September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

goed idee trouwens om te vragen of dit topic op cd kan worden gezet, anders moeten we elke pagina apart kopieeren en das heel veel werk...

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jekkia fijn dat het alweer wat beter gaat! Nou ja 3x overgeven is nog geen pretje maar goed.....hopenlijk kun je snel bevallen 8)

Ja ik ben ook benieuwd hoe het met Liselotje gaat!

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Hier ook wakker, heb niet zo'n fijne nacht gehad.
    continue harde buiken waar ik veel van wakker werd :(
    Heb ook sinds gister wat last van darmkrampjes.. :( mssn door het weer?!
    De film alibi die ik gister heb gezien, is wel een aanrader.. vond hem erg leuk :D

Mamameike zitten ze nog steeds binnen die beebjes?
    Jekkia: gelukkig voel je je weer wat opgeknapt!
    Dorientje: he bah aambeien :(

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Ingeltje, wel weer jammer dat het verliezen van slijm niets over de duur zeg wanneer de bevalling begint :rolleyes:...haha inderdaad 1 gedacht :D

@Yule, was dat ook nog haar eerste kindje?

@Dorientje, hier ook twee grote uitwendige aambeien :oops:...gelukkig bloeden ze niet en doen ze geen pijn maar wel vervelend. Ben benieuwd wat de huisars zegt.

@Jekkia, vervelend dat je nog steeds moet overgeven...pfff niet helemaal uitgeput? Nee ben niet handig met de naaimachine ;) Ga over een paar maanden ook met de buurvrouw op naaicursus haha. Bedankt voor de links.

Wat een weer hier :confused: bij jullie ook? En ik vind onweer echt helemaal niets!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jekkia jammer dat ze het niet appart wilde zetten. gelukkig dat je weer wat kan binnen houden.
    doe rustig aan meid.

@kristel de site die ik had doet het niet meer denk dat diegene ermee gestopt is.

zo hier giet het op het moment. net rene naar het kdv gebracht en op de terug weg begon het te
    regenen gelijk boodschapjes gedaan dus ik ben weer goed nat geregend. bleee. nu hopen dat het snel afkoeld in huis.
    het is echt triest nu lijkt wel avond zo donker is het. vanacht einelijk weer een keer goed geslapen. om half 5
    werdt ik pas een keer wakker om te plassen. daarna wel moeite om weer slaap te vatten maar toch nog tot 8 uur door geslapen.

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    wat appart dat er in elk deel van het land weer ander weer is!
    Hier in het hoge noorden is het alleen bewolkt, maar nog geen spat regen gevallen :D

8. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal,

@FunnyMe: ik kan me voorstellen dat je het onderhand hebt gehad, zeker als je ook nog zo slecht slaapt.

@MammaMeike: leuke kleertjes gekocht?

@Anno: geen idee of de bewegingen steeds harder worden, maar bij mij is het tot nu toe ook het geval. Ik denk wel dat de kleine steeds minder ruimte krijgt om te bewegen, maar dit zegt nog niets over hoe pijnlijk het is natuurlijk.

@Steen: ik kan me juist heel goed voorstellen dat je er van geniet steeds meer te mogen doen. Leef je uit zou ik zeggen!

@Lindaa: hoe was het bij de verloskundige?

@Ingeltje: hoe is het met de oefenweeen?

@Yule: ik heb 's nachts wel last van mijn bovenbuik, zeker als ik op mijn rug heb gelegen. Ik denk echter dat dit komt omdat een bepaald iemandje (lees: baby) dan heel hoog ligt. Als ik even naar de wc ben geweest en dus even heb gelopen, zakt hij weer naar beneden.

@Krisstel: en, heb je een plekje op dat KDV?

@Lola: dan was jouw hubbie ook een flinke baby zeg!

@Jannes: weet je al wanneer de keizersnede plaats zal vinden? Lijkt me heel raar (maar ook heel leuk) als de datum vaststaat.

@Elin: begrijp ik het goed dat je een keizersnede krijgt als je bloedsuiker niet goed is? Wordt er hierbij niet gekeken naar hoe groot de baby is?

@Roshi: is inderdaad héél vermoeiend, lekker buiten zitten! En van harte gefeliciteerd met jullie 9 jaar en 1 dag!

@Cossy: klopt inderdaad dat verlof pas 6 weken vantevoren ingaat, maar wie zegt dat je je vantevoren niet ziek kunt melden? En sinds wanneer kan zij aan de andere kant van de telefoon beoordelen of dit terecht is of niet?

@Azeb: heerlijk, zo'n schoonmaaktster.

@Jekkia: eigenlijk 'triest' dat je blij moet zijn als je maar 3 keer hoeft te spugen, ik zou het je zo gunnen dat je je helemaal goed voelt! Jij hebt je portie inmiddels wel gehad lijkt me.

@Wupje: was de nasi lekker?

@Kaatje: fijn dat je weer door de keuring bij de vk bent gekomen! Ik ben trots op je!

@Freesia: bronstig, hahahahaha!

@Jale: succes bij de vk!

@Elise: lust je geen indisch? Misschien kun je je mannetje een kookboek cadeau doen speciaal voor mannen die niet kunnen (en willen) koken.

@Moppiepoppie: ik loop bij de gyn en daar schatten ze het gewicht van de baby steeds door een echo te maken en de hoofdomtrek, de buikomtrek en het botje van het bovenbeen te meten. Maar zelfs dan blijft het nog een schatting.

@Dreames: wat vervelend dat jullie de hond hebben moeten wegdoen, maar wel begrijpelijk dat jullie die keuze hebben gemaakt. En laten we eerlijk zijn: je hebt wél een goed huis voor he gezocht met een gezinnetje met veel tijd.

@MirandaT: wat vervelend dat het niet zo lekker gaat met je.

@Parr: waren de papatjes lekker? En waarom schrok je kameraad van je gezicht en benen?

@Pisum: hoe gaat het met mijn favoriete buddy-tje?

9. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    pupke: bij de vk was het weer goed!
    De baby schat ze op zo'n 6 pond en die is ook al volledig ingedaald! :D en kreeg een bevallingpraatje over wat te doen als de weeen beginnen of als het vruchtwater knapt!

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Vandaag alweer 35 weken! Heerlijk hoor, nog maar een paar weekjes te gaan. Stiekum hoop ik dat ik geen 40 (of erger nog: 42 weken) hoef vol te maken, maar uiteindelijk heb ik daar niet zoveel over te zeggen. Helaas begon mijn oor vannacht weer pijn te doen waardoor ik niet zo geweldig heb geslapen. Dus maar weer begonnen met de druppeltjes, dan is het als het goed is zo weer over.

Gisteren hebben we ook een paar zakken M&M's besteld, die we laten bedrukken met de naam van de baby. Alleen nog iets leuks verzinnen om ze in te doen zodat we ze mee kunnen geven aan de kraamvisite als bedankje. Iemand een ideetje?

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lindaa: oh, dat is mooi! Nu begint het wel echt dichtbij te komen he...

12. nien30

nien30 Lid

4 sep 2007
    32
    0
    0
    Gefeliciteerd. Ik hoop dat alles super verloopt! :D

Zelf verwachten wij ons kindje op 6 september.. spannend en ik heb er zin in!

Groetjes,
    Nienke

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Morgen!

Hier ondanks het onweer weer geen gestresste hond, snap er geen bal van. Zou hij het na 6 jaar dan eindelijk doorhebben? ;) Wel lekker hoor, hij is namelijk ook een enorme sloper tijdens paniekaanvallen. Wat die (kleine) hond allemaal al heeft geruineerd... :cry: En niks hielp, geen medicijnen, bachbloesems, therapie. Foto's van zijn 'verbouwingen' worden nu nog gebruikt op hondencursussen. Hele koelkasten, wasmachines en deuren gingen eraan. Zo zielig :cry:
    Dus Dreames, hier alle begrip voor jouw moelijke keuze! Hele dikke knuffel. En bedenk dat het een hond echt niet uitmaakt wie lief voor hem is of hem te eten geeft of in welke mand hij ligt. WIJ zijn de sukkels met het verdriet.

Roshi, het was dan een 2persoons klamboe zonder zo'n ring dus?
    Ga ik er toch eentje halen hoor! Bedankt.

Parr, hier helaas weer geen hete (naja wel heet natuurlijk maar niet op die manier) nacht :( Och, ik leg me er maar bij neer, met af en toe een aanval van zelfmedelijden hahaha!

Ingeltje, dat is schrikken zeg zo'n ongeluk. Ik zat gisteravond met sudokuboekje op de wc, hoor ik gewoon zuiver hoe er in de buurt een hond wordt aangereden :confused: Ik zat met het zweet op mijn rug, werd er beroerd van. Ik hoor piepende remmen, een knal en een hond keihard gillen, ging door merg en been :cry: Was er een hele tijd niet goed van.
    Bedacht me nog, wat als het mijn hond was of ik stond erbij? Brrrr....

Kaatje, fijn dat je weer door de APK bent gekomen!

Lindaa, wat vervelend van die buurman zeg, hopelijk doen ze er snel wat aan.

Krisstel, proefdruk was best mooi. Alleen kreeg ik het opeens benauwd :rolleyes: Is het toch wel een écht leuk kaartje zo? Ik bedoel, ik kon nergens uit kiezen, mijn lief (ontwerper) heeft dit bedacht en ik vond het leuk. Nog steeds hoor, maar ben zo bang dat het nog veel leuker kan :oops: Nu gaat hij aan de slag met een ander ontwerp dat ik eigenlijk iets mooier vind, rustiger, speelser. Wel na wat tranen en gedoe :( Wacht het maar af.

Miranda, balen van je bloeduitslagen. Hopelijk valt het allemaal mee.

Jekkia, fijn dat je minder overgeeft! Ik zou nog steeds gek worden hoor, heb een kotsfobie :oops:

Mamameike, ik hoop dat de baby's echt niet lang meer op zich laten wachten! Kom op tweeling, mama wil jullie zien! (en wij ook)

Vandaag verjaardag van neef Dylan. Ga zo kadootje inpakken. Hier is het nu weer droog na urenlange plensbuien. Heb lekker alles open gezet.
    Hopelijk blijft het ook droog!

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier in het zuiden schijnt het zonnetje weer! Heb net de rolluiken maar weer dicht gedaan zodat er niet teveel warmte binnenkomt. Het heeft net een paar druppeltjes geregend maar dat was het dan :( . Misschien vanmiddag....

@ pupke onze nasi smaakte goed alleen heb ik vanochtend erg veel last van mijn darmen en diarree :( Ik geloof dat het misschien toch een beetje te gekruid was met de java kroepoek erbij ;)

Hier ook 35 weken.....oh en die 42 weken ...... niet uitspreken! Ik wil gewoon nog maar max 5 weken! Hoop dat me dat wel gegund is 8)
    Balen van je oorpijn. Leuk met die M&M's; misschien zo'n zakje waar zo ook vaker bruidsuikers indoen?

Ik heb net de kinderwagen helemaal klaargemaakt zodat we de reiswieg tijdens de kraamperiode op de slaapkamer kunnen zetten. Weer wat gedaan van mijn to do lijstje. Vanmiddag wil ik nog even naar stad nog een voedingsbh kopen en een flesverwarmer. Dus hopenlijk blijft het nog even fijn weer.

15. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    goedemorgen dames
    ik ga een poging wagen om op iedereen te reageren :)

@funny me we zijn weer een dagje verder dus nog eeen paar dagen even volhouden nog ;)
    @mamameike en en zijn ze er al :) ik denk dat je nog lekker op je bedje ligt want vannacht was je als enige op als ik het goed las
    @anno kan natuurlijk best dat het steeds krachtiger word(ik heb meer aardverschuivingen dan schoppen maar dat zal bij iedereen wel anders zijn)
    @steen leuk he dat je blij kan zijn met een wasje ophangen :) gelukkig gaat het iets beter met je
    @ingeltje hoe is het met de weeen (heb jij al een tijdje last van toch lijkt me geen pretje)
    @elin dikke knuffel vanaf hier
    @roshi alsnog gefeliciteerd met jullie 9 jarige jubileum :)
    @jekkia ook voor jouw een hele dikke knuffel en ik hoop dat het spugen nu eens een keer ophoud zeg
    @kaatje je bent weer apk goed houden zo he
    @moppiemop ook hier krijg ik elke week een echo en meten ze het hoofdje buikje en bovenbeentje(bij ons een niet heel groot meisje maar loopt wel mooi mee in de groeicurve)maar het is maar een schatting he dus lees wel heel vaak dat ze er toch nog naastzitten
    @cossy ik had een man bij de uwv en heb nergens problemen mee gehad en gewoon aangeven hoe je je voelt en dat het echt niet meer gaaat dit begrijpen ze over het algemeen wel hoor
    @wupje lekker nasi gegeten en hoe is het verder?
    @dreames vervelend voor jullie zeg maar misschien heeft de hond het bij
    zijn nieuwe baasje ook wel naar zijn zin dikke knuffel
    @krisstel hier giet het ook en een onweer zeg niet normaal maar in huis bklijft het benauwd zeg
    @lindaa lekker rustig aandoen vandaag en wie weet ligt het wel aan het weer dikke knuffel
    @dorientje sterkte met je aambeien (ik heb er ook een maar gelukkig nog geen last van)
    @dreames veel plezier met je verrassing :) (ben niet nieuwsgierig hoor maar laat je weten wat het is :) )

sorry als ik iemand vergeten ben maar mijn geheugen is niet langer :)
    hier gaat alles zijn gangetje en mag morgen weer naar de gyn voor een ctg en controle
    heb ook een proefdruk van het kaartje gekregen en hij is geweldig
    alleen heb ik weer een vraagje voor jullie
    we zijn bijna uit de naam op 1 letter na en wil graag jullie mening
    het gaat tussen KYANA en KYARA
    wat vinden jullie :(:
    verder iedereen een hele fijne dag en hoop dat het snel droog word

veel liefs debby

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Debby zelf vind ik voor een meisje Kyara mooier maar dat is natuurlijk persoonlijk. Maar beide namen zijn een leuke keuze!

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ik vind Kyara ook mooier.

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Debbievermeer KYARA vind ik leuk!, mooi spelling trouwens

Freesia als je 8 maanden aan het braken bent dan kom je vanzelf wel over je kotsfobie heen :p

Tis nog maar max 2 weken beroerd zijn en dan is het weer over en heb ik weer mega veel energie :D

Hier is het ook nog niet echt donker en nog droog, van mij mag het zo blijven. Lekker temperatuurtje nu :)

Tweety ZE ZIJN HIER NU OOK OP! Er stond volgens Ivo nog 1 setje maar dat was lelijk beschadigd. :cry: Helaas pindakaas. :cry:

Heb hier nog wel een leuke geplastificeerde fotoposter van Ernie en zijn troeteleendje, kan ik jou daar mee blij maken? Deze past niet bij de inrichting van de kinderkamer...

19. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    lieve meiden
    dank jullie wel voor jullie mening '
    denk dan toch dat het KYARA word (vond ik wel heel mooi bij Kylian* namelijk)

liefs debby

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Debby, die naam past inderdaad mooi bij Kylian en Damion.

Deel Deze Pagina