Jale, mooie buik ! Azeb, Hema bezorgt thuis voor 4.95 maar bij fillialen gratis. Hebben hier in het dorp een hele kleine hema met maar een klein assortiment. Nu laat ik het dus gratis hier bij de Hema brengen en kan het dan daar ophalen en betalen. Ben erg blij dat ik nu niet in de auto hoef om het ergens anders te halen.
@Sasha, lekker genieten nu van je verlof. Ik was ook geen dag ziek geweest en er werd ook niets gewaardeerd gelukkig weten wij beter toch? Gek inderdaad hé over een paar weekjes al mama zijn @Miranda, ander kapsel? Veel plezier vanavond! @Pupke, nee hier ook onze kleine reageert ook heel sterk als ik mijn buurjochie van 3 maanden vasthoudt of als hij huilt.. @Kaatje, waarom had je een huilbui? Oh die boxspiraal van de Hema is leuk @Jale, vervelend zeg gelukkig is het nog niet begonnen. @Linda, gefeliciteerd met de 35 weken gaat snel hé! @Funnyme, raar of niet hoorde wel eens dat overgeven tijdens de ontsluitingsfase normaal is iets verkeerds gegeten? @Ingeltje, jij bent een goeie paginavuller leest lekker door Ja knus hé kan me ook niet voorstellen dat dat straks voorbij is. Huisje weer lekker schoon? @Cossy, lekker verlof fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. Yoehoe ons waterornament is eindelijk aangesloten..wel gezellig hoor! Van de week worden de horren geplaatst en die week erop de zonwering en dan mag de kleine komen
Heb je buiten een waterornament? leuk ! Had het even helemaal gehad, loop inmiddels 4 dagen met harde buiken en lage rugpijn, ben moe door het slechte slapen en dan gelijk als je net 5 min. uit bed bent je veel te aanwezige smoeder over de vloer doet ook niet goed..dus was even te veel.
@ cossy: Cholestase gaat vaak ook gepaard met geel zien van de huid of van het oogwit, dus zolang je daar eigenlijk niets vreemds aan ziet is er niets aan de hand waarschijnlijk
Kaatje, ik zag het al op hun site. Geen Hema hier in het dorp helaas dus zit er voor mij niet in, gratis bezorgen (hoewel er wel plannen zijn dat er eentje komt, lijkt me super!). Wat heb jij er ook al weer besteld? Sterkte met je harde buiken enzo... Niet leuk op deze manier....
@ Kaatje: Met mij gaat het prima hoor Voel me ook prima, maar ben wel blij dat het wat minder warm is buiten, oké ik ben dan wel niet hoogzwanger zoals jullie, maar ook ik heb er last van hihihi Ik merk wel dat ik nu minder buik had dan bij Tim met 12 weken zwangerschap, zo zie je maar, dat elke zwangerschap anders is.. Er is tot nu toe ook maar 1 iemand geweest die me spontaan vroeg of ik zwanger was en dat is een vrouwtje die hier wat verderop woont en waar ik wel eens mee sta te kletsen.. Voor de rest valt het dus nog niet op..
Bonjour! Ben vanmorgen naar de prenatal geweest voor de verzorgingstas hadden ze m niet meer L maar heb nu wel een onwijs andere leuke, hij staat alleen niet op internet dus ik kan hem niet showen. Zal wel een keer een foto maken. Hebben ook gelijk een wipstoeltje gekocht hij is echt helemaal leuk. Vanmiddag zijn we naar de camping geweest lekker gekletst en daarna bij de mac gegeten. Voor vanaaf hebben we 2 films gehuurd, Alibi en nog 1 (iets wat mannetje super vind) Ook heb ik even bijgelezen: Nikky> jeetje meis wat een verhaal! Succes ermee meis **knufff* Babystyle> jeetje schrikken meis, gelukkig ben je weer lekker thuis, nu rustig aan doen he! Jekkia> mijn mannetje vond vanmorgen een dode kikker bij de kattenbak IEUWWWW klote van de auto meis! Kaatje> ik heb die boxspiraal ook Voor de rest ook een dikke knufff natuurlijk! Nou fijne aaf allemaal ik ga lekker filmpje kijken met mannetje en een grote ben en jerries ijs
Geinig, ik zat eens te lezen bij de augustusmama's, daar zijn er al 27 kindjes geboren geloof ik. Wauw veel he?! Gek idee dat dat bij ons misschien ook wel zo is over een maandje! Kaatje, dat mobiel is erg mooi!
Ik weet het wel zeker. Is toch ook iemand die de 17de wordt ingeleid? of ks? Spannend spannend spannend... wie heeft de eer om het september mama topic te openen.
Sjeee.. en dan is het nog maar net augustus! Belooft veel goeds Is ook wel weer logisch, als je rekent dat kindje mag komen van 37 weken tot 42 weken, dan heb je de laatste 3 weken van juli allemaal al als 'normale' bevaldatums voor de eerste augustuskindjes.
@Kaatje, logisch dat het dan ook te veel is en een huilbuil lucht altijd zo lekker op Ja, de waterballen stonden al een jaar in de schuur (we wonen hier nu een jaar) maar kwam er steeds niet van. Het is nog niet helemaal af, maar ze doen het @Mobielfreak, leuk je weer eens te zien..alweer 12 weken zwanger, wat gaat de tijd snel. @Roshi, leuke dag zeg..shoppen, Mac en daarna film kijken Veel plezier! Af en toe denk ik dat ik ook voorweeën heb heftige krampen, de buik trekt samen en wordt hard verlies ook ontzettend veel slijm (sorry voor het detail) het lijkt erop alsof alles bezig is met de voorbereiding..of zal het niet?
Argh! heb ik een heel bericht getypt en per ongeluk weggeklikt en is het nu niet meer terug te halen ga drm niet weer alles typen heb de fut echt niet voor! Weet wel dat er hier en daar knuffels nodig zijn dus bij deze *dikke knuff Nu ego bericht.. desondanks dat wij laat naar bed gingen werd ik rond 5u klaar wakker duurde weer ff voordat ik weer verder kon slapen, kon niet lekker liggen en buik voelde niet zo lekker aan.. maar was wel een geslaagde dag! Wij zijn naar de Beekse Bergen safaripark geweest. Hebben eerst een wandelsafari gedaan. heerlijk weer met heerlijk briesje en tegen 17u bewolkt. Had alleen vrij snel last weer van mijn rechter rug (zoals in Utrecht). En toch al was het lekker koel vonden mijn handen en polsen het nodig om ook een keer vocht te gaan vasthouden Wel erg raar want daar heb ik nauwelijks last van. Wel dikke benen en voeten maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Niet zoveel last gehad van harde buiken en moest maar 3x plassen! Wij waren er van 11.30 tot 18u! Tegen de eind werd mijn rechter bekken wel erg stijf Ook vaag! haha manneke heeft 467 foto's gemaakt met de spiegel reflex maar goed het is nog kijken hoeveel daarvan mooi zijn gelukt. daarna de auto safari gedaan, ook wel leuk maar viel tegen in vergelijking met de vorige keer. Wij hebben veel herten gezien en nu rijd je om de leeuwen heen en niet doorheen Onderweg naar huis bij de BurgerKing gestopt. Die krijgen geen kansen meer van ons... service slecht, wij moesten aan de kassa wachten op het eten (werd ook niet gezegd totdat ik een keer vroeg of wij nou moesten gaan zitten) friet smaakte nog steeds niet en ze zijn duurder dan de McD maar goed, maagjes gevuld en weer naar huis. Ben wel helemaal kapot maar het was het waard! Wij willen ook naar de Apenheul als het nog kan wij bedachten ons vanmidag dat wij daar nooit saampjes zijn geweest. oh ja en sommige kids en mensen zijn echt erg! een van de kids klom over de muur en stod ineens in de verblijf van de stokstaarten! Manneke en ik weten gelijk hoe wij het gaan doen straks! Gelukkig beide op dezelfde lijn! En manneke was oo erg lief, liep langzaam hielp mij met op en afstapjes erg lief!
@Babystyle: O jee, jij ook al in het ziekenhuis beland? Gelukkig ben je weer thuis en is alles goed! @Nikky: Meid, da's schrikken! Ik zou in jouw plaats ook gek worden van ongerustheid. Ik duim voor je dat je knulletje helemaal gezond ter wereld komt... @Mamameike: Da's inderdaad een flinke tegenvaller als je nu langer moet wachten voor je gaat bevallen... @Jekkia: Verdorie... da's flink kl*te van je auto...! @Jale: Jeetje, nóg een ziekenhuisganger! Het gaat wel lekker zo... @FunnyMe: Bah... 4 keer overgeven in één uur. En met zo'n dikke buik lijkt me dat sowieso al een crime... Hi hi... het kan ook anders. Bij de decembermama's 2006 schreven we met zo'n 60 meiden en halverwege december waren er pas een stuk of 10 beebs geboren. We dachten toen allemaal: 'Dit wordt nooit wat!', maar uiteindelijk zijn ze toch allemaal netjes in december geboren en niet eentje in januari...
Ooh BurgerKing: zoooooo herkenbaar... wij hebben nu eindelijk afgezworen ooit nog bij een Burger King te gaan eten Wat een $#%$#%-service altijd daar! Altijd lang wachten en een hele slechte service, te weinig man in de keuken en personeel is onverstaanbaar. Lang leve de Mac en lang leve Parr! (ps was het die Burger King tussen Den Bosch en Oss?)
Even een teken van leven. Ondanks dat ik nu vrij ben heb ik echt tijd te kort. Nu woon ik ook in een toeristendorp aan het water dus afgelopen weken een en al drukte hier. En dat zal ook nog wel even zo blijven, gezellig! Las dat een aantal in het ziekenhuis hebben gelegen en dat het nu weer beter gaat gelukkig. Nog even bij jullie mamma's blijven zitten ukkies! En goed groeien allemaal. En idd bij de aug mamma's zijn ze al flink los. Erg leuk om mee te lezen en dan te bedenken dat wij met 2 weekjes ook de eerste babytjes op de lijst kunnen zetten. Hier ook nog plannen voor de apenheul. Zo leuk die dieren allemaal. Alleen het lopen daar zie ik wel wat tegenop. Hier van de week weer naar de vk geweest. Beebje was helemaal ok en mooi op gewicht. T had weinig ruimte meer als ze voelde. Moest nog even bloedprikken op ijzer, dat was in het begin al niet al te hoog en aangezien ik ook nog eens geen vlees eet is dat altijd al iets wat bij mij aan de lage kant is. En nu was het idd nog lager maar door de warmte had ik het niet in de gaten en dacht dat ik gewoon moe was van door de warmte. Dus zit aan de gedroogde abrikozen, spinazie roosvicee ferro en aan de floradix. En nu hopen dat het met 2 weken hoger is. Hebben jullie er ook zoveel last van als je een grote boodschap hebt gedaan? (Lekker smakelijk!) Al mijn banden doen dan pijn en mijn rug voeld als of ie in 2en ligt. Ik lig dan een kwartier bij te komen op de bank of op bed. Iedereen verder nog heel veel succes met de lieve kleine ukkies in onze buiken en dat we er nog even van mogen genieten.