September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Tinkerbel: Hoe gaat het nu met je?

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @tinkerbel spannend en nog gecondoleerd met je opa
    @yule dat gevoel had ik vandaag dus ook op mijn werk(net of ze boos zijn dat ik al 12 weken thuis zit terwijl ik zelf ook wel anders had gewild)
    @ kaatje :confused: wat een lekkere szus heb je zeg dat ze dat kan faken (hoe gek kan je zijn dan)
    @ingeltje ik begrijp dat je ze sindsdien anders bekijkt :confused: zijn ze helemaal g*k geworden
    @azeb ga lekker met een fijn gevoel van je verlof genieten :) en goed dat je niet hebt gesjouwd(je luistert toch wel een beetje ;) )
    @funnyme dat schiet lekker op zeg wow he 6 dagen klinkt wel heel kort en wat een fijne gedachte dat ze niet in de couveuse hoeven en misschien zelfs al de volgende dag mee naar huis :) heel veel succes met de laatste loodjes
    @parr heel veel succes morgen
    @liselotje ik weet niet of je dit nog leest maar heel veel succes voor morgen en morgen ben je MAMA :)
    @lindaa hoe durft ze te zeggen vraag maar aan je oma(73 jaar :confused: en dan nog ramen zemen lijkt me niet echt)
    @tweety heeft het gesmaakt? ik leg het rooster altijd een dag in water met een sopje en laat hem dan drogen en dan even de staalborstel erover

nou hier gaat alles zijn gangetje en de tijd kan mij niet snel genoeg gaan
    ben wel blij met iedere dag erbij maar wat mij betreft mogen ze het ook wel inleiden hoor want wordt hier met de dag chagerijniger(weet niet of ik het goed schrijf maar ja ;) )
    ik kijk nu elke dag even in de vlinderlounge want daar gaan die lieve meiden voor me aftellen :oops: ging er gewoon van blozen toen ik het zag

groetjes debby

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha meiden!

@ Yule fijn dat het kamertje klaar is! en dan nog ingedaald en nog sex :D 8) Wat wil een mens nog meer! ;)

@ Funny me oh spannend maandag gaat het beginnen!

@ Parr sterkte morgen met bloed prikken dan. Klinkt idd wel logisch die verklaring van de arts.

@ Kaatje super dat de proefdruk helemaal ok was voor jullie allebei!

@ Anno nou ja zeg wat een lef jouw schoonmoeder! Oma laat je toch niet de ramen lappen :confused:

@ Tweety lekker gebbq'ed? Ja rooster schoonmaken is een hels karwei. Wij leggen het altijd in een hele natte handdoek en de dag erna met sopje schoonmaken. Maar leuk is anders :rolleyes:

@ Azeb fijn dat het toch goed gegaan is vandaag op school.

Iek wie gaat er nu een zwangerschap faken? Volgens mij spoor je dan idd niet :(

Hier vanmiddag lekker bezig geweest. Hubbie heeft de tekening klaar voor het geboortebord. Nu nog overzetten op mdf platen en dan inkleuren. Het ziet er echt schattig uit :D
    Zo ga nu lekker filmpje kijken.

tot morgen!

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meisjes :)

Even snel een berichtje van mij.. Nou de hele dag weeen gehad maar het heeft niet doorgezet, heb ook geen ontsluiting of iets... Moet goed blijven opletten maar verder kunnen we eigenlijk niks doen. Beeb is wel al ingedaald en ligt klaar voor de start, moet ook eerlijk zeggen dat ik er echt een beetje van baalde dat het niet door heeft gezet :( :oops: Maar ja, ik weet dat het beter is als ze nog even blijft zitten, dus daar hou ik me maar aan vast!

Ga morgen lekker een dagje naar de camping, mijn tante staat daar dus even ene dagje relaxen en verstand op 0 zetten, ben ik wel aan toe na vandaag :( Thanks voor al jullie lieve woorden, als er weer iets gebeurd horen jullie het!

Liefs X

5. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Tinkerbel, ga jij trouwens in het LUMC of in het Rijnland bevallen?

6. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Lise van harte gefeliciteerd met je 2 meiden, heerlijk dat de bevalling toch onverwacht zo snel is gegaan en dat de meiden het goed doen!

Tinkerbell, heel veel succes en hopelijk blijven ze nog even zitten maar moet een goede gedachte zijn te weten dat als je meissie geboren wordt dat het dan ook gewoon 'goed' is..

Veel plezier morgen.

7. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Dikke knuff Tinkerbell!

Yule, ik ga meteen ff naar de foto's kijken. Hier geen problemen met hyves gehad...

Debbyvermeer, nog even volhouden meid!

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ja achterlijk he? en dat terwijl ik het bewijs van de echo gewoon had..
    kon er ook wel om janken dat ze me van zoiets ergs beschuldigden!
    daarom heb ik liever geen contact meer met ze

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Tinkerbell heel veel succes meiss! en lekker genieten dat dagje op de camping

10. Vannacht wakker gelegen van 2.30 uur tot 6.30 uur en ik weet niet eens waarom. Ik had geen last van hartkloppingen, ik was niet benauwd, ik lag niet te piekeren, het was niet te warm en Roy lag niet te snurken ;) . Om 11.00 uur ben ik dus maar samen met Jasmijn gaan slapen. Wel lekker, alleen kom je dan meteen nergens meer aan toe...

@Jekkia: Verdorie, ben je nog steeds zo ziek? Ik vind het knap dat je dan toch nog de energie weet te vinden om online te komen...
    Fijn dat je Raven morgen kunt 'uitbesteden', dan kom je even aan jezelf toe. Lijkt me hard nodig nu...

@Liselotje: O meid, wat spannend! Ik wens je een heel voorspoedige bevalling toe en twee prachtige beebjes...

@Lise: Fijn om al iets van jouzelf te horen. Je bevalling klinkt als eentje uit het boekje... :D

@FunnyMe: Jeetje... nu wordt het écht aftellen voor jou hè? Spannend hoor...

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    meiden,
    ik ga maar eens richting bed!
    Weltrusten iedereen voor straks!
    tot morgen!

@lola: misschien dat je vanavond wat beter kan slapen meid!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    tinkerbel, mocht het doorzetten veel succes !

verder kom ik alleen weltrusten zeggen,ben het zat.

Knuff voor jullie

13. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, lijkt af en toe wel 'uit het oog, uit het hart' al zal dat je verlof wel weer anders zijn ;) Ga nu op Hyves kijken naar de foto's.

Welterusten meiden!

14. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Goedemorgen allemaal :D

De musical Tarzan was erg leuk!
    Vannacht weer in etappes geslapen - ik word gewoon elke 2 uur wakker - en nu dus maar weer opgestaan.

Spannend nu met al die beebs op komst :D :D :D

Indalen: hier is ukkie nog niet ingedaald. Hij ligt gelukkig wel met z'n hoofdje naar beneden.

Souders: ik heb de liefste souders die er bestaan
    :D na het lezen van jullie verhalen voel ik me een nog grotere geluksvogel!

Fijne en rustige dag allemaal!

Esje

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Poeh ik heb gisteren belachelijk veel geslapen ;) Werd om 11:30 wakker en lag er om 15:00 uur al weer in, helemaal op! Tot half 6 gedoezeld en geslapen en 's avonds ook weer netjes rond 22:30 naar bed. Niet zo gek dat ik nu een keer netjes op tijd wakker word :):)
    Nou kán ik natuurlijk van alles gaan doen, boodschappen en poetsen.. maar hmmm nog even een beetje in bed liggen en tv kijken en rustig wakker worden klinkt ook best aantrekkelijk!
    Bovendien heb ik wat oefenweetjes volgens mij... beetje zeurderige gevoel in buik. Lekker in bedje dus maar weer hmmmm :)

Allemaal goed geslapen hoop ik? (behalve Liselotje denk ik ;) )

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier vannacht ook heerlijk geslapen. Ik moest zelfs pas om half 6 voor de 1e keer plassen, normaal ben ik dan al 4x geweest :)
    Alleen beetje jammer dat Cyenna al om half 7 wakker was en gepoept had, dus ik er wel uit moest om te verschonen.
    Nu alweer een uurtje beneden en de tv maar aangezet voor Cyenna, kan ik nog ff rustig bijkomen haha.

@Tinkerbel, hoe is het nu met jou?

Jullie nog plannen vandaag? Wij gaan straks waarschijnlijk zwemmen en zo niet, dan vanmiddag naar het strand. Weer ziet er iig goed uit :)
    Morgen werken en vrijdag trouwerij van een vriendin en we mogen heel de dag mee :D Heb er zin in! En dan nog een weekje werken (4 dagen helaas ipv mn normale 3) en dan VERLOF!

Fijne dag allemaal!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen allemaal! Hier ook wel redelijk geslapen, hoefte er niet eens uit om te plassen! Wel ging de wekker om kwart over 7. Dus beneden braaf in het potje geplast.. merte wel dat er vlokken in zaten.. blaasontsteking? en toen manneke wakker maken, wat een hele gedoe was :) naar de ha en bloed geprikt, 2 buisjes.. deed wel zeer want was op dezelfde plek als vorige week, en die was nog een beetje beurs :( Ik word a.s. vrijdag middag opgebeld met de resultaten..

Mijn voeten waren vanochtend nog dik, enkels oo, het doet nu ook gewoon zeer :(

Heb een wasje erin, die zal wel klaar zijn onderhand.. vanmiddag komt een kameraad op visite. Morgen heb ik de vk. Mijn broertje is net terug van zin vakantie uit de VS en wou langs komen en ik zeg dus is goed maar ik moet dan wel naar de vk, wou hij mee? Vraagt hij of hij iets goors krijgt te zien :) nee hoor gewoon mijn buik.. ok gaaf! :D dus gaat mijn broertje mee :p Hij vindt alles wat omtreft mijn zw heel leuk en interessant.. wordt wat wanneer hij papa wordt ;) :D

18. mamameike

mamameike Bekend lid

hoihoi
    @funny me, fijn meis, dat het er allemaal zo goed voor staat! hoop echt voor je dat ze gelijk mee naar huis kunnen en zo, zal voor je duimen

@lise, fijn dat met jou ook alles goed gegaan is, kan me voorstellen dat je je eenzaam gevoeld hebt die 3.5 uur zeg! fijn dat met je meisjes ook alles goed is! goed om even van je te horen! hoop dat de meisjes snel naar huis mogen

@yule, zal zo eens even kijken op de hyves, ben wel benieuwd naar de foto's!

@ingeltje......SLAAAAPKOP! maar wel lekker toch? en ik doe gewoon met je mee hoor!

@anno, balen souders....soms gewoon het ene oor in en het andere oor uit laten gaan, maar dat moet je wel kunnen he?!

@krissstel, vervelend meis, dat je plekkie voor je kleine nog niet geregeld is!

@lindaa....zit echt met verbazing te lezen dat ze dachten dat je een mk gefaked hebt! wat vreselijk is dat zeg! een mk hebben is al erg genoeg, laat staan dat je er dan zo iets bij krijgt zeg! zoals ingeltje al schreef#%@%&*. Had hier trouwens niet moeten gebeuren, had ze de deur uit geschopt en ze niet meer naar binnen gelaten!

@tinkerbel, vervelend meis, dat het niet door zet, hoop toch voor je dat je kindje nog even blijft zitten

OVER ZWANGERSCHAPPEN EN EEN MK FAKEN, sommige mensen zijn niet goed bij hun hoofd, t is te hopen dat ze nooit te maken krijgen met vruchtbaarheidsproblemen, miskramen en wat dan ook, volgens mij doe je zo iets niet als je weet hoe kloten je je kan voelen na een mk of als zwanger worden niet lukt....OWW ik word daar zoooooo pissig en verdrietig van he! das dus echt niets om mee te spotten!

@liselotje, sterkte vandaag! ben benieuwd!

caravan shoppen is gelukt gisteren, alleen even een stapelbedje er in maken en dan kunnen we volgend jaar weer lekker op vakantie! Ding is van 1986, maar er zat een gloednieuwe voortent bij en ook alle inventaris kregen we er bij! Ben helemaal blij!

@parr, denk niet dat dat per gyn verschilt wanneer ze je inleiden enzo. In principe hebben ze hier de regel dat als je je goed voelt (zoals ik) en de kindjes doen het goed dat ze dan wachten tot ze vanzelf komen. mocht dat niet het geval zijn dat ze je dan inleiden en anders pas met 38 weken...
    maar morgen moet ik weer voor controle, ben benieuwd!

19. mamameike

mamameike Bekend lid

haha parrr.....leuk zo'n broertje!

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen bolle meisjes,

Ik heb ook wel goed geslapen. Pas in het verlof merk ik hoeveel slaap ik nodig heb. De vorige weken moest ik er elke ochtend vroeg uit waardoor ik ook vroeg in bed lag, maar ik dacht dat dit kwam door het werken. Nu is mijn ritme wel iets verschoven (ik ga enkele uren later naar bed), maar ik word ook later wakker én doe 's middags een dutje. Ach ja, ik geef er maar gewoon aan toe. Ook ik denk dat ik oefenweeen heb, want heb steeds krampjes in mijn buik. Kan ik alvast een beetje wennen, al begrijp ik wel dat dit nog niets is in vergelijking tot het 'echte' werk.

Verder ga ik vandaag niet veel doen. Lekker buiten in de tuin een boekje lezen, beetje computeren, katjes aandacht geven, forumpje bijhouden etc.

Prettige dag allemaal!

Deel Deze Pagina