September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Elin: wat vervelend voor je dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat je het komende uur weer de oude vertrouwde schopjes voelt. Wel heel goed van je dat je direct de verloskundige hebt gebeld.

Verder: jammer dat er nog geen baby's geboren zijn (tenmisnte: voor zover wij weten!). Ik hoop dat het opschiet voor alle dames die met smart op de bevalling (of beter gezegd: de verlossing...) zitten te wachten.

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    oh ik was nog wat vergeten te vertellen ..
    ik werd wakker om kwart over 8, liep naar de wc om een plasje te doen.. en zag dat de wc deur openstond en dat mijn katten daar waren.. ikke kijken.. zie ik dat een van poezen aan het bevallen is :confused: op de WC! en al mijn andere katten zaten er met hun neus bovenop!

Er is er nog maar eentje, en voel wel dat er meer in haar buik zitten.. Ben benieuwd of die er ook spoedig uit komen want het pasgeboren kitten is nl. al helemaal droog, dus die moet vannacht gekomen zijn.. en ik las op internet dat de volgende kitten een uur na de eerste geboren moet worden!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimberly, welkom bij de groep
    (grappig trouwens dat we nu nog steeds nieuwe leden krijgen )

mamameike, knuff

Linda, 36 weken :whistle:
    echt op de wc bril?
    Laat haar haar gang gaan,en als ze klaar is de kittens in een doos met een handoek leggen om ze warm te houden.Mooi he om een bevalling mee te maken van een poes.

Hier de kleine ook nog niet gevoeld,maar ga er vanuit dat hij uitslaapt.

maken jullie mannen ook wel eens van die grappige/vage opmerkingen over de zwangerschap?
    Hij haalt net een onderbroek uit zijn la, had ik hem binnen te buiten opgevouwen,dus krijg ik als opmerking
    "heel niet erg die zwangerschapsdementie,maar wist niet dat je er scheel van ging kijken" :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa. er kan meer dan een uur tussen zitten hoor.
    heb vorig jaar bij een poezenbevalling gezeten, en aan het eind van de avond waren er 3 geboren, ging er vanuit dat dat alles was want er kwam niets meer. Dus heb ze na een uur ofzo over gezet in een ander doosje en toen ik die volgende ochtend ging kijken was er opeens een vierde bij.

Idd wel goed in de gaten blijven houden.

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    okee kaatje,
    de 2e is inmiddels gearriveerd :D
    Het is idd heel leuk om te zien hoe een poes bevalt! alleen schreeuwt ze erover :confused: als ik dat maar niet ga doen HIHI!
    Het is de 2e poes van mij die nu kittens krijgt! Deze poes ga ik straks wel sterriliseren!

nee ze beviel niet op de wc bril, maar achter de wc pot!

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @LIndaa: oh, wat lief! Al 2 kittens... Als jij tijdens jouw bevalling maar niet achter de wc pot gaat liggen!

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hahahahahaha pupke!
    ik hoop het niet! :p lijkt me zo oncomfortabel liggen :p

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Nikky: Ik hoop dat je kleintje nog wat gaat groeien en gezond ter wereld komt! Knuffel van mij.

@ Rommelende mama's: Jullie houden het wel spannend zeg! Ik zal later vandaag nog eens online komen om te kijken of er al nieuwe wereldburgers zijn geboren!

@ Lindaa: Aah wat leuk kittens! Lijkt me wel veel gedoe nu, zo rond je eigen bevalling. Heb je al baasjes voor de kittens gevonden?

Hier lijkt het wat beter te gaan met de ontlasting. De roosvicee laxo doet zijn werk ;) Tis nog niet helemaal juf van het, maar ik heb gelukkig niet zo'n buikpijn meer.

Meiden, ik ga maar eens nuttige dingen doen hier in huis zoals: badkamer poetsen, boodschappen doen, wassen en mijn vriend uit bed trommelen om de benedenverdieping te stofzuigen.
    Vanmiddag nog naar een verjaardag toe en vanavond met 3 vriendinnen naar de bioscoop.
    Fijne dag allemaal!

9. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Lindaaa, gefeliciteerd, bijna mama en ook al oma.. Hopelijk verloopt de rest van de bevalling voorspoedig.

Heb net een uurtje op bed gelegen maar voel nog niets. Weer terug gebeld en ze komt straks kijken..

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Klavertje, met een kleuter erbij zul je zeker wel druk hebben. Spannend dat jullie de datum weten, veel succes met de laatste voorbereidingen!

@Cossy, op ons lijstje stond inderdaad hetzelfde als het lijsten van Ydnic…alleen de voedingsbh (en zoogkompressen) stonden er nog bij.

@Charissa, goed zeg..nou maar hopen dat het echt snel gaat beginnen.

@Steen, lekker hé zo’n warm bad….dat helpt hier ook goed :D

@Ydnic, goeie tip..wat moet je anders ook met het kraampakket.

@Ingeltje, hoop voor je van niet, jij hebt er ook wel zin in toch?

@Kimba, gefeliciteerd en welkom!

@Meike, jammer zeg! Hoop dat je vandaag een beetje kan bijslapen…succes.

@Yule, geniet lekker…klinkt echt heerlijk :D

@Elin, ze zeggen vaak wel dat je minder gaat voelen omdat de kleine groot wordt en minder ruimte heeft, maar als je het niet vertrouwd had ik ook zeker gebeld. Hoop dat de kleine het komende uur flink van zich heeft laten voelen.

@Linda, gefeliciteerd met de 36 weken! Wat grappig, wist je wel dat ze zwanger was? Echt lief!

@Kaatje, je man heeft wel leuke humor :D

Hier gelukkig weer goed geslapen…ons kind is zo voorbeeldig dat het elke nacht nog steeds slaapt en overdag wakker is…:D

Succes meiden die last hebben van rommelende buiken..hier ook, maar heb gewoon trek ;)

11. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoop dat het niets is..succes!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    De geboortekaartjes zijn besteld ! :whistle:

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hoi! Gefeliciteerd! Veel kletsplezier hier. Is het je eerste kindje?

Mamameike die kleintjes zijn wel koppig he :p hoop dat ze je gaan strippen als ze na het weekend er nog niet zijn want kan me goed voorstellen dat je nu al helemaal op bent. Dikke knuf voor jou!

Dorientje succes met poetsen en veel plezier dit weekend

Elin hoop dat de kleine snel gaat voetballen in je buik

Lindaa wat spannend, hoeveel kittens zijn er inmiddels uit?
    Heb je wel nog kunnen plassen? ;)

Hier weer slecht en weinig geslapen, paar keer eruit geweest voor paar druppeltjes plas en soms harde pijnlijke buiken en maagzuur. Nu ook weer misselijk.
    Blergh, had zo graag naar festival boulevard gewild. Toch maar weer een dagje heel rustig aan doen en me nutteloos voelen :(

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Hebben jullie dat ook wel eens dat de kleine zo hard beweegt dat je gewoon van links naar rechts wordt geslingerd?

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    kom even spieken of we al baby's rijker zijn......

nog niet? nou zeg :( ;) nog steeds heel veel succes dames!

ik ga weer snel verder echt een hele drukke dag vandaag.

Fijn weekend allemaal!
    xxx

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mamameike hoop dat er snel iets gaat gebeuren want dit schiet ook niet op.

Dorientje succes met poetsen en veel plezier dit weekend met je bezoek.

Elin hoop dat je de kleine snel gaat voelen. Snap dat je je een beetje ongerust maakt. Ik heb ook liever dat ze me bont en blauw schopt.

Lindaa wat leuk... kittens!

Yule wat was je er weer vroeg bij vandaag...

Hier eens lekker geslapen. Mijn rug en bil zijn nu wel helemaal stijf, maar dat loop ik zo wel los. Gaan dit weekend eens rustig aan doen. Gezellig samen lunchen, boodcshapje en verder niets. Even mijn rug de kans geven om zich te herstellen.

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ja dat heb ik ook, en soms denk ik ook dat z'n voet echt uit mijn buik gaat komen :confused: had m'n mannetje toch gelijk :)

volgens mij hebben parr en cossy ook zo'n actieve baby. mijn vroedvrouw zegt dat dat goed is, "het betekent dat de baby zich bij jou op z'n gemak voelt".

elin, als ik dus niets meer zou voelen, zou ik ook wel bezorgd zijn. nog nieuws?

ooooh ben verder ook zo benieuwd of er iemand gaat bevallen vandaag...

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Zo, ik heb weer heerlijk geslapen vannacht...
    Ging ik net gisteren de harde buiken bijhouden, zakte het na een half uurtje af...de pijn onder in de buin blijft een beetje. Dus het is nog niet helemaal rustig. We wachten het maar weer af!
    Ik ga zo maar eens stofzuigen en de vluchttas verder klaar zet, wie weet helpt het ;)

@Mamameike, ik kan me voorstellen dat je het zó zat bent. je hebt inderdaad de 37 wk al gered en je kleintjes hebben een mooi gewicht. Ik hoop echt dat ze je willen helpen in het zkh. Dikke knuffel meid!

@Jannes, lekker rustig weekendje!

@Kimbaaa, welkom hier!

@Lindaa, succes met je kittens!

@Kaatje, fijn dat de geboortekaartjes besteld zijn nu!

@Elin, succes meid!

@Eva, lekker rommeldagje! En veel plezier vanavond!

Tot later!

19. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Goedemorgen dames.
    Nou ik heb totaal maar twee uurtjs geslapen.
    Ik wordt er gek van heel de nacht die weeen gehad :cry: .
    Verder zijn we nog niks verloren :cry: .
    Ik hoop dat het nu gauw nat gaat worden in me schoenen en dat het eindelijk vorr bij mag zijn allemaal.
    Wandt zo hou ik het geen dag meer vol.
    Ik kan wel huilen van de pijn :cry: :cry: .
    Ik snap ook niet dat de artsen moeders zo kunnen laten lopen met al die pijn.
    Je kan mij niet vertellen dat de baby daar geen last van heeft.
    Nou meiden die aan het rommelen zijn veel succes.
    Groetjes

20. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    De vk is geweest, bijna een uur. ze heeft heel lang geport en geprikt en de beeb heeft 2 keer geschopt, hartje klinkt goed dus moet rustig aan doen vandaag en vanmiddag even terug bellen. Bloeddruk van mij is verder gezakt naar 65 was laatst nog 85..

Dus maar even niets vandaag... Hopelijk blijft de kleine nog even zitten want ik ben er nog niet klaar voor.

Deel Deze Pagina