September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    LISELOTJE: GEFELICTEERD MET JULLIE ZOON EN DOCHTER!

Ik ben eerder vanavond bij de vk geweest en ze vond wel dat ik veel vocht vasthield maar niet te veel en ja de tinteling in mijn vingers komt ook door vocht.....
    Verder was alles prima en de kleine meid is er klaar voor, ze is ingedaald!

Vriendlief heeft soms wel voorspellende gaven (of toeval) maar morgen is natuurlijk een bijzondere datum en daarom zegt hij dat ik morgen ga bevallen..ik denk het niet hoor!

Eerst is mijn buddy aan de beurt:
    Lieve beebjes van mamameike,
    jullie denken misschien dat mama d'r buddy te weinig online is of te druk met andere dingen dat ze geen tijd zou hebben om het hier te melden, maar vergeet dat, ik laat alles meteen vallen als ik bericht krijg van mama, dus kom maar snel!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :confused: ik kreeg geen mailtjes meer :( pfff
    Bij de vk ging alles goed. Kreeg wel te horen dat de volgende keer dat ik onwel werd, hun moesten bellen. Dus nu weet ik dit, zal ik ook dan doen. Mijn bloeddruk was netjes weer 120/70 en ik moest van de vk nog op een stickie plassen om op eiwitten te testen omdat ik dus onwel was geworden de laatste 2 weken. Dit was ook goed. Beeb ligt nog bibi en hartje klopte mooi. Ben nu 2/3 nx en 29cm bm hoogte. Zij kon nog niet schatten hoe groot de beeb zou zijn maar kon wel voelen dat de beeb perfect was en zegt dat omdat ik en mijn man beide 8 ponders waren dat ik wel dat moest verwachten van mijn beeb :( Toen ik daar lag zat zij wel te frummelen en te voelen aan mijn benen, enkels en voeten. Moest proberen nog meer te drinken maar je kunt er weinig aan doen zegt zij. Omdat mijn bloeddruk en plas goed was is er verder niet veel aan de hand. Wel begreep ze dat het zeer vervelend was. Kon zij ook zien. Over 2 weken weer, 22 aug. dus dat kan op de lijst. verder moest ik in de gaten houden dat ik niet meer klachten kreeg. Oh ja en mijn ijzer uitslag was 87 was uitstekend was (moet tussen de 80 en 100 zijn) en mijn hB was 7,6 ook netjes.
    Toen met mijn broertje wezen lunchen in het dorp en weer naar mij toe op zijn vak. foto's te bekijken. Souvenirs had hij ook mee. Voor mij en manneke een mini gokkastje uit Las Vegas :) Leuke ding. En voor de beeb een slabbertje met de tekst: My relatives, what a lovely bunch of coconuts! Wakiki Beach, Hawaii ook erg lief. trouwens mijn broek hoefte dit keer niet ver te zakken dus kon hij lekker van dichtbij genieten. De uitdrukking op zijn gezicht toen hij het hartje hoorde was erg leuk :D

@kaatje TBS? watvoor film is dat? werd toen ook opgebeld voor abbo op ouders van nu. Had wel gedaan maar na 2 bladeren te hebben gekregen heb ik het gecanceld, vond er niet veel aan.

@ingeltje heb een ontdekking gedaan toen ik de creme op mijn borsten smeerde na het douchen als ik dat heb gedaan en dan richting mijn tepels knijp verlies ik melk haha! was ff erg geinteresseerd hierin dat ik het een paar keer gedaan had, vreemd om te zien dat het uit mijn tepels komt :)

@tinkerbel heb ik ook met mijn rechterkant. De fysio zegt dat je dan iets verrekt hebt of onstoken. Dit komt omdat je toch iets gedaan hebt wat je toch niet kon hebben. Kan wel ff duren voordat het weg is :( gisteren en vandaag gelukkig wel een stu minder maar wel erg auw en vervelnd, vooral als de beeb ook onder de rechterrib de hele dag zit met kontje te wiebelen :(

@roshi ook al 33 weken he ;) :whistle:

@mamameike jeetje! de beebs mogen dus wel al komen! :confused: BEEBS WEL SNEL KOMEN HOOR! IS HIER ERG GEZELLIG! anders hoop ik dat ze jou gaan inleiden! je moet wel 2 uitpersen niet 1 :( dus mogen ze het wel beschaafd houden!

weer hier af en toe regen gehad, wel benauwd maar nu lekker windje!

@marielle82 :) jahoor niet zo vaak en niet zo soepel met zo'n buik maar is wel mogelijk.. geloof dat roshi hier wel meer over weet :oops: :)

@cossy ik denk dat het de beeb is die drukt in ene bepaalde houding. heb ik ook afentoe

@charissa idd geen doen zo! hopelijk leiden ze je binnenkort in, heb je nog een beetje fut voor de bevalling!

@liselotje en man Gefeliciteerd met de geboorte vanDiego en Chayden hopelijk is alles voorspoedig gegaan en jullie allemaal snel thuis kunnen komen!!!

@dreames oooh wat lief *smelt smelt

@ydnic :evil: laat ze lekker! idd ze maken het aalleen maar makkelijker voor jou straks!

@yule ooh ff kijken of de ander schoonheidsspec. dit ook doet :D

pff dat is het zo allemaal geloof ik.. ben ik je vergeten srry srry srry :(

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:)

maar gun het charissa en mamameike en funnyme ook van harte...

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Azeb, leuk cadeau voor je moeder? Alvast gefeliciteerd! Leuk idee om de cursusleidster een bloemetje te sturen. Vriendin van me kreeg pas striae tijdens de persweeën…ook niet leuk.

@Nien en Charissa, gefeliciteerd en welkom :D Charissa, kan me voorstellen dat je hoopt dat de kleine zo snel mogelijk komt.

@Parr, yoehoe 33 weken…wat heerlijk niet hoeve te plassen ’s nachts. Vannacht moest ik echt 4 of 5 keer. Fijn dat alles goed was en dat ze alles goed nagekeken hebben. Leuke cadeau's van je broer.

@Yule, wat lekker dat je geen last hebt van aambeien, striae en spataderen..houden zo! Wat heb je leuke dingen gepland!

@Debby, vind Kyara ook mooier :D

@Jale, fijn dat alles goed was bij de vk! Nou nog die blaasontsteking weg.

@Mss Ace, hoe was het bij de vk? Succes morgen, mocht je vriend gelijk hebben ;)

@Roshi, gefeliciteerd met de 33 weken :D Klinkt als een gezellige avond gisteren. Mijn nesteldrang is momenteel heeel ver te zoeken, snap er niets van…lig het liefst de hele dag in bed ;)

@Meike, nou de kindjes hebben een mooi gewicht dus hoop dat ze snel van zich laten horen. Wel fijn dat alles goed met ze gaat en met jou!

@Marielle, wat heerlijk dat jullie 49 uur kraamzorg krijgen. Mooi dat alles goed was bij de vk.

@Jekkia, ik let nu ook op dat ik altijd mijn mobiel bij me heb…

@Steen, wat heerlijk dat je je zo goed voelt! Hoe was het op kraamvisite?

@Pipo, leuk je weer eens voorbij te zien komen…super dat de draaipoging is gelukt :D

@Dreames, wat een leuke verrassing!

@Ydnic, aaargh onuitstaanbaar zo’n schoonmoeder. Wat je zegt, hoe je straks bij hun ook niet vaak langs.

@Funnyme, hoop het voor je!

Hier net heerlijke voorweeën gehad om de 4 a 5 minuten…maar nu (een uur later) zijn ze weer helemaal weg. Weten we ook weer hoe dat is ;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ben ik ook weer even. Zit een stuk minder op de pc nu mannetje een dagje niets heeft. Lekker samen boodschapjes gedaan en met de hond gefietst ( in de regen )
    Nu even snel tussen House door kijken wat ik hier gemist heb.

Mss ace, hoe was het bij de vk?

roshi, 33 weken :whistle:

Mamameike, gelukkig goed nieuws bij de gyn.. Super goed gewicht !

marielle, gelukkig goedgekeurd bij de vk. ach die kilo's ben je straks weer kwijt. is een reserve voor straks.

Jekkia, heb eigenlijk altijd mijn mobiel bij me, en mocht in de winkel mijn vliezen breken ga ik gewoon met de auto naar huis hoor. baby komt er vast niet binnen 5 minuten uit.

Steen, gelukkig ook weer goed nieuws op controle

Liselotje, gefeliciteerd met jullie zoontje en dochtertje, geniet lekker van ze. hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en ben benieuwd naar je bevallingsverhaal.

dreames, leuk een kitten ! en nu je vriend lekker de kattenbak laten verschonen :)

Ydnic, knuff ! ( smoeders :-?)

Lijst: wordt nu wel erg opvallend he.. al 3 moeders bevallen die op 3 sept. waren uitgerekend.

FunnyMe, spannend ! Dan mag jij vanacht en dan mamameike morgen.. daarna Nic en dan zijn alle tweelingen geboren

parr, gelukkig ook goed gekeurd bij de vk, en idd gelijk bellen ( of nog beter, niet meer onwel worden )
    http://www.bnn.nl/page/tbsdefilm/

Zo ben weer bij. ga nu even house afkijken en daarna naar bedje en hopen op een betere nacht.

Weltrusten meiden.

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje vergeet niet om van die kleine matrasbeschermers in je auto te leggen voor het geval dat je in auto zit als je vruchtwater besluit er vandoor te gaan.

Die vlekken krijg je er niet uit!

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ga house afkijken en zo naar bed, tot morgen allemaal!

8. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    @jekkia; Dank jewel ik hoop het ook dat het voor mij gauw voor bij is.
    Maar ik weet nu wel een ding de baby doet waar hij/zij zin in heeft.
    En dat is mama aardig pesten met harde buiken en weeen.
    Maar we houden het nog ff vol.
    Zal wel moeten :x .
    @parr1983;Nou niet echt veel energie heb ik meer voor de bevalling.
    Daarom heb ik ook die inslapers gehad zodat me lichaam toch wat rust krijg.
    Maar blij ben ik er totaal niet mee :cry: .
    Dus ik hoop dat het gauw voorbei is en anders hoop ik dat ze dinsdag gelijk me gaan inleiden :oops: .
    Groetjes

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo en nu heroes kijken :D
    jekkia ik heb maar 8 van die kleine onderleggers voor de bevalling, kan ik dus wel een kwijt voor in de auto? of bedoel je daarmee als je naar de zkh ga?

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

gewoon alvast ind e auto leggen voor het geval dat ze breken en je met de auto bent, anders vergeet je ze toch op zo'n moment (tip kreeg ik van vk)

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Liselotje:: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Diego en Chayen!

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 :baby:

:baby: GEBOREN :baby:

02 augustus 2008~ SOPHIE EN CARIEN ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 cm - 46 cm
    06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - ? cm & 1760 gram - ? cm

:baby: VLINDERTUIN

02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08*

:thumup: IN VERWACHTING :thumup:

26 augustus 2008
    *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV
    29 augustus 2008
    *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    31 augustus 2008
    *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV
    *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV
    01 september 2008
    *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂]
    *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS
    02 september 2008
    *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING!
    *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV
    *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ?
    03 september 2008
    *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV
    05 september 2008
    *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    06 september 2008
    *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    07 september 2008
    *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV
    *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ...
    *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV
    *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV
    08 september 2008
    *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING!
    09 september 2008
    *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e
    10 september 2008
    *Wupje ... 30 jaar... 1e ...
    11 september 2008
    *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    12 september 2008
    *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    14 september 2008
    *Mica ... 23 jaar ... 1e ...
    *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV
    15 september 2008
    *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ...
    16 september 2008
    *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV
    *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV
    *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    17 september 2008
    *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS
    *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV
    18 september 2008
    *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV
    *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV
    19 september 2008
    *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    20 september 2008
    *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV
    21 september 2008
    *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV
    *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV
    22 september 2008
    *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV
    23 september 2008
    *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV
    *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    24 september 2008
    *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV
    25 september 2008
    *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ...
    *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING!
    *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    *Sannemart ... ? jaar ... 1e ...
    *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    28 september 2008
    *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV
    *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV
    29 september 2008
    *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV
    30 september 2008
    *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV

IN DE BUIK:
    27 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim

GEBOREN:
    2 jongetjes, 3 meisjes

• De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst!

Ingeltje <--> Lola
      Freesia <--> Droppie123
      IrisB <--> Elin
      MirandaT <--> FunnyMe
      Parr1983 <--> Krisstel
      Wupje <--> Cossy
      Yule <--> Jannes
      Pupke <--> Pisum
      Azeb <--> SheDevil
      Dniise <--> Tweety
      Kaatje85 <--> Jessejaime
      Tinkerbel1984 <--> Eva1983
      Lise <--> Moppiepoppie
      Steen <--> Sasha
      sunshine80 <--> Delayla
      dreames <--> Roshi
      mamameike <--> Mss Ace
      Nic79 <--> Jekkia
      Dorientje <--> Lindaa
      debbyvermeer <--> nog buddyloos :cry:
    (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!)

Agenda:

Augustus:
    07: Nic79 verlof! (va 27juni 100% ziektewet), parr1983 vk
    08: Jikke vk
    11: FunnyMe inleiden!! Roshi vk
    12: Jikke liggingsecho
    13: parr1983 1e avond Samen Bevallen Miracle08 vk + liggingsecho Nic79 gyn
    14: Dorientje gyn + echo jekkia gyn
    15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof!
    18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho
    19: Dreames verlof! Yule vk
    20: Roshi groeiecho Lindaa vk
    21: Jekkia Keizersnede ingepland!! Marielle vk
    September:
    16: Dorientje verlof

Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!

Ik heb je leeftijd veranderd Charissa!

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hebben jullie ook zo'n "nu gaat het echt gebeuren" gevoel met alle beebjes die geboren worden? ik denk dat er vanaf nu iedere dag wel iemand gaat bevallen, oke iedere dag is nu misschien nog te vroeg maar zeker 3 per week en over 2 weken ofzo dagelijks.

net bij s-ouders een bakkie gedaan was weer gezellie. nu lekker naar bedje, tv kijken en stiekum in slaap vallen :oops:

Truste allemaal

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hier kruipt ook iemand het bedje in, aangezien slapen momenteel niet zo perfect gaat!

weltrusten iedereen!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja hoor, dat heb ik ook :) spannend he?

na de 3 september theorie nog een theorie: elise1 gaat de volgende worden 8)

onze beeb mag nog wel even blijven zitten, dus ik wil wel ruilen met iemand die binnenkort wil bevallen ;)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Als je weet hoe het moet is dat prima, maar als je het niet weet, zet hier maar gewoon neer wat je erin wilt hebben, dan plaatsen wij dat wel voor je! Een aantal meiden weet hoe het moet, dus we houden het wel bij :)
    Ik zie dat Yule je leeftijd al veranderd heeft hihi ;)

Pisum: hey da's ook een goeie theorie! Hihihi .. ehm Inge lijkt ook wel een beetje op Lise toch?

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hallo!

De kraamvisite was erg gezellig....het blijft toch een gek idee als je zo'n kleintje op je arm hebt, dat je er straks eentje van jezelf hebt...heel maf hoor.

Verder wel bijgelezen, maar ff geen puf om te reageren....welterusten voor straks!

Tot morgen

18. Ik dacht deze week wel: Als mijn vliezen maar niet in mijn nieuwe auto breken! Toch maar een kraammatje op de zitting leggen...
    Hi hi... lees een aantal pagina's verder dat je die tip al aan Kaatje gaf :) !

Beebs van Mamameike: Kom maar gauw!
    Het is hartstikke leuk 'buiten'... :D

Snik... je vergeet mij... snik... ;)

@Liselotje: Van harte gefeliciteerd met je zoontje en dochtertje!

Voor wie haar dikke enkels helemaal zat is: sinds een kleine week gebruik ik twee maal daags Solidago complex van A. Vogel en ik moet zeggen dat het werkelijk verschil maakt! Ik moet er alleen wat vaker uit 's nachts... :(

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lola waar kun je dat kopen?

20. 4days

4days Niet meer actief

Yule -> Ow ik wil oooook! :)

Parr -> Ojee, geen mails meer? En jij wanhopig aan het wachten op het volgende berichtje... ;) Wel fijn dat alles nog goed is! Bloeddruk en hb enzo. Nu maar hopen dat je niet meer spontaan onwel wordt...

Jekkia -> Goede tip! :eek: Had k zelf niet aan gedacht....

Wat vinden jullie hiervan? Bij tienermoeders zei een meisje dat ze nu 5 sigaretten per dag rookt terwijl ze zwanger is (en dit vond ze blijkbaar al heel goed van zichzelf), en ze zei iets in de trant van mensen die hierom zeiken zeggen dat alleen omdat ze jong is, want bij ouderen zou niemand er iets van zeggen terwijl het volgens haar even erg is...
    Ik zei dat vrouwen, jong of oud, die voor hun kindje niet eens willen stoppen met roken, maar gewoon een hond moesten nemen ofzo... :(

Deel Deze Pagina