September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Las net toevallig dat wanneer je in het ziekenhuis gaat bevallen je toch best veel van het kraampakket van je zorgverzekeraar niet gaat gebruiken. Vaak worden deze spullen dan weggegooid. Nu vond ik net een site waar ze echt zitten te springen om deze artikelen.
    www.stichtingbabyhope.org

Dit kan natuurlijk na de bevalling omdat er ook artikelen inzitten die je wel nog nodig gaat hebben.
    Dus wil je van je spulletjes af dan kun je ze hier kwijt.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @nikky jeetje meid! ik hoop dat alles nog goed is! ik sluit mij aan bij kaaatje en cossy! *dikke knuff!

@klavertje44 ooh spannend een datum om naar toe te leven! :D

@cossy blijkbaar heeft ons beebs niet allen de 3D echo's in gemeen maar ook gedrag :) leuk he! :( ;)

vluchttas heb de mijne al een beetje. Sokken, shirts, baby's eerste kleertjes, toilettas.. de rest doe ik dichterbij de tijd en zorg dat het makkelijk te pakken is.

@charrisa oooo spannend meid!

Idd hoe zal het met Mamameike en FunnyMe zijn?

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

En zouden er vandaag nog beebies worden geboren?
    Denk dat we het morgen pas zullen weten...

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    nog geen beebjes? oh ben zo benieuwd!

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ydnic: wat handig zeg ! komen die spullen een ander tenminste van pas ;)

6. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Het wordt nu echt spannend :D :D :D
    De eerste babies zijn al geboren en zo te lezen komen de volgende er snel aan :D :D :D

Succes allemaal!

Esje

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klavertje, spannend. nog een augustus mama erbij.

jammer geen babynieuws..ga dus met spanning slapen.
    mannetje vond het ook wel spannend... wie is er ook al weer bezig? mamashirley? :)
    dus Roshi, misschien een voorteken.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nikky: heel erg veel succes.. ik denk dat jij het nu hard nodig hebt. We zullen allemaal voor je duimen, ik weet het zeker :thumup: . Alles komt vast goed met je kleintje! Ook van mij positieve energie naar jou meis!

Yule: fijn dat je mannetje weer safe geland is!

Klavertje44: wat een leuke datum! Dan is het een feestdag in Groningen, het lijkt mij ook heel leuk om op die datum te bevallen!

Jekkia: goeie tip; haarelastiekje!! De Nintendo DS had ik ook al voor Gijs ingepakt haha en ik heb een boekje gekocht voor mezelf :)

Charissa: suc6

Hier vandaag ook een echte rommelbuikdag. Hele dag last van buik gehad, pijn, af en toe een harde buik, mijn darmen helemaal van slag, misselijk, honger en dorst niet te stillen en dan opeens weer helemaal vol en daar weer raar van! Dus als het aan die signalen ligt, kan het hier ook deze week wel eens raak zijn!
    Maar goed, als morgen weer alles normaal is, dan was het gewoon een off-day denk ik. We zien het wel!

Allemaal succes!
    xxx Ingeltje

9. Kimbaaa

Kimbaaa Nieuw lid

9 aug 2008
    4
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Jeej, ik mag me hier ook by aansluiten :D
    13 september uitgerekend van me kleine prinsesje (L)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Arrrrgh ik kan al de hele nacht nie slapeeeeeeee grrrrrrrrr

Eerst heeft de baby urenlang lopen draaien en bewegen en daarna ging het niet meer. Ik ga maar effe naar beneden ofzo... pffff

Zijn er al kindjes? :)

11. mamameike

mamameike Bekend lid

hee lieve meiden

heb niet alles terug gelezen. Heb de hele nacht weer wakker gelegen, baal er zo van! ben om half 11 gaan slapen en heb tot half 3 geslapen, daarna tot 6 uur wakker gelegen...
    Kan echt wel janken aangezien ik helemaal gesloopt ben en zoooo graag wil slapen. Weet niet meer hoe ik moet zitten, staan, liggen, lopen....
    Als ik vannacht weer zo'n nacht heb dan ga ik toch maar naar het zh bellen om te kijken of ze me niet kunnen strippen maandag aangezien de kleintjes groot genoeg zijn en de 37 weken gehaald hebben dan. Het heeft hier de hele avond nog gerommeld, toen ik naar bed ging werd het rustig, dus nog geen kindjes :evil:

12. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Aaaah nog geen kindjes lees ik :( Ik sprong vanmorgen gelijk uit bed toen ik wakker was, ik dacht eerst lezen haha :oops: Hoop dat we toch nog goed nieuws krijgen vandaag!

Een hele dikke knuffel voor MamaMeike, kan me voorstellen dat je er van baalt zeg :( Het kan nooit lang meer duren! *Knuf*

Ingeltje, zulke dagen heb ik ook veel deze week, hoop dat wij de volgende zijn :) Heb je nog wel geslapen vannacht?

Vluchttas: De mijne is al helemaal ingepakt en staat startklaar :) Mag ook wel na al die valse starten die ik heb gemaakt... Ik had ook al boekjes ingepakt voor mij en manlief, om nou de playstation 3 in te pakken :confused: :)

Zo ik ga er vandoor, vandaag naar de babyplanet en babydump voor de laatste spulletjes (lees: hebbedingetjes) :)

Fijne dag!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

nog geen nieuws zie ik hier ook het eerst wat ik deed de pc aan ff lezen. jammer. kom later nog wel terug. fijne dag allemaal.

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmmm. Geen babies.

@Mamameike: wat een rotnacht weer zeg. Ik hoop echt dat ze snel besluiten eruit te komen en anders dat ze je strippen of inleiden ofzo... 37 weken voor een tweeling van 3000 gram per stuk is echt heeeeeel lang! Ze zijn nu heus wel afgebakken! ;)

@Ingeltje: ook een rotnacht. Heb je de Olympische Spelen gekeken? Ik ga er gewoon uit als ik niet kan slapen, haal ik overdag wel weer in. Gisterenmiddag heb ik ook 3 uurtjes geslapen en dat zijn de lekkerste slaapjes, ongestoord door harde buiken en maagzuur en zo... (om de een of andere reden heb ik dat alleen 's nachts :rolleyes: ).

Ga zometeen naar mijn massage afspraak (joepie!) en daarna naar yoga (partnerles). Dan ben ik daarna ultrarelaxed. Als ik vandaag niet beval, dan weet ik het niet meer hoor! :)

15. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Goedemorgen allemaal...

Ydnic. Handig dat je de link van babyhope even neerzet, bij mijn dochter had ik een ks en een heleboel spullen over uit het kraampakket, en dat is er toen ook heen gegaan, nu moet ik weer in het ziekenhuis bevallen en gaan de restanten daar ook heen. Zonde om weg te gooien natuurlijk.

Steen, is het doorgezet?

Mamameike.. Oh dat is ook geen doen zeg, hopelijk komen de kleintjes gauw of wil het ziekenhuis een handje helpen.. Dikke knuf!

Hier eigenlijk een rustige nacht gehad, vriendlief en dochter hebben geruild van bed, dus mijn dochter lag bij mij en dan heb ik veel meer ruimte voor die dikke buik. Alleen maak ik me een beetje zorgen, normaal is de beeb heel actief maar sinds gisteren bijna niet meer. Heel af en toe voel ik nog wel iets schuiven in mijn buik maar echte trappen niet meer, en dat was wat het toch de hele dag zo ongeveer deed...

Wat zouden jullie doen, afwachten of vk bellen?

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Elin: als het echt veel minder is zou ik bellen. Bij mijn vorige controle zeiden ze dat als ik minder leven zou voelen ik moest bellen. Dus dat willen ze blijkbaar graag weten. In het geval dat je je zorgen maakt, bel je nooit teveel. En het tijdstip is nu niet bijzonder onchristelijk toch?

17. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Ja normaal krijg ik altijd een flinke 'goedemorgen' schop en bij het slapen gaan is de kleine een half uur aan het voetballen en nu gewoon niets..

Mmm toch maar even bellen zo, zal me vast aankleden voor het geval dat...

18. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    Goeiemorgen dames,

Hier ook het eerste werk...
    De pc aan en kijken of er nog nieuws was.

Ik lees straks effe bij.
    Er komt tegen 11 uur bezoek,en ik moet nog stofzuigen en aftstoffen en even een dweiltje gooien hier benden...

Het is bezoek uit Nederland...
    ze blijven het hele weekend, dus ik zal hier wat minder zijn...

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    goedemorgen,
    nog geen beebjes lees ik?
    Mamameike: ik zou het idd vragen maandag of ze je kunnen strippen, want zulke nachten zijn geen pretje!
    Tinkerbell: veel shopplezier!
    Yule: ah ben gewoon jaloers op je, lekker ontspannen meid!
    Elin: als je het echt niet vertrouwd en heel veel minder is zou ik idd ook even bellen met je vk!
    Dorientje: jij bent vroeg aan de schoonmaak.. fijn weekend met je visite! Hoe gaat het nu met je aambei?

En hier vandaag de 36 weken :whistle: nog een weekje en dan mag het :D

20. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Heb ze net gebeld, moet een uurtje op bed gaan liggen (ben net wakker) en als ik dan nog weinig tot niets gevoeld heb moet ik weer terug bellen en gaan ze verder kijken,....

Deel Deze Pagina