September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sjeeetje zeg.. willen jullie niet zoveel kletsen op 1 ochtend? Zijn we allemaal met verlof ofzo :) !
    Maar ik ben weer bijgelezen.. zwetend en al.
    Inmiddels dus eindelijk regen en alle ramen lekker open gezet, hmmm afkoeling !

Hier geen bijzondere nieuwtjes. Kan af en toe weer zo genieten van het getrappel in mijn buik. Toch wel heel gezellig zo :)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik bedoelde niet dat iedereen nu niet meer mag praten? :cry: Nu ben ik helemaal alleeeeeen :cry:

Nou dan ga ik ook maar wat nuttige dingen doen... snik

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    je bent niet alleen hoor... O:) HIHI

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Haha ik ben er ook nog hoor :)

Vreemde is wel dat ik ineens niet meer kan zitten, staan of liggen van de pijn in mijn rug :confused: Het is aan 1 kant en het doet echt heel veel pijn, iemand een idee hoe het kan komen? Het komt en het gaat, echt vaag :( Zal de baby op een spier liggen ofzo?

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Ingeltje: ja, haha, ben echt superblij met mijn nieuwe dweilsysteem. Ik ben alleen zo'n rare muts die alles eerst een week gaat bekijken hoe mooi en fantastisch het is, en dan pas gaat gebruiken... :)
    Je bent niet alleen hoor hier. Ik was ff koffie zetten.

@Tinkerbel: da's ook weer wat raars... verkeerd gezeten/gelegen? Even slapen helpt ook niet (ter ontspanning van de spieren) evt met paracetamol tegen de pijn?
    Ik had een paar weekjes terug ook ineens heel erg pijn in een rugspier halverwege mijn rug en dat ging over na een middagdut... heel raar.

Weer: hier de hele ochtend beetjes regen, maar nu plenst het echt goed! Lekker de deuren open en doorluchten die handel!

Hmmm, poes wil aandacht. Ze springt voor het beeldscherm en gaat heel zielig zitten mauwen. Even een aaisessie inlassen.

6. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Ik ben er ook nog hoor!

Nou ben ik er wel vaker om mee te lezen maar reageer niet zo veel. Het is vandaag pas mij 3e verlofdag en ben nog vanalles aan het doen.
    Komt misschien omdat vriendlief blijft zeggen dat ik morgen ga bevallen :confused: en ik had vannacht ook veel krampen onderin mijn buik, beetje net als ongi krampen.......
    Dus gelijk maar alles regelen wat ik perse nog gedaan wil hebben.....

Vanavond weer naar de VK dus ben benieuwd of ze nog iets bijzonders merken.
    Ik ga ook gelijk maar vragen of continu tintelende vingertopjes iets kan betekenen, iemand hier een idee?

7. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    oja en over het weer: hier zo goed als de hele dag al regen

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Yeah vandaag 33 weken :whistle:

Avondje met mannetje was echt onwijs gezellie, we zijn ipv Scheveningen naar Kijkduin gegaan hebben daar heerlijk gegeten en daarna met handdoek op het strand gezeten… leek weer helemaal als 9 jaar geleden hihi.

Dreames> meis wat vreselijk van je hond. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, je hebt notabene een heel fijn gezin voor hem gevonden waar ze meer tijd hebben dat is toch super!!!
    Miranda> dikke knufff meis!
    Yule> hou eens op met jezelf gek maken! Gaat echt wel goedkomen hoor die bevallig :D die twister is echt super he? En je hoeft helemaal niet te bukken ofzo :D:D:D:D
    Pupke> gefeliciteerd met de 35 weken mijlpaal
    Freesia> inderdaad geen ring, soort touwtjes waaraan de ze vast zou kunnen maken als je ‘m ophangt boven je bed. Gefeliciteerd met je neef
    Debbyvermeer> Kyara is mooi!! Past inderdaad heel goed bij Kylian*
    Dorientje> doe je een beetje voorzichtig met je bips, aambeien zijn echt onwijs vervelen L
    Tinkerbel> fijn dat het beter gaat meis, wel rustig aan he!
    Charissa & Nien> welkom meiden! Nog maar eventjes… SPANNEND :D
    Parr> yeah 33 weken :D veel succes/plezier bij de VK!
    Moppiepoppie> wel 2x per dag nemen hoor meis, dan is het effectiever. Ik heb het aan het begin gebruikt en hoefde na 2weken al niet meer in te nemen :whistle:
    Lindaa> hongergevoel, wat is dat? Ik moet juist eten erin proppen omdat ik anders niets eet L dagje ruilen ;)
    Jale> fijn dat de kleine ingedaald is en 6.5/7 pond is echt mooi!
    Mssace> morgen bevallen? Waar baseert hij dat op? Als het klopt mag hij voor mij ook wel even voorspellen ;) :)

Voor iedereen die ons gefeliciteerd heeft met ons 9 jarig “jubileum” THANXXX (anders word de lijst NOG groten ;)

Het weer> ik wil niet zeikerig overkomen ofzo hoor maaruh MOET DIE REGEN NU ECHT??? Dat windje is trouwens overheerlijk :D
    Slapen> ik schaam me bijna om het te zeggen maar slaap eigenlijk best goed de laatste week :oops: word 1x wakker om te plassen en een slokje te drinken en dan val ik lekker weer in slaap tot mannetjes wekker gaat (7.45uur) heb wel steeds dat mijn armen gaan slapen dan ga ik even op m’n rug liggen en val weer als een blok in slaap :D
    Nesteldrang> kan het echt niet laten om te poetsen, liefst doe ik iedere dag stoffen/stofzuigen/dweilen kan natuurlijk niet maar toch ;) hebben jullie daar ook last van?

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Mamameike> ik heb gister voor de eerste keer een kruisje mogen zetten op de door jou gemaakte kalender... :whistle: was echt een heel leuk moment mannetje heeft er hard om moeten lachen, ik hem 'm op de ijskast geplakt :D

10. Tja... je hebt altijd 'baas boven baas'... ;)
    Ik heb de verloskundige tijdens mijn vorige zwangerschap ook serieus gevraagd of ze me op tijd wilde waarschuwen wanneer ik ook zo'n flinkerd in mijn buik had, zodat ik dan op tijd een keizersnede kon 'boeken'... ;)

De 'Wij, jonge Ouders' krijg je tot je kindje één jaar oud is. Je moet dan wel een geboortekaartje (of e-mail) sturen als je kindje geboren is...

Altijd schrikken, zo'n aanrijding vlak voor je neus... :(

Een van mijn mede december-2006-mama's heeft het hele bevallingstopic door haar man op cd-rom laten branden en daar heb ik een kopie van. Inderdaad erg leuk, ook al door de oude banners van toen... :D

@dreames: Ik begrijp je wel hoor! Maar voel je niet schuldig, je hond krijgt het vast héérlijk bij zijn nieuwe baasjes...

@Moppiepoppie: Je kunt de havermout ook bewaren voor als je kindje straks de waterpokken krijgt, een badje van havermout doet wonderen... :D

11. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Bedankt iedereen voor de warme verwelkom :) .
    Ik moet zeggen ik ben nog maar net lid , en ik heb een hoop moeten lezen :) jullie gaan zo snel :D .
    Maar ja zo mooi weer is nu ook niet :( .
    Dus nu zit ik toch binnen :) .
    Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier hebben we gewoon overstromingen :cry: .
    Het water staat net zo hoog als de stoep voor me deur.
    Van mij mag het nu wel ff stoppen wandt anders heb ik dadelijk overstroming in me huis :x .
    Groetjes

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wow, de lucht is hier ineens groen! Wel mooi zeg... beneden en boven groen... en daartussen in regen!

13. mamameike

mamameike Bekend lid

wow wat is het hier benauwd zeg! jakkes!

Ik heb net een bezoekje aan de gyn afgelegd en de beebjes zitten nog steeds, bloeddruk en urine ok, beebjes ook....wegen (schrik niet ) allebei 3000 gram ongeveer. Ze liggen nu helemaal onderin mijn bekken, vandaar dat ze in de weg liggen met zitten, liggen en lopen.

volgende week donderdag weer een nieuwe afspraak, hoop dat ze dan in gaan leiden en anders na het weekend... Weet wel een ding zekers....t is het beste als ze gewoon vanzelf komen deze week

14. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Mamamaike
    We kennen elkaar nog niet , maar ik wou toch ff zeggen dat het volgens mij niet mee valt om 2 baby te dragen die nu al 3000 wegen.
    En dan ook nog de hitte van de afgelopen dagen :confused:
    Maar het is wel een goed teken dat ze dat gewicht hebben :D
    Veel succes verder met de babys.
    Groetjes

15. mamameike

mamameike Bekend lid

dank je wel en eh...ok welkom op het forum en succes nog met de laatste loodjes.

ga zo even alles terug lezen maar eerst nog even snel een tukkie doen

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @mamameike: fijn dat alles goed was met de beebjes! Een mooi gewicht is het zeker! Maar het zou voor jou toch wel heel erg fijn zijn als ze besluiten te komen (doe maar morgen, mooie datum).

Beebies van mamameike, kom er nu maar uit!

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Gezellig! Kom er bij en veel plezier hier.
    Weet je al wat het gaat worden of blijft dat een geheimpje?
    Hoe vind het grote broertje of zusje dat er een kleintje bij komt?

Dit is het mama to be forum (zwnagerschapsforum) en dat andere is voor als de kleine al geboren is (vandaar de september 2008 mama's forum ;)
    Niet dom hoor, mijn hormoontjes doen mij ook vaak pesten

havermout, als je het niet vertrouwd altijd weg doen en nieuw pak openen.

Parr Heb heel koppig lichaam ;) , denk eerder dat het nu wat beter gaat omdat de kleine (al)weer uit logeren is en ik sindsdien hier in huis nada noppes niks heb gedaan en echt zoveel mogelijk rust probeer te nemen

Kaatje Emesafene helpt al lang niet meer bij mij, geloof dat ik er inmiddels immuun voor ben.

Ingeltje Ho ho jonge dame! Ik ben geen officiele Helmonder. Ik ben import (ze moeten toch wat binnen halen om Helmond betere naam te geven ha ha). Ben een geboren en getogen Limbo :p

Tinkerbell kan zijn dat de kleine op een spier of zenuw lig (die van mij ligt ook erg graag op een spier te beuken, niet fijn met lopen)

Als het aan blijft houden en niet verdwijnt even VK bellen, straks heb je rugweeen zonder dat je het weet (toen het bij mij met Raven begon kon ik ook niet meer staan/lopen/zitten of liggen van de pijn)
    Maar het zal wel een zenuw zijn ;)

MissAce die ongi krampen komt doordat je baarmoeder samentrekt, die is alvast aan het oefenen
    Lieve vriend heb je, zit die je helemaal gek te maken dat jij morgen gaat bevallen. Niks van aantrekken hoor, de beeb komt toch wanneer zij zelf zin erin heeft.

Het weer beetje regen gehad maar tis nog poepie benauwd hier. Waar blijft die frisse wind?

Mamameike :confused: jij hebt gewoon dikke 6 kilo in je buikl!! (wel erg mooi gewicht voor een tweeling)
    Ga heel hard voor jouw duimen dat de kleintjes deze week nog vanzelf komen! Allo Beebs, jullie mogen nu wel komen hoor!
    Dikke knuf voor jou (de kleine al terug van logeren?)

18. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Schaam,schaam.... :oops:
    Ja, ben er nog hoor!

Ik zag dat mij bezoek aan de VK niet op de agenda stond, maar ben dus net geweest.
    Alles was hartstikke goed.
    Kindje lig net als 2 weken geleden, met hoofdje naar beneden. Volgens de VK ligt het bijna vast. Mooi voor de eerste vond ze...
    Bloeddruk 120/70 :D .
    Blds waren prima,hoef dus niet meer te controleren.
    Gewicht 93,7 :oops: . Schaam me naar! Maar ben nu maar 4 ons gegroeid.

Gister intake gehad van kraamzorg,we krijgen 49 uur. :D
    Verders nog een vraagje, hebben jullie nog 'gemeenschap'. (nette bewoordingen). Ben zo bang dat het slecht is voor tkindje...

Wat ontzettend leuk dat de tweelingen al snel geboren worden. Gaat echt beginnen nu de geboorte's. Ik wens alle tweelingmama's een voorspoedige bevalling toe!

Verder nog een nieuweling: Charissa 2, je ben al bijna uitgerekend! Grappig! Heb je een goede zwangerschap gehad? Staan de straten blank in Rotterdam?

Nou meiden, ben lekker aan het genieten van mn verlof... Hopelijk jullie ook,voor wie het hebben. Voor degene die nog werkt,veel sterkte! Zal vast piitig zijn!

Groetjes Marielle

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hebben jullie dit ook?

Ik was onderweg naar de super en opeens dacht ik wat als nou in de winkel mijn vliezen breken? Of hier op straat?

Voortaan toch maar eraan denken om mijn mobieltje mee te nemen :D stel je voor zeg als zoiets gebeurd

20. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

De check up in het ziekenhuis was weer helemaal oke! Mooie bloeddruk, prima buik en een levendig kind!
    Ook nog bij de chiropractor geweest, die heeft alles weer even goed los gemaakt.
    En we zijn nog even langs mijn afdeling in het zkh geweest, gezellig ff bijgekletst met collega's.
    Ik merk dat ik de laatste dagen echt aan het genieten ben, het is allemaal weer een beetje normaal...we zijn de gevarenzone uit, ik mag weer meer en voel me goed, heerlijk dus!

@Jekkia, ja dat besef komt hier ook steeds meer, hihi!

@Marielle, fijn dat alles goed was bij de vk!

@mamameike, fijn dat alles goed was bij de gyn. En een net gewicht voor de kleintjes. Ze mogen nu wel komen he! Ik duim voor je meid!

@Roshi, joehoe 33 weken!
    Klinkt goed jullie avondje saampjes, heerlijk meid!

@Mss Ace...we wachten in spanning af morgen!

@Liselotje, hoe zou het met haar zijn?

Vanavond op kraamvisite bij een vrienden, heerlijk zo'n klein hummeltje!

Deel Deze Pagina