September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    elise idd zou wel grappig zijn als de beeb op 31-08 komt! is ook onze trouwdag (1 jaar).. mar komt voor jouw beter uit jij loopt 2 weken vooruit ;)

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Roshi: wel zwemmen hoor, meis, want dat is goed voor de ligging van de beeb, als je blijft bewegen. Raakt je bm goed doorbloed van en hele dag stilzitten is niet zo goed want blijft ze steeds hetzelfde liggen. Wil wel dat ze lekker in positie kan gaan liggen voor strax ;) Kun jij wel dan woensdag?

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Moppie> :whistle: wel zwimzwommen :D ik heb geen dingen in de plannning voor woensdag dus als het goed is..... hahaha. kan jij trouwens de hele dag stilzitten? dat lukt mij echt niet hoor hahahaha

4. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zooo... badkamer en toilet weer clean as a whistle, dutje gedaaan en mars opgegeten :D Ben wel lichtjes gebroken want kon niet dweilen met de aftrekker (of hoe jullie zo'n ding ook noemen in NL), maar moest op mn knietjes rondkruipen om in alle hoekjes te komen met mn dweil :rolleyes: De woonkamer houd ik dus nog te goed voor morgenvroeg.

film: Wordt denk ik Hancock. Er is wel meer dat ik wil zien (Kung Fu Panda, Wall-E, Indiana Jones, Dark Knight :p ), maar Hancock lijkt me best leuk. Mamma Mia is vast ook heel erg grappig, maar daar krijg ik man denk ik niet mee naar toe :)

@krisstel: Awww, huilbui :( Zullen idd hormonen zijn...

's nachts plassen: Ik moet er meestal ook maar 1 - 2 keer uit. 3 als ik echt veel pech heb.

@roshi: Oh, leuke box :D En je hebt ook die leuke kubus van Woezel en Pip :)

@tinkerbell: Dutjes rule :D Je hebt nu gewoon ook meer rust nodig, dus je mag daar gerust aan toegeven. Is zelfs goed.

@wupje: Zo zie je maar wie de mannen op het rechte pad houdt bij het opstaan :)

vluchttas: Dankzij mijn uitmuntende propkunsten heb ik het allemaal in een tas gekregen. :confused:

@steen: Mooie wieg!

geboortekaartje: Wij hebben een uniseks kaartje. En dat moet ook wel in ons geval :)

Zo.. ik ga zometeen maar naar de winkel als ik eindelijk bedacht heb wat ik wil eten :rolleyes: En dan naar de Prenatal en film :whistle: (die liggen handig dicht bij elkaar, hoera voor de Amsterdam Arena :D)

Fijne avond iedereen!

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo net ff de stad ingeweest nog een leuk lakentje gescoord en trouwschoenen nu nog een overhemd voor man lief maar pff das nog niet zo makkelijk alle kleuren behalve d juiste haha. nu ga ik ff uit puffen wat heb het warm pffff het is heerlijk met dat windje maar de zon is toch warm.

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh Wall-e lijkt me ook echt super! Indiana Jones en The Dark Knight heb ik allebei al gezien, zijn zeker de moeite waard. Maar Hancock is ook leuk heb ik gehoord.

Hmmm dames ik heb net een heel groot glas met veel ijs, citroensap en ice-tea voor mezelf gemaakt, jamjam dat drink ik bijna nooit maar wat is dat eigenlijk lekker zeg!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahaha viespeuk! Een trekker!

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Een trekker is iets dat aan een geweer zit :p Gewelddadige mensen hier :confused:

9. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal, kom alleen even snel kjken hoe het met iedereen is. Maar zag gelukkig dat het op zich goed gaat met iedereen.

Hier ook wel, alleen beknelt de jongedame een rug/bilzenuw waardoor ik nauwelijks kan lopen. Heel irritant. En ze is bewegelijk... pfff... wordt er af en toe beetje onrustig van. Lijkt wel of ze boks en danswedstrijden aan het doen is. Hele buik schudt op en neer. Hebben jullie dat ook?

En morgen gaat mijn nichtje na week logeren weer naar huis. Jammer, was wel gezellig zo'n dametje van bijna 1 in huis.

Nou groetjes aan jullie allemaal!

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Wat een mooi weertje vandaag zeg…of hebben jullie last van de warmte?

@Roshi, schattig…staat meteen zo gezellig vind je niet?

@Tinkerbel, haha dat had ik met uitslapen..voel me af en toe goed schuldig, maar aan de andere kant…we hebben het nodig en daar hebben we ook verlof voor :D

@Kaatje, eh nee…mannen wennen nooit Wat is hij aan het schuren en verven? Hier worden het ook twee tassen…een met de babyspullen en eentje met mijn spullen.

@Ingeltje, walvis? Nou ja zeg ;)…ik kan ook wel de hele dag door slapen..Enne die box van Roshi is voor een baby meid, niet voor walvissen :)

@Steen, wat mooi zeg het hemeltje!

@Azeb, ik dacht vorige week ook ‘leuk’ toen ik alle babywas had gewassen en klaar lag om gestreken te worden..maar was het snel ‘zat’….hopelijk jij niet ;)

@Parr, onze trouwdag is 1 september…grappig, scheelt maar een daggie. (en waarschijnlijk 1 jaar)

@Tweety, bijna klaar dus voor de grote dag?

@Jannes, jaaa af en toe om gek van te worden…smste nog naar mijn man dat de kleine balletoefeningen aan het doen is. Vind de schoppen ook echt pijnlijk af en toe. Als het goed is moet het wel minder worden…dus wacht maar geduldig af ;) Vervelend die beknelling..heb je er ook last van als je in bed ligt?

Kaartjes Wij hebben een jongens- en een meisjeskaart…moet hier ook wel als je niet weet wat het wordt ;)

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @parr datis waar ook wij zijn op dezelfde dag getrouwd. komt voor ons inderdaad iets beter uit. die van jou mag dan nog ff blijven zitten.

over kaartjes wij hebben ook een unisex kaartje echt heel leuk. Maar simpler kon niet. Maar in z´n eenvoud is hij zo mooi.

Wat is het lekker dan gisteren zeg, maar toch is het nog benauwend. ben vandaag niet vooruit te branden terwijl ik wel al veel gedaan heb hoor. sorry heb ff klaag momentje. had net een vriendin en toen keek ik naar de lamp en toen kreeg ik een verschrikkelijk lach bui waarom? ik zou het niet weten, maar mijn vriendin zat jankend aan de telefoon van het lachen en haar collega´s keken haar echt heel raar aan. haha

ga zo maar eens thee drinken bij mijn moeder. tot later

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, leuke box ! heb hier creme speeltjes enzo gehad van mijn moeder maar zit er aan te denken toch leuke gekleurde dingen te halen

Moppiepoppie, slaapzakjes heb je al in 50/56, maar lijkt niet niet handig ( geen idee waarom niet maar goed ) ik ga vanaf 62 slaapzakjes gebruiken
    als ze zo heel klein zijn kunnen ze nog niet zelf onder de dekens kruipen, daar ben ik dus ook bang voor,vandaar dan ik ook slaapzakjes ga gebruiken

Tweety, wat voor kleur overhemd zoek je?

Iris, ...aftrekker :) geweldadig, wij? oke maken we er een droogtrekker van..speciaal voor jou :)

Krisstel, je kan beter vragen wat hij niet aan het verven is. Dit wordt deze week onder handen genomen :
    Boven de kozijnen in logeer en slaapkamer, beneden alle kozijnen, deuren, de trap, al het houtwerk eromheen.
    Hadden alles in 2 kleuren (licht)paars geverfd toen we hier kwamen wonen maar past eigenlijk helemaal niet meer in huis dus nu wordt alles wit en gaan we straks alle muren weer fris wit maken en 1 muur gekleurd. met die kleur gaan we spelen qua accesoires.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zoooo kletskousen! Ben ik weer even.

Iris, zeg maar vloerwisser hoor, al dat rare getrek hahaha!

Roshi, oowww wat een schattige box! Hoe heb je dat dan bevestigd? Aan de bovenkant en de randen? Met die 5 terroristen hier is een goedkope klamboe die zo geweldig leuk staat zeker ook een optie!

Steen, wat een prachtig wiegje, echt lief!

Kaatje, ik heb mijn smoeder een mail gestuurd dat we nog wel wat spulletjes van Playgro kunnen gebruiken. Lekker kleurige spulletjes zoals boxspiraal, muziekmobiel, wagenspanner en speelkleed. Ben weg van de Backyard Bunch en Noah's Ark serie.

Heb trouwens ook een klein slaapzakje van de Hema, even kijken wat handig is.

Azeb, hier nog steeds de strijk niet gedaan <Tweety, niet slaan!> :oops:

Ow we weten wat de kaartjes gaan kosten, met enveloppen 220 eurie voor 150 kaartjes :confused: Maar goed, moeten we dan maar doen.

Jannes, hier is de kleine de hele dag zo druk, mijn buik is er helemaal raar van :( Plat van onderen en een bult van boven, net of ze naar boven is geschoten :rolleyes: Schrok me rot toen ik het zag. Ook steeds een hele harde buik, maar volop beweging dus maak me geen zorgen.

Zo ben weer bij volgens mij :-D
    Ga zo lekker naar de frituur om de hoek, het vlees dat ik er gisteren uit had gelegd is nog niet ontdooid. Ow wat erg zeg! 8) O:) :) :^o

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kosten kaartjes, wat we eerst hadden zou op 190 euro uitkomen voor 40 kaartjes incl. enveloppen.
    maar ja nu komen er dus andere kaartjes, en wat ik tot nu toe heb gezien waren ze nog goedkoper ook,dus valt dan weer mee.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Krisstel: als ik op bed lig heb ik er minder last van. Bij zitten ook. Maar ja, wil nog zoveel doen en daar moet ik toch echt wel voor kunnen staan/lopen. Hoop dat het minder wordt.

En ben dus niet de enige met zo'n druktemaker :D

Kosten geboortekaartje: wij komen met 100 kaartjes uit op zo'n 275 euro excl. postzegels. Vond het wel meevallen. Gewone kaart kost ook wel 2,75 per stuk.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    '

Ik vind het best prijzig :confused: of ben ik zo'n muts.
    aan de andere kant, je kind wordt maar één keer geboren.
    Ben blij dat ik niet zo'n dure smaak heb :)

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik vind het ook niet goedkoop. En dan hebben we nog niet eens off-set maar digibestand gekozen, anders werd het nog duurder.
    Maar ik knipper over die kaartjes nog niet eens met mijn ogen hoor, vriendlief heeft net een kattenren besteld voor 500 eurie :confused:

Alles voor de beestjes/kindjes hahaha!

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    vind ik ook best wel duur.. waarom: omdat je ze naar mensen verstuurd waarvan de helft hoogst waarschijnlijk ze na een dag of 2 de prullenbak in gooit! daarom heb ik niet zulke super dure kaartjes gekocht!

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    verder: hallo iedereen! :D
    hoe gaat het met de meiden?
    hier niet zo lekker, om de haverklap harde buiken en vanmorgen weer voor weeen gehad :(

en ik wil even klagen:
    ik wil heel wat klusjes in huis gedaan hebben en graag af hebben.. maar die vent van mij is in mijn ogen even zo lui als het maar kan.. bah wat irriteer ik mij eraan zeg.. zeur er dagen over en hij gebruikt van alles als smoes :evil: GRRRRRRR mannen!

einde klaagmodus!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    linda, zal ik mijn man de jouwe eens laten bellen? :)
    of geef hem een klusboek als hint..

of pas te eten als hij zijn klusjes afheeft :rolleyes:
    Knuff

Deel Deze Pagina