Ik vind het ook allemaal erg lang duren. Probeer ik de vk te bellen, dan heb ik tenminste een afspraak om naar uit te kijken, zijn ze op woensdag alleen voor spoedgevallen bereikbaar Morgen weer een dag. Groetjes Gerda
misschien omdat ik bekend ben met hoge bloeddruk en eerdere miskramen, weet het niet, misschien ook uit voorzorg omdat ik altijd een laag hb heb heb net gebeld naar de gyn, mag 15 feb weerkomen om 16.30
@funnyme ... ik hoefde destijds ook niks extra's te slikken. Maar dat is natuurlijk alweer 8 jaar geleden en de regels veranderen ieder jaar lijkt het wel. @ingeltje ... vreselijk he dat wachten. @gerda72 ... dat zul je altijd zien. Morgen maar weer proberen. Wel fijn om een datum in het vooruitzicht te hebben.
Hallo dames, Even een paar minuutjes tijd op mijn werk, heb nog niet alles nagelezen maar wilde even mijn banner bekijken (hihi, ongeduld!) Oja, en bedenk me dat ik het merk neusspray niet meer heb doorgegeven. Ga ik vanavond echt doen. Beloofd!
@funny me,,misschien ook wel per zh verschillend, kan ook nergens wat lezen daarover, maar kwaad kan het vast niet dus ik laat het maar zo
Heb ook maar eens een buikfoto in mijn album gezet. Ik heb zelf al wel een buikje, maar ik kan op de foto wel goed zien dat de onderrand veranderd is. Er zit meer diepte in zeg maar! Buikomvang is ook al 2 cenitmeter gegroeid. Leuk! Ook al zijn het dan de darmen die het verschil maken, het kindje is er de oorzaak van, o zo!
lang duurt dat wachten op een eerste afspraak he. Nog 1,5 week. tel de dagen. Nou eerder de weken. haha kan niet wachten. Mijn accupuncturiste zei gisteren dat het allemaal goed aanvoelde en mijn energie is goed in balans. Gelukkig maar maar tege4n vermoeidheid helpt het niet. heb net lekker een toastje met roompate gegeten. dat is nou echt iets waar ik trek in had. En vanavond eet ik dan een boerenomelet. Moet natuurlijk wel groeten binnen krijgen. Ik heb voornamelijk problemene met aardappels, pasta rijst en zo. Vlees wil ook niet echt maar groete en fruit gaat allemaal goed. ga nu ff boodschappen doen. tot straks
Inderdaad, groentes gaan makkelijker dan de andere dingen! Ehmm..vraagje.. mag je wel roompate? Of in mindere mate?
Hallo allemaal Mijn naam is marije en woon in friesland Als het goed is ben ik 15 September uitgerekent van ons 1e wondertje. Volgens kalender wordt het een meisje en ook ik denk dat het een meisje wordt. Heb 5 feb mijn 1e afspraak met vk en 2 weken later de 1e echo. Ben zo benieuwd of alles wel goed is enzo. Sinds zondag ben ik s ochtends wat misselijk en vandaag is het helaas de hele dag. Hang maar wat op de bank, hoop niet dat dit lang gaat duren. groetjes
@ingeltje ik weet het eigenlijk niet. ik denk met mate maar ik had er zo´n zin in. Mijn zus valt echt achterover als ik zeg wat ik allemaal niet mag. zij is 5 jaar geleden zwanger geweest en heeft bijna alles gegeten wat los en vast zit behalve dan rauw melkse kazen en rauw vlees. Maar haar biefstuk gewoon medium-weldone. Echt wonderbaarlijk. maar ja het zal wel. @meisje84 welkom en gefeliciteerd als september mama. ik heb net lekker van zwitsal mama buikencreme en bodycreme gekocht. Kreeg er ook nog een kaartje voor de 9maanden beurs bij dus dat is leuk daar wilden we toch al heen. Dus voor ieder die wil. Ff. naar het kruidvat en meer dan 12,5 besteden dan krijg je 1 kaartje. Ik kreeg er stiekem twee.
@Ryanne: Ik heb een shirtje ontworpen voor Jasmijn en wanneer de echo maandag goed is, ga ik het daadwerkelijk bestellen. Dit is de voorkant...
En dit is de achterkant... Let maar niet op de grijze stippellijntjes en de gele rechthoekjes, dit zijn hulplijntjes bij het verdelen van de tekst...
Gaaf shirt! Erg leuk! Ik kon het niet laten om de Angelsound maar weer eens uit te proberen en....nu ben ik in de twijfel! Positieve twijfel! Ik hoorde namelijk eerst heel duidelijk mijn eigen hartslag, en toen een stukje opzij een ander ritme...maar nu weet ik niet zeker of dat het hartje is, het had een vreemd ritme, 1..2..3..4...1..2..3..4...1..2..3..4 Hihihi..zou het dan toch? Zou ik het al kunnen horen? Ik ga gauw ff het forum afspeuren!
Moeders voor Moeders is langs geweest en omdat de controlestreep duidelijk donkerder is dan de teststreep, mag ik vanaf vandaag al meedoen (het hcG-gehalte was dus schijnbaar al hoog genoeg...) Dat wordt dus weer weken staand plassen, want zittend met die 'sapkan' tussen mijn benen, is het mij nog nooit gelukt... @Alle nieuwe zwangeren: Welkom en proficiat! Goh, een oktober-topic alweer...
haha ik heb toevallig net een turquose rompertje met mouwtjes besteld met op de voorkant papa + mama en op de achterkant = me met een vlinder. ben benieuwd als het binnenkomt spannend...
even een vraagje zijn jullie ook zo onzeker....ik zou het liefste iedere week willen testen voor de bevestiging..... terwijl ik al veel vet positieve testen in handen heb gehad ( de eerste week dan, ik kon het niet geloven), en later ook nog van moeders voor moeders....ik heb allerlei klachtjes dus dat moet bevestiging genoeg zijn, ik wordt gewoon gek van mezelf....ben een heel onzeker persoon altijd al geweest maar nu is het wel heel erg.... ik kan wegdromen bij de gedachte dat ik zwanger ben heerlijk voelt dat maar af en toe komt er weer die twijfel naar boven snap ook niet waarom ik ben blij als het 20 februari is.... ik ben blij dat ik het even van me af heb kunnen schrijven en vanaf nu ga ik gewoon genieten van mijn zwangerschap