September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lise: Ben ik 1 dagje NIET online en wat lees ik nu: je bent bevallen!

Van harte gefeliciteerd met jullie twee meiden, prachtige namen!
    Geniet er lekker van en hopelijk mogen ze snel mee naar huis.

@Liselotje: jij de volgende tweelingmama die gaat bevallen! Heel veel succes morgen!

@Tinkerbel: nou meid, hopelijk zet het door of neemt het af, want zo doorrommelen is ook niks.

@Jekkia: uitgedroogd... door het spugen en niks binnenhouden zeker. Wat een gedoe zeg.

@Parr, Pisum: hopelijk geen flauwvaltoestanden meer!

@Parr: als je kuiltjes in je buik kan drukken die langer dan een minuut ofzo blijven staan hoe je teveel vocht vast. Heb je ook vocht in je gezicht? Ik zou niet de huisarts bellen, zo te horen kom je er toch niet tussen, maar voor een extra controle naar de vk. Daar moet je echt heen als je ineens meer vocht vasthoudt voor bloeddrukcontrole. Doen hoor! Niet wachten tot donderdag. Zeker niet bij misselijkheid en flauwvalneigingen.

@Ingeltje: don't worry, ik ben er nog hoor! Gisteren heel drukke dag gehad (allemaal leuke dingen, zal er zo verslag van doen) dus niet online geweest.

@Roshi: heb me helemaal ziek gelachen om je verhaal over dat vrouwtje. Sommige mensen sporen echt niet.

@Dorientje: wat fijn dat ze wel gedraaid is met haar hoofdje naar beneden! Nu maar hopen dat ze 'gewoon' gaat liggen, ik heb goede hoop!

@Mamameike: kan me voorstellen dat je het nu helemaal zat wordt als er al tweelingmama's gaan bevallen! Jij bent vast ook heel snel aan de beurt!

Verder ben ik de draad kwijt hoor, na 15 pagina's bijlezen. Sorrysorrysorry als ik iemand ben vergeten!

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Weeeh hier de tranen in mijn ogen van het bevallingsverhaal! Begin echt overal weer om te blèren! Mooi toch hè.. kindjes op de wereld.. ben zo ongeduldig aan het worden! Ik wil ook mijn kleine jongen zien :)

Mamameike: ik zal een wensje voor je doen dat jij ook gauw 'mag'

Yule: fijn dat alles oke is!

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:

02 augustus 2008 ~ SOPHIE EN CARIEN ~ mama: Lise (03 september 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 cm - 46 cm ~

:baby: VLINDERTUIN

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 september 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ...
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

IN DE BUIK:
    28 meisjes ... 10 jongens ... 9 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

GEBOREN:
    1 jongetje, 2 meisjes

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
      debbyvermeer <--> nog buddyloos :cry:
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Augustus:
    05: Mss Ace verlof! FunnyMe gyn
    06: Liselotje inleiden !! Lindaa vk
    07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet), parr1983 vk
    08: Jikke vk
    11: FunnyMe inleiden!! Roshi vk
    12: Jikke liggingsecho
    13: parr1983 1e avond Samen Bevallen Miracle08 vk + liggingsecho Nic79 gyn
    14: Dorientje gyn + echo jekkia gyn
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof!
    18: Marijke1982 verlof!
    19: Dreames verlof! Yule controle vk
    20: Roshi groeiecho
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!!
    September:
    16: Dorientje verlof

Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Tinkerbel sterkte ik hoop voor jou dat er toch snel ontsluitingsweeën komen!
    @ Esje veel plezier bij Tarzan; wij zijn vorig weekend geweest ik vond het erg leuk!
    @ Liselotje oh spannend meid! Veel succes morgen...
    @ Parr hmm wel minder van je rug. Toch iets rustiger aan doen dan en idd proberen af te wisselen.
    @ Ingeltje ja gelukkig heb ik deze lieve meiden op het forum nog! ;)
    @ Pupke fijn dat je oorpijn nu weg is, en dat bloed krijg je wel uit je shirt. En anders gewoon een reden om gelijk een nieuwe te kopen 8) !
    @ Krisstel en Ingeltje hopenlijk komt wel alles goed met het KDV, zou wat zijn als je daar nu nog problemen mee krijgt :(
    @ Dreames grr die mannenreacties... :rolleyes: Gelukkig ook voor jou bijna verlof :D
    @ Mamameike oh arme jij......dikke knuff hoor en hopenlijk duurt het ook niet meer lang voor jou!
    @ Lise toch nog redelijk snel gegaan na een spannende start! Geniet van je meiden!

Zo ik ga even met hubbie het dorp in. Tot straks

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

@Lise, fijn even iets van je te horen! Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg vermoeiend voor je is. Ik hoop dat de meiden snel mee naar huis mogen! enne we zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's ;) Geniet lekker van je meiden!

@Krisstel, de chiropractor drukt op zenuwpunten (op de pijnlijke plekken) En verder kraakt ze zodat alles weer wat losser komt te zitten. Ik ben daar ruim 2,5 jaar geleden terecht gekomen met ischias, dat heeft toen erg goed geholpen. En sindsdien ben ik onder controle gebleven. In de zwangerschap zou ik weer wat meer behandelingen krijgen, maar omdat ik toen in het zkh heb gelegen ga ik nu pas voor de tweede keer na de opname. Ik ben er van overtuigd dat ik anders minder last van mijn bekken zou hebben gehad....

@Kaatje, had je de po bij de thuiszorg nog niet gehaald :)

@mamameike, ik kan me voorstellen dat jij ook wil.....succes meid!

@tinkerbel, spannend meid! Succes!

@Dreames, een dikke knuff voor jou!

@parr, ik heb volgens mij even gemist hoe het nu met het vocht vast houden is? Ga je naar de ha of naar de vk?

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tweety: wij hebben de kaartjes besteld bij Hipdesign, en daar kon je ook meteen een geboortebord bestellen welke er hetzelfde uitziet als de voorkant van het kaartje.

@Lise: leuk om wat van je te horen!

7. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Lise, krijg er zelf al helemaal zin in als ik jou zo hoor. En wat fijn voor je dat alles zo soepel is verlopen.

Moppie poppie, ik neem de floradix gewoon in het maatbekertje wat er bij zit. Een half uur voor het eten. Vind het ook best meevallen met de smaak. Als je het wel heel vies vind even de neus dicht knijpen en doorslikken of het mengen met water of vruchtensap.

Tinkerbel, spannend zeg!

Lisselotje, heel veel succes morgen en hopen dat het lekker vlot gaat.

Mammameike, misschien ben je dan wel de laatste van de 2lingmamma's maar doordat ze langer bij je zitten kun je ze dan wel meteen mee naar huis nemen of lekker bj je op de kamer.

Jekkia, balen dat je je zo naar voeld. Hoop voor je dat je vandaag toch wat binnen krijgt zonder over te geven. Iig heel veel succes en beterschap.

Parr, ik herken het van het vocht heel goed. Het zakt bij mij ook niet meer af en heb telkens rolade pootjes. Heel stijf en dan moet je bewegen om ze soepel te houden. Ze vergeten alleen dat mijn rug en bekken niet zo goed meer willen meewerken. En dat bewegen echt niet zo soepel meer gaat allemaal. Sterke ermee ik leef met je mee. En bleekselderij werkt bij mij ook niet.

Vandaag weer lekker weer hier, vannacht wel erg slecht geslapen druk in het hoofd en vond het telkens zo warm. Mijn ouders zijn nu hier de boel aan het schilderen buiten. En de laatste slaapkamer aan het sauzen. Vanavond gezellig met mijn zus en haar man en met mijn ouders en met mijn man lekker chinees eten, mjammie :D
    Wel lastig dat ik zelf niet zoveel meer kan doen wil wel graag helpen maar dat gaat bijna niet. Dus ben vandaag de kok en koffie juf.

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Even vertellen waarom ik gisteren niet online was.

We hebben het kamertje afgemaakt!

Plankje en lampje opgehangen, ledikantje gekocht en in elkaar gezet (mijn vriendje dan he, ik deed een dutje...) en de muursticker geplakt! Het is super geworden en we zijn heel blij met het resultaat. Ik zal straks ff fotootjes op de hyve zetten.

Verder naar de vk geweest, alles wat okee. Kindje was helemaal ingedaald en nu CVIBI, dus vast in de bekkeningang, klaar om te komen!
    We hebben uitleg en instructies gehad over de bevalling.

En oja, ook nog tijd gehad voor seksuele escapades. Wat wil een mens nog meer?

@Ingeltje: wil je voor mij op de lijst zetten controle vk voor 19 aug? En morgen Liselotje inleiden? Dan zijn we weer compleet.

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hee meiden,
    ff kort (maar krachtig :D ) Vanmorgen bij de gyn geweest. Bloeddruk was wel hoog. 120/95 maar verder was alles goed. Kindje 1 (Uk) is zo goed als ingedaald. Kindje 2 ligt nog steeds lekker overdwars.
    De gyn wilde de hartjes laten horen maar dat ging niet zo goed. Werd ineens heel erg beroerd. Dus hij zei dat hij ze wel had zien kloppen op de echo en dat het er goed uit zag.
    Dus maar weer omhoog gehesen.
    De datum is ook vervroegd. Ik mocht ook maandag al ingeleid worden zei hij. Ook prima! Dus nu word ik maandag 11 aug ingeleid. Het kan best 2 a 3 dagen duren voor ze geboren worden zei hij. Maar meestal is het dezelfde dag.
    De kindjes hoeven zeer waarschijnlijk niet in de couveuse. En hij verwacht ook niet dat een warmtebedje nodig is. Hij denkt dat ze meteen bij mij op de kamer mogen. In het gunstigste geval mogen de meiden en ik de dag na de bevalling naar huis. In het minst gunstige geval wil de kinderarts ze een paar dagen zien. Maar hij weet zekerdat ik voor het weekend dan weer thuis ben. Kindjes worden ongeveer 5 pond geschat.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Leuk! De kamer af, ben erg benieuwd naar de stickers!
    Ook al CVIBI? Lekker gevoel hè!
    Ook nog seks?! Nog lekkerder gevoel!
    De lijst is done :)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Spannend Funny! Ik zal je op de lijst veranderen! Jippie!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, nee wel een poging gedaan,maar krijg de po pas met 37 weken mee :-?

Yule, ik ga de hyves in de gaten houden voor foto's.
    Morgen toch eens vragen aan de vk wat kleintje hier precies doet. ze meet wel de baarmoeder en kijkt hoe laag hij ligt,maar wordt dus niet bv. CVIBI op de kaart genoteerd.

FunnyMe, 11 augustus, dat zijn nog maar 6 daagjes !

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo ff snel reageren.. moet zo weg..

@Tinkerbel jammer dat het niet doorzet, idd wel vestandig als beeb nog eventjes blijft zitten, maar jij hebt het wel moeilijk zo :( *dikke knuffs

@mamameike zo schiet het ook niet op idd, mssn aandikken bij de gyn? ;)

@lise zo klink wel aardig! niks engs aan. Wel balen dat het ff duurde voordat jij de meiden kon zien! maar gelukkig gaat het zo goed met hun! Heb je nog foto's op te spammen ? :p ;) super dat kolven ook goed gaat!

@tweety hier ook eentje die mama het erg lekker maakt... :( niet dus... doe maar leker rustig aan!

@kaatje ik moet er zo heen 14.40 is de afspraak.

@yule heb dat wel in mijn enkels, die kuiltjes drukken en dat ze een minuut of zo ingedeukt blijven maar niet op mijn buik, alleen lichte afdrukken. Mijn gezicht hou ik ook vocht vast.. al een tijdje, sinds het 20ste week of zo toen ik ook bij mijn enels en vingers vocht ging vasthouden. Ik heb wel telkens over bij de vk dat ik vochtvast hou maar krijg te horen dat het normaal is en krijg advies mee en mijn bloeddruk bleef wel goed.. vandaar da tik nu naar de ha moet van mijn Smoeder en om plaspillen vragen.. omda zij dit niet normaal meer vindt.. En vooral omdat ik de laatste 2 weken niet helemaal toppie bent.. moet er zo heen dus ben benieuwd... cvibi! geweldig :D

@steen ik hou wel vochtvast maar de laatste 2 weken wordt het erger en dan ook 2x opeens onwel worden :s moet er zo naar de ha

@ydnic idd ja! ik kan mijn klompen nauwelijks aankrijgen! ik probeer veel te bewegen en andere houdingen en dan ook veel omhoog met de voeten mar niks meer helpt :(

@funnyme as maandag al! :confused: zo das lekker! :D

ok ga er n als ene haas vandoor ik vul jullie straks in wat de ha heeft gezegd! doei!

14. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Tinkerbel, gecondoleerd met je 'opa'. Ik hoop dat je kleintje toch nog wel even blijft zitten tot in ieder geval je 37e week.

@FunnyMe: Nog een paar daagjes en jullie beebies zijn er ook! :)

*Klaagmodus aan*
    Hier nog iemand die het ff helemaal gehad heeft! Sinds die nacht in het ziekenhuis lijkt het wel of ik helemaal totalloss ben... gewoon geen puf om maar iets te doen. En nog steeds iedere keer harde buiken... en m'n buik voelt sinds toen anders...maar kan niet goed zeggen wat precies... gewoon anders dan anders... Donderdag weer naar de vk, dus ff kijken wat zij er van zeggen....
    *Klaagmodus uit*

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @FunnyMe: wat spannend, maandag al! Volgende week heb jij gewoon je kindjes al...

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ok ben er weer (oftewel bij mijn ouders).. Dat ik opeens onwel wordt wijt de ha aan de feit dat er met de zw meer bloedtoevoer naar de buik gaat en minder naar mijn hoofd :(
    En ik kreeg niks mee maar moet morgen alweer bloed prikken :cry: en plas meenemen. Bloeddruk was netjes 115/75. Pff moest vorige week bloed prikken voor ijzer en morgen voor alles... ze zult wel weer zien 4 buizen bloed op een nuchtere maag. Heb manneke al gebeld die wou dus mee, wel lief van hem (al heeft het waarschijnlijk te maken dat hij de laatste 2 weken saaie werk moet doen op het werk :))

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, gelukkig denkt de ha niet gelijk aan iets ergs. keertje extra bloedprikken kan geen kwaad, wel minder dat het nuchter moet :-?
    Knuff

Hier staat trouwens alles in de lak :whistle: dus ze gaan nu aan de muren beginnen ! Bijna uit de rotzooi :)

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Funnyme, heerlijk meid dat de datum naar voren is gehaald. Het einde is nu echt in zicht!

@Parr, oh ja dat was het...fijn dat je bloeddruk goed is. Succes morgen!

@Kaatje, lekker dat het bijna klaar is bij jullie!

@Yule, ik ga zo eens op hyves kijken....ben benieuwd.

@Jale, dikke knuff!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    jee krijgen net een proefexemplaar van een kaartje binnen, goed gekeurd door ons alebei dus dat gaat hem worden. zal hem ff op hyves zetten

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Super Kaatje!

Ik heb net de po gisteren opgehaald.. blegh.. ik wil daar echt niet op.. brrrr

Deel Deze Pagina