September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

vriendlief staat onder de douche, heb net wel gebeld. Er waren nog een paar setjes over, maar ze verwachtte dat het morgen wel zou zijn uitverkocht. :cry:

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dan zou ik vriendlie van onder de douche trappen en gelijk 2 setjes meenemen, 1 voor jullie en een voor tweety ;)

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

ik zal hem morgen langssturen (wil eerst dat ik mijn eten krijg :)) mochten er nog 2 setjes staan dan laat ik hem er een voor tweety meenemen.

Dan rijden we gewoon keertje via Dort als we naar mijn souders in Steenbergen gaan.

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    kijkes! jekkia is een grote SCHAT dikke knuffs :D :D :D

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia joh hebben ze ze bij jullie nog tegen mijn vriend werdt verteld dat ze nergens mer te krijgen waren. zetten ze ze niet appart toevallig? heb ik namelijk gedaan met die spulletjes van mij. deden ze niet moeilijk zei ook dat ik hoog zwanger was haha hielp ook denk ik haha. zou wel gaaf zijn als je er een te pakken zou krijgen hoor.

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Hey meiden,

Even egoberichtje.
    Vandaag een hele moeilijke dag gehad. Om een heeeel lang verhaal kort te maken, komt het er op neer dat wij een hond hadden die werkelijk alles sloopt. Schoenen, meubels, bankstellen, muren (ja idd die dingen in de huis van gips en beton enzo). We wisten al een tijdje dat het eigenlijk niet meer ging, maar telkens hoopte we dat het wel beter zou worden.
    Vanmorgen komen we beneden en weer dingen stuk. Toen ben ik zo uit mn slof geschoten, dus ruzie gehad met mannetje. En we hebben besloten dat het echt niet meer ging en dat we het ook niet meer moeten proberen. We raken allebei alleen mega gestrest, chagerijnig enzo. We krijgen er nu ook ruzie om en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
    Alle mogelijke oplossing die wij ons konden bedenken en die we nog toepasbaar vonden, hebben we gedaan. Maar sommige oplossingen gingen niet omdat de hond veel alleen is.
    Nu hebben wij de hond vandaag weggebracht naar een heel lief gezinnetje dat net hun hond was verloren (overleden) en die heel goed voor m zijn. Ze hebben heel veel tijd voor de hond.
    Het is gewoon beter voor de hond en voor ons.
    Heb de hele dag gehuild, maar ik weet dat het voor allemaal beter is. Het doet alleen zo;n pijn. Het laatste wat ik wilde is mn hond weg moeten doen. Maar een andere oplossing was er gewoon niet meer.

Moest het even van me afschrijven. Ik hoop dat het niet lijkt alsof ik makkelijk mn huisdier wegdoe want ik heb echt al het mogelijke gedaan om hem te kunnen houden, maar het ging echt niet meer. Ik voel me zo ontzettend schuldig nu...

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wonen ze in steenbergen in brabant? kom je lang de moerdijk is niet zover van ons vandaan. o nu moeten we hard gaan duimen dat ze er nog zijn morgen hihi.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dreames nee joh dat denken wij helemaal niet! sommige honden kunnen goed tegen allen zijn en sommigen niet.. elke hond is anders. Deze had gewoon wat meer aandacht een tijd nodig. Jullie hebben dit dan straks oo niet met ukkiepuk onderweg.. En de hond houden despndanks de stress die het oplevert is ook niks! En tuurlijk mag je verdrietig zijn! Maar het is wel het beste voor jullie en de hond! Hebben jullie afgesproken om contact te houden met de nieuwe eigenaren? hele dikke knuff meid!

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    We hebben afgesproken dat we mogen bellen om te vragen hoe het gaat. We mochten ook nog wel langskomen, maar dat is te moeilijk voor ons en ook voor de hond. Dan snapt hij er volgens mij helemaal niets meer van.

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @tweety en jekkia hoop voor jullie dat het er morgen ochtend nog is wij hebben hem inderdaad ook en hij is echt heel leuk. wij hebben inderdaad ook de zitzak kleed en lamp van bert en ook het rolgordijn. nu maar hopen dat de kleine het leuk vind. haha.

eten was lekker. meer patat gegeten dan hamburger.

trusten voor straks hopen dat het een beetje afkoeld.

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee idd de beste is om niet meer langs te gaan, dan raakt zowel de hond als jullie in de stress van :( maar idd bellen om te kijken of hij goed setteltd enzo, dan kunnen jullie het mooi "afsluiten".

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dreames o meis veel sterkte kan er eel goed inkomen dat je heel de dag verdrietig bent. is niet niks zo'n beslissing nemen. *knuff*

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    @jekkia: dankje wel, dan volg ik jou advies maar op!
    Ik ga nu even met vriendlief naar de film ALIBI kijken! tot morgen meiden!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia trouwens nog fijn dat de uitslag in het zh goed was gelukkig. hoe is het nu al wer wat kunnen eten en drinken?

15. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, super dat alles weer goed was bij de vk! En, hadden ze vissenkommen bij de Ikea?

@Ingeltje, mooie data…dan vind ik 08-08-08 er ook goed bijpassen ;)

@Freesia, 20 uur oppassen..als ze het willen ;) Wij wonen sinds een jaar in een nieuwbouwwijk..dus kdv is echt een drama hier. Hoop dat het gaat lukken bij je, vast wel! Hoe was de proefdruk?

@Lindaa, wij hadden ook vliegjes in de keuken..bleek dat ze van een plant kwamen. Loopt hij weer lekker te schelden?

@Wupje, hoor je inderdaad vaak…erg hé. Zeg ook zo vaak tegen mijn ouders dat ze nu moeten genieten. Was het een kleine tia?

@Parr, nee denk het niet want geen sproeten..of zou je die nu nog kunnen krijgen? Maagzuur gaat goed, Antagel werkt super! Lekker patatjes…

@Dreames, snap dat je verdrietig bent..maar schuldig voelen hoeft niet. (al klinkt dat makkelijker dan dat het is) Je zegt zelf al dat zij meer tijd hebben en wie weet voelt hij zich daar snel thuis. Sterkte samen..

@Jekkia, mooi dat de uitslag goed was :D

Vraagje Verliezen jullie ook steeds meer slijm? Heeft dit ook iets te betekenen?

Site Weten jullie misschien een leuke website waar ze badstof omslagdoeken/badcapes verkopen? Dan het liefst van die zelfmaak winkeltjes.

Morgen schijnt het echt rotweer te worden…zo gek na zo’n hete dag als vandaag. Moet zeggen dat we opzich best geluk hebben me deze temperaturen, vinden jullie niet?

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @krisstel meer slijm? heb gehoord dat je meer slijm verliest dichterbij de tijd en ook dat dit erg dun kan worden...
    site? wat zoek je dan precies? mijn schoonmoeder heeft een borduurshop. Als er een beeb is geboren geef ik dan altijd een badcape met naam, of kun je dan het plaatje van de geboortekaart inscannen en ook borduren en dat doet zij dan op de slabbertje bijvoorbeeld. gastenhandoeken gebruikt zij als spuugdoekjes, badjasjes ook mogelijk :D

17. mamameike

mamameike Bekend lid

krissstel, kan zijn dat de slijmprop die je baarmoeder afsluit langzaam oplost....

dreames wat verdrietig, maar soms moet je keuzes maken, sterkte meis!

kan iemand mijn beebjes even zeggen dat ze vanacht er uit moeten komen!

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Even snel...

@Krisstel, op de Esprit site is nu ook een aktie voor badcapes met de naam van de beeb erop. Ik krijg er iig telkens mailtjes van ;)

Hier gaat het niet zo lekker.. Vanaaf uitslag gehad van het bloedonderzoek van gister, maar was niet echt goed.
    Blijkt dat ik vitamine B12 te kort heb en hiervoor injecties ga krijgen (moet morgen m'n dokter bellen en weet dan meer) Ook m'n foliumzuur was te laag en m'n ijzer was ook alweer lager als vorige week (terwijl ik al weer bijna een week aan de ijzertabletten zit..)
    En de waarde van m'n suikeronderzoek 2 uur na het drankje vonden ze ook te hoog.. Maar daar word ik nog over teruggebeld.

Pff heb het ook wel een eind gehad nu hoor.. maar verklaart miss wel waarom ik telkens zo moe ben en weinig kan hebben.. Heb zowat nergens puf voor..

Gelukkig nog maar een week werken na deze.

@Jekkia, hopelijk lukt het morgen nog bij de Gamma!

@Dreames, sterkte meid! *knuff*

Sorry voor m'n voor de rest egobericht...

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Beebs van mamameike jullie mogen komen hoor! jullie zijn zo te horen sterk en groot genoeg!!!! ;)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @mirandat jeetje meid nee dat is niet lekker zo! hopelijk voel je je beter met die prikken (brrr bah!) *dikke knuff

Deel Deze Pagina