Dweilen Ben net de woonkamer onderhanden aan het nemen. Net alles met een doekje afgenomen en nu ff bijkomen voor ik aan stofzuigen begin (en dan weer ff bijkomen en dan kan ik gaan dweilen ) Doe het ook gewoon met een dweil en de intussen beruchte aftrekker Maar ben niet van plan om nog veel te gaan dweilen na vandaag. Stofzuigen will have to do the trick... BH's: Draag ook al een hele tijd zwangerschapsneha's, die beugels zaten op een gegeven moment gewoon niet lekker meer. Al heb ik er wel twee in de cupmaat die ik nu heb, want onder sommige kleren staat een beugel toch net iets leuker. Draag nu ook al een tijdje een voedingsbeha in m'n huidige cup. Bij de prenatal hadden ze een leuke met een beetje kant en dat was toch weer iets om af te wisselen met de comfortabele maar oh zo saaie Hema beha's... Ondertussen heb ik ook een drietal voedingsbeha's in een grotere cupmaat gekocht, voor tijdens de BV. bellen: Denk dat man ook wel redelijk snel gaat bellen, als we allemaal bijgekomen zijn. Maar ook met de boodschap dat mensen pas 3 of 4 uur later welkom zijn om te kijken. Wil eerst quality time voor ons drietjes. Als uk in midden van de nacht geboren wordt (en natuurlijk heb je veel kans daartoe)... hmmm.... moet ik maar eens over nadenken. Mensen vinden het vast niet erg om dan uit hun bed gebeld te worden, maar goed... Zo, moet nu wel voldoende uitgerust zijn om naar de stofzuiger te kunnen grijpen
Hallo dames Hier ook al tijden geengewone bh's meer. Had wel laatst twee gewone (beugel)bh's gekocht in mijn nieuwe maat, ik had echt zin in een mooie, charmante bh. In de winkel leken ze goed te zitten enzo, maar ik kan ze echt niet verdragen en heb als ik ze aan heb gehad ook veel meer last van lekkende tepels... Zonde want ik vermoed dat mijn borsten niet eeuwig zo enorm blijven en dat ik er dus uiteindelijk niks aan heb Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap twee meegroeibhs gekocht bij de Hema, maar die zijn eigenlijk echt te klein nu. Heb onlangs een voedingsbh gekocht bij de Livera, die is van het merk Anita. Daar zitten trouwens wel beugels in maar hij zit toch heerlijk. Ik heb hem aan op de laatste foto in mijn album. Wel vreemd dat er beugels in zitten, maar aangezien ik er geen lastr van heb en 'Anita' is toch wel een echt goed lingeriemerk voor zwangeren volgens mij, zal het vast niet zo veel kwaad kunnen. En ik heb laatst nog een hele schattige met roze bloemetjes gekocht (meegroei), die zit ook heerlijk! Wel balen dat het elke keer weer best veel geld is groetjes Azeb
nou net heel de wc uitgesopt pffff. de muren deur en wasbakje gedaan en toen ging ik ff uit puffen is man lief veder gegaan lief hoor zo uit zich zelf. vanmorgen een discussie gehad in bed met tranen dus die heeft kennerlijk geholpen(voor hoelang?)
Dweilen heb ik al heel lang niet meer gedaan en stofzuigen doet mijn man sowieso altijd, dus dat scheelt Bellen, ik heb eerlijk gezegd nog geen idee. Ik kan me wel voorstellen dat ik, zodra de baby er is, dat ook graag met mijn ouders en schoonouders wil delen. Ik laat het maar van het moment afhangen denk ik.
hoihoi t gaat hier gelukkig al wat beter, ook al regent het met bakken uit delucht. Las al dat er meer meiden last hebben van dat fijne-labiele-zwangerschapsgevoel.... over bh's....ik kan alles gelukkig nog aan, maar ben 40 kilo afegevallen voor ik zwanger werd dus heb nog een voorraadje voor grotere borsten hihi over dweilen, wc's soppen en weet ik wat allemaal, ik doe zelf alles nog, behalve stofziugen en dweilen, daar heb ik mijn huubbie mee opgezadelt. De kleine meid vind het erg leuk om te helpen en alle bukwerkjes doet ze met liefde (en met de franse slag) en nu eerst maar eens bij lezen
zoo heb mezelf een schop onder mijn kont gegeven n onderhand toch al alles afgestoft, gepoetst gestofzogen en gedweild.. ! Zal nu zo boven nog even stofzuigen en gelukkig gaat mannetje koken.. dus daar hoef ik niet meer na om te kijken! Wel moet ik even de aardappels schillen anders ben ik bang dat er niet zoveel van de aardappels overblijft! HIHI! Hij zal een stoofpotje maken, heb het nog nooit eerder gehad dus ben benieuwd!
jee nicky, sorry voor mijn late reactie, ik hoop dat je kindje nog lekker blijft zitten, sterkte met de laatste weken, hoop dat het jou net zo vergaat als steen, die intussen al weer 35 weken is! STEEN, gefelciteerd meid, al weer 35 weekjes! nog twee weekjes erbij....! Yule, balen zo'n parkeerbon, dan denk je dat je "goedkoop"geshopt hebt en dan krijg je dat! Hopelijk voel je je al weer wat beter na de scheldkannonades op de vroege morgen?! vervelend wakker worden is dat jekkia, jakkes, die dode muizen, onze kat deed dat ook altijd, blllllg! vond dat altijd zoooo smerig! hoe is het met je auto? balen dat ie niks meer doet! kaatje...hoe is het gegaan met je smoeder? vervelend dat ook jij niet lekker in je vel zit! nog een paar weekjes te gaan meis, en eh, klaag er maar lekker op los hoor! Krissstel....ukkies zijn hier ook drukker hoor, terwijl je overal leest dat ze inderdaad rustiger worden nu, zou het nu al een stel druktemakers zijn...OEI! sascha, fijn dat je ook eindelijk verlof hebt! Geniet er van, en inderdaad raar om je voor te stellen dat we allemaal over ongeveer 1,5 maand een kindje hebben miranda, lekker even naar de kapper en eh, kan die kleine van jou de mijne even leren hoe dat moet uitslapen?
Ben ik weer. Bedankt voor de tips wb inlegkruisjes en wattenschijfjes, top! Ik heb trouwens op borstvoedingscursus geleerd dat je gerust beugelbh's aan mag als je bv geeft. Is een fabeltje dat dat af zou knellen ofzo. Hier ook weer wat labielerig vandaag. Misverstanden over seks (en het gebrek aan ). Bah, dan voel ik die tranen weer opkomen en baal ik zo. We zijn dan ook lekker gezellig samen koffie gaan drinken met een groot stuk warme appeltaart. Kreeg er wel opvliegers van, dus het spelregelement van vorige week deed weer geweldig dienst! Kaatje, nogmaals bedankt, denk veel aan je als ik het warm heb Pfff, die kleine voel ik nu sinds een paar dagen opeens ver boven mijn navel schoppen. Terwijl ze eerst alleen onder mijn navel bleef. Ze is echt naar boven gekropen lijkt het. Heb ik weer, ipv indalen gaat die van mij opstijgen Ga nu even naast lief op bed liggen, hij gaat xboxen. Neem de laptop en een grote zak drop mee
@mamameike: doe je dat allemaal nog zelf? En jouw buik is wel twee keer zo groot als de mijne! Wauw! @roshi: is het goedgekeurd! Echt? Joepie! Een supermooie tweede naam en hele goede combi met de eerste. Die twister ziet er fancy uit trouwens. Maar hoe werkt het eigenlijk?
Freesia Meiden zit ff wat folders van de vk door te bladeren, en kwam iets tegen over de epi-no (www.epino.nl ) Wie heeft er ervaring mee? of wie wil het gaan gebruiken? Denk zelf dat ik het niet doe, hou er niet zo van om aan mijn eigen lijf te rommelen maar wil wel de Perineum massage olie van Weleda gaan gebruiken
Wie had het er vorige week nou over dat haar vk had gezegt dat ze bij 8 cm ontsluiting pas naar het ZH gaan? Lees net in het foldertje van mijn vk dat het gebruikelijk is ( hier dan ) om te gaan als je 5-6 cm ontsluiting Tip voor degene die bv gaan geven, lees net dat het verstandig is om vanaf week 37 alvast vitamine K in huis te hebben ( dit om het risico op een hersenbloeding bij baby;s te verkleinen)
@Kaatje: heb er ook eens naar gekeken. Een vriendin had 'm gekocht, maar of ze 'm ook heeft gebruikt weet ik eigenlijk niet. Het lijkt mij niks eigenlijk. Zit je van tevoren al te rotzooien terwijl dat misschien niet nodig is. En of het echt een knip voorkomt? Een knip zetten ze toch alleen als het kindje er echt snel uitmoet.
ja idd. zie net dat je met die massage olie ook de binnenkant moet masseren, dacht altijd alleen het stukje buiten tussen je vagina en anus. Zo leer je nog eens wat..
pupke, leuk dat je vriendin ook zwanger is! heb je een gezellig weekend gehad? fijn zo'n huis, vrienden van ons hebben dat ook scheelt ook onwijs in stook kosten enzo ! @pisum, sorry nooit van gehoord van zo'n uitstrijkje...kan je helaas niet verder helpen @kaatje, ben je vrolijk geworden van het kopen van boxxstuffies? ben benieuwd wat je gekocht hebt! @jale, balen die blaasonsteking!hopelijk knapt het snel op! @ fresia. maar een keer uit bed voor de wc.....JOEPIE wat zal je lekker geslapen hebben hahahah @Linda, 35 weken! HOERA! @funny, hoe is het met overgeven meis? t zit jou ook allemaal tegen he? sterkte! @yule, heerlijk dat je tijdens yoga zo kan relaxen! grappig dat ze zo onder de indruk was van wat je allemaal nog kan! complimentje heb je maar weer binnen he?! @ingeltje....klein klaagje....hihihi klaag maar lekker over die moeheid en eh, als je de kans ziet gewoon even lekker gaan liggen hoor! @kaatje, vervelend meis, t word voor jou ook wel zwaar nu he?! @TWEETY, geslaagd voor verf? ben benieuwd hoe het kamertje gaat worden! @azeb, balen, hele bericht weg....grrrr kaatje, ben benieuwd hoe het word meis in je huissie!, leuke mobiel! meiden ik ga mijn reactie staken, er ligt er een onder mijn ribben te schoppen en kan niet meer zitten! sorry!
hoihoi heb eens even naar die site gekeken... met de bevalling van emma kreeg ik de keuze van de vk. of ik moest zorgen dat ik een paar persweeen zo veel mogelijk ophield, of ik mocht mee persen en zou dan inscheuren. Em lag niet ver genoeg met haar hoofdje naar beneden nog. daarom mocht ik nog niet mee persen als ik niet uit wilde scheuren, uiteindelijk is alles goed gegaan en heb ik geen scheuren enzo opgelopen, alleen wel vreselijk lopen gillen tijdens het ophouden van de persweeen, auwie wat deed dat zeer zeg! t maakt je vel misschien wel iets flexibeler maar ik vraag me af of dat genieg gaat helpen als het nodig is
Denk dat ik aan vriendlief vraag of hij 's middags Raven en mijn moeder wilt gaan ophalen. Wij hebben vorig jaar ook rustdagen er tussen gehad, heerlijk even geen bezoek en drukte
Ik draag ook eigenlijk alle soorten bh's nog wel. Nog niet echt een voorkeur. Schoonmaak, Doordat mijn man nu echt in de topdrukte zit en maar 1 dag vrij heeft komt het huishouden op mij aan. Doe de dingen die ik kan en zware dingen in etappes. Aangezien ik huisdieren heb en slecht tegen troep en viezigheid kan moet ik het dus wel zelf doen. Of in de troep gaan zitten! En met een rustiger tempo vind ik het nog wel te doen. Gewoon een klusje doen en dan even lezen en lekker zitten om weer op te laden. Bellen laat ik aan mijn man over. Mijn schoonouders zijn van 1 tm 8 sep op vakantie in griekenland en aangezien ik de 9e uitgerekend ben is de kans best groot dat ze nog op vakantie zijn als ik ben bevallen. Zou weer schelen staan ze niet meteen op de stoep En met mijn eigen ouders heb ik minder moeite als die er met een uurtje zijn. Die hebben er ook al ervaring mee aangezien ze al opa en oma zijn. Dus weten wel hoe ze er mee om moeten gaan. En broers en zussen bellen de ouders en schoonouders. Dezen weten ook al dat ze niet meteen welkom zijn en dus gewoon moeten afwachten tot we ze willen ontvangen. Als we ons goed voelen kan dat best snel zijn maar anders is het gewoon afwachten tot wij er klaar voor zijn.
@yule de knip geven ze niet alleen als het kindje er snel uit moet. eigenlijk geven ze een knip ter voorkoming van uitscheuren. ik ben ook ingeknipt biju mijn zoontje en daarna heb ik nog ff liggen persen. @mamameike ja we zijn geslaagd voor de verf aqua blauw deze week gaan we aan de slag dus als het klaar is komen de foto's.