hahahaha jaa als dat eens zou kunnen helpen kaatje! idd, denk dat ik maar eens wat strenger moet worden! voortaan geen eten meer voor dat de klusjes af zjn en anders zonder sokken op bed (zeggen ze wel vaker toch ? )
nog even snel reageren en dan moet ik naar een verjaardag ben helemaal op, ben de hele dag aan het soppen geweest (niet zo slim maarja het is wel weer lekker fris) Kristel> ja staat echt zo leuk en gezellie Freesia> ik heb hem aan 2kanten vast (links en rechts) en de rest eroverheen "gegooid" er zit een soort band in, ik heb gezorgd dat deze recht zich en de rest heb ik afgeknipt. je zou als je het leuk vind natuurlijk ook een echt klamboe of hemeltje erboven/omheen kunnen hangen maar dat vind ik persoonlijk niet leuk en dit is maar een oplossing voor eventjes. nou ik ben ervandoor fijne aaf allemaal!
Hoi hoi allemaal! Ik ben geloof ik helemaal bijgelezen Zal blij zijn als ik verlof heb, kan ik het tenminste normaal bijhouden haha. Iedereen weer de hitte overleeft Hier ging het wel redelijk. Op m'n werk was dan weer airco, dus dat ging wel. Vanmorgen nog groei echo gehad en alles was helemaal goed. Ze ligt gemiddeld een weekje voor. En ze lag ook al met haar hoofdje naar beneden. Vanavond voor het eerst yoga, ben heel benieuwd Dames, die nog naar de film gingen: veel plezier! En iedereen een fijn weekend toegewenst!
Lindaa, het is toch zonder eten naar bed? heb iig nog nooit gehoord dat mensen naar bed worden gestuurd zonder sokken ( vind hij vast niet erg met deze temp ) Heb besloten toch nieuwe spullen te halen voor in de box. had van mijn moeder een muziekmobiel en boxspeeltje gehad ( tweedehands ) maar in de kleuren wit/creme/bruin. Ga morgen toch even naar de hema om gekleurde speeltjes enzo tehalen.
@Kaatje, hele klus dus pfff af en toe wel fijn om zwanger te zijn, hoef je in ieder geval niet die klusjes te doen @Miranda, gelukkig hebben jullie airco op het werk fijn dat alles goed was met de kleine meid! Kaartjes wij zijn 200 euro kwijt voor 75 kaartjes..
Ook als ik niet zwanger ben ik verven niet voor mij weggelegd. doet mannetje altijd samen met smoeder. die komt deze dagen dus ook weer helpen met schilderen..
kaartjes: ik ben 144, - kwijt voor 70 kaartjes kwam erachter dat de drukkosten nogal verschillen en tenslotte is het even duur als je 50 kaarten hebt als 150 ofzo. Zat bij mij al 30,- verschil tussen 2 drukkerijen in de stad.
@kaatje ivoor kleur maar ook nog eens betaalbaar en in de juiste maar en heb geen klein mannetje dus das niet zo makkelijk. maar ja we hebben nog 1,5 week hihi. heb er wel een gezien maar was nog een beetje prijzig als we niks anders vinden halen we die wel. morgen boodschapjes doen voor de bruilofd pff weet gewoon niet hoeveel ik nodig heb aan drinken enz. we hebben 60 mensen ongeveer uitgenodigd maar ja iedereen drinkt niet hetzelfde geloof dat ik straks een zwembad kan vullen met limo als ik terug ben hihi.
@kaatje wij zijn bij de drukker multi copy hier in amstelveen 220 kwijt voor 150 kaartjes en dat waren een van de goedkoopste kaarten.
Tweety, ik weet niet of je er iets aan hebt,maar ik heb toevallig nog onze dranklijst op de pc staan. Dit was voor ongeveer 30 personen, kan je precies zien wat er gedronken is. misschien dat je dan een beetje een schatting krijgt.. alleen zou je het dan nog een keer moeten verdubbelen. Bij ons was het vooral bier dat er gedronken werd,maar ligt natuurlijk helemaal aan het soort gasten en de temp.. bij warm weer wordt er meer gedronken. Ja en ivoor kleur is idd niet heel erg makkelijk te vinden. ow ja voor de fans onder ons, op nederland 1 is nu het concert van Thomas Bergen begonnen
ff tussendoor, heb nogal last van misselijkheid vandaag (blergh) slaapzakjes, als je een maatje hebt wat net is te groot is kun je bij de armsgaten ook een veiligheidsspeld doen om de armsgaten wat kleiner te maken.
Elise, dat is volgens mij netjes ! bij geboortekaartjes.nl zijn de drukkosten geloof 50 of 60 euro ongeacht het aantal afdrukken. dit is dan wel in zwart. Jekkia hier de laatste dagen ook misselijk, denk door de warmte ofzo.
@kaatje o das wel handig ik vind het moeilijk in te schatten hier ook wel aardige bierdrinkers denk ik. ik pb je ff me email adres
Hallo! De strijk is ook gedaan hoor Heb alleen de lakentjes gestreken en de hydrofiele doeken alleen een keer overheen met de strijkbout toen ze al opgevouwen waren zodat ze netjes en strak opgevouwen eruit zien. Het waren in totaal vier wassen, heb last van mijn rug van het vele staan bij het ophangen, afhalen, strijken en daarna ook nog eten koken. Wij bestellen trouwens de kaartjes bij www.geboortepost.nl (kun je eigen ontwerp aanleveren) en zijn minder dan 300 euro kwijt (weet niet precies hoeveel) voor iets van 160 kaarten, en dat is inclusief versturen (als je een adressenlijst aanlevert bij hun dan versturen zij het voor je!). Is wel minder leuk, dat de adressen niet handgeschreven zijn, maar ik vind het wel supermakkelijk.
Tweety, ik heb de lijst gemaild. hoop dat hij aankomt, ga er vanuit dat je emailadres aan elkaar is? stond namelijk een spatie tussen naam en nummers.
Dag september-mama's to be. Ik lees hier al regelmatig mee nu ik weet dat mijn collega (Steen) ook hier schrijft... En ik dus net ook hopen dat ze een andere foto van het wiegje hier had geplaatst dan ik al gezien had en ik misschien iets meer zou zien en/of te weten zou komen....maar nee, ....weet het nu nog niet...haha. Maarre, Steen wiegje is en blijft mooi hoor, zeker als jullie frummel er strakkies gezond en wel in ligt! Veel plezier bij de film...was het te doen qua warmte? Alle andere mama's veel succes met de laatste loodjes...spannende tijden, laatste klusjes, benieuwd naar jullie kindje. Pfff, ken het zelf nog zo goed en is alweer 9 maand geleden. Ik wens jullie wel veel succes ook met de warmte, dat maakt het niet makkelijker. Veel succes! Groetjes, Erna (november 2007 mama en schrijf vooral bij de walvis-mama's )
@kaatje ja hij is binnen bedankt. ik had idd spaties neer gezet haha had ik weer weg gehaald alleen delaatste dus niet zwangerschapsdementie denk ik hihi.
gelukkig was ik nog gevat vandaag Maar meiden ik ga met mannetje op bed dvd-tje kijken. trusten en zie jullie morgen weer. liefs
Hoi meiden! Ik zit hier een beetje te piekeren.... Heb namelijk nu sinds een paar week echt ontzettend last van jeuk aan m'n handen en voeten. Heb ook wel jeuk op andere plaatsen, maar aan m'n handen en voeten is het vaak echt niet om uit te houden. Nu dacht ik eerst dat dat kwam door de schoenen ofzo, later dacht ik door het vocht? Maar vandaag kwam m'n moeder er dus ineens mee dat dat kan wijzen op zwangerschapscholestase. Dat is een leveraandoening die alleen ontstaat in de zwangerschap, en hierdoor kan het kindje wat te vroeg komen of, in het ergste geval, dood worden geboren. Op internet staat dat de jeuk hierbij overal kan zijn, maar in het boek over zwangerschap wat ik thuis heb staat dat het vooral aan de handen en voeten komt... Dus nu zit ik een beetje te stressen... Heeft hier verder nog iemand zo'n last van jeuk ofzo? Want ik dacht tot nu toe dus dat t iets heel normaals was.... Groetjes Cossy
hey dames Ben ik weer ff. Schaam me zo , eerst was ik niet weg te slaan hier af en toe en nu ben ik er meer niet als wel Maar heb het ook ff zo druk gehad en er komen ook nog een paar drukke daagjes aan...Dus sorry ! @funnyme: heb heel vlug terug gelezen en zag dat je 13 augustus word ingeleid ? Super ! @jekia: nee onze kat was niet gechipt Ff ego berichtje.. Woensdag bij de verloskundige geweest.Zou eigenlijk een groeiecho krijgen maar heb die dus niet gehad.Allebei mijn vk's waren niet aanwezig en de vk die er wel was kon geen echo's maken..(?) Nou krijg ik als ik over 2 weken terug kom een uitgebreide liggingsecho , word ze dus ook meteen gemeten. Verder was alles helemaal goed , ik ben iets minder als 1 kilo aangekomen.Bloeddruk en urine waren ook prima. En daarna was het weer ff voelen (krijgen jullie ook een harde buik zodra de vk begint te duwen en te doen ? ). Nou ging ze even voelen hoe onze kleine meid nu lag en jaaa ze is gedraait Ze heeft tot vorige week (ongeveer) continu in een stuit gelegen en nu lag ze volgens de vk met der hoofdje naar beneden en al een beetje ingedaald ! Dat van dat indalen vermoedde ik al want had afgelopen zondag en maandag pijn in me onderbuik net boven me schaambot en ook echt een uur lang.Nu blijkt dus dat dat niet alleen van het indalen was/is maar ook dus van het draaien Nu hopen dat onze kleine meid zo blijft liggen en niet dat ze dadelijk over 2 weken gewoon weer terug is gaan liggen in een stuit.. (dus als jullie tegen die tijd voor me willen duimen ? ) Ook hebben we vandaag intake gesprek gehad van de kraamverzorgende En is eigenlijk nu gewoon alles klaar en geregeld en mag ze van mij over iets meer als 3weken wel komen hoor..haha.. Ben het wachten voort beu ! Heb 13 augustus weer een afspraak bij de vk , dus zou iemand mij weer op de lijst willen zetten voor dus 13 augustus vk+liggingsecho ? Tnxss !