September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameike

mamameike Bekend lid

nou linda, das ook lekker ozn buurman zeg!

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Meike, wat een asowijf!

@Parr, zo'n dag had ik gisteren ook..kon alleen maar liggen en dan zeggen ze inderdaad dat je meer ruimte moet krijgen...

@Tweety, hier ook slingers en balonnen.

@Linda, rare vent..straks gaat jullie kind idd dat woord overnemen...spoort die vent niet helemaal?

@Ingeltje, mooi hoor, die uitleg was inderdaad wel nodig ;)

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    mijn indruk is dat hij idd niet deugt.. heb begrepen van meerdere buren dat ze wat moeilijkheden met hem hebben..

*zucht* zoiets tref ik weer hoor, en woon hier amper 3 maanden :(
    zo mis ik mijn oude buurtje en flatje alleen maar meer :rolleyes:

4. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Lise van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 dochtertjes!

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Bah, kan niks meer binnen houden en spuug alles weer uit. Nu nog alleen maar gal.

(zelfs het lezen over eten hier doet me kokhalzen, sorry dames zal vast lekker hebben gesmaakt ;) )

Voel me nu net een dweil, hoop dat het snel over is want van dat spugen heb ik continue steken in mijn buik

nu zit ik te twijfelen of ik het zh hierover moet informeren. Heb namelijk vandaag al meer dan 5x overgegeven en dit houdt al een paar dagen aan.

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    bah meid, doe maar lekker rustig aan

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Mamameike> nou ja zeg :confused:
    Jekkia> ik zal wel even bellen als ik jou was hoor, denk echt niet dat het goed is als je zoveel moet overgeven. **knuff**

meiden ik ga lekker op bedje liggen heb veels te veel gedaan vandaag :oops: morgen moet ik weer vroeg uit de veren want m'n vriendinnetje gaat op vakantie en ik ga haar wegbrengen en s'avonds natuurlijk de BV cursus

Dikke x voor iedereen!

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Roshi, heb net gebeld. Ga zo dadelijk even langs ZH (even wachten op de oppas)

Zal wel niks zijn, maar zoveel is idd niet normaal :(

9. mamameike

mamameike Bekend lid

vind het ook niet normaal zeg dat je zo veel overgeeft! hoop dat er wat uit komt waar je mee verder komt?! succes zo meteen

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    succes meis, ennuh beter 1x teveel gaan als 1x te weinig he! knufffff

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia suc6 meid. hoop dat je er snel vanaf bent.

12. hallo,

even snel een ego berichtje met goed nieuws
    vandaag weer controle gehad van onze uk bij de gyn voor het hartje en het klopte weer normaal
    nu moet ik nog zeker 2 keer terug en als het dan ook nog goed is dan mag ik weer naar de vk.
    hopelijk komt onze uk wel wat eerder dan de 40 weken want ik heb het echt gehad.
    heb steeds harde buiken en heel mijn huid trekt maar ja ook niet zo gek als je mijn buikfoto kijkt en hoe hard het groeit.

heb trouwens net gehoord dat een collega is bevallen van een zoon, zijn was gisteren uitgeteld en we zijn met 3 zwanger op het werk dus wordt nu wel spannend. nog 2 te gaan en ik ben qua datum de laatste maar komt toch aardig dichtbij.

ben moe dus ga zo mijn bedje weer opzoeken.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

13. @Jekkia: Goed dat je hebt gebeld, ik vind 5 keer ook erg veel. Ik hoop dat je je morgen weer een stuk beter voelt...

@Roshi & Mamameike: Jeetje, wat een verhalen :confused: ! Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers en twee ervan zijn jullie vandaag tegen het lijf gelopen... :rolleyes:

@Ingeltje: Volgens mij zijn wij aardig aan elkaar gewaagd, alleen kan ik me wat beter inhouden ;) . Er is ooit een topic geweest - genaamd 'Sowieso' - waarin taalneuroten zoals wij zich helemaal konden uitleven... :D

@Anno: Fijn dat alles weer goed is!

Ik merk aan mezelf dat ik het - nu het niet meer zo héél warm is - wel weer redelijk dragelijk vind. Vorige week zag ik het op een gegeven moment ook echt niet meer zitten! Maar als ik de verhalen van sommigen van jullie lees, dan mag ik ook helemaal niet klagen...

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Succes Jekkia, goed je ff gebeld hebt!

Jeetje Lindaa, niet fijn zo'n achterbuurman....

Mamameike, nou ja zeg wat een mens zeg....niet normaal toch om zo te reageren. maar ja na een paar flessen sherry....

15. @Ingeltje: Ik zou toch zweren dat er eerst sherry-suipende stond...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, sorry moest er wel even om lachten.. wat een rare mensen heb je toch he.. ( zat het tegen mijn man te vertellen en die zei dat je er over heen had moeten rijden :) )

mamameike :shocked: jeetje dat is toch helemaal niet meer normaal, zou me nog een soort bedreigd voelen ook als iemand me zo benaderd.

Eten, mijn vader kwam een restje chinees van gister brengen dus had een makkie vanavond

Tweety, hier komt een 3d ooievaar, in onze slaapkamer een blauwe slinger, beneden een slinger voor het raam en verder blauwe ballonnen

Lindaa, dacht al.. ga je ballen ophangen in huis :)
    Gatver zo'n achterbuurman. als je kleintje er straks last van heeft zou ik ( of nou ja je man ) een keer netjes gaan vragen of het wat minder kan, en zo niet...lang leve de anonieme meldingen bij de politie.

Ingetje, mooie echo, bedankt voor de beschrijvingen erbij :)

Jekkia, knuff. zorg sowieso dat je goed blijft drinken, en goed dat je even gebeld hebt, hoe was het?

Anno, goed om te lezen dat zijn hartje weer normaal klopt.

Ga zo nog ff met mannetje onder de douche en dan hup mijn bed in. kunnen morgen weer niet naar boven,dus kan weer niet gaan liggen smiddags. snachts slapen lukt ook niet dus ben op.
    Trusten !

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Jekkia, goed dat je hebt gebeld..hopelijk is het niets!

Ga zo ook slapen...welterusten meiden!

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Anno> wat een supergoed nieuws!

zonde van m'n lak ze had vast krassen achter gelaten ;)

nou ik ga nu ECHT off
    xxx

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    anno, wat een goed nieuws dat de hartslag weer normaal is! ik hoop dat het bij ons ook zo zal zijn. moet deze week nog aan de monitor en dan de 13e echo bij de gyn. wij zijn op dezelfde datum uitgerekend dus ik vond het al opvallend dat onze beebs hetzelfde hadden.

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Welterusten allemaal! Tot morgen!

Deel Deze Pagina