Tweety, nee sinds vanmorgen is het gestopt met rommelen. Ach maakt ook niet meer uit want morgen is het toch zo ver. Mamameike, ik hoop zo dat ze je gaan inleiden!
Yule, bedankt voor de lijst! Jekka, ik zie dat jij de 21e moet. Spannend, dan ben ik jarig! Een weekje na mijn verjaardag komt onze kleine. Funny, spannend! Bijna is het al zover! Kan ook niet wachten tot mijn zus van haar tweeling gaat bevallen (hopelijk blijven die er nog wel even inzitten want zij is nu bijna 23 weken) Kaatje, ik zou ook wel weer eens een nachtje door willen tukken. Maar dat zit er denk ik voorlopig niet in. Straks heeft iedereen een kleintje erbij waar we voor mogen zorgen midden in de nacht. En dan verlang je terug naar die plasjes die je met je ogen dicht kon doen hoor! Elise, vervelend van je arm. Waarschijnlijk een zenuw in de knel ofzo? Bah bah! Ik begin nu echt met aftellen. Tasjes staan al klaar voor het ziekenhuis (ahhh die lieve kleine kleertjes ook). Ben nog even op zoek naar een leuke aftel kalender voor mijn dochter zodat ze weet wanneer haar zusje geboren gaat worden. Fijne dag vandaag (ondanks de regen)
Meisjes ik ga weer wat doen, want er is nog genoeg te doen voordat ik naar het ziekenhuis ga morgen (waarom begint die nesteldrang nu pas?) Ik kom later nog ff kijken!
mamameike hoop ook dat ze je in gaan leiden. Klavertje, borstvoeding geven kan toch ook wel met je ogen dicht ?
Goedemorgen, @Mamameike, ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen meid! Succes, en we horen het wel! @Funnyme, heerlijk nog ff met je mannetje een avondje genoten. Ik kan me voorstellen dat de zenuwen nu beginnen te komen. Ik "spreek" je later nog wel! @Elin, fijn dat de kleine weer lekker aan het bewegen is! @Tweety, succes vandaag met "alles" meid! @kaatje, ik denk dat we er van uit mogen gaan dat we de komende tijd niet veel zullen slapen Rustig aan vandaag meid! @Elise1 en Esje, ook al een rotnacht gehad. Dikke knuffel meiden! Nou ik sluit aan bij het rijtje van K nachten....normaal slaap ik echt prima, maar vannacht zoveel last van mijn bekken/heupen gehad, ik wist niet hoe ik moest liggen, dus telkens draaien. Ik heb gewoon te veel gedaan gisteren....(stofzuigen, paar keer met de hond gelopen) grrrr op zo'n moment voel je je prima, maar achteraf moet je er voor boeten. Dus hier vandaag ook een érg rustig dagje! Mannetje heeft weer een 12 uurs dienst, dus dat komt mooi uit! Tot later!
Mogge meiden, Ik meld me ook weer even. Heb alles snel snel bijgelezen, was zo benieuwd of er al iemand was bevallen. Maar nog steeds erg spannend zie ik wel. Meiden met gerommel, of de balen, sterkte en succes! Gisteren superdrukke dag gehad dus. Ben daardoor ook iets belangsrijks vergeten op het werk, dus moet morgenvroeg eerst orde op zaken stellen. Meidenafpsraak in Antwerpen was heel gezellig. Heb ook een box, beddengoed en borstkolf te leen gekregen. Maar ow wat was ik moe 's avonds! Gek genoeg ontzettend butt geslapen, zucht. Lag steeds wakker en maar te malen. Vanmorgen vroeg heerlijk liggen kroelen met liefje, en van het 1 kwam het ander! Ik heb weer een seksleven! \/ Wel een knalharde buik daarna en hevig protesterende baby, dus of het het waard was... Ja hoor, geintje. Bedankt nog voor de reacties op hyves, het wordt voor mij ook toch echt de roze kaart! Enveloppen zijn ook binnen, dus ik wil even langs mijn ouders vanmiddag voor adressen van familie, die ik graag een kaartje wil sturen. Pfff zou wel weer naar mijn nest willen. Maar we gaan zo boodschappen doen, het is weer zondag! Net heerlijk croissantjes gebakken met scrambled eggs en spekreepjes, mmm... Morgenavond laatste pretecho, ben benieuwd. Ga nog even de eerste bekijken van 27 weken... Fijne zondag allemaal!
Goeiemorgen! Ik ga gewoon ergens oppikken, want op alles reageren sinds vrijdag zie ik niet zo zitten op een regenachtige zondagmorgen @elin: Blij dat uk uiteindelijk toch weer flink van zich liet horen. Idd raar dat het van de ene dag op de andere zoveel minder kan worden... En: welkom terug buddy @funnyme: Ooooh, wordt echt wel heeeel spannend nu. Als ik je niet meer zie voor morgen: heel veel succes! *knuf* @mamameike: Hoop dat ze je in de loop van de dag toch verder kunnen helpen in het ziekenhuis. Dit is echt helemaal niks en je bent morgen ook gewoon 37 weken... Ik duim voor je. rotnachten: Rot dat jullie elke nacht zo verschrikkelijk slecht slapen. Bij mij gaat het een beetje op en af: heb wel eens een rotnacht of een gewoon slechte nacht, maar dat wordt een paar dagen later gecompenseerd door een goeie nacht. nieuwe gezichten: Best wel een paar mensen erbij gekomen de afgelopen week: Welkom! @tweety: Voor jou wordt het ook spannend nu... Veel succes met de laatste voorbereidingen! @dniise: Zoals parr al zei heb ik ook geregistreerd partnerschap gedaan vorige maand. We hebben het heel klein gehouden (alleen onszelf en getuigen) en m'n man had een gewon net pak aan en ik een outfit die ik er toch wel wat feestelijk vond uitzien: witte linnen broek en kleurige top. Als je op de hyves kan, is wat ik ook aanhad op de meeting. Wilde iets moois aan dat toch erg comfortabel zat. Verder m'n haar in orde gebracht en mezelf mooi opgemaakt, maar dat was het dan ook. @charissa: Hoe gaat het ondertussen met je? Ben je gisteren naar het ziekenhuis geweest? Succes iig! @kaatje: Ja, leuk hee zo'n relaxte zondag Dat is iig iets waar we nu nog lekker van kunnen genieten, want over een paar weken zullen de zondagen minder rustig worden Gisteren had ik even een minder dagje (wat is dat toch met zaterdag ) Kon amper lopen en was heel erg moe. Komt door vorige week die heel erg leuk was, maar ook heel erg vermoeiend omdat er minder/geen tijd was voor dutjes en ik ook niet elke avond al om 22u in bed wou liggen. Vannacht goed geslapen (uitputting helpt voor mij), alleen tijdje wakker gelegen nadat ik van toilet terug was. Denk dat ik paar indalingsklachten had: menstrautieachtige buikpijn, lage rugpijn en een vreemd drukkend gevoel in m'n vagina. Maar als uk daardoor mooi vast komt te zitten, neem ik dat er wel bij Vandaag lekker rustige zondag, alleen straks even de hamsters ophalen en een paar wasjes doen. Wil morgen aan de luierwas beginnen, dus alle andere was moet vandaag klaar. Vraag me af hoe volgende week me gaat bevallen, want dit is de eerste week van m'n verlof waarin ik geen "doel" heb. Eerste week moest ik huis in orde hebben voor m'n vrienden en vorige week waren ze er dan. Maar nu heb ik dus niks dat moet of hoeft. Soit, we zien wel Fijne zondag allemaal!
Ha ha waarom had ik al zo'n voorgevoel dat JIJ hierover iets zou zeggen Maar ja, dat kind (das Raven slimmerd!) is bij de kamer inbegrepen Inge, ziet het er bij jou nu zo uit? (raar, plaatje doet het bij voorbeeld wel maar niet in het topic, misschien toch te erg... voor de nieuwsgierigen klink op de link: http://lh6.ggpht.com/fisherwy/SBM-EzmHWxI/AAAAAAAAOp8/iiGSZrPB7Co/Russian%20woman%20Natalya%20M%20belly%20fat%20picture%5B3%5D.jpg Mijn buikomtrek is nogsteeds 94 cm, klein en bescheiden dus. Zal straks nog eens wat foto's maken. Funnyme Heel veel succes morgen!! We zullen aan je denken! Klavertje Mooie datum is de 21ste . Ben eigenlijk een dag na mijn verjaardag uitgerekend, dus deze datum komt wel goed uit (mijn moeder is 5 dagen later jarig) mamameike Hoop dat ze in het ziekenhuis wat voor je kunnen betekenen, stuur je in ieder geval al mijn girlpower naar je toe. Hele dikke knuffel voor jou meid! Freesia ons seksleven stond gisteren ook opeens op de stoep (2x!) vriendlief kan er weer even tegen aan. Heb ook zuur geslapen. Pas laat in slaap gevallen (vanwege het gymnastieken met vriendlief), meerdere keren wakker geworden vanwege plassen/harde buiken/maagzuur en vooral geen slaaphouding kunnen vinden. Ach, zit ik alvast in het ritme voor die voedingen Valt me trouwens op dat er hier veel op de valreep nog even snel trouwen of registreren als partner. Vertel het vriendlief elke keer, maar hij trapt er maar niet in
nou meiden ik heb de badkamer net gesopt en ben dood op ga nog ff wielrennen afkijken en dan mijn bedje weer ff in. tot laters. mamameike succes he hoop dat je zo mag komne.
Succes vandaag mamameike! Esje 72.. vervelend zo'n rotnacht.... Elise1: ook al zo'n vervelende nacht... FunnyMe: kan me voorstellen dat je stikzenuwachtig bent!! Wat hebben jullie er een heerlijk avondje van gemaakt! Kaatje85: ook al weer een beroerde nacht Steen: ook al.... Freesia: rotnacht maar topochtend! IrisB: ah je eerste doelloze week komt er aan haha! Gewoon lekker achterover zitten en over je heen laten komen Jekkia: hihi tuurlijk wist ik dat dat je kleine raafje was! En nee, ik zei dat mijn buik óp de knieën hangt, niet erover Oh het spijt me dames, maar ik heb toch zo'n heeeerlijke nacht gehad! Ik heb geloof ik in de afgelopen maanden nog niet zó lekker geslapen. Wel eruit om te plassen, maar ik sliep lekker diep en hmmm kan er gewoon niet over uit... dat ik dit heb verdiend hoeraaaa! Ik kan er nu gelijk weer een week met slechte nachten tegenaan... zalig!
Jekkia: ik vind het trouwens dapper van je dat je zomaar je privéfoto's hier plaatst, (wel slim dat je even een balkje over je ogen hebt gedaan, je bent bijna onherkenbaar!) ik geloof het alleen niet zo van die buikomtrek van 94 cm... hehehehe
Hier ook niet helaas Wat ik ook zo raar vind, strakjes heten lief en onze dochter hetzelfde, alleen ik heet anders
Nee lieve Inge, jij komt hier niet onderuit. Op de foto dat ben jij (met dank aan Udens weekblad). Kijk maar blond haar (mijne zijn bruin) en ik draag geen crocs
Hoi! Nog steeds geen babys... Pffff... Funnyme, wat een raar gevoel inderdaad, morgen zijn jullie met z'n viertjes in plaats van met z'n tweetjes. Kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt! Jekkia, het plaatje doet het niet (de link ook niet) bij mij, maar ik geloof dat ik me er wel iets bij voor kan stellen, aan Ingeltjes reactie te zien Ik heb vannacht prima geslapen, wel één keer eruit om te plassen, maar dat is natuurlijk geen probleem. Vanmorgen kreeg ik een ontbijtje op bed van mijn man! Zo lief! Toevallig had ik er gister nog aan gedacht dat ik dat nooit krijg (iemand hier schreef dat ie het had gekregen). Ik was gister een beetje sjagerijnig tegen hem want hij maakte een stomme opmerking, ik geloof dat ie dat wel door had dat dat niet zo leuk was want het is nu weer helemaal goed Vanmiddag naar de verjaardag van de opa van mijn man. Best gezellig denk ik. Tot later meiden, succes met rommelende buiken enzo! Groetjes Azeb PS wat mij een beetje verbaast: mijn buikomvang én mijn gewicht zijn in de afgelopen anderhalve week helemaal niet gegroeid. Maar de baby is wel enorm actief (drukker dan anders zelfs). Moet ik me daar zorgen over maken? Wat vinden jullie?
hi meiden! heb net nog geprobeerd te slapen, lukt niet helaas. Heb net terug gebeld naar het ziekenhuis. Ze vinden het jammer om de kindjes nu al te halen, vooral om de kans bestaat dat de longetjes nog niet helemaal rijp zijn willen ze wachten tot as donderdag, ze zijn uiteindelijk nog prematuur. Vannacht mag ik in het ziekenhuis komen slapen, krijg dan een slaapmiddel toegedient in combinatie met pijnstillers. Straks mag ik het eerst nog zelf proberen met 2 paracetalmolletjes, als ik daar wel op kan slapen vanmiddag dan mag ik dat vannacht ook doen.
Jeetje Mamameike, het is zeker druk daar bij jullie in het ziekenhuis....slaat echt nergens op. Je bent morgen 37 weken, á terme dus! En je kindjes hebben een prachtig gewicht....pfff Meid, zet hem op hoor! Ik hoop echt dat het beetje helpt allemaal, en anders ga je maar lekker op je strepen staan! Succes en een dikke knuffel!
elise1: omdat er ook lise in jouw naam zit, ben jij de volgende kijk maar naar de lijst maar de volgende zal FunnyMe worden denk ik, tenzij er nog iemand tussendoor komt vandaag Heeeeeel veel succes FunnyMe, spannennnnnnd En MamaMeike, ik hoop dat ze snel wat voor jou kunnen doen, en voor Charissa ook. Ik heb bagger geslapen, maar vergeleken met jullie toestand mag ik absoluuut niet klagen. Mijn buikomtrek is nu 102..
Hey meiden! Funnyme: wat ontzettend spannend meid, morgen is het zover! Hoop dat alles spoedig verloopt voor jullie! Succes meid! Mamameike: wat vervelend allemaal, hoop voor je dat die paracetamol dan wat gaan werken en dat je vannacht eens normaal kan slapen!wel gek dat ze dan donderdag pas iets voor je willen doen.. want het is precies zoals steen zegt.. je bent morgen 37 wkn dus dan mag het komen! Iig een dikke knuff! Hier kan ik bijna niet meer lopen van de bekkenpijn, ben bang dat ik gister teveel gedaan heb en dat ik dat nu moet bezuren.. Ik doe vandaag dan ook maar even rustig aan en laat alles maar even voor wat het is! Ik heb wel een redelijke nacht gehad, ben wel 4 x wakker en uit bed geweest voor dat rottige plassen, maar omdat ik zo moe was van gister sliep ik ook zomaar weer!