hmz, ik krijg helemaal geen wij jonge ouders meer ga ze geloof ik maar weer eens bellen.. kreeg ook al geen bericht van de blije doos! gek zeg!
Mijn hubbie woog bij zijn geboorte zo'n 5.500 gram en was 56 cm. Zijn moeder had zwangerschapssuiker en mocht na die bevalling (mijn man is de vierde thuis) ook nooit meer zwanger worden... Het gekke is: op de basischool is hij altijd het kleinste jongetje van de klas geweest (zelfs kleiner als de meeste meisjes), hij ging na de brugklas pas groeien (hij is nu 1,83 lang) en er zit nog steeds geen gram vet te veel aan (hoewel hij ook absoluut niet mager is, maar gewoon slank)... Nou, ik hoopte eens door te kunnen slapen als ik eens lekker laat naar bed ging (1.00 uur vannacht), maar helaas pindakaas... Ik begin flink te balen van dat wakker liggen, maar ik zal vast niet de enige zijn die daarmee zit (of beter gezegd: ligt... )
Hallo meiden. zo heb er al een ritje leiden opzitten en ziekenhuis bezoekje ( voor mannetje ) Verder goed geslapen. paar keer geplast maar had echt moeite met eruit komen. mannen opperde een paar maanden geleden dat het me leuk leek om van die vissenkommen voor aan de muur te nemen ( ivm katten ) en toen vond hij het niets, en nu zeg ik het net weer, vind hij het opeens helemaal leuk en wil hij straks naar de winkel.. ja ja en dan heb ik last van hormonen. Mamameike, lekker dat het gelukt is met de caravan ! Mobielfreak :shocked: Vanmiddag weer naar de vk, ben benieuwd of ik nu wel ben aangekomen. Yule hier ook hoor, wordt ff erger als ik net klaar ben met plassen maar trekt dan weg voor ik in bed lig. Krisstel, jeetje das zeker gelijk een puber. heb hem vanochtend gehad maar nog geen tijd gehad om te bladeren Zo en nu even snel een broodje en naar de dierenwinkel. tot straks !
Deal Mamameike! Ik ga er overigens van uit dat ik dat wel ga halen.....het gaat nu zo goed...mijn vader heeft al voorspelt dat ik het gewoon tot het einde toe uitdraag...we zullen zien! Ja, ik zag het ook in de Wij jonge ouders...pff die zul je er uit moeten poepen....dat is echt al "baby-af" dan. Krisstel, zou super zijn die plaats op het kdv, succes! Lindaa....woon je aan de verkeerde kant van het land Slaap ze allemaal...ik moet hier alleen nog even stofzuigen en dan zit het er voor mij ook weer op voor vandaag!
Hallo allemaal, Las dat Liselot wordt ingeleid, wat spannend meid. Ben heel benieuwd! En Funnyme al maandag... wat gaat de tijd toch snel. Zo deel je de ervaringen van de 12 weken echo's en zo worden er opeens kindjes geboren. Hier alles prima. Ben wel bij fysio want ik heb me toch een rugpijn. Duidelijk teveel gedaan zegt de fysio. Dus hou me nu netjes in. Kamertje is klaar, mijn moeder heeft gisteren alles gestreken, mijn vader nog wat klusjes gedaan dus in mijn hoofd is er ook meer rust. Wel lekker. Morgen weer naar gyn voor controle en om datum te prikken voor de keizersnede. Raar idee hoor... Nou fijne dag allemaal.
Ik heb helemaal nog geen wij jonge ouders gekregen.... Normaal heb ik hem nu wel. Misschien zittie vandaag wel bij de post.
Ik heb wel een brief van het UWV 'U heeft met ingang van 29 juli 2008 een WAZO-uitkering aangevraagd. Om te bekijken of u een uitkering kunt krijgen hebben wij enige tijd nodig. Wanneer wij uw aanvraag hebben beoordeeld krijgt u bericht van ons" Maar ik heb gewoon een vaste baan. Hoe kan dat dan?
Wat raar, ik kreeg toen ik 50% de ww in moest een brief van de UWV dat ik uitkering kreeg en werd ook reelmatig opgebeld door de UWV voor controle. Toen ik 100% de ww in ging heeft mijn werkgever dit ook dorgegeven en ik aan de mevr. die regelmatig belde. Vind het wel raar... mssn de UWV of werk opbellen en vragen hoe het zit?
Spannend zeg nu alle beebjes zo langzamerhand onderweg zijn. Zo lijkt het nog maanden te duren en zo zijn we alweer bijna bij de eindstreep. Al 2 dames die ingeleid gaan worden! Al vast heel veel sterkte en een super bevalling gewenst. Slapen: Hier wordt het slapen ook steeds slechter, overdag kan het niet met een vriend die werkt en een dochter die vakantie heeft en 's avonds en 's nachts lig ik te malen, en als ik dan eenmaal slaap heb ik de meest vreemde dromen, over babys vergeten, en kraamverzorgsters die ik mijn huis uit schop. Souders: Ik mag ook echt niet klagen heb het echt getroffen... Grote baby's: Mijn dochter was bij de geboorte 4495 gram en 53 cm en ze vermoedden dat ik toen zwangerschapssuiker heb gehad. Dus met 26 weken mocht ik een dagcurve laten prikken en vandaag weer. Vorige keer was alles goed en hopelijk nu ook. Mocht het niet in orde zijn wordt er een ks gepland. Is het bij jullie ook al zo warm of valt het nog mee?
zit hier te balen grrrrr sesamstraat spulletjes bij de gamma krijg gisteren de folder binnen is alles uit verkocht snik snik wilde zo graag het tafeltje en stoeltje hebben voor me zoontje die helemaal gek is van ernie. heb geloof ik al heel de regio gebeld baal baal baal. leuk hoor hormonen haha ik wil t ik wil t ik wil t. maar helaas. zo genoeg gekaagd. het is hier warm ga probveren een tukkie te doen. tot later dames.
Niets van aantrekken, die brief kreeg ik de vorige keer ook. Het UWV betaalt de WAZO-uitkering sowieso aan je werkgever, dus je krijgt daar verder niets van mee, je werkgever betaalt gewoon je salaris door...
Tweety, balen zeg volgens mij ging het als een speer. Kennissen van ons werken bij de Gamma en vertelde dat het in de afprijzing kwam, dus hebben zij wat achter gezet en konden wij het ophalen voor de folder bij iedereen bezorgd was. Anders had ik ook zeker misgegrepen. We hebben nu de tafel met stoelen en een groene zitzak, die was eigenlijk voor op de babykamer maar is door mijn dochter in beslag genomen.. In de hele regio niets meer te krijgen?
BV cursus gister was helemaal super, ben een stuk geruster gesteld en mevr heeft ook nog naar mijn (.)(.) gekeken, aangezien ik 1 "beschadigde" tepel heb heeft ze me een soort spuitje meegegeven waarmee je de tepel iets naar buiten kan halen, ze verwachtte het niet als probleem maar het zou wel kunnen vandaar het hulpmiddeltje. Ben echt helemaal blij dat ik gegaan ben, volgende week krijgen we praktijkles ik en moppiepoppie heel fanatiek vanmorgen naar het zwembad voor zw zwemmen is het vakantie toen zijn we maar een lekker bakkie bij de hema (buiten in het sjonnetje) gaan doen zo nu ga ik ff bijlezen en daarna mijn bedje in, word je echt moe van hoor in het sjonnetje zitten
@elin nee heb dordt,zwijndrecht,papendrecht,gorichem,breda en nog een gebelt daar hadden ze hem niet meer baal echt vond dat tafeltje geweldig.
Oh dat is balen Tweety....kunnen ze het ook niet uit een ander filiaal laten komen? Roshi, heerlijk een bakkie bij de Hema, is ook niet verkeerd he! Fijn dat de bv cursus je goed bevallen is! Wat moet ik me bij praktijkles voorstellen...hihi Elin, hier is het ook warm.... Funnyme, voor de Wij jonge ouders kun je een speciaal nummer bellen, dat vind je op de prenatal site... Ik ga laatste wasje ophangen dan ff afspoelen onder de douche, en dan lekker in de schaduw buiten zitten!
@steen helaas waarschijnlijk is het in heel ned uitverkocht en het is een op is op actie dus niet meer te bestellen. ga nu echt een tukkie doen.
Lola -> Arme schoonmoeder! FunnyMe -> Ik snap soms ook echt niets meer van al die instanties enzo... Iedereen roept wat anders en iedereen doet maar wat, zo lijkt t wel... Ben benieuwd wanneer ik eens iets te horen krijg over mijn uitkering... Belde ik zodra ik stopte met werken de mevrouw van Randstad, om door te geven dat ik nu 100% stop en te vragen hoe t zit met de uitkering. Belde ze me gisteren terug, en zei dat t uwv contact met mij opneemt. Begon ze me erna te vragen waarom ik eigenlijk nu al stopte met werken, omdat normaal gesproken toch echt tot 6 weken voor de bevalling werd gewerkt (en ze vroeg het ook echt op zo'n toontje alsof ik de boel zat te bezeiken ofzo)... Maar ik werk dus in de catering/horeca en op mijn werk moet je de hele tijd staan, er is geen mogelijkheid om te zitten. Bovendien sta je tussen de ovens, bakplaten, friteuses, warmhoudvitrines en afwasmachines, en bij de temperaturen die nu al buiten te zijn is dat dus echt niet te harden (zonder airco!)... Ik vind t al knap van mezelf dat ik tot vorige week heb gewerkt, maar nu kan ik echt niet meer, ik voelde me op t laatste al continu misselijk en duizelig enzo... Gelukkig zag mn manager dat wel in en had ze ook zoiets van nu is het genoeg geweest. Ik hoop alleen dat ze van het uwv nu geen probleem gaan maken... Groetjes Cossy