September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hoe kom je erbij? :)

ik heb vandaag ook ergens nieuwschierig geschreven volgens mij.... :oops:

( en eh als je sherry zuipt dan ga je vanzelf lispelen en wordt het tóch suipen?)

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou Lindaa daar wordt je niet vrolijk van zo'n achterbuurman....iek :confused:

Jekkia sterkte meid! Hopenlijk weten ze in het ziekenhuis een oplossing.

Anno gelukkig alles goed met de hartslag :D

Zo ga (hopenlijk) lekker slapen. Kon net op de bank ook al geen houding vinden, misschien lukt het bed beter.

Welterusten girls!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @anno mooi dat het hartej weer normaal klopte!

@jekkia hoe ging het?

@lindaa kun je nergens met de buren een klacht indienen?

Ga ook zo naar bed, met 4uurtjes slaap verwacht ik vanavond wel van mijn lichaam dat ie wilt slapen.. nu alleen ukkie overtuigen, die heeft nog geen slaap gedaan vandaag :confused:

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.
    Het is 7 uur en ik zit buiten aan de picknick tafel.gezellig :)
    Gingen rond 23.30 slapen,vanacht een stuk of 3x wakker om te plassen en om half 7 klaar wakker.

Zijn jullie de laatste week ook zo misselijk?

5. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Goedemorgen dames...

Hier ook 3 keer eruit voor te plassen...
    En Kaatje, ik ben niet echt misselijk, maar ik denk dat mijn meisje weer anders gaan liggen is (hiervoor lag ze dwars), en heb nu weer last van maagzuur.
    Dus ik denk dat er weer voetjes of een hoofdje tegen mijn maag aanzitten...

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

@jekkia hoe is het nu meis?

@kaatje hier ook niet misselijk maar gisteren weer erg veel last vanmaagzuur.

@anno mooi bericht nu hopen dat je weer terug mag naar de vk.

vanacht ook 3x wakker geweest ofzo en vanmorgen weer vroeg wakker man lief moest er om 5 uur uit eigenlijk niet echt meer geslapen daarna beetje hazeslaapjes. om 6.15 ging de hond lopen blaffen grrr dus ben ik er na een half uurtje maar uit gegaan.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maagzuur, lekker he :-?
    Moet zeggen dat ik er vanacht voor het eerst geen last van gehad heb ik maanden...
    Misschien omdat ik gisteravond de koffie achterwege heb gelaten?

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen :D

Ben als enige al op, dus heb wel ff tijd voor een miniberichtje hier. Heb alles gelezen, maar geen tijd om uitgebreid te reageren :( Dus even uit het hoofd...

Wat een verhalen zijn er gisteren voorbijgekomen :confused: Al die enge/stomme/... mensen :evil: Bah.

@ingeltje: Leuke echo, maar idd wel handig dat je er de info hebt bijgezet :)

@jekkia: Moest je in het ZH blijven of hebben ze niks kunnen vinden? Hoop iig dat het overgeven snel ophoudt en dat je wat eten kan binnenhouden *knuf*

@pisum: Flauwvallen :( Idee van Ingeltje om een kaartje met Franse tekst te hebben is idd niet slecht, maar hopelijk heb je het niet meer nodig.

@kaatje: Sterkte met nog een dag grote werken in je huis. Zijn ze er dan bijna mee klaar? En ja... geen koffie drinken 's avonds helpt echt tegen maagzuur.

Hier gaat alles z'n gangetje, alleen met 3 extra mensen in huis :D Moet nog ff bedenken wat we vandaag gaan doen, maar met een hoogzwanger individu en een baby van 5 maanden zal het niet iets geweldig actiefs worden :) Zit te denken aan rondje door de stad en dan misschien met de auto wat de omgeving gaan bekijken...

Heb gisteren rennies kunnen halen en dat hielp wel (heb mezelf wel voorgenomen om er enkel 1-2 in te nemen voor ik ga slapen. Maagzur in loop van de dag zal ik wel proberen te bestrijden met een glas water of melk). Heb nu alleen ongelooflijk veel pijn in m'n linkerheup + knie :( Vannacht om halfvier heb ik zo'n coldpack uit de vriezer gehaald en dat verlichtte wel. Maar die was tegen vanochtend natuurlijk ontdooid, dus ben maar opgestaan. Is "gelukkig" tot nu toe alleen maar als ik lang gelegen heb en hoop dat dat zo blijft :rolleyes: (of dat het weer weg gaat)

Zo, ik kom straks weer ff bijlezen. Fijne dag allemaal! :D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    goedemorgen Iris, was al bang dat ik hier helemaal alleen was :(

Vandaag worden de laatste dingen in de lak gezet, dan morgen een rustdag ( nou ja hebben het te druk om te schilderen ) en dan beginnen ze donderdag aan de muren. Hopen voor het weekend alles af te hebben. Dan heeft mannetje zijn hele vakantie staan schilderen, voor hem niet leuk,maar voor mij ook niet. had gehoopt samen nog wat leuks te kunnen doen...

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    morgen meiden!

Kom even snel aanwaaien, want ga zo met vriendlief langs de arbo arts voor zijn hand en dan gaan we samen naar de kapper :D

Tot later meiden!

11. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Misschien kan je morgen nog wat leuks doen? Want een hele vakantie verschilderen is uiteraard niet leuk, zeker omdat jij zelf niks kan doen :(

En zo meteen ben je echt alleen hier, want ik hoor ondertussen dat de anderen hun bed ook wel uit aan het komen zijn. Tijd om ontbijt te gaan maken dus (nu ja, IK heb m'n chocopops al op, want verging van de honger toen ik wakker werd :))

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen!
    Tjee wat een verhalen van idiote buurmannen (kun je er geen melding van maken bij de politie ofzo Linda?), rare vrouwen op de fiets (ongelooflijk, wat een onbeschoftheid zeg...) en in de supermarkt (Roshi, als die vrouw je al een kwartier in de gaten hield, had ze in plaats van boos te worden, ook wel even kunnen aanbieden om te helpen met het sjouwen toch!?!)...
    Jekkia, goed dat je gebeld hebt. Ik ben benieuwd wat ze zeiden...
    Ik ga zo naar school. Volgende week begint het weer en ik heb met mijn vervangster en mijn nieuwe duo-partner afgesproken vandaag om alles helemaal over te dragen enzo. Heb helemaaaaaal geen zin en zie er ook wel tegen op, ben bang dat het best vermoeiend zal zijn. De klas moet ook ingericht en ik weet wel dat ik niet mag sjouwen maar ongetwijfeld zal er een stuk meer lichaamsbeweging bij komen dan ik de laatste tijd gewend ben...
    Nouja, ik moet er toch maar aan geloven vrees ik.
    Vanavond de een na laatste les van Samen Bevallen, daar heb ik wel zin in. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat! De eersten zijn al op 20 augustus uitgerekend dus die staan echt op springen!

13. mamameike

mamameike Bekend lid

goedemorgen ladies...
    was er ook al weer op tijd uit vandaag pfff
    gelukig geen last van vaak plassen maagzuur en rommelende beebjes gehad! heb echt heerlijk geslapen....blijbllij!

we gaan vanavond even bij een "nieuwe"caravan kijken hebben nu een 3 persoons, die ik zo maar eens op marktplaats ga zetten en gaan nu voor een 4/5 persoons kijken, ben benieuwd!

@kaatje, vervelend dat je zo slecht slaapt meis!
    @jekkia. hoe was het?
    @parr..al wat beter geslapen dan gister?

14. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen meiden,

Jekkia> Hoe is het gegaan gisteren? Wat een narigheid meid :(

Mamameike> wat een achterlijk wijf je zou er toch zo van de fiets af trappen :( :oops:

Pisum> Wat vervelend meid dat het ineens zwart werd voor je ogen, doe je wel rustig aan!

Hier gisteren laatste zwangerschapsgymles gehad :D Was weer erg gezellig! Volgende week no gezellig met de meiden wat afgesproken om te drinken bij eentje thuis :D en lekker te beppen :)

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Daar is ze weer! ;)

Gisteren niet erg lang in het ziekenhuis geweest.
    Was eigenlijk al wat ik vreesde.
    Ben weer aan het uitdrogen, maar ik mocht naar huis omdat het nu maar 1 plusje betrof. (vorig jaar met Raven ook 5 dagen in zh geweest vanwege ernstige uitdroging)
    Morgen moet ik weer terug voor controle.
    Ivo was er niet zo blij mee, hij had liever gezien dat ze mij iets tegen het uitdrogen en overgeven gaven.
    Ze lieten wel doorschemeren dat als het woensdag nogsteeds zo was of was verslechterd dat de kans erin zat dat ze de kleine eerder willen gaan halen.

Was wel uitzonderlijk dat ik zo laat in de zwangerschap nog uitdrogingsverschijnselen kreeg zei de verloskundige. Tja, vertel mij wat. :( Het was ook uitzonderlijk dat ik de eerste bevalling met een losse polacenta en gescheurde baarmoeder begon.
    Heb gewoon een patent op uitzonderlijke zwangerschappen ;)

Heb vanacht nauwelijks kunnen slapen door de misselijkheid en maagzuur. Alles wat naar binnen gaat, komt er net zo hard weer uit (zelfs hele kleine slokjes water). Heel mijn slokdarm en keel is rauw. :(

Maar ook goed nieuws! Met de kleine was natuurlijk niks aan de hand en mijn bloeddruk was voor het eerst sinds maanden weer redelijk normaal! (of dat kwam omdat ik net van te voren nog zo'n ijzerpilletje had genomen)

Mamameike, veel plezier met het shoppen voor een nieuwe sleurhut!

Linda, heb je de overlast die de charmante buurman veroorzaakt al gemeld aan de politie?
    Officeel mag geen enkele bewoner of zijn bezoek zodanige overlast veroorzaken dat omwonenden er last van hebben.
    Als je een huurwoning hebt zou ik dit ook schriftelijk melden aan de woningbouw. Ze kunnen in iedergeval de man erop attenderen dat hij overlast veroorzaakt (ze houden jou altijd anoniem, zeggen dat omwonenden een melding hebben gemaakt). Na meerdere waarschuwingen kan men pas actie ondernemen (tja, mocht er een zaak van komen hebben ze altijd bewijs nodig)

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen! 8)

@ Kaatje hier ook af en toe last van misselijkheid, maagzuur gelukkig maar heel weinig. Was het bij jullie vanochtend lekker weer dan? Zo vroeg al aan de picknicktafel buiten? Hier is het grijs en bewolkt dus niet echt weer om buiten te ontbijten.

@ Irisb veel plezier vandaag met je gasten! :D Wel leuk toch om ook een kleine van 5 maanden te logeren te hebben. Kun je alvast een beetje wennen ;)

@ Parr een beetje kunnen slapen vannacht?

@ Azeb oh beginnen volgende week de eerste scholen dan alweer? Voor mijn idee is de vakantie pas net gestart, maar hier in het zuiden zijn ze idd ook later begonnen. Ja lijkt me ook raar om na zoveel tijd weer even op het werk te zijn. Wanneer gaat dan officieel je verlof in? Kijk wel uit met wat je doet en niet teveel sjouwen ;)

@ Jekkia fijn je bent er weer! Toch wel heel vervelend dat je uitdrogingsverschijnselen hebt. En zeker als zelfs water nog niet binnen blijft :( Heel veel sterkte de komende dagen!

Hier ben ik ook al vanaf 8 uur vanochtend aan de gang. Ik heb ons dekbed al in de raam hangen om te luchten en ben nu het matrasje van de reiswieg aan het wassen.

Ik heb trouwens erg maffe katten vandaag; lopen me overal achterna en als ik op de slaapkamer of babykamer ben waar zij niet mogen komen blijven ze klaaglijk miauwen voor de deur :(

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! Hier wel redelijk geslapen, hoefde maar 1x uit op te plassen.
    Ben ook vroeg naar bed gegaan omdat ik gisteren ineens veel zin kreeg :oops: Nu nog steeds eigenlijk.. heb ik mijn libido weer terug? :oops: :p

@kaatje niet misselijk maar wel vol gevoel. De beeb ligt, desondanks bibi, hoog tegen mijn ribben aan. Voel mij erg vol bij mijn maag/longen en het zit niet lekker.

@irisb veel plezier vandaag :D en doe maar rustig aan met die heup!

@mamameike gelukkig wel ja :) ooh nieuwe caravan leuk!

@jekkia gelukkig ben je weer thuis! En hopelijk kunnen ze je helpen tegen de misselijkheid! *knuffs

@wupje ja gelukkig wel :)

Zo ik ga ontbijten, maar durf het eigenlijk ook niet. Ben bang voor herhaling... heb om 10.30 fysio en lig daar ook :( Ga wel vragen naar mijn rug want vannacht ook op mijn linkerzij moeten gaan liggen :(

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wupje, die katten van jou willen graag bij jou in de buurt zijn vanwege de zwangerschap. Hier is het ook goed merkbaar, ze zijn heel kroelerig (vooral tegen de buik aan, spinnen dan heel hard wat de kleine vast hoort. Kan hij alvast aan de katten wennen ;)) lopen mij ook overal achterna en miauwen als ze mij niet mogn volgen

Parr, aan uitdroging is niet veel te doen behalve heel veel rust nemen maar dat is hier niet mogelijk want heb hier Raven nog rondkruipen. Ivo gaat vanaf vndaag halve dagen werken zodat hij mij meer kan steunen.
    Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik toch zal worden opgenomen en dat de kleine iets eerder wordt gehaald.

Vond het gisteren wel eng in het ziekenhuis. Kwam weer op precies dezelfde verloskamer te liggen als vorig jaar. Bracht wel even wat herinneringen terug.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia goed dat je gisteren gegaan bent ja als je nik binnen kan houden kan je weinig doen aan uitdrogen alleen idd zh. hoop dat je je snel beter voelt.

voor die gene die nog niets zoeken voor versiering. ik ga zo naar de trekpleister daar hebben ze een opblaasbare ooievaar voor 15 euro. had hem al een keer bij het kruidvat gezien vond hem toen leuk maar was toen niet zwanger dus heb nu geluk.

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nou ik ben ook weer terug van weggeweest..
    was erg druk bij de kapper (en dat terwijl ik er al vroeg was :( ) dus nu gaan we morgen vroeg naar de kapper! We zijn maar even langs de woonboulevard geweest en heb even mijn mannetje allemaal nieuw gereedschap gegeven! :D zou hij de hint snappen :p

Bij de arbo arts is het goed gegaan, vanaf 25 augustus moet hij werken voor 50% en vanaf 1 okt weer 100%.. komt mij wel goed uit want als de baby er is kan hij mij mooi helpen!

Deel Deze Pagina