Eh....dat hou ik mezelf voor..ik wacht liever nog een paar weken Iets al wel weer iets gezakt..maar mocht het vanmiddag nog steeds niet weg zijn dan bel ik de vk.
hihi dreames....I know. T kan ook nog wel even duren...maar aangezien ik de laatste dagen behoorlijk gerommel in mijn buikje heb ga ik er stiekum van uit dat ze deze week in elk geval geboren worden, T is in elk geval een teken dat de baarmoeder mond week word, en dat had ik nodig om donderdag ingeleid te kunnen worden ipv dat ze me met medicijnen naar huis sturen.....dus hoe dan ook.....
Hey mama meike, hoe zag je bloedprop eruit? Even ter informatie voor ons alvast, weten we wat wij ook kunnen verwachten
@Charissa, hoop voor je dat het doorzet! @Parr, goed joh dat alle uitslagen goed waren @Iris, lijkt me ook erg leuk babyzwemmen. Nou meiden...vind dat jullie echt voor vandaag moeten gaan...ik wacht nog wel een paar weekjes Veel succes!
@mamamaike;en@funnyme; Idd dames laten we hopen dat we vandaag gaan bevallen. Ik moet eerlijk zeggen dat de pijn steets heftiger gaat worden. Ze trekken nu helemaal door naar me rug en benen . En hart dat me buik wordt . Dus kom op dames we gaan met zijn drieen bevallen vandaag . we gaan voor een nieuwe recor . Nou dames veel succes. En we kunnen het he . Groetjes
geen bloed hoor ingeltje....gewoon een grote doorzichtige 'klont" slijm....kan er even geen andere benaming aan geven maar in elk geval was het stevig, niet vloeibaar
Mamameike, spannend! Zullen we met zn 3en gaan bevallen? Ik heb tegelijk met mn harde buiken enorme pijn in mn rug!
Jammer dat ik niet mee mag doen hoor.. hihihihi Heb al wel de hele dag buikpijn, maar vandaag wordt niet mijn dag. Misschien morgen? Hahaha.. ik roep wel dapper, maar vind het eigenlijk ook doodeng! Zit hier nu al wekenlang overdag helemaal alleen, straks ben ik noooooooooit meer alleen! Nog zo'n 20 jaar altijd iemand in huis! Shocked... misschien moet ik tóch nog eens nadenken of ik wel toe ben aan kinderen
hoi, ben er even maar ben zo moe dat ik niet op iedereen ga reageren. spannend hoor al die baby´s die eraan lijken te komen. zou wel super zijn op 8/8/08 ik slaap heel slecht de afgelopen dagen, kindje ligt vast in mijn bekken en ik heb een vermoeden dat het aan het indalen is want mijn schaambot doet zo´n pijn. vanmorgen even lekker uitgehuild bij hubbie en vandaag doen we het lekker rustig aan, laatste dagje van onze vakantie. meiden succes hoor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Oehhh wat spannend zeg, nou ik wil jullie 3 en ff suc6 wensen hopen dat het doorzet! vraagje wat voor wasmiddel hebben jullie gebruikt voor de babywas heb alleen met wasverzachter erin van dash is niet goed zeker he?
k weet niet hoor ingeltje, maar misschien ben je daar een beetje laat mee hahaha funny....ik denk niet dat vandaag mijn dag is hoor....misschien morgen?! en eh als ik jou zo hoor word het straks tijd om je mannetje te bellen
ik gebruik gewoon wasmiddel van Albertheijn kleur. Heb wel mijn wasmachine op 95 laten spoelen met sch.mk.azijn en een vaatwasser tablet. En alle bakjes schoongemaakt. Wasverzachter mag je niet gebruiken voor de babywasjes! Kan irritatie opleveren.
Grappig, die gedachte overviel mij de avond voor de geboorte van Jasmijn ook en dat terwijl we toen al 6 jaar op een kindje wachtten (en dan mag je toch langzamerhand wel verwachten dat je over dit soort vragen goed hebt nagedacht... ) Maar alle gekheid op een stokje: het schijnt erbij te horen, die 'twijfels' op het einde. Maar toen Jasmijn er eenmaal was, heb ik nóóit meer getwijfeld hoor... @Alle rommelde meiden: Zet 'm op!
Eigenlijk denk ik dat je er nog lang niet aantoe bent! @Mica, ze raden het gebruik van wasverzachter niet aan bij de babywas. Ik heb nooit 2 in 1 dus heb mijn eigen wasmiddel gebruikt.
Heb mn mannetje gebeld. Uurtje geleden. Gezegd dat hij nog niet naar huis hoeft te komen maar dat ik denk dat het begonnen is. Blijkt dat hij een vroegertje heeft vandaag tot 2 uur ipv 6 uur. Maar heb jij je mannetje al gebeld met het goede nieuws?
mica, ik heb gewassen met neutral. Geen wasverzachter erbij gedaan. Als ze straks geboren zijn dan probeer ik eens of ze tegen gewoon wasmiddel kunnen. Want dan kan ik gewoon met onze kleren mee wassen.