Mamameike, klopt inderdaad wat je zegt. Als je je goed voelt en de kindejs doen het goed laten ze je tot ongeveer 38 weken doorlopen. Gelukkig zag mijn gyn ook wel dat ik een beetje aan eht opraken ben. Ik zou hem gewoon om een datum vragen morgen. Dan heb je iig iets om naartoe te leven. Ik heb vannacht megaslecht geslapen.Om 12 uur pilletje ingenomen om te kunnen slapen en het 1 uur zien worden. Om half 3 weer klaar wakker. En wakker gebleven tot mannetje zn wekker af ging omhalf 6. Heb het daarna 7 uur zien worden en toch maar in slaap gevallen. En nog 2 uurtjes slaap kunnen pakken.
funny, in principe gaan ze dus uit van de 20e , dat laat ik voorlopig maar zo, alle dagen die ze eerder komen zijn mooi mee genomen, maar stiekum hoop ik natuulijk dat ze morgen zeggen dat ik mag blijven hihi pupke, geniet lekker van het niksen! ik ga zo even de woonkamer soppen en dan mag ik van mezelf nog even naar de prenatal kleertjes kopen hihi
over zwangerschap faken: De ex van mijn vriend had dus verteld dat ze een tweeling gehad had en dat die bij de geboorte overleden zijn, toen ze eenmaal moest bevallen van mijn stiefzoon, raakte ze helemaal in paniek omdat ze niet wist wat er ging gebeuren en toen kwam dus uit dat ze nooit een tweeling gehad had.. Mijn vriend voelde zich destijds zo lullig daarover omdat hij samen met haar had zitten huilen om die tweeling
goedmorgen, ben er maar even want we zijn de voortuin aan het doen haha nou ja wij, mijn hubbie en een kameraad en ik ga zo koffie zetten haha. ben ondertussen ook nog de laatste enveloppen aan het schrijven voor de geboortekaartjes en dan is dat ook weer klaar. gisteren was onze uk zo actief en hardhandig dat het gewoon pijn deed. ik kon zijn/haar hakje gewoon langs mijn buik voelen schuiven, hubbie heeft het ook gevoeld en ik heb heel hard gesmeekt of hij/zij wilde ophouden. hopelijk wordt dit niet elke week een beetje harder maar houdt onze uk zijn/haar gemak een beetje. deed echt pijn gewoon. Souders hebben gisteren nog ruzie gehad met elkaar en met de broer van mijn man dus ik denk dat het een beetje in de lucht hing om overal over te zeuren haha. hoorde ik dus van die kameraad want die was daar. ach ja ik heb het er nog met hubbie over gehad en we denken er allebei hetzelfde over en ook voor als de kleine er is. mar wel fijn dat ik het hier even kwijt kon. jullie zijn allemaal schatten! ! ! fijne dag en hopelijk niet te veel last van de warmte. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen! Zo, hier zit de was ook weer in de machine, kan lekker naar buiten straks! Ik ben er echt van aan het genieten dat ik weer wat meer mag doen....stom is dat het dat je van die kleine dingen, die zo gewoon zijn, zo blij kan worden @Anno, gelukkig denken je man en jij allebei hetzelfde over de situatie met je schoonouders, dat is erg fijn! @Mobiefreak, jeetje dat gaat ook nergens over.... @Mamameike, begrijp ik het goed dat ze jou dan eventueel de 20e in gaan leiden? Mooie datum, hihi. @Funnyme, het zijn voor jou echt de laatste loodjes he meid...misschien kun je overdag nog een beetje slapen. @Pupke, fijne dag vandaag! @parr, ben benieuwd naar de uitslag.... Wat leuk dat je broertje mee gaat naar de vk. @MirandaT, lekker naar het water! Veel plezier! @Ingeltje, neem het er maar lekker van hoor met de dutjes! @Tinkerbell hoe is het met jou meid? @Liselotje, nogmaals heel veel succes voor jou gewenst vandaag! En we zijn natuurlijk heel erg benieuwd naar je verhaal! @Lise, gaat het nog steeds goed met de meiden? Geniet er van meid! Liefs Steen
@lise, fijn dat met jou en met je meisjes alles goed is! @yule, ga zo eens kijken naar de fotos op de hyves @ingeltje......jij hebt je rust nu wel gehad denk k @tinkerbel, hoe gaat het nu met je? @liselotje, heel veel succes en sterkte vandaag! Hier straks naar de vk, ben benieuwd.. had gister veel harde buiken en rug wee achtige pijnen! heb wel goed geslapen! wat betreft mijn souders: als ze zo over je praten, dan kan ik dat geen eens s ouders noemen! Ze moesten eens weten wat voor pijn ik heb gehad dat ik ons wondertje ben verloren toen.. ik was in lichterlaaie en kon ze wel wat aandoen! Ook het feit dat ze bij elk bezoek vertellen dat we ons leven verkl*ten etc omdat we nu een kindje krijgen en dat niets zeker is in het leven.. @#$^& na een relatie van 5 jaar is het komst van een kindje waar je bewust voor kiest toch het mooiste wat er kan gebeuren? *zucht* baal er nu al van dat ze op kraamvisite moeten komen! het liefst sla ik hun over hahahaha
anno.....t lag in elk geval niet aan jullie maar dat wist je waarschijnlijk al...wel fijn dat jij en je mannetje op een lijn zitten, das toch wel prettig om te weten, anders komt daar ook alleen maar gezeur van! Vervelend zo'n schoppende uk, maar in elk geval is ie alive and kicking hihih linda, succes vandaag bij de vk! ben benieuwd wat er uit komt! en wat betreft je souders, lak aan hebben hoor, jouw leven, niet dat van hen, snap niet zo goed waar ze zich mee durven bemoeien zeg! en een mk hakt er meer in dan de meeste mensen zich voor kunnen stellen denk ik, maar als ze dan al geen moeite nemen om je serieus te nemen dan zou je ze helemaal wat doen zeg, kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op hun kraambezoek! heb de halve woonkamer schoon, nu even dom een spelletje doen op de pc.... @ steen, ik ben de 18/19e 38 weken dus dan ga ik er van uit dat ze me de 20e inleiden en dat ze dan ook geboren worden, had bij de datum nog niet eens echt stil gestaan, 20-08-2008 hihi klinkt inderdaad leuk toch?
Poeh.. dat tv kijken mondde toch weer uit in slapen Blijf wat buikpijn houden en harde buiken. Kom maar op met die oefenweeën, kan ik ten minste me een beetje voorbereiden op de nog veeeel ergere pijn die komen gaat! Nu dan maar eens aankleden en alle gordijnen dichttrekken in huis, het zou hier tegen de 30 graden worden
Hoi meiden, Even een vraagje. Hebben jullie ook pijn in je bovenbuik als je 's nachts wakker wordt om te plassen? Ik heb dit al een paar weken, een soort beurs gevoel. Net of alles omhoog gedrukt is en er aan banden wordt getrokken ofzo. Als ik mijn blaas geleegd heb is het snel weer over. @mamameike: 20-08-2008 is echt een superdatum! Ben zooooo benieuwd hoe het met Liselotje gaat!
ja idd alive and kicking haha het zou hier ook warm worden dus ik hou mijn hart weer vast. ik zou ook wel een datum willen weten hoor, onze uk kan komen binnen een week en 6 weken. niet echt makkelijk haha. geduld wordt steeds moeilijker. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hier is het ook warm....heb ff pauze tijdens het schoonmaken...zit me hier helemaal kapot te zweeten (dat deed ik zoiezo al, maar nu tijdens de zwangerschap is het helemaal niet meer normaal meer...) @Mamameike, ja een super datum, die wil ik ook, haha ben ik 37 weken voorbij, dus dan mag het he @Yule, als ik 's nachts wakker word omdat ik moet plassen dan heb ik ook wel pijn in mijn buik, wat wegzakt na het plassen. Ik denk dat dat komt omdat je blaas zo vol is op dat moment... @Ingeltje, ja aan jouw kant van de maas zal het wel net zo warm zijn als hier bij mij... succes!
hihi steen, we tekenen er allebei op in meid, wie weet! en t zou in elk geval super zijn als je dat zou halen toch? ik zweet me ook helemaal kapot hierzo tussen het soppen door maar even bijtanken achter de laptop. wilde vanmiddag nog naar de prenatal, maar denk dat het een enkele reis met boek naar bed word hihi (zal wel niet verder komen dan 2 pagina's) de kleine meis is lekker uit logeren en nu aan t zwemmen in een plas hier in de buurt! @yule, klinkt niet bekend dat gevoel....geen idee wat dat kan zijn. heb trouwens even gekeken op hyves....gaaf kamertje! @liselotje....ben benieuwd meis, hoe het met je gaat! succes!
het zou hier ook warm woden, maar het ziet er hier triest uit.. het is hier bewolkt en er staat ook wind..
@Yule, lekker vrolijk die stickers! Heb wel harde buiken als ik naar het toilet ben geweest, maar een beurs gevoel. Misschien dat de kleine dan hoog ligt omdat je blaas vol zit?! @Ingeltje, lekker dat je zoveel hebt kunnen slapen Hihi...dat roep ik ook wel eens..kom maar op met die weeën..ben er klaar voor, maar aan de andere kant vind ik het zo ook wel goed @Miranda, veel plezier..klinkt erg aantrekkelijk zwemmen. @Parr, wat leuk dat je broer meegaat @Meike, fijn dat jullie geslaagd zijn. Ook al enig idee waar de reis volgend jaar naartoe gaat? Hoe is het verder, rustig in je buik? @Linda, succes bij de vk! Misschien dat we toch nog (per toeval) een KDV gevonden hebben die plek heeft per januari 2009...hoor het als het goed is vanmiddag. Ze heeft 'maar' 6 baby's per groep zodat ze veel aandacht krijgen, klinkt wel aantrekkelijk...hoop het zo.
Oh ja hebben jullie de nieuwe 'Wij jonge ouders' al doorgebladerd? Bij rubriek 'Samen Zwanger' is een van de twee vrouw bevallen van een zoon...hij was bij de geboorte 57 cm lang en woog 5145 gram ....dan heb je echt meteen een peuter!
hih ja ikz ag het gisteren ook krissstel, niet normaal zeg! en ik maar hopen dat ze de 3000 gram halen....dan heb je inderdaad ineens een peuter! en eh denk dat het volgend jaar weer lekker italie of frankrijk word! heb er nu al weer zin in!
Zo heb een dutje gedaan want ik voelde mij echt moe. Wou en uurtje liggen is dit 2 uurtjes geworden moest ook nog mijzelf pushen om op te staan @liselotje zet ze op meid! Die 2 wondertjes liggen no time in jouw armen @krisstel ooh dat zou super zijn! duim duim merk dat het hier ook warm is.. ga de gordijnen dichtdoen en drinken pakken. wwierookje aansteken.. hmmm ik heb nog geen nieuwe jonge ouders gezien