@jekkia helaas de poster past hier ook niet bij de inrichting helaas. maar bedankt iig. hier is het inmiddels weer droog en de zon schijnt weer volop. dus zal zo wel weer aardig benauwd worden. ga zo maar eens wat doen hier. vanmiddag weer naar de tandarts bleeee. het nadeel van nooit gaan is dat je opeens vaak moet. maar de volgende behandeling mogen ze mooi na de bevalling doen denk ik.
hoy dames. Even de dokter gebeld, en die heeft me een zalfje laten halen... Dus nu maar hopen dat het werkt. moest ook de uitwendige aambeien weer naar binnen duwen... Toch maar even geprobeerd en dat deed echt veel pijn. (ben bijna flauw gevallen) Maar de pijn is nu wel veel minder. Srry voor de maar rare uitleg. Maar misschien kan het bij sommigen onder jullie ook wel werken... Maar liefst niet doen als je alleen thuis bent, als er dan wat scheelt is hubbie of uiemand anders toch in de buurt.
Dorientje, je hebt ze dus in- en uitwendig (auw auw). Hoop dat het zalfje snel wat verlichting brengt. Mocht je door de aambeien niet lekker kunnen zitten dan kun je zo'n zwembandje pakken om op te zitten (ook bij thuiszorg te leen, zo'n rooie boei krijg je dan)
Nee, je kan ook zalf gebruiken... Maar als ze terugeduwd worden ios de pijn wel echt volledig weg. Dan wordt er niets meer afgeklemd... En moet zeggen het helpt wel... Maar als je ze terugduwt, moet je wel op je vingers iets van olie (babyolie, amandelolie) doen. Maar geen zalf voor de luierwissel gebruiken of Innotyol, daar zit zink in en dat maakt de aambeien weer erger...
Goedemorgen! pfff ik sliep pas rond half twee...maar goed nu net pas wakker, dus ik mag niet klagen. Zo naar de chiropractor en controle in het ziekenhuis, ben benieuwd! @Dorientje, ik denk dat je nu lidocaïne/vaseline creme gekregen hebt, die heb ik ook sinds het begin van de zwangerschap, dat verlicht erg goed. Ik heb al wel vast als tip voor je op Curanol zalf te bestellen, daar kun je direct na de bevalling mee beginnen, daar gaan de aambeien echt mee weg. Tegen die tijd kun je dan ook op recept tabletten en zetpillen via de huisarts bestellen. Je kunt dit nu ook al wel gebruiken, maar je hebt er niets aan als ze nu al weg gaan, want gegarandeerd dat ze met de bevalling weer terug komen. Succes! @Tweety, succes bij de tandarts! @Debbyvermeer, ik vind Kyara ook mooier. Succes morgen bij de controle! @Wupje, joehoe 35 weken! @Freesia, fijn dat de hond niet gereageerd heeft op de onweer. Hier gelukkig nog geen onweer gehad, onze hond is er ook geen fan van....gaat gelukkig niks slopen, maar piept en hijgt alles bij elkaar. Nou, ik ga me maar eens douchen en ontbijten! Tot later vandaag!
@Steen: Kan je die zalf gewoon zonder recept krijgen? Ik heb hemosedan gekregen van de dokter. Ik had ook al gedacht dat ze wel zouden terugkomen na de bevalling, maar het was nu ondraaglijk kon niet meer gewoon op een stoel zitten. Moet wel zeggen dat de zalf heel erg verzacht... Mag ook Altijd Ijs leggen, dat wil ook wel eens helpen zei de dokter.
Eh, hier precies hetzelfde. Omdat ik er geen last van heb, doe ik er verder niets aan. Maar het ziet er wel genant uit, tijdens de bevalling zie je dat toch ook wel
Hallo dames! Dreames, ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent als je je hond hebt moeten weg doen.... Maar het is helemaal begrijpelijk hoor! Ik zou ook wanhopig worden als ik zo'n hond had... Hij heeft het vast fijn in zijn nieuwe huis. Mamameike: nog steeds niks? Kom op beebs, nu moeten jullie er toch wel echt uit komen hoor! Dorientje: fijn dat de zalf en het terugdrukken helpt. Hopelijk zijn ze snel echt weg. Bert en Ernie spullen: ik zag ze in de folder. Balen dat ze overal al weg zijn voor de liefhebbers. Lindaa, ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de buurman. Hopelijk kan er iets aan gedaan worden. Heb je goed contact met de andere buren? Anders moet je het er eens met hun over hebben, misschien kunnen zij dan ook een melding maken bij de politie/woningbouw, dat helpt vast. Miranda: balen dat je bloed niet helemaal goed was. Hopelijk kan het voor je uk niet al te veel kwaad... Succes ermee! Hoe zou het met Liselotje zijn? Hier alles oke. Gister laatste les Samen Bevallen gehad. Gek hoor, om mekaar straks pas weer te zien als alle baby's er zijn. Ik heb er echt veel geleerd en vond het supergezellig. Vandaag de groep even een mailtje sturen of we onze cursusleidster even een bos bloemen zullen sturen als bedankje. En ik ga Hyves even afstruinen om te kijken wie van de groepsleden er een hyve hebben Ik ga zometeen even naar de Makro, waar de luiers in de aanbieding zijn. En direct op zoek naar een cadeau voor mijn moeder, die is morgen jarig. Fijne dag verder dames! Groetjes Azeb
@Nien: ik zal m effe niet volgen, maar september 2008 mama's forum; was dat niet dit forum? beetje dom ben ik geloof ik, maar dat komt door de hormonen hoor
Ha meiden Ik heb niet bijgelezen, dat waren namelijk 14 pagina's en dat is misschien ene beetje veel van het goede haha Hier gata alles goed, buik is weer rustig. Voor hoelang weten we natuurlijk niet maar dat zien we dan wel weer. Elke dag die ik verder ben is mooi meegenomen, en we zitten alweer bijna op de 36 weken Gister best een vermoeiende dag gehad, dus vandaag doe ik lekker niks! Met een stapel dvd's op de bank is mij vermoeiend genoeg. Zal het hier ook weer bijhouden, damn wat praten jullie veel XXX
Wie weet lucht dat wel heel erg op We zijn weer lekker bezig @ pupke: favoriete buddy-tje ja het gaat wel redelijk hier. ik had nog wat overuren en die heb ik vandaag opgenomen. ik moet nog werken t/m volgende week, bleh. verder zit mijn mannetje in het buitenland t/m volgende week, dus de beeb moet wel even blijven zitten... @ jale: hoe is het met jou verder? gaan jullie nog de grote stap zetten? @ ingeltje: je leest het, je moet kruidenthee drinken die tegen verstopping is. wellicht ook een tip voor mamameike en ieder die wil dat de bevalling op gang komt @moppiepoppie: dat was het allereerste berichtje hier, dat werd gequote. check maar pagina 1. @ allen: het wordt ineens zo concreet allemaal, nu de eerste beebjes geboren worden en de lijst verandert. ik heb echt zoiets van aargh wat komt het dichtbij. op die lijst sta ik dan ook wat een vaag idee, en dat terwijl ik er toch maandenlang aan heb kunnen wennen.. hebben jullie dat ook?
Hier mag ik me dus aansluiten. Ik verwacht ons tweee kindje op 2 september 2008. Dus we hoeven niet zo lang meer tewachten. Alle andere september moeders veel succes. Groetjes Charissa
Ik vind het wel een coole gedachte. Ik kan niet wachten Maar van de andere kant hoop ik ook wel weer dat ze wel tot 40 weekjes blijft zitten. Dan is ze mooi afgebakken en bovendien heb ik dan nog even tijd om de kinderkamer mooi te maken en alle kraamdingen aan te schaffen. Scriptie is bijna af. Denk dat ik er volgende week wel klaar mee ben. Maar al die dingen heb ik dus uitgesteld door de ***scriptie, dus vandaar dat ze best nog eventjes in m'n buik mag blijven. Moet zeggen dat ik ook geen last ervan heb. Alleen wat maagzuur soms, maar verder eigenlijk niets. Jah, vaker plassen 's nachts, maar ook daar ga ik niet dood van. En heb ook nog geen striae! Jeeeeeeeej!
@mamameike ik hoop dat jij toch wat meer slaap kon krijgen @dorientje oef meid dat is wel vervelend! naar binnen duwen ouwie! @pupke hij schrok omdat de laatste keer dat hij mij zag (juni of zo) hield ik nog lang niet zoveel vocht vast. Dus hi jomt eraan en ziet mijn gezicht en zegt van nou je houdt wel aardig vocht vast of niet en toen liet ik hem mijn benen, enkels en voeten zien (die zijn huge0 en toen viel zijn mond open 35 weken @nien30 welkom! @freesia ooh die hond veel plezier op de verjaardag! @debbyvermeer Kyara vind ik heel mooi! @wupje mssn heb je het eerder uitgelegd of zo maar jouw banner geeft 33weken aan? @jekkia super dat het goed blijft gaan! Blijkbaar heeft die bezoekje aan de zkh jouw lichaam goed verteld wat het niet meer mocht doen super meid! @moppiepoppie zij heeft de eerste bericht van deze forum gequote @charissa 2 welkom meid spannend he!
Zo vannacht ook wel lekker geslapen! Ben er ook niet uitgeweest om te plassen! Heb dat tig keer moeten doen voordat ik mijn bed opzocht moest vanochtend wel haasten naar de wc hihi.. Vandaag ook lekker 33 weken Wij Jonge Ouders heb ik nu ook binnen yippee! Straks komt mijn broertje en dan gaan wi jnaar de vk! had gezegd dat hij niks goors kreeg te zien maar bedenk mij net dat als ze met mijn buik bezig zin dan is mijn broek wel erg laag... kans dat hij wel wat haren ziet dus zal i hem ff zeggen dan blijft hij in zijn stoel zitten ipv ernaast staan Vandaag ook weinig op de planning.. wil wel de friteuse schoonboene, werd een keer tijd
@Dorientje, de zalf kan je wel zonder recept krijgen, via je apotheek (maar ze hebben het volgens mij niet overal) en via de internetsite, volgens mij www.curanol.nl @Moppiepoppie, op de site van prenatal staat een telefoonnummer wat je kan bellen over de Wij jonge ouders. @Parr, joehoe 33 wk! Succes bij de vk! @Charissa 2, welkom hier! @Nien, ook welkom hier! @Tinkerbell, lekker rustig dagje meid! Zo, ff tandjes poetsen en dan op stap! tot straks