zo heb net het eten voorbereid eten lekker hamburgers en rauwkost en mijn mannetje haalt de patatekes met mayo. mijn man neemt na dat de verloskundige 2,5 week vrij om voor mij en de kleine te zorgen. Dat wordt nog wat hij kookt namelijk nooit en doet liever ook geen boodschappen dus ben benieuwd wat ik dan te eten krijg. haha. Hij zal z´n moeder wel bellen dan eet ik twee weken indisch. blahh. ik lus maar een indisch ding en dat is mijn eigen mannetje. haha ik weet niet of ik vanavond nog hier ben morgen zeker niet ga ik ff op en neer naar boxmeer met mijn oma en moeder. de zus van oma is jarig dus dan moet je ff op en neer dus lekker in de auto met airco jippie. maar ik zal morgen avond waarschijnlijk geen puff meer hebben om te kletsen of bij te lezen. @kaatje fijn dat je weer goed gekeurd bent. @roshi smakelijk eten hier geen last van fruit vliegjes. vorig jaar wel maar dit jaar gelukkig niet. terwijl ik mijn fruit nog steeds op de fruitschaal heb liggen. @ingeltje ik duim voor je hoor dat het vrijdag is
HAHAH IK DACHT DAT IK EERST AAN DE BEURT WAS.....maar vooruit ingeltje, wil die dag wel met je delen hoor! @roshi, je kan em inderdaad op dvd af gaan drukken, doe ik denk ik als de ukkies een jaar zijn ofzo....ff kijken en scheelt een berg plakken! heb verders niet bijgelezen, komt straks wel....
Vroeg me eigenlijk af: dat schatten hoeveel de beebjes wegen, doen de vk's dat gewoon door te voelen met hun handen en dan iets te schatten ofzo? Of komt daar een echo-apparaat of iets anders aan technologie aan te pas? Mijne hebben nog nooit iets over gewicht gezegd. Laatst zei ze wel dat het geen grote baby werd, maar dat we toch ook allebei niet erg groot waren (hubby wel 1.85; vond ik wel groot, maar kennelijk valt het wel mee ), dus dat dat wel normaal was. Maar zei dus verder niets over gewicht ofzo.... Weten jullie hoe dat zit?
nou mijn vk had er ook geen technische middelen bij hoor moppiepoppie.. heb eigenlijk geen idee hoe ze dat doen.. of zouden ze gewoon gokken n.a.v. de grootte? :-k
whaaaaaaaaaaaaaaaa heb het nu echt gehad met die rare vent! morgenvroeg ben ik de eerste die belt met het woonbedrijf om een klacht in te dienen..
OH IK WORD ER ZO CHAGARIJNIG VAN! hoop maar dat ze bij het woonbedrijf iets doen en niet mijn klacht op een stapeltje gooien
ik weet eerlijk gezegd niet zo goed bij wie ik een klacht moet indienen moet toch wel ergens terecht kunnen?
Ja, ik zou eerst de politie misschien om raad vragen. Je kunt ook de rechtswinkel bellen en vragen wat je wel en niet kan ondernemen.
denk dat de politie er weinig aan doet tenminste het ligt eraan wat er voor gevallen is. hier een keer oor een blaffende hond gebelt politie zei ben je al bij die mensen geweest? verder deden ze niks.
wonen jullie huur of koop? als jullie huren kunnen jullie de vereiniging bellen met een klacht. en hopen dat de andere buren dit ook doen of gedaan hebben, want meer klachten betekent meer kans op een oplossing. Als jullie koop wonen dan mssn depolitie idd of mssn weet de politie bij wie je moet wezen?
@tweety is ook zo maar als zij bij de politie aan geeft om wat voor type het is dat hun er dan zelf op uit gaan?
mmm, zou de gamma nog open zijn? anders stuur ik vriendlief nog even snel langs voor tafel en stoel , scheelt wel een boel met de vorige prijs
@jekkia is tot 21.00 uur open maar ik denk niet dat je nog kans hebt dat het er is hier 6 winkels gebelt uit verkocht misschien ff bellen wie weet heb je geluk hier nog steeds balende haha heb wel de zitzak en een kleed
Ik werk bij de woningbouw en dit is wat ik de mensen meestal adviseer: Je kunt het beste een melding ervan maken (elke keer) bij de politie en schriftelijk vermelding ervan maken bij de woningbouw. Ze krijgen eerst een waarschuwing (of 2) en is er dan geen verandering dan kunnen er pas verdere stappen genomen worden. Ze zijn verplicht er notitie van te maken (en je ervan op de hoogte te houden.) Ze houden je naam geheim maar vragen wel voor je gegevens voor terugkoppeling en/of eventuele bemiddeling. Je mag tuurlijk weigeren om je gegevens door te geven bij de politie maar bij de woningbouw zou ik dat wel doorgeven. Die moeten weten hoeveel mensen in de buurt daar overlast van hebben (kunt ook eventueel een handtekeningenaktie door de buurt laten gaan) om aantoonbaar bewijs te hebben voor het geval dat het uitloopt op een rechtzaak (wegens uitzetting in ergste geval). Verwacht geen supersnelle oplossingen, zoiets kost helaas altijd veel tijd. Alles moet via het boekje gaan anders hebben ze met een rechtzaak geen poot om op te staan en wordt het probleem nooit "goed" opgelost. Wij hebben net geklaagd bij de politie, een van de overburen heeft een hond die elke avond tussen 18 en 23.30u aan een stuk door aan het blaffen is in de tuin en dat al meer dan een week lang. Politie is net polshoogte gaan nemen. Iedereen had gisteren de raam aan achterzijde dicht, terwijl het best warm/benauwd was. Puur alleen vanwege dat gekef van die hond. Tweety ze vroegen ook aan mijn vriend waarom hij niet even persoonlijk ging vertellen dat de hond overlast verzorgde.Mijn vriend heeft gezegd dat hij die mensen niet kent en geen gezeik met de buren wilt. Ze stonden binnen een half uur in de achtertuinte kijken naar de hond. Dus het kan ook anders.