@Charissa las net in Wij ouders dat vaak gaan plassen tijdens de weeen, ook al "moet" je niet, de ontsluiting kan bevorderen. Bel de vk, als het zo ondragelijk voor je begint te worden meid. Misschien kunnen ze je op een of andere manier helpen... Dit is toch ook geen doen, jij bent straks al uitgeput voordat het echte werk moet beginnen
Dus toch al baby'tjes vandaag... ! @Charissa2: Ik hoop ook dat ze wat gaan doen voor je vandaag... @Elin: Ik hoop dat alles goed is in je buik...
Charissa, wat vervelend meid dat je er zo'n last van hebt... Maar over de baby kan ik je gerust stellen, die schijnen van de hele ontsluitingsfase vrijwel niets te merken, die slapen er vaak zelfs doorheen! De persfase is een ander verhaal natuurlijk, dat is minder aangenaam. Maar zolang je vliezen niet zijn gebroken voelt de baby er niets van.
Hallo dames! Welkom, kittens van Lindaa! Toch nog wat ukkies geboren dus Balen dat er nog geen baby's zijn, de mama's hebben het niet makkelijk.... Sterkte Funnyme, Mamameike en Charissa... Hopelijk wordt het gauw echt echt. Elin, gelukkig was alles met de hartslag in orde, hopelijk ook gauw wat meer activiteit... Hier alles in orde. Ik krijg echt heel harde schoppen steeds, en steeds op dezelfde plek. Die plek wordt dus steeds beurser en gevoeliger.... Nouja, hoort erbij. Vandaag gaan we een box en gordijnen kopen eindelijk! Gister verjaardag van mijn moeder. Ik kreeg van haar haar oude dagboek, wat ze begonnen is toen ze zwanger van mij was. Echt heel speciaal om in te lezen en herkenbaar nu ook nu ik zelf zwanger ben. Zij was dertig toen ik geboren werd, en ik ben ook dertig als mijn uk geboren wordt. Succes meiden die bezig zijn! Groetjes Azeb
Oeef Mamameike jij ook al dus? Ik kon gewoon niet slapen tot een uur of 5. Mijn buik voelt als beton... heb wel 5 keer gep..pt (sorry voor detali ) en bleef maar last van buik houden. Voel me echt raar... Nu net er uitgegaan en ik ga gelijk maar in bad... Eerst ff bijlezen!
Oh geweldig Eva, je maakt me hiermee helemaal aan het lachen De mooiste verspreking/verschrijving van het jaar
Hooi Tink! Ja heb na een urr of 5 wel geslapen, maar nog steeds onderbroken door veel wc en raar gevoel in buik. Maar geen tekenen van real action! Ooooh Yule wat heerlijk.. ik verlang ook naar een massage!! Maar goed, ga lekker in bad Elin: als je je ongerust maakt over minder voelen: idd gelijk bellen! Zie dat je al gebeld hebt, goed zo! Ah de VK is ook al geweest? Nou doe maar rustig aan idd meis... Ik vraag me voor mezelf alleen af of je ook moet bellen als je juist heel veel voelt opeens De afgelopen nacht heeft de kleine zóveel bewogen, ik ben dat niet gewend. Junior is bijna niet stil geweest..! Lindaa: oef wat een shock! Poes aan het bevallen! Bel anders ook ff de dierenarts als je je ongerust maakt. Kaatje: jippie kaartjes besteld! Jekkia: voel jij je ook al zo kut?
Haha Juf Azebje! Maar mooi hoor zo'n dagboek van je moeder... emotioneel cadeau! Nouja, ik duik nu lekker in bad. Ik weet niet wat ik heb de afgelopen 2 dagen. Misschien ook wel gewoon iets verkeerds gegeten ofzo? Of het gerommel moet echt een aankondiging van iets zijn. Maar kan me het nog zo moeilijk voorstellen! Wou dat er iets duidelijkers was, dan kon je je gaan voorbereiden of iets doen ofzo. Wie weet duurt het zo nog 3 weken Dagdag! xxx
Hey meiden! Zo hier juist een nachtje heerlijk geslapen en ik voel me ook echt super ontspannen dus beebje zal voorlopig nog wel niet komen. Hebben net het geboortekaartje binnengekregen en het is echt super! Hubbie is nu bijna klaar met het geboortebord dus dan zijn we er echt klaar voor! Zo spannend maar ook heerlijk die rust dat alles nu zo ver af is en als het zich dan aankondigt mag het ook gewoon Moxatherapie: ik heb besloten om er niet meer aan te beginnen. Het heeft het beste effect bij 33 weken en aangezien ik al bijna 36 weken ben en de kleine al groter is denk ik niet dat het werkt. Ik duim gewoon heel hard dat een draaipoging uiteindelijk niet nodig is en zo ja nou dan proberen we het en als het niet lukt of niet fijn is stoppen we gelijk. Hubbie gaat gewoon elke dag veel praten tegen ukkie helemaal onderin mijn doos @ Nikky heel veel sterkte meid! Het is toch een spannende en onzekere periode nu voor jullie. @ Yule gelukkig mannetje weer met beide benen op de grond @ Klavertje 44 oh spannend 28/8 en een leuke datum! Daar wil ik ook wel voor gaan 8) @ Cossy grappig hè die schuivers door je buik heen! En ook al zo'n hikker, hier ook wel 3x per dag @ Charissa zet m op meid! De laatste loodjes 8) @ Elin misschien haalt de kleine straks de bewegingen allemaal wel in. Soms heb ik ook zo'n dagje dat overdag bijna geen activiteit is en s'avonds juist aan een stuk door. Doe maar lekker rustig aan! @ Lindaa oh wat leuk kleine kittens! @ Funny me en MamaMeike ook heel veel sterkte! Zo ga nu snel de was ophangen en dan even kijken wat we nog meer gaan doen vandaag.
@Kaatje, super nou kan hij niet meer terug Is je man nog over de naam begonnen? @Jekkia, ja raar hé of dat er links en rechts tegelijk iets uitsteekt, zo vreemd. Wel irritant zeg dat je je nog steeds zo beroerd voelt. @Elin, zou de kleine een rustdagje hebben? Wel fijn dat het hartje goed klonk..succes. @Azeb, wat een gaaf cadeau. Wist je dat ze een dagboek bijhield? Veel plezier met shoppen naar de box en gordijnen. @Ingeltje, balen weer zon rotdag hopelijk helpt het warme bed En verder moet je je maar lekker laten verwennen door je man Het is wel stil rond Funnyme, zou het dan toch?
Goedemiddag allemaal! Hier ook lekker geslapen! Zo boodschappies zijn klaar! Heb ook die Solidago Complex gehaald. Nu hopen dat het ook werkt! Kreeg weer mooie opmerkingen over mijn buik @Kimbaaa welkom! succes met de laatste loodjes @ingeltje ach jee eerst niet lekker en dan ook niet lekker slapen Mssn beweegt junior altijd zo maar slaap je lekker doorheen? Ik word ook niet wakker als ukkie druk is... @mamameike he bah niet doorgezet niet meer naar bed gaan dan @elin hier ook dat ik onwel werd maar beeb is hartstikke druk dus was er niks, maar idd als de beeb rustiger is dan normaal wel bellen! Oh je hebt gebeld, hoe gaat het nu met beeb? ok gelukkig schopt de beeb terug! Idd lekker rustig aan doen! boekje en voetenbad in de tuin? @Lindaa 36 weken aah lief poesjes! *zwijmel wist je wel dat zij drachtig was dan? hoe zou het met funnyme zijn, was aardig aan het rommelen en verder nog niks gehoord! @kaatje ja hier ook ik merk dat een ring die hij normaal om zijn nek heeft nu om zijn vinger is, is dus zo al 7 maanden en ik liep telkens net naar de verkeerde deuren (automatisch deuren) en snapte niet wrm een deur op mij afkwam schrok mij elke keer rot, manneke had ook mooie opmerkingen enzo klaar liggen @lola hier staat het 20 druppel in een beetje water 3x per dag.. ji doet dus 2x per dag? en bedoelen ze een gewone glas water? @eva1983 ook leker bezig vandaag wel af en toe uitrusten he! @jekkia nou dan houden wij jou wel gezelschap ja dat heen en weer geslinger heb ik ook af en toe of gewoon ineens een harde ttrap uit het niks dat mijn hele buik naar voren springt van de bank af! hier ook die tip gelezen in de blad.. maar als je niet moet hoe denk je dan eraan om te gaan plassen tussen de pijn door? @pisum wat een fijne gedachte! zal ik in mijn hoofd aachterhouden wnr de beeb weer zo redbull vleugels nadoet ja ik vind dat ik best een druke beeb heb! zal toch niet duiden op een ADHD of huilbaby toch? Zo wij gaan nu ff al die spiegels ophangen
Haha Ik lees het nu net.....tja ik was ook net uit bed toen ik het berichtje schreef Ga er weer vandoor, er ligt een wasmand vol te wachten om opgevouwen te worden! Ajuus
zo, alles is weer schoon hier @Parr, fijn dat je lekker hebt geslapen! @Wupje, ook een lekker nachtje gehad, goed zo meiden! @Ingeltje, misschien ontspan je lekker in bad...vervelend he dat we geen échte duidelijke tekenen krijgen als het aan de gang gaat. Dikke knuffel meid! @Azeb, bijzonder om het dagboek van je moeder te krijgen. Ik ben zelf ook met een dagboek begonnen op het moment dat ik wist dat ik zwanger ben, lijkt me ook erg bijzonder om dat later aan ons ukkie te geven. @Elin, lekker rustig aan doen vandaag meid. Laat je maar lekker verwennen. @Charissa, succes!
Zo de huwelijksspiegel hangt in de gang, was wel een makkie. De snoer van de lamp vastzetten met zo'n lusje was echt een kl**tewerk! Kleine hamer en stomme kleine hoek Maar eindelijk gelukt! De spiegels bij de commode was ook net zo lekker werk manneke wel een paar keer vloeken die haat DIY ik hou er van! Maar goed is klaar! Dus babykamer is klaar! Alleen straks wat borduurwerkjes ophangen. Alle gereedschap is nu ook de schuur weer in Lekker zo! Hoever zijn jullie met jullie dagtaakjes?
hallo meiden, nog geen nieuws van funnyme jammer denk wel dat ze in het zh is. vanmorgen de stad in geweest de laatste dingetjes voor de bruilofd halen. wilde versiering hebben met duifjes erop zoals tafelkleed, bordjes en servetten hebben ze het niet meer grrrrr. baal baal baal heb nu maar hele witte genomen vond het zulke leuke dingetjes maar ja dan had ik het maar gelijk moeten kopen toen ik het zag. verder me jurk opgehaald bij de stomerij morgen ff naar me ouders brengen dan ligt het er vast. nog 3 daagjes pff gaat nu wel erg dichtbij komen hoor.
Tweety spanend hoor. Heb mijn bruiloft nog op mijn netvlies. Heb je geen groothandel in de buurt? Die hebben vaak wel duifjes artikellen. Wens je iig nu al een hele fije dag toe. Geniet ervan de dag vliegt echt zo snel voorbij.