Jekkia, laat je dan Raven ook pas savonds komen of gaat je mannetje die smiddags ophalen? Hoe ik het bij iedereen zie is de kraamweek al druk zat, en hou daar al niet zo heel erg van dus eerst gewoon lekker saampjes. ben ook zeker van plan om af en toe een dagje ( of weekend ) geen visite te plannen zodat we zelf een klein beetje tot rust kunnen komen tussendoor.
Ik draag de zwangerschapsbh's ook al een hele tijd, heb die van de Hema en die zitten echt prima. Wat betreft visite na de geboorte....geen idee, je weet nog niet hoe de bevalling enzo gaat lopen en hoe je je op dat moment voelt. Ik ga dan maar gewoon op ons gevoel af.
Nou vind mezelf nu heel zielig. Denk ga het huis ontvluchten want wordt echt high van de verflucht hier.. dus bel mijn moeder voor een bakkie, niet thuis. en verder kan ik nergens heen.... heb wel een paar vriendinnen,maar die hebben 2 kids, en is meestal chaos daar en daar heb ik nu dus weer net ff geen zin in.. Kan ik nog met de hond gaan wandelen,maar ja het regend dus dat is ook niets... nou ja dan maar high blijven
ow lieverds bedankt voor jullie reacties maar ik bedoel echt ALLEEN bellen. heb al duidelijk gemaakt dat we ze niet gelijk op visite willen hebben.
Bellen... denk een half uurtje ofzo. ben je zelf weer een beetje op adem, kleine is in de tussentijd bijgekomen.
meiden, ik lees misschien niet helemaal goed.. maar mag je helemaal dan geen beugelbehas aan nu? Niet dat ik BV ga geven maar lees dat bijna iedereen een zw beha draagt terwijl ik gewoon beugelbeha;s heb gekocht in de maat die ik nu dus wel pas., en die me lekker zitten..
@esje wij gaan ook voor de magnetron met de fv ook gedaan bij mijn zoontje en bv kan je op een lagere stand makkelijk verwarmen. @kaatje hier ook 2 namen die met dezelfde letter beginnen. vond ik juist leuk. @iwish welkom @roshi het is aan je zelf om te bellen wanneer je zelf wilt. als je zelf eerst ff wil genieten moet je dat gewoon aangeven ik heb hier met mannetje ook afgesproken dat ik niet wil dat iedereen er gelijk bij is. eerst wil ik dat mijn zoontje de tijd heeft ok te komen kijken. ik denk dat er hier ook pas gebelt wordt na een uurtje of 2 ook om te voorkomen dat er gelijk mensen op de stoep staan. @bh's ik draag ook de zwangerschapsbh's van de hema zitten heerlijk.
Lindaa> als je geen BV gaat geven maakt het niets uit. BeugelBH is meer omdat de kans op een ontsteking in de borsten groter is... Kaatje en Tweety> moet dus eigenlijk gewoon afwachten hoe het allemaal verloopt en wanneer het allemaal "rustig" is. Bedankt!
Tweety, 2 kids met dezelfde naam vind ik dan nog wel gaan, maar als je zo'n gezin van 7 mensen hebt waarvan 5 kids en dan allemaal met de M.. nee vind ik net ff te ver gaan. lijkt me straks ook lastig met de post.
Mijn moeder is bij de bevalling. Mijn vader, en mijn schoonouders wachten in de wachtkamer. Verder willen we die dag geen bezoek hebben. Mijn beste vriendin is op vakantie dus die hoeven we niet te bellen. Ja alleen mn broertje maar die mag pas 's avonds komen denk ik. Mits ze mn nichtje thuis laten want die heeft vreselijk adhd en denk niet dat ik daar op zit te wachten. De rest bellen we als ik helemaal opgefrist ben enzo. Dus dat kan best eens een paar uur duren.
@kaatje ben niet van plan om er 5 te nemen met dezelfde letter maar mocht er ooit nog een meisje komen dan krijgt die ook een naam met de r want de hadden we al en vinden we nog steeds erg leuk. gelukkig zijn de 2e namen anders dus dat is makkelijk met de post
Kaatje het zit je ook niet mee hè, en die striae + high van de verflucht Misschien houdt het snel op met regenen kun je toch nog effe de lucht op 8) Roshi hubbie zal ook wel na een uurtje ongeveer bellen, als we weer een beetje op adem zijn gekomen. En komen kijken idd ook na een uurtje of 3. Alhoewel iedereen die al bevallen is van mijn vriendenkring zegt dat je op dat moment zo snel mogelijk de kleine aan iedereen wil laten zien. Dus ik wacht wel even af hoe ik me voel op dat moment. Beugelbh's heb ik ook al een tijd niet meer gewoon omdat ik ze niet meer kon verdragen. Compresjes heb ik gelukkig nog steeds niet nodig Ik moet even op mijn mannetje wachten voordat we iets kunnen doen. (ergens een bakkie koffie drinken bedoel ik dan hè ) Hij heeft de takken gesnoeid in de tuin en is nu de rommel op aan het ruimen. Heb ik in elk geval even wat wasjes kunnen draaien, zijn die ook weer klaar 8) Ik heb trouwens de laatste paar dagen weer steeds meer zin in sex Vannacht in bed had ik daar ineens wel weer energie voor gek die hormonen 8)
@Roshi: oooooh, niet goed gelezen. Bellen doen we als ik weer ben bijgekomen en gehecht en alles (ga er maar van uit dat ik gehecht moet worden, dan valt het altijd mee he? ) Mag mijn vriend trouwens doen, dat bellen. Vind ik wel zo leuk voor hem! @Kaatje: jeetje meid, wat een baaldag! @Lindada: ik zou ze lekker aanhouden hoor, die BH's, als het lekker zit. Misschien de eerste tijd na de bevalling niet ivm stuwing (maar dan passen ze toch niet). Merken jullie trouwens ook dat huishoudelijke klusjes elke dag zwaarder worden? Heb net de WC gedaan, was maar 5 minuutjes, maar dat is echt niet makkelijk meer, met dat bukken om het doekje in de emmer uit te spoelen.... Moet weer helemaal bijkomen. Dus poetsdrang in je verlof heeft eigenlijk ook maar bijster weinig zin als je niet veel meer kan. Ik zie mezelf echt niet meer stofzuigen en dweilen enzo. En dingen tillen voelt ook niet goed. Wat blijft er dan over: was doen en opvouwen. Ga ff bankhangen nu.
yule ik laat de emmer op het aanrecht staan en loop dan alleen met het doekje naar de wc, hoef je voor het uitspoelen niet te bukken
ik doe al het lage werk zittend naast de emmer dan hoef ik niet te bukken eer ik weer sta ben ik weol ff verder hihi maar ja.
Oja, dat kan ook nog natuurlijk. Lopen met het doekje. Hmm. Ga ik eens proberen (kan daarna dan wel dweilen door alle druppels denk ik). Over dweilen gesproken: hoe doen jullie dat? Ik heb een mop, maar die trekt altijd watervlekken op mijn laminaat, dus dat werkt eigenlijk niet. En dweilen met een dweilstok (of trekker of voor Iris aftrekker) en een dweil die je steeds moet oprapen en uitwringen, dat zie ik niet zo zitten. Iemand een goed idee?
wij hebben idd zo'n dweilstok waarbij je de dweil moet uitspoelen, maar ik mag al 24 weken niet meer stofzuigen en dweilen dus dat doet mannetje hier.
Yule en Kristel> tijdens de meeting hadden we het over een naam... maar thuisgekomen was mannetje het er niet mee eens.... NU WEL ben zo blij hihi Yule> wij hebben van Leifheit de twister, deze is echt super! ik heb hem ff gegoogeld voor je http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1 ... lice%3Dyes hij is best prijzig maar wel echt de moeite waard.
WC's schoonmaken:Hier ook geen pretje, krijg het al warm zodra de doek over de wc bril heen moet, laat staan de hoekjes etc.. Toen ik dat weekje weg was met vriendlief, was ik best wel jaloers op de mensen van die camping! die hebben het zo gemakkelijk met die wc's.. bij elk wc bezoekje als je doorspoelt, komt er iets omlaag en gaat de wc bril ronddraaien.. zo wordt deze elke keer gereinigd als je doorspoelt.. erg makkelijk.. wou dat ik dat had HIHIHIHI Dweilen: hier geen tips helaas.. heb ook zo'n rotdweil HIHI