aan.... hahahaaa wie had ooit verwacht dat ik de woorden 'lekker' en 'strijken' in één zin zou gebruiken :D. Zou die nesteldrang dan toch ook bij bij aan het inkicken zijn....

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een leuke, gezellige box Roshi! Ik duik er zó in!

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden! Knap dat jullie nog kleurtjes zien, hihiihi

Handig gedaan zo met de box Roshi!

15. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Yule: bedacht me net; waarom is het eigenlijk goed voor een beeb om de ontsluitingsfase te hebben meegemaakt (ivm jouw uitleg over ks of stuitbevalling)?

@allemaal: doordat ik volgende week pas weer (vanaf ma ben ik dus weer niet hier :() aan scriptie ga, kan ik me nu met van alles bezighouden. Het is hier allang gepasseerd, maar ben het weer vergeten dus ga het gewoon weer vragen: vanaf wanneer mag beeb in een slaapzakje? Mag dat gelijk al? Wij hebben namelijk een ledikantje en dat lijkt me zo groot voor een deken in een laken. Dan moet je die heel kort gaan maken, anders schuift beeb eronder toch? Ik kan me niet echt een voorstelling maken van hoe een beeb slaapt in een ledikant geloof ik. Help me out here :p

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ingeltje> thnxxx :) dat is precies wat de kat net ook dacht ;)
    Azeb> hier geloof ik ook een soort van nesteldrang :confused: in m'n hoofd zegt steeds een stemmetje "het MOET schoon" hahahaha
    Moppie> weer niet zwimzwommen dus? word echt nooit meer iets met ons ;)

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    In mijn album zie je hoe ik het heb opgemaakt, je maakt het bedje half op zeg maar, helemaal onderin. Maar ik heb ook een speciaal slaapzakje gekocht, waardoor kindje geen dekentje hoeft. Die heb ik van de Prenatal. Ik kijk wel wat kindje het fijnst vindt.

18. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @steen mooie wieg hoor echt om trots op te zijn.

@roshi leuk he zo´n box in de woon kamer. Je went er echt snel aan hoor. Wij hadden hem twee weken geleden al staan. en toen zagen we ineens dat hij beschadigd was allemaal splinters aan de onderkant dus we hebben hem terug gestuurd en ik mag volgende week of die week erop de box dna komen halen in gouda. Als ze hem ging opsturen had ik hem pas tegen de bevallings datsum.

Ik ben natuurlijk 7 sep uitgerekend. maar ik heb zo´n voorgevoel. 29 aug wordt mijn man 40 en dat vieren we als ikme goed voel als surprise party voor familie. en ik denk dat dat gewoon door kan gaan maar dat ik dan dat weekend beval. zou wel leuk zijn. we zijn vorig jaar namelijk op 31-08 getrouwd dus misschien wel op de trouwdag.

@kaatje ik ben nu eindelijk een beetje aan mijn man gewent de naam was voor mij geen probleem. maa rhoevaak ik niet partner of vriend zeg echt erg. zeker na een jaar. hihi

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Elise> Ja staat echt zoooooo leuk :D
    ow das minder met jullie box, hier gelukkig helemaal goed na een strenge controle van "moi"
    31-8 zou wel echt een hele mooie datum zijn dan.

20. Wij ook niet, besef ik nu. Ik heb het kaartje zelf ontworpen en op de voorkant komt een zwart/wit foto te staan van Jasmijn tussen de beschuitjes met roze muisjes (die zijn dus wél in kleur). Ik heb er niet aangedacht om die foto ook te maken met blauwe muisjes... :(

'Alles went, behalve een vent' luidt een bekend spreekwoord. Dus, nee... ;) ! Het maakt dus ook niet uit of je hem vriend of man noemt... :)

@Moppiepoppie: Je kindje mag al vanaf het begin in een slaapzak, alleen moet je dan even opletten of de armsgaten niet te groot zijn (eventueel een stukje dichtnaaien...) en of de halsopening niet te groot is...

Deel Deze Pagina