September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

nee hoor, dat kan ook tussendoor.
    Ik ben met Ravens site ook verder gegaan (Ben te lui om voor hun allebei een aparte site te maken)
    Verder heb ik ook nog een fotoboek van haar en een couveusedagboek waar ik soms nog wat in bijhou. Ravens broertje zal ook wel een eigen fotoboek krijgen.

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

ha ha, dan gun ik jou die datum wel.
    Hup, ga touwtje springen, veel ananas eten en veel hoogtepunten krijgen en misschien is de kleine er vrijdag dan ;)

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo, ben klaar met werken, lig op de bank met de voetjes omhoog. Dus even tijd om bij te lezen en te reageren, loop weer een beetje achter :oops:

Eerst een vraag voor Roshi: Heb dus bij de xenos voor de klamboes gestaan, maar zag er niet 1 met zo'n witte rand erin. Durfde er geen te kopen, er waren oo alleen reisklamboes of 2persoons :rolleyes:
    Welke was het nou die jij om de box hebt gedaan?
    En gefeliciteerd met mannetje en jezelf!

Ingeltje, ik word gek van verlangen naar mijn vent! Dan ligt ie 's avonds boven de dekens door de warmte in een strakke boxer en krijg ik gewoon de tranen in mijn ogen :( =P~ Pff moeilijk hoor, willen maar niet mogen :( Waarom zijn ze ook zo lekker??? :)

Krisstel, hopelijk op de andere kvb's wel plek! Ik ga zo een mail sturen naar het kvb in de straat hier. Heb gehoord dat ze niet zo moeilijk zijn, maar het wordt nu toch de hoogste tijd. Wilde eigenlijk tot een maand of 6 ons meisje helemaal niet naar het kvb doen, maar kan moeilijk van mijn moeder vragen of ze 20 uur op wil passen...

Dreames, inderdaad nog eventjes doorbijten op het werk! Ik moet nu nog 6 dagen werken, pfff. Maar ik hou vol! Jij ook hoor, knuf!

Lise, wat een verhaal zeg over jullie 2 prachtmeiden! Ik zoog het op als een spons ;) Weet niet meer of ik je al had gefeliciteerd, dus bij deze: Van harte! Ben heel benieuwd naar de foto's.

Yule, het kamertje met de stickers is helemaal super! Ik wil ook zo graag pronken met ons babydomeintje maar eerst moet er nog vanalles opgehangen worden :(
    En ook nog gesekst <dubbeljaloers> ;)
    Ik krijg trouwens een hele pijnlijke harde buik als ik moet plassen, niet fijn.

Funny, maandag al! :confused: Spannend allemaal zeg!

Kaatje, leuk kaartje zeg! Echt grappig hoe verschillend de kaartjes zijn. Er is ook zoveel keus!

Parr, fijn dat je broer meegaat! Ik hoop wel dat je je snel wat beter voelt, dit is ook niks, knuf!

Mamameike, nieuwe caravan, super!!

Cossy, naja, je mannetje maar 1 dag vrij! Dat is ook niks hoor :( Hier heeft ie geloof ik verlof voor de bevalling zelf en daarna 2 dagen, maar zal het ook eens na kijken...

Jekkia, hopelijk knap je weer een beetje op! Knap hoor hoe positief je blijft ondanks alles, knuf!

Wupje, schrikken van je oom! Sterkte!

Hier nog steeds veel last van mijn rib, maar ben nu vrij tot vrijdag 16 uur.
    Morgen wordt mijn kleine grote neef 4 jaar! Lekker op verjaarsvisite, zin in. En lief gaat zo de proefdruk halen van het geboortekaartje :D Ben zo benieuwd!

Gisteren naar partnerles van de zwgym geweest. Lief heeft geleerd hoe hij me moet masseren bij kramp en weeën, was wel grappig. Ook heeft hij leren puffen. Zo leuk om te zien hoe serieus hij het opnam <smelt>
    Maar toen hij achter me stond terwijl ik 'weeën' opving en mijn rug masseerde, werd ik alweer bronstig :oops: Krijg er wat van :(

Ht is hierbinnen nu alweer 26 graden en er staat een hond heel uilig naast me te hijgen, pffff. Gaat heen met die hete adem!
    Ga zo effe wat luchtigers aandoen en die !#$%^&* kousen uit.

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    freesia> die van ons is de 2 persoons klamboe. heb hem om de box gedaan en de rest afgeknipt (meer weggegooid dan gebruikt :oops:)
    hij was iets van 14.95 euro

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik heb last van die rottige fruitvliegjes in de keuken en dat terwijl ik geen eten/fruit of iets dergelijks buiten de koelkast heb..
    Ook mijn vuilnis kan het niet zijn want dat is goed afgesloten.. hebben meer last van die rot vliegjes?

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nog effe snel voor de zwangerschapsyoga. Heb er nu eigenlijk geen zin in met deze hitte maar ja, het is goed voor ons zullen we maar denken ;)

@ Roshi en kaatje ja leuk idee om de babysite te bewaren. Het lijkt mij zo leuk om dit forum als boekje te kunnen uitprinten en later nog eens terug te kunnen lezen maar volgens mij is dat lastig of niet?

@ Krisstel mijn oom is 65 jaar en net de VUT in gegaan. Zie je altijd dat net als ze willen gaan genieten van hun vrije tijd, gebeurt zoiets.

@ Ingeltje hi hi ik help het je hopen dat je vrijdag bevalt! Haal de truckendoos maar uit de kast! :D

@ Freesia is wel lekker hè zo'n partnerles? Ik vond het wel fijn al die massages ;)

Nou ik ben er van tussen, misschien tot vanavond!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dan begin ik met de hoogtepunten denk ik ;)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bij ons komen ze wel echt op het fruit af. Zodra ik dat in de clico gooi zijn ze weg. Er is een middeltje tegen met een beetje limonadesiroop, azijn, en iets van wijn geloof ik. Mijn vriendin weet het precies maar die is nu net op vakantie :( Als ze nog belt zal ik het gelijk vragen.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb daar net eergisteren een topic over geopend bij 'over deze site'. De beheerder gaat er naar kijken :)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @cossy zover ik het ook weet hebben de mannen idd verplicht min. 2 dagen betaald vaderschaps verlof! Vind het wel jmmr dat je kan afwijken en dat dit in jullie geval ook zo is :( neem thij wel vakantie dagen op? Mijn man neemt 2 weken vakantie op na d 2 verlof dagen.

@Elin hier ook had een aardig vrouw van de UWV die mij begreep en er ook op lette dat mijn werk voldoende rekening met mij hield etc! echt een toppie!

@jekkia super dat het nu iets beter gaat!

@wupje hier valt de hitte ook mee! Hmmm. ik weet alleen van vreoger dat mama zei dat als je witte stukken in jouw plas had dan had je bl.ont. Maar goed dan is jouw urine ook troebel, maar de mijne is da de hele zwangerschap al geweest. ben ook benieuwd naar de uitslagen! Jeetje wat rot nieuws over jouw oom! *knuffs

@lindaa 6 pond en volledig ingedaald! :thumup: Zijn het van die mini vliegjes? zoja dan ja hebben wij ook :( Terwijl ze ook niks te zoeken hebben bij ons :(

@krisstel kunnen ze niet gewoon grote sproeten zijn? ;) gewoon leker in de zon maar dan hoedje op of gezichtje onder de parasol! Doe ik ook tegenwoordig! Hoe gaat het met jouw maagzuur?

@kaatje zoals de ha zei komen die vlekjes en afentoe beroerd zijn doordat er meer bloedtoevoer naar de buik gaat ipv hoofd.. ook kunnne soms wat zenuwen even afgekneld raken, dit voel je niet maar merk het wel bijv vlekjes voor ogen, plotseling zweten etc.

@roshi feli met jullie 9 jaar! :whistle:

@freesia moeten de mannen ook leren puffen :confused: :) zal wel een gezicht zijn haha.. ooh meid mssn vanaaf maneke bespringen? of samen douchen met wat voorspel? ;)

Denk dat ik vanaaf patatjes doe.. heb geen zin in koken :( Kameraad ook net weg, was gezellie bijklesten. Hij schrok wel van mijn gezicht en benen :) en hij voelde de beeb wel bewegen :D leuk is dat dan! post is hier geweeest en ook geen jonge ouders :(

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Halloo!

Ik ben al de hele middag wakker, knap hè!

Ging net ff naar de bieb, knalt er voor mijn neus een bromfietser bovenop een auto.. oef.. hele voorruit aan diggelen, bromfietser (zonder helm) klapt op de straat en komt verdwaasd op straat te liggen... Yikes.. schrik je je toch rot zeg.
    Er was gelijk genoeg hulp, dus ben ik maar even doorgereden naar de stad. Op terugweg bedacht ik me dat ik getuige was, dus maar even weer er langs en mijn verklaring opgegeven. Misschien toch belangrijk, ik zag hem niet echt aankomen, maar hij moet door rood zijn gereden (hij kwam van rechts), want de auto (tegenligger van mij) en ik hadden allebei groen.
    Tóch even een raar gevoel... als ik net een paar tellen eerder had opgetrokken (wat niet kon omdat de auto voor mij heel traag optrok, waar ik me nog zo aan ergerde :confused: ) had ik hem misschien op de auto gehad.. brrr

(oh en Wij JongeOuders kwam hier net binnen!)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even snel veslag van de vk.
    Ben weer goed gekeurd.
    Bloeddruk was 125/80 dus weer keurig.
    ben deze twee weken twee kilo aangekomen dus daar was ze ook blij mee. Baarmoeder is nu 33 cm ( met opgetrokken benen) en ze schat hem nu op 5.5 pond met een klein beetje ruimte over om te groeien. Hij groeit hard dus ze denkt dat het een 6.5 pondertje wordt. Mooi !
    Gekneusde rib kan idd komen omdat hij constant zijn kont en ruggetje onder mijn ribben steekt.

Moet nu over 2 weken weer een keer en daarna weekelijks.

Zo nu snel eten maken en daarna even naar ikea.

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jaaaa, wij ook, word er helemaal gek van! Terwijl hier inderdaad ook al het fruit in de koelkast ligt....en het de afvalbak ook niet kan zijn. We hebben er al weken last van....schijnt bij deze zomer te horen....

@Kaatje, fijn dat alles weer goed was bij de vk!

@Ingeltje, oh dat is inderdaad minder als je dat voor je ogen ziet gebeuren....
    Go for friday! Succes meid!

@Roshi, proficiat meid!

Ik ga maar eens aan het eten beginnen...mannetje is over 45 min thuis....
    ik ga lekker bloemkoolsoep maken met stokbroodje en meloen met ham...mmmm heerlijk met dit weer!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia het is nu landelijk in de aanbieding het tafeltje en stoeltje kost nu maar 10 euries en de zit zak ook.

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Parr en Steen> thnx meiden!
    Ingeltje> nou gelukkig heb jij niets, hun komen er vast wel uit ;)
    Kaatje> fijn dat je weer goedgekeurd bent en 6.5 pond is netjes hoor!

wij gaan zo lekker naar Scheveningen lekker hapje eten bij een strandtentje. Zouden eigenlijk naar de Griek gaan maar dat is echt te warm hoor :confused:

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kaatje weer goedgekeurd! Mooi! Oh ikea! Mag ik mee ? :p

Parr: gezellige middag gehad?

Steen: oef bloemkoolsoep maken met dit weer? mij te veel werk ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, veel plezier !

Ingetje, tuurlijk mag je mee :) maar wordt wel een beetje ver omrijden denk om je op te halen :-?

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Kaatje: Mooi dat je weer goed gekeurd bent!

Morgenochtend weer naar de VK, ben benieuwd. Had sowieso al een dubbele afspraak waarin ze de bevalling zouden bespreken enzo.
    Heb nog steeds regelmatige (voor)weeen. Morgen in de laatste dag van de antibiotica, dus je zou denken dat als het van de blaasontsteking komt het wel over zou moeten zijn... of in ieder geval minder, maar dat is het niet....

Ga morgen ook ff vragen op hoeveel ze onze kleine meid schatten qua gewicht...ben wel benieuwd....

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Tien minuutjes Ingeltje....stelt niets voor én is heerlijk! hihi

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Yihaaaa ben niet de enige met die vliegjes dus :whistle: dacht al dat er iets mis was bij ons in huis! WUPJE als ze terug komt zou ik graag dat wondermiddel willen weten ;)
    mannetje zegt: weet al waar ze op af komen: op het "vrucht"water HIHI die muts!

kaatje: gelukkig ben je goedgekeurd! en ook een mooi gewicht voor de uk!

Deel Deze Pagina