Hey dames . Ik heb een vraagje. Ik ben net naar de wc geweest en dacht dat ik me otslasting moest doen. Dus ik gaf een beetje druk mee. En toen hoore ik een harde knak en gelijk kreeg ik een stomp van de baby. Nou heb ik heel de tijd het gevoel dat ik moet plassen heel nodig maar er komt niks uit. Wat zou dat kunnen betekenen? Groetjes
hoi, ben trouwens vandaag 36 weken en ik denk dat het een beetje rommelt sinds gisteren, haha lijkt wel besmettelijk hier, nee ik ben nog niet bezig hoor, gisteren volgens mij gewoon oefenweeen en nu nog een beetje harde buiken maar doet niet pijn dus niets aan het handje hoor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat ik zo weet gaan veel meiden hun moeder achterna met bevallen, ik heb het helaas niet kunnen navragen in mijn geval omdat mijn moeder 3 jaar terug overleden is.. Maar wat ik zo weet is het geloof ik wel erfelijk ja
uit mijn ervaring is het niet erfelijk, mijn moeder is in 36 uur geboren en ik in 3 kwartier dus scheelt nogal he haha xxxxxxxxxxxxxxxxx
Charissa, ik heb geen idee wat dat kan zijn. Misschien zijn je vliezen gebroken/ gescheurd? Mobielfreak, oh oke dat wist ik niet dat dat erfelijk was. Mn moeder is nog een uurtje op haar werk. Daarna zal ze wel hierheen komen. Kan ik haar mooi allemaal vragen stellen. Ook erg dat je moeder is overleden. Lijkt me heel moeilijk!
Oke ik hou het wel gewoon in de gaten . Als het me vliezen zijn dan zal ik het wel gauw genoeg merken . Hoop ik dan . Nou we zien wel hoe het afloopt. We wachten maar af meer kunnen we toch niet doen. Groetjes
een bevalling van 12 uur is wel vrij normaal hoor,ze gaan gemiddeld uit van 10 uur weeen en dan 2 uur persen voor een eenling geloof ik
Heb ff een foto gezocht van een slijmprop Niet die van mij hoor hihi http://home.hetnet.nl/~tom-bus/img/slijmprop.jpg
Oh wat spannend is het hier! (grmbl lag ik net even lekker op bed, komt mijn schoonmoeder langs.... Ik hoorde een auto dus wilde onopvallend even uit het raam kijken wie het was, zag ze mij. Dus toen moest ik wel open doen...).
Jullie houden het wel spannend! @Mobielfreak...ziet er eh...lekker uit @Azeb, irritant hé...was het toch nog gezellig? Even een ander vraagje, heeft iemand van jullie ook een oliekruik ipv een kruik met water? Hoe verwarm je deze?
Hey meiden, pff wat een drukte hier vandaag..heb wel alles meegelezen maar ff de puf niet om te reageren... voel me niet helemaal top vandaag. Mijn buik rommelt ook flink, heb steken onder in mijn buik en een beetje menstruatiekrampen. Maar niet echt harde buiken ofzo....dus we wachten maar af. Een lekker rustig dagje vandaag in ieder geval! oh meiden, er zijn er nog meer aan het rommelen! Succes meiden, ik hoop voor jullie dat het ook eindelijk doorzet! Ik meld me straks weer een keer! dikke kus
Mobielfreak -> He lekker, zat net te eten... Volgens mij begint het nu al op gang te komen bij sommigen, tgaat lekker! Zou er vandaag nog een kindje komen? Mooie datum! Volgende maand is ook nog een mooie datum, namelijk 10-9-8. Niet dat dat nou zo belangrijk is maar t blijft grappig.
@mamameike o spannend meid ik verloor bij mijn zoontje de slijmprop smorgens vroeg en savonds was ie er hoop dat het voor jou de dag wordt vandaag. @funnyme o spannend meid geloof zo te horen dat het echt begonnen is voor je. @charissa jij ook jeetje zou wat zijn 3 mama's @kristel kan je helaas niethelpen heb nog de ouderwetse water kruiken staan. Slijmprop zo zag die van mij er ook niet uit hoor hihi zat meer bloed bij toen. spannend hier zeg ik moet eigenlijk aan de poets maar heb geen zin heel de dag al niet hihi maar dinsdag is de bruilofd en het moet dan toch netjes zijn. geef mezelf een schop en ga ff wat doen maar spiek tussen door wel ff hoor.
@Tweety, deze oliekruik is ook heel oud..zit er over te denken om toch gewoon waterkruiken te kopen... Succes met poetsen, schiet op hé de bruiloft! @Cossy, ja hé vind 10-09-08 ook mooi
Ergens wel handig dat hier veel dames een maandje voorlopen, kan ik al mee spieken hoe t zal gaat straks! Van de andere kant maakt het me ook ongeduldiger, hahaha!
Denk eerder dat de verse mama's even met het openen van het topic wachten tot er meer mama's zijn (zo ging het vorig jaar teminste)