Jekkia en Tweety> de mijne zei vorige week "waarom moet ik iedere week dwijlen dat deed jij toch ook niet" AHUM ik deed het 3x in de week suffie dus wees blij dat jij het maar 1x hoeft te doen... mannen
Wij bellen mijn zus en de broer van mijn man als de bevalling begint (mijn zus zal bij de bevalling zijn) en de (schoon)ouders pas als de baby geboren is, mede op hun eigen verzoek. Ze mogen wat mij betreft dan meteen komen (daar gaat dan toch weer zeker 1 a 2 uur overheen gezien de reistijd) maar wellicht denk ik er op dat moment heel anders over. Buiten hen hoef ik de eerste dag niemand te zien.
Hier net ook nog even opzoek geweest naar een voorlichtingsavond over BV maar ben te laat...ook lekker dom van mezelf. @Freesia, waar ga je shoppen morgen? @Roshi, haha...typisch mannen!
@ Krisstel: ik ga met mijn schoonzus en onze beider moeders lekker naar Breda! Ikea, Prenatal en Babyplanet \/ Heb alleen net op de H&M site voor 150 eurie zitten bestellen... Naja, geld zat! :^o ](*,)
Ik werd lid van de Carinova. Dat is bij ons de zorg. Via hun huur je ook de klossen etc. Ik kreeg een brief thuis dat als ik gym, yoga en bv cursus kon volgen via hun. En als je lid was kreeg je ook korting. Ik werd dus lid. En deed de bv cursus voor 20 (3 avonden van 2 uurtjes). Ik kan nu dus ook alles huren bij hun (niet alleen klossen maar ook krukken etc.) en kan ook korting krijgen op bepaalde cursussen. Carinova is ook de cb bij ons. En die komen geloof ik thuis ook de gehoortest doen. De film was erg leuk! Ukkie was en is weer flink druk. Manneke zei zo er wordt wel flink geschopt in jouw buik... schoppen? nee dat is het uitrekken en zo, als ik een schop krijg dan hoor je het wel Verder was hij wel lief bezig, ging de buik aaien uit zichzelf *zwijmel
Hmm ik wil zeker bv geven maar draag wel erg veel beugelbh's nu. Nou maar hopen dat dat niet erg is. Iig geen last van borstonsteking dus kwaad zal nog wel niet geschied zijn...
Denk dat epi-no trouwens wel goed zal werken. Heb het ook al eens eerder langs zien komen ergens. Zou het op zich wel willen proberen, maar zal vast teveel gedoe zijn om elke dag te doen, mij kennende
goedemorgen weer een nieuwe week. vandaag veel plannetjes stozuigen dweilen anders sop dingetjes vanmiddag een verjaardag. maar kom tussen door nog wel ff kijken. fijne dag iedereen.
hello ladies.... wie is er begonnen met al die inscheurverhalen? heb er vannacht een hele nachtmerrie over gehad hahaha bedankt! @ roshi....leuk dat jullie eindelijk uit de naam zijn! en nu maar wachten op de beeb! ik voel me gelukkig weer een stuk beter, gelukkig, vandaag al weer 36 weken, nog maar 2 weken te gaan! Vannacht steeds wakker gelegen, gisteravond een paar duidelijke (voor) weeen gehad en het heeft de hele nacht een beetje gerommeld....ben zo benieuwd hoe lang het nog gaat duren, voorlopig hou ik maar rekening met 20-08-2008
over bv: ik denk dat ik op kosten van de verzekering maar eens met een lactatiekundige ga praten voor wat tips en truuks, heb het met emma ook geprobeerd en 2 maanden vol gehouden en ben er van het ene op het andere moment acuut mee gestopt. vond het vreselijk en heb ook echt een soort van 'anti'bv voor mezelf daardoor. Maar ik wil deze kindjes toch ook wel weer het beste geven dus heb inmiddels besloten er toch weer mee aan de slag te gaan, het toch weer te proberen. maar dan wil ik wel beter voor bereid zijn en niet aanmodderen, zoals de vorige keer
Sorry dames die gaan poetsen vandaag! Ik negeer de haarballen en modderpoten, ik ga shoppen! Tot vanaaf!
shop ze meis! ik ga ook maar eens wat in huis doen, twee kamertjes soppen en dan hou ik het weer voor gezien hoor Doe vandaag lekker niks verder
Jongens, krijg net een sms'je van Lise dat ze op 2 augustus bevallen is van twee prachtige meiden: Carien en Sophie! Hoe en wat weet ik verder niet; wel dat ze er binnenkort meer over vertelt, dus moeten even wachten op het verhaal Gefeliciteerd met je beebietjes, meis!
Yippie de eerste baby'tjes zijn er! Lise van harte gefeliciteerd met de geboorte van Carien en Sophie! Veel geluk samen!
Lise, Hartelijk Gefeliciteerd met jullie dochters Carien en Sophie, hoop dat alles goed met jullie!! @Freesia. leuk! Shop ze....ach en beide oma's zijn mee dus die willen ook vast van alles kopen voor de kleine @Meike, goed teken dat het rommelt...hoop dat ze zich gauw aankondigen! Haha hier vannacht gedroomd dat ik mijn man belde..hij moest thuis komen want ik had bloed verloren (vraagt ie ook nog 'hoe kom ik thuis dan'...eh 'met de auto!') Daarna lag er een kipfiletje op de grond..na wat (vrucht)water kwam er wel een erg grote kipfilet was het ons kindje! Meteen mondje schoongemaakt en het neusje uitgezogen en riep heel hard tegen mijn man aan de telefoon 'Ons kind is geboren en ik heb alles gedaan van de vk zei, ik heb er zo vaak over gedroomd dat ik wist dat het zo ter wereld kwam'...gelukkig werd ik meteen wakker
Jaaaa, zo schattig! Ben echt benieuwd naar het verhaal! Ze probeert vanaaf op forum te komen maar heb wel gezegd dat ze eerst lekker moet nagenieten natuurlijk Ik ben maar gelijk opgestaan na haar sms'je, hihi!
@lise gefeliciteerd met je 2 meiden. geniet ervan en we horen het verhaal snel kan niet wachten. *knuff*