September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Joehoe pagina 1200 al weer!

Tweety, spannend meid, over een paar dagen jullie bruiloft al!

2. ydnic

ydnic Actief lid

4 jan 2008
    450
    0
    0
    Administratie en sales
    Friesland aan het water
    Nog niks op funny me dr hyves.

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: 1200 pagina's :whistle:

is het algemene "voel je klote dag" vandaag ofzo. Iedereen heeft wel iets. Hier ook al zo'n baaldag, heb zoveel te doen maar er komt werkelijks niets uit m'n handen, heb gestoft en de vaatwasser leeggehaald maar daar is ook alles mee gezegd :confused: buikkie voelt zo "zwaar" hoop dat het alleen vandaag is.

Aan iedereen een hele dikke knufff en voor Funnyme, Mamameike en Charissa laat die beebjes nu maar snel komen julliie hebben het zwaar genoeg gehad!

Jekkia> gefeliciteerd met je poezekindjes

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

heej heej,

Nou hier gaat het ook niet helemaal soepel, veel harde buiken , kindje is ontzettend druk.
    Vanmorgen ziek naar huis gegaan moest het hele weekend werken en dan wo do vrij nog, maar me lichaam trekt het gewoon niet meer :(
    Denk dat ik me eigen maar gewoon ziekmeld tot aan mijn verlof ?
    Verbouwing is zo goed als af, kwestie van spullen overbrengen en maandag de meubels van de woonkamer halen.
    Vanaf nu zal ik weer wat meer meekletsen met iedereen..

Spannend dat er al wat rommelt bij sommige dames!

Met mijn verlof heb ik dan eindelijk de tijd om geboortekaartjes en alles uit te zoeken.
    We hebben wel een idee, maar verder nog niets geregeld.
    Hihi ze zeggen dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen , nou ik dus niet :)
    1 ding tegelijk!

Tweety , spannend hoor de bruiloft !
    Hoop dat het een hele mooie dag voor je mag worden.
    Toevallig je bruidsjurk bij Stomerij van Deursen gebracht?

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    1200 :) en ik hoefde niet eens te smeken ;)

Zo, lekker ontbijtje gehad, in bad geweest, en nu maar hopen dat ik me goed voel de rest van de dag!
    Eerst maar eens in de kleren hihihi
    FunnyMe, pers ze eruit meid! Mamameike.. ook stilletjes.. hoop dat ze bij jou ook gauw komen!

Leuk tweety, de bruiloft kom dichtbij!
    Dniise: welkom bij de klachtenclub hihihi ook jij een dikke knuffel! Ik ben ook niet zo van het meerdere dingen tegelijk doen hoor..

6. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hier een topic met positieve bevallingsverhalen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

En verder gewoon lekker Olympische Spelen kijken hoor meiden, als je je niet lekker voelt. Ga maar op de bank hangen, voel je niet schuldig omdat er verder niets in huis gebeurt ofzo :)

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wie was hier ook alweer de tovenaar met bewerken van foto's?

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dniise nee geloof het niet weet ff niet hoe die heet zit in het centrum op de vrieseweg hoezo? familie van je? fijn dat jullie bijna klaar zijn met de verbouwing.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik geloof in ieder geval mamameike, maar die heeft het denk ik ergens anders druk mee nu haha.
    Kaatje was ook aan de knutsel met foto's.
    Ik kan wel dingen uit foto's weghalen (storende achtergrond of mensen weghalen uit de foto)

10. Onder water

Ja van Deursen zit op de Vrieseweg, recht tegenove rdie winkel heb je een kapper zitten geloof ik
    Een klein stukje van de weg af toch, bij het kruispunt.

Is namelijk de zaak van de opa en oma van mn mannetje, wie stond er achter de kassa? Een oudere man of niet, brrr een heeeeele enge man is dat :confused: ..

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dniise ja tegenover zit het koksmaatje ook. heb 2x geen oudere man gezien een keer een vrouw van een jaar of 40 50 en vandaag een jong meisje.

12. Onder water

oohh oke .. Wel super hoor dat je gaat trouwen, wij gaan de 26e naar het stadskantoor i.v.m geregistreerd partnerschap ook wel leuk maar had toch liever wel voor het "echie" getrouwd.
    Helaas zat dat er financieel niet in.
    Zou ook echt niet weten wat ik aan moet trekken want een bruidsjurk op het stadskantoor lijkt me niet echt passen hihihi:D
    Ach er mogen wel 11 mensen mee , en laat dat nou net het aantal mensen zijn wat we mee willen nemen.
    Het enige probleem is de kleding dus.. Ik denk dat een pak voor hubbie iets te is het is namelijk maar het stadskantoor he
    Heeft een van de dames hier ook mee te maken gehad toevallig?

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja IrisB heet ook laatst geregisteerde partnerschap gedaan. Ik geloof dat haar hubbie een pak aan had (maar geen uitbundig trouwpak, gewoon nette pak) en zij ook een nette outfit. De top die zij eigenlijk aanhad naar Utrecht. (Heb toevallig leuke pic gezien van die dag ;)).

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dniise> misschien voor jou een vlotte (zomer) jurk en je mannetje een nette broek met een vlot (zomer) shirt.... (zie nu gelijk zo'n Hawaii t-shirt voor me :) )

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @dniise wij hebben ook niet de financieele middelen om te trouwen vandaar dat we ook op het stadskantoor gaan heb niet echt een speciaale trouwjurk maar een simpele zeg maar. we houden het verder klein en thuis.

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ha, ben ik weer. Problemen met internet, heb net een half uur in de wacht gehangen bij Ziggo. Maar wel goed geholpen dus, anders was ik hier niet!

De massage was goddelijk... lekker op warmwater kussens helemaal van top tot teen gemasseerd worden. Super! Ze deed ook mijn buik (voorzichtig natuurlijk) en zelfs beebje werd helemaal relaxed ervan.
    Daarna naar de yoga voor de partnerles, waar onze partners onze voeten moesten masseren met drukpuntmassage! Helemaaaaaaal heerlijk.

Dus het was een superochtend. Nu heb ik wel een beetje last van mijn rug van het boodschapjes tillen, maar dat zal zo wel weer overgaan.

@Lindaa: ooooow, wat lief, kittens! Wel een hoop werk... :rolleyes: Hoeveel zijn er nu?

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik meld me even met beebjes in de buik! Nog steeds hoop gerommel (rugweeen, harde buiken) en een vingertopje ontsluiting!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @FunnyMe: ooooh, spannend!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funnyme o meid spannend zeg was er van overtuigd dat je in het zh was hoop dat het een beetje wil vlotten vandaag.

dus geen 8-8-08 baby's voor de september mama's

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Oh Funnyme ik hoop dat het nu eindelijk eens doorzet (bij jullie allemaal :D)

Deel Deze Pagina