Ja wou ik net zeggen, ik beschouw mezelf gewoon als september mama hoor, ook al zou ik bevallen in augustus! You girls rule!
Hee lieffies, Heb mijn topic op Hyves (Jullie mening) aangepast met de nieuwe versies! Ben benieuwd :-D
Ik blijf ook bij de september mama's hoor, wanneer ik ook beval. Vind jullie veel te gezellig om naar een andere groep te gaan
@krisstel; Ja ik heb de vk gebeld. En ze zeiden dat het mogelijk zo ver is dat de bevalling is begonnen. Dus ik vroeg is het dan niet verstandig dat ik even langs komt. Ze zeg ja dat kan je doen maar het is wel ontzettend druk hier op de vk. Dus het kan zijn dat je best lang moeten wachten. Ze zegt dus je kan ook gewoon thuis blijven en wachten. Ze zegt als je echt iets heb van zo nu hou ik het niet meer vol ik ga door de grond van de pijn ze zegt dan moet je gelijk komen. En als je bloedverlies heb of vruchtwater. Ze zei ook dat het voor me zelf beter is als ik thuis bent omdat je , je eigen toch meer op je gemakt voelt dan in het ziekenhuis. en daar heeft ze wel gelijk in. Dus we wachten nog maar ff af. Dus op hoop van zegen dat het nu door zet . Groetejs
Liselotje en man van Liselotje: Gefeliciteerd met Diego en Chayen! Zo, kom weer ff langs gewaaid Lees wel elke dag bij, want anders zit ik met 200 bladzijden morgen, maar helaas niet veel tijd om te schrijven. Week is voorbij gevlogen (alweer de laatste dag dat m'n logees er zijn ) en was heel erg leuk. Woensdag zijn we naar Burger's Zoo geweest. Heb wel netjes de hele dag in de rolstoel gezeten (mocht er ook niet uit van man ) en man heeft me dus de hele dag heuvel op en af geduwd. Jaja, net de zoo gekozen in het deel van NL dat niet plat is Gisteren was het zwangerschapszwemmen, dus iedereen maar meegesleurd naar het zwembad. Na m'n les nog even naar het "gewone" zwembad gelopen waar de rest was, want wou nu toch wel eens kijken naar een zwemmende baby van 5 maanden Vrienden volgen cursus babyzwemmen en is echt heel leuk om te zien. Baby reageert ook echt op wat ze zeggen: als je in het water "ready, go" zegt, dan doet ze haar oogjes toe en houdt ze adem in Lijkt me erg leuk om te doen, geloof dat het zwembad waar ik zwangerschapszwemmen doe ook een babyzwemmen iets heeft. Is ook iets erg leuks voor de papa's om samen met de uk te doen Nu is iedereen even naar Amsterdam om te shoppen, maar omdat ik zo moeilijk loop, ben ik maar thuis gebleven. Kan nu lekker even op forum wat zeggen en ga zo meteen een dutje doen zodat ik uitgerust ben voor de laatste avond. We gaan straks fijn uit eten en morgenvroeg gaan ze alweer weg Fijne vrijdag iedereen! Vanaf morgen (of zondag) ben ik er weer in volle reactie-modus
Maar het leuk is dan, dat ze eignelijk augustusmama is, maar dat we er ons niets van aan trekken! Wij zijn de septmbermamas 4ever! hahahaha
nou dames....ik ben zonet de slijmprop verloren! las in mijn boekje dat dat het beginteken van de bevalling is, dat de baarmoedermond iets geweken is en dat het niet lang meer zal duren voor de bevalling op gang komt.... LATEN WE HET HOPEN! zou het hier dan toch nog 08-08-08 worden?
Here here! Septmama 4eva! @iris leuk dat het zo gezellie is! en wel goed dat e luistert naar mij en ff rustig aan doet en ff thus blijft @mamameike ooooooh nu hopen dat het er snel aan komt!
@mammameike: wil je vreugde niet wegnemen, maar mijn vk vertelde bij de voorlichting dat het verliezen van de slijmprop niet perse het begin hoeft te zijn. Het kan nog dagen of weken duren voor de bevalling echt begint. Datzelfde heb ik al een paar keer hier op het forum gelezen.
Heb ik weer, moet nodig plassen dus ga ik, belt de ha! hij zou tussen 13.30 en 14u bellen dus heb ik een voicelmail bericht dat de uitslagen 100% goed waren, nieren functioneren ook goed. einde bericht... en mijn plaspillen dan!...... dan maar morgen naar de DA voor die spul van lola!
ff snel aan het spieken, ben de kat eten aan het geven bij m'n vriendinnetje dat op vakantie is en vond het zo lullig voor die kat om gelijk weer weg te gaan dus dacht ik spiek even.... en niet voor niets blijkt! ow meiden wat spannend allemaal, heb gewoon de kriebels ervan ZET 'M OP!!!!!!!! knuffffffffffffffffff