September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha die Cos, jij weet ze wel te vinden zeg ;)

Goed en nu is het bedtijd :) Slaap lekker allemaal (volgens mij doen jullie dat al) ehm goedemorgen dus maar!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @cossy jeetje :confused: ik ben ook gestopt omdat ik wist dat ik zw wou worden. dan hoefde ik niet te minderen en kreeg ik geen afkick verschijnslen
    mensen die veel roken adviseren ze om niet ineens te stoppen dit levert dan zowel beeb als moeder stress op... maar goed ik vind dan gewoon stoppen want die beetje stress in vergelijking met wat je anders de beeb aan doet... pfff

idd nu bedtijd :p

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen dames!
    Pfff ben wel erg vroeg op vandaag.... :(
    Gister dacht ik nog: ben blij dat ik daar geen last van heb, die slapeloze nachten....
    Was om vijf uur ofzo wakker, heb nog een poging tot slapen gedaan tot de wekker om zes uur ging voor mijn man. Toen ben ik er maar uit gegaan. Direct het beddengoed in de was gegooid, was wel weer eens tijd.... Ben nu erg duf, maar ja, kan niet terug op bed want beddengoed zit in de was ;)
    Als dat klaar is doe ik het er weer op en duik ik er weer even in denk ik.
    Voor nu pluk ik een oude Ouders van Nu uit een tas die ik van een vriendin kreeg en ga lekker op de bank liggen lezen. Jullie zijn toch nog niet wakker!
    Groetjes
    Azeb

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey ik zie net dat ik vandaag precies een jaar lid ben!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden

Ik wilde even laten weten dat ik niet van de aardbodem verdwenen ben en braaf elke dag hier kom lezen, maar dat ik vaak geen inspiratie heb om te schrijven.....

Al weer 2 mama's bevallen! Ik ben benieuwd wie de volgende zal zijn....ik denk toch echt dat dat MamaMeike gaat worden!

Hier gaat alles ok, alleen last van verstopping en dat zorgt weer voor heftige buikpijn zo af en toe. Maar goed, zit aan de Roosvicee Laxo en eet veel vezels. Mocht dat niet genoeg zijn ga ik er nog wel wat voor halen bij de apotheek.

Ik moet er nu weer vandoor, over 45 min. begint mijn werkdag en ik zit nog in mijn pyama :)

groetjes Eva1983
    (we zijn voor 99.99% zeker van de naam voor ons kleintje ;) )

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Goeiemorgen meiden,

Even ego-en want ik moet zo de deur uit.

Sinds gisteravond had ik zo'n strak gevoel in mijn buik en steeds harde buiken. Vannacht ook een paar, was veel wakker door de katten die de tent afbraken en andere dingetjes, en dan merkte ik toch wel steeds een paar harde buiken op.
    Vanaf 6 uur wakker gelegen en toen ben ik ze maar eens gaan timen, om de 5 minuten ongeveer, maar onregelmatig en niet pijnlijk. Toen om half 8 eindelijk in slaap gevallen, ging om 8 uur de wekker... :rolleyes: en toen was het eindelijk weg. :(:
    We gaan zo naar Rotterdam want mijn vriend gaat een rondvlucht maken met zijn 'stiefvader' en ik ga mee omdat ik het voor geen meter trek om thuis te zitten als hij in zo'n gammel vliegtuigje boven Rotterdam hangt. Zelfcastijding dus.
    Stel nou dat ie uit de lucht valt...? Ik moet er niet aan denken. Waarom doen mannen dit soort dingen als je hoogzwanger bent? (Eh... waarom doen ze het uberhaupt?)

Tot strakkies!

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

@azeb gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum als lid :D

Sow, bijna niet geslapen, kon geen houding vinden omdat mijn buik betonhard was de hele nacht. Vraag me af wat die kleine daar binnen aan het doen was..

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yndic kan me helemaal voorstellen dat je ff grr wordt van je schoonmoeder. ik herken het wel een beetje van mensen hier om me heen als we wat moeten doen moet je maar
    ff bellen he. kom pvd gewoon uit jezelf langs je je weet wat er nog moet gebeuren.

@azeb feli 1 jaar lid.

gister avond in slaap gevallen op de bank. werdt ik snachts weer voor gestraft hen 2 uur wakker gelegen voor ik kon slapen. werdt 2x wakker van harde buiken geloof dat
    we daar met meerdere wel last van hebben de laatste week. om 5 uur weer wakker door de wekker van manlief gelukkig nog ff geslapen tot 8 uur.
    verder weinig nieuws vanuit hier.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Nou ik ben gistermiddag nog druk bezig geweest en 's avonds ook nog 8)
    Eerst gistermiddag nog even met papsie en mamsie de stad in geweest. Daarna de proefdruk van de geboortjekaartjes opgehaald, leuk! De drukkerij had een fictieve datum met gewicht erbij gezet namelijk 28-8-08! Ik zei nou wat mij betreft mag die datum wel, ook een erg leuke!
    Daarna met hubbie even lekker wat gaan eten en de houtplaat voor het geboortebord gekocht :D . Als laatste bij mijn smoeder op bezoek geweest. Toen we terugkwamen was ik dus echt helemaal knock out!

@ Kaatje hm dat is nou balen bij de Ikea alleen 1 prullenbak gescoord... :(
    @ Roshi oh wat een gezellige avond voor jou en je mannetje; lekker eten en dan heerlijk op het strand zitten ..... ** zwijmel zwijmel **
    @ Lola dank je voor de handige tip om dit topic op cd-rom te branden! Ik zal het ook eens aan mijn husband vragen of hij weet hoe dat moet.
    @ Mamameike hopenlijk zijn jouw lieve beebjes snel klaar voor de buitenwereld......3000 gram elk :rolleyes: dat zijn al 6 kilo extra en dan nog vruchtwater etc :confused: ! Petje af meid, doe gewoon lekker rustig aan de laatste dagen. En wij stralen gewoon positieve beval-energie naar jouw buik! ;)
    @ Jekkia ha ha dank voor die sextips! Ik zal ze mannetje eens laten lezen 8) En euh ja zeker zijn wij leuke limbo's ... inclusief Lola..! ;)
    @Charissa welkom! En hopenlijk kun jij ook binnenkort bevallen.
    @ Dreames wat lief een kleine kitten!

@ Ydnic oh ik begrijp jou zo goed wat betreft je smoeder! Hier exact hetzelfde verhaal. Mijn ouders helpen echt overal waar het kan en de moeder van hubbie zie je nooit hier. En dan zegt ze ook nog dat ze ons nooit ziet en wanneer hubbie eens het dak van haar veranda schoon komt maken want dat moet ook nodig weer eens gebeuren :confused: :evil: !
    Maar dan het ergste van alles...... zegt ze gisteravond; zodra je bevallen bent moet je wel gelijk bellen en dan sta ik binnen een paar minuten op de stoep......ARGGGGHHHHH :evil: NO WAY! Ik word nu alweer boos als ik er aan denk :evil: ! Ik zeg tegen hubbie dat gaat echt niet gebeuren ze wacht maar fijn een paar uur, het liefst een hele dag maar ja dat kunnen we nu ook weer niet maken. Ik hoop dat ik rond 01 uur 's nachts beval dan ga ik pas lekker in de ochtend bellen.

@ Parr gelukkig alles goed bij de vk! :D
    @ Cossy toen ik in het ziekenhuis lag was er ook een meisje die nog steeds rookte (ook ongeveer 4 sigaretten per dag) en zij vond dat ook heel normaal. Ze dronk zelfs ook nog verschillende biertjes in de week.

Zo ga nu even snel de afwas doen, straks op controle bij de gyn.

Sorry als ik iemand vergeten ben :oops:

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :D LISELOTJE GEFELICTEERD! HEEL VEEL GELUK GEWENST SAMEN MET DIEGO EN CHAYEN! GENIET ERVAN :D

11. mamameike

mamameike Bekend lid

hoi meiden...

weer de hele nacht aan t rommelen geweest gatver....maar t zet weer eens niet door

@cossy, goeie opmerking hoor....!

@yule. waarom inderdaad doen mannen dat? niet omdat wij het leuk vinden denk ik!

@de rest, ga weer even bij lezen!

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Haaa meiden :D

Hier ben ik weer even, ga zo maar eens wat in huis doen, anders doe ik het helemaal niet meer haha :)

Hier best een aardige nacht gehad, maar 1 keer wakker gelegen door de krampen en harde buiken, dus dat is weinig voor mij haha.

Voel me vandaag eindelijk weer een beetje goed, dus wil er ook gebruik van maken door alle was te gaan doen en de beneden verdieping schoon te maken. Dit stond op de planning van manlief voor dit weekend maar hij doet al zoooveel, dus wil ik dit perse af maken vandaag, ben benieuwd...

Dus, ik ga weer, spring onder de douche (althans spring, dan zak ik door de vloer :rolleyes: ) en ik ga wat doen. Kom uiteraard in mijn pauzes nog wel hier gluren :p

En ik wil wel dat er iemand gaat bevallen vandaag, zo'n leuke datum!

XXX

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Zie dat er weer beebs geboren zijn. Liselotje gefeliciteerd... geniet ervan!

Ik word trouwens ook een augustus mama. Gisteren gesprek gehad met gyn en mijn keizersnede wordt vrijwel zeker de laatste week van augustus. Komt opeens heel dichtbij!

Fijne dag allemaal en alvast een prettig weekend!

14. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook een gebroken nacht met weer wat gerommel van binnen......

Ik ben druk doende om alles bij elkaar te pakken voor de ziekenhuistas alleen weet ik niet wat voor tas ik zal gebruiken (hoezo twijfelkont)
    Het lijkt mij zo overdreven om met een weekendtas aan te komen, of niet?!?!

Nou verder nog veel meer te regelen vandaag en intakegesprek met dame van gastoudercentrale, dus ga gauw aan de slag!

15. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    lieselotje: van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter!

Moet nog even alles bijlezen...

Maar ben net terug van de huisarts, nog maar eens met die vervelende aambeien.
    Kon nu echt niet meer zitten...
    Heeft me nu een verdovende zalf gegeven.
    En hij noemt dit geen aambei meer, maar een echte speenknobbel... :confused:
    Volgens hem staat hij op openbarsten...
    Dan zou de pijn moeten weg zijn.
    Dus nu zit ik te wachten op "de knal" lol...

16. Ik heb het gewoon gekocht bij de AH XL, maar de drogist en de apotheek hebben het ook...

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Cossy, achterlijk mens..eigenlijk zou ik ze een hond nog niet eens gunnen.

@Jekkia, goeie tip...we hebben net een nieuwe auto, dus zou wel heel zuur zijn als dat zou gebeuren.

@Steen, nog even ja en dan zit je er nog zo bij...leuk leuk :D

@Meike, blijkbaar hebben ze het samen goed in je buikie :D

@Wupje, goed bezig geweest...dat kaartje wordt hem dus?

@Yule, ook al voorweeën zo te lezen.

@Eva, fijn dat jullie uit de naam zijn!

@Jannes, spannend zeg! Heb je zelf nog iets over de datum te zeggen of niets?

@Mss Ace, heb hier twee tassen (past ook niet in een ;)) eentje met de spullen voor de kleine en een met mijn spullen.

:D Vandaag dan eindelijk 37 weken! :D
    Gisterenavond laat begonnen de voorweeën weer opnieuw en duurde tot 4:00 uur vannacht...jammer genoeg zegt het niet zoveel, maar hoop niet dat het nog 5 weken duurt :rolleyes:

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owwww, heb alles bij gelezen maar (bijna) niks onthouden! :(

Liselotje, gefeliciteerd met jullie koningskoppel!!! Super dat ze er zijn!

Even ego dan maar. Gisteren op verjaarsvisite bij kleine grote neef. Was helemaal op na een paar uur gillende kids. Ben om 8 uur al naar bed gegaan.
    Lief heeft nog 2 versies van het geboortekaartje gemaakt, en eentje vind ik echt helemaal leuk! Zal kijken of ik hem op hyves kan krijgen.
    Hijzelf kan nu niet meer kiezen dus met een beetje tact van mijn kant moet het toch de nieuwe worden hahaha!
    Verder heel onrustig geslapen. Vaak plassen, erotische dromen :oops: en overal pijn.
    Ga vanmiddag dus nog maar een uurtje plat voor ik moet werken (moet tot 8 uur). Heb ik nog maar 1 keer eerder gedaan deze zwangerschap, veel te weinig! Morgen nog tot 1 uur werken en daarna meidenmeeting in Antwerpen om 2 uur. Zijn 4 meiden die ik al 17 jaar ken van de opleiding MWD. Weer een drukke dag dus.

Nou, mocht ik hier niet meer komen, allemaal een geweldig weekend!
    En babies van Mamameike, waar blijven jullie nou?

19. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Goedemorgen Dames :) .
    Ik ben dus niet de enige geweest die slecht heeft geslapen :( .
    Ik heb al vanaf 3 uur vanacht geen oog meer dichtgedaan :( .
    En als het zo door blijft gaa dan ga ik toch maar ff de vk bellen.
    Om een afspraak te maken voor een controle :confused: .
    Wandt volgens mij heeft de baby er eindelijk ook genoeg van :D .
    Nou meiden alvast een prettig weekeind.
    En laten we hopen dat het wat beter gaat worden met het weer :D .
    Groetjes

20. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    he meiden!

mamameike: ah wel de hele nacht gerommel, maar niets heeft doorgezet? :( *kom maar ukkies, er valt hier op de wereld zo veel te beleven!*
    Krisstel: 37 weken Yihaaa! het mag het mag!:D
    Eva: 99.99% zijn jullie het eens over de naam? dan zit het nu vast goed ;)
    Mss Ace: Hier ook 2 tassen, en het past nog maar net :D

Weet niet meer op wie ik verder reageren zou, ben de helft van de geposte berichten alweer vergeten :oops:
    Hier niet veel nieuws, weer de hele nacht die harde buiken. maar raak er haast aan gewend HIHI

Deel Deze Pagina