Wat een spannende berichten allemaal! Ik hoop dat het voor jullie allemaal doorzet! Hier vanmorgen ff urine bij de huisarts gebracht, en de blaasontsteking is verdwenen! Heb alleen nog wel de hele tijd harde buiken/weeen, de ene keer onregelmatig de andere regelmatig.... Morgen naar Antwerpen om te kijken voor werk voor m'n mannetje...maar neem wel voor de zekerheid m'n vluchttas mee...je weet maar nooit.... Heb sinds vandaag ook die soort menstruatiepijn waar ik meerdere van jullie over zie schrijven...... Als het zo blijft dan van het weekend toch misschien maar weer even de vk bellen....
hoi meiden nog egen tijd gehad om bij te lezen dus ff ego berichtje moet vanavond naar de huisartsenpost omdat ik net bij mijn fysio vandaan kom en mijn linker arm heeft een andere kleur dan mijn rechter arm. nou heb ik van de week twee keer ´s nachts gehad dat ik wakker werd en dat het tintelde en blauwe vlekken had alleen die trokken weer weg dus ik dacht dat ik erop had geslapen. maar nu toch maar ff checken straks is de doorbloeding niet goed en is de doorbloeding voor mijn kindje ook niet goed. vind het nou eigenlijk wel spannend. ik zal voor de zekerheid maar ff mijn tas inpakken en achter in leggen. voor alle mama´s die rommelen succes
Hee wat een gerommel hier op het forum Hier gaat nog steeds alles goed, maar ik merk wel dat ik uitgeput was van mijn werk....heb de afgelopen week eigenlijk vrij weinig uitgespookt. Eén dag bedacht dat ik nog wel wat dingen naar het stort kon brengen.....maar dat de dag erna weer moeten bekopen Iedereen veel succes met rommelen........ (eh, fijn om te lezen dat er nog meer mensen zijn die "hem knijpen" of die twijfels hebben.......hier zit er namelijk nog ééntje) Vanavond nog een feestje, en morgen overdag en dan weer verder met mijn kluizenaarsbestaan
Jale, zijn jullie van plan op kort termijn te verhuizen naar Belgie? dat hij nu voor werk gaat kijken. Kan je wel regelmatig je ouders opzoeken Elise succes in het zh. hopelijk is het niets ernstigs. Voor de meiden die aan het rommelen zijn, een plaatje vol met positieve energie. Ik duim hier heel hard voor jullie mee dat het een vlotte bevalling wordt, en hopelijk met niet al te veel pijn
Een paar weken na de bevallingen willen we naar Belgie gaan. We gaan trouwens niet morgen, het is veranderd naar waarschijnlijk maandag of dinsdag...
@Wupje: voor die moxa zou ik eerst even een afspraak met een acupuncturist maken en hem/haar het één keer bij je laten doen. Die kan je dan gelijk die sticks geven en dan weet je ook gelijk hoe jij je hubby het moet laten doen bij jou (de stick hou je tegen de zijkant van je kleine teen, dus dat is niet fijn om zelf te moeten doen met die buik, hihi). Oja, nog een kleine makkelijke doe-het-zelf tip: veel water drinken (of andere dingen denk ik ook wel). Hoe meer je drinkt, hoe meer vruchtwater (tot op bepaalde hoogte natuurlijk, dat wel), hoe meer ruimte voor je mega-beebje
Ok, is voor jou wel een lekker vooruit zicht denk. Hoe staat je man er tegen over? die laat natuurlijk zijn werk en familie achter ( maar goed deed jij ook door naar Turkije te gaan verhuizen.
dacht ik zal jullie weer eens laten weten hoe het hier gaat..... nou niet goed dus, vandaag hebben we weer een groeiecho gehad en ons mannetje groeit nauwelijks meer hij weegt nu 1550 gram, ze hebben een hoge weerstand in de de navelstreng gemeten wat dus ook niet goed is, ik moet nu iedere dag voor een ctg naar het zkh, zo vlug ze zien dat de kleine het niet meer naar zijn zin heeft zal hij gehaald worden, het gaat ook een keizersnede worden omdat hij zo klein is... verder komen de harde buiken steeds vlugger op elkaar en zijn ook pijnlijker dit was vandaag ook op de ctg te zien, maar tot nu toe komt het niet op gang wat voor de baby alleen maar gunstig is, maar voor mij heel erg vervelend....maar goed alles voor ons mannetje, bij iedere verandering moet ik terug naar het ziekenhuis, en ik moet er op rekenen dat het een deze dagen gaat gebeuren, ik heb net dus maar weer mijn tas klaargezet.... ik lees dat er veel rommelende mama's zijn, heel veel succes en ik hoop dat het niet heel lang gaat duren voor alle meiden geniet nog van jullie zwangerschap.... liefs Nikky
Jeetje nikky, das ook geen goed nieuws. 1550 is idd ook niet veel voor een zwangerschap van 34 weken. hoop dat de kleine opeens een groeispurt krijgt en nog even een paar weekjes blijft zitten.
ja kaatje we gaan de polonaise doen. doe ik in principe nooit maar voor 1 keer in mijn leven wel. haha er valt natuurlijk ook niet veel anders te zeggen.
het is natuurlijk altijd beter dat hij nog even blijft zitten, maar omdat hij al een paar weken niet groeit en omdat de weerstand in de navelstreng zo hoog is, is het het misschien beter om buiten mijn baarmoeder verder te groeien, tot nu toe laat hij op de ctg zien dat hij het nog redelijk goed naar zijn zin heeft maar dit kan vlug gaan veranderen....ik ben best wel bang nu hoor, ik hoop dat ons mannetje vlug genoeg laat zien en merken dat hij het te zwaar krijgt, ik probeer natuurlijk positief te blijven, maar aan de ene kant denken we nu haal hem maar dan loopt hij ook geen risico, maar aan de andere kant hij is nog zo klein....het is echt heel moeilijk we kunnen nu niet meer doen dan op de artsen te vertrouwen, we hebben gelukkig een hele lieve gyneacoloog en de kinderarts is ook heel aardig die hebben we vandaag ook gesproken dus we zijn wel goed voorbereid mocht het gaan gebeuren.... ik ben blij dat ik het hier even van me af kan schrijven.....
@Nikky: veel sterkte meid, spannende tijden voor jullie! @Mamameike: hopelijk begint het nu snel! Mijn vk vertelde van de week dat het verliezen van de slijmprop niks betekent... dat het nog steeds dagen tot weken kan duren...Maar dat zal bij jouw wel niet (ga ik van uit). @funnyMe: oh meid spannend. Ik zou ze toch maar even timen, soms voelt het onregelmatig, maar is het regelmatig en het gaat geloof ik ook om de sterkte ervan (als de ene zeer doet en de volgende niet dan is het waarschijnlijk voorwerk... zei mijn vk). Straks bel je het zkh en dan vragen ze je time-lijstje en dan heb je dat niet, moet je nog langer lopen.... Succes! Vliegen: nou mannetje is weer veilig geland! Ze waren van rotterdam naar ons huis gevlogen en weer terug. Onderweg een hele les gehad, zelfs opstijgen en dalen mocht mijn schoonvader zelf doen (detail: nooit eerder gevlogen ). Ik was blij dat ie weer op de grond stond. Hij vond het wel heeeeeel gaaf. Ik was best moe vanmiddag, dus heb een dutje (van 3 uur) gedaan. Lekker hoor.
Hey Yule Gelukkig weer veilig geland.. en nu die eerstkomende 10 jaar geen gevaarlijke dingen meer hoor Lekker een dutje van 3 uur. wil ik ook !
Jeetje wat kletsen jullie veel op een dag. Ik heb nooit tijd om achter de PC te zitten en als ik dan ff kijk... hoppa 10 pagina's erbij in een paar uur.. @Krisstel: ja we mogen zelf een datum aangeven tussen de 38e en 40e week. Maar datum maakt ons niet uit, ik wil graag een gyn waar ik me prettig bij voel. Dus ik kijk gewoon naar het operatieschema en prik dan een dag. @Dorientje: fijn dat je de natuur een handje hebt kunnen helpen. Lijkt me een opluchting. O lees nu dat het niet geholpen heeft. Balen!! @Charissa, FunnyMe en Mamameike: spannend!! @Azeb: ik wilde graag moxa therapie proberen tijdje geleden. Maar zowel site als mijn yoga instructrice gaven aan dat ik te laat was. Moet je in week 33-34 mee beginnen. Duurt namelijk zeker 2 weken. Dus als je te laat begint kan het kindje niet meer draaien (te groot). Toen heb ik er vanaf gezien, kost toch 50 euro. @Wupje: ik heb die gedachte die jij hebt ook. Baby geeft niet voor niets aan dat ze zo lekker ligt.... nou dan laat ik haar zo maar liggen. Maar wie weet is draaien voor jou wel een optie. Bij mij lukte het niet. @Nikky: veel sterkte meid! Hier verschrikkelijke last van mijn bilspier. Had het in mijn rug, maar is nu doorgetrokken naar mijn bil. Hoop dat de fysio snel aanslaat want is echt lastig. Verder voel ik me prima. Raar idee alleen dat onze kleine meid er over 3 weken al is... spannend! Fijne avond allemaal.
@Wupje, hoop echt dat de kleine nog uit zichzelf draait! Ga je wel voor een draaipoging, of weet je dat nog niet? @Kaatje, jeetje wat ben jij druk geweest vandaag..huis dus weer lekker schoon @Dorientje, vervelend zeg .zou zeker niet zolang wachten als zitten niet gaat. @Meike, hoop het zo voor je! @Parr, heb je al die medicatie gevonden tegen de vocht? Heeft het gesprek iets opgeleverd voor je vriendin? @Wens, hoop dat je je snel beter voelt, gelukkig was alles goed bij de vk. @Jale, fijn dat de blaasontsteking weg is. @Elise, wat eng .wat zei de arts? @Nikky, wat een vervelend bericht hoop dat je ventje toch nog even blijft zitten..maar als het beter groeit buiten je buik dan hoop ik dat ze hem snel halen. Veel sterkte! @Jannes, groot gelijk een goede gyn waar jij je goed bij voelt is belangrijker dan de datum. Vervelend joh dat je nu ook last van je bil hebt Hier zijn de voorweeën weer zo goed als verdwenen, af en toe komen er weer een paar maar het is goed te doen. Heb wel voor de zekerheid de tas compleet gemaakt al ga ik er niet vanuit dat het snel gaat gebeuren. Meike, Funnyme en Charissa, hoop echt dat de kleintjes er snel zullen zijn
Krisstel, een tas klaar hebben staan kan nooit kwaad. Huis is boven idd weer lekker opgeruimd en gesopt. Mannetje gaat morgen even stofzuigen en dweilen en dan hoop ik morgen nog fut te hebben om de ramen te zemen. beneden is het nog een chaos.. alles staat van de muur af en ligt door elkaar maar ze zijn met de laatste hoekjes bezig dus dat kan morgen ook allemaal weer terug op hun plek en gesopt worden..daarna weer rust