Zo, de hamsters zijn weer thuis We hebben wel een kleine reorganisatie moeten doen, want de box staat nu en die staat op de plaats waar vroeger een hamser stond. Maar goed, iedereen heeft weer een plekje gevonden en we kunnen nog overal door en aan Zo meteen maar even was ophangen en dan moet ik er nog 2 draaien om alles weg te hebben. Hoera! Hoop dat ik het volhoud om zo netjes te wassen (vroeger creeerde ik wel eens hoge bergen ), maar dat zal wel moeten met een baby En... 36 weken! Woehoe, aftellen naar de magische 37 grens kan nu echt beginnen @mamameike: Wat stom dat ze je nog zo lang willen laten lopen Veel succes met de paracetamol en anders vanavond met slapen in het ziekenhuis. @funnyme: Veel plezier en succes met de gipsset! @yule: Oh... ben benieuwd hoe de crumble bevalt. Welke vruchten heb je erin gedaan? @tinkerbel: Striae Veel sterkte vanavond en morgen! @parr: Fijn dat de misselijkheid over is. Hoera voor snoeien Moet man er dringend ook eens aanzetten. wupje: Het betere bejaardengevoel... Ken ik helemaal. Ik strompel 's morgens ook dat het niet normaal is (nu ja, en de rest van de dag gaat het ook niet bijster vlot ) Man vraagt niet of het gaat, maar zegt steeds dat ik voorzichtig moet doen en af en toe "gaat weer soepel vandaag" @sascha: Ik kan mn voedingskussen niet meer missen bij het slapen. Heb er zo eentje met een hoes die wasbaar is. Wel handig nu (want je slaapt er tenslotte elke nacht op) en als je het gebruikt tijdens het voeden zal het ook wel niet zo lang proper blijven Zo, denk dat wasmachine nu wel klaar is...
Idd! Goeie uitvinding van je! Hoeven we niet meer zo te zoeken Fijn Parr en Yule, lekker geschoren! Ik durf dat Gijs niet te laten doen hoor.. bang dat het pijn doet
@ingeltje: Ramon scheert ook al een paar weken bij mij. Is altijd helemaal kaal en wil dat bij houden, vind ik wel zo makkelijk ook voor bij het bevallen. Hij vind het niet erg om te doen, maar ik vond het de eerste keer echt doodeng. Nu niet meer, want hij is heel voorzichtig
Ja dat kan dan wel maar je baby uit zijn/haar slaapje halen en weglopen in je armen met je ogen dicht, dat zou ik niemand willen aanraden hoor
Zo daar was ik weer, de babywas droogt te langzaam naar mijn zin Heb dus besloten om alles morgen maar opnieuw te vouwen, heb ik morgen ook weer wat te doen. En dan ligt echt alles helemaal schoon en gevouwen te wachten op onze prinses Ik heb besloten dat ik morgen niet naar de crematie ga, het gaat me echt veel te veel energie kosten denk ik Het wordt heel zwaar want er gaan ooms en kleinkinderen praten, dat trek ik normaal al niet, laat staan met al die gierende hormonen. Dus neem me maar tegen mezelf in bescherming en ik ga niet! Ga vanavond wel iedereen een knuffel geven en condoleren, dan heb ik het wel goed afgesloten Over scheren, ik doe het zelf met een spiegel, ook alles eraf want op gevoel mooie figuurtjes lukt niet meer haha, en vind het wel zo fris ook met bloedverlies na de bevalling. Over het voedingskussen, ik slaap echt niet meer zonder, sterker nog ik kan ook niet meer slapen zonder Mijn zus (haar zoontje is nu bijna 3 maanden) slaapt er nog steeds mee, ze vindt het gewoon lekker liggen haha! Over de lijst: Ingeltje zou je bij mij wat wijzigingen willen doen? Mijn uitgerekende datum is niet 5 maar 7 september (kwam ik vorige keer achter bij de vk , is gewoon altijd verkeerd gezegd) en ik wil thuis bevallen ipv het ziekenhuis. Blijf wel nog steeds bij flesvoeding. Thank you! Zo ik ga naar beneden, wij eten vanavond kip kerrie en ik heb als toetje verse meloen Ook heb ik vanmiddag een aardbeien kwarktaart in elkaar geflanst, als troost voor na het condoleren
@ingeltje moest manneke wel vertellen dat het verstandig was met de haren mee te gaan en niet tegen, want dan trekt het de haren eruit En laten kan hij, als alles kort is, met de andere kant erover heen hij heeft het nu een beetje door. Is geen kunstwerk downunder maar iig kaal practice makes perfect
Daar is je man toch voor Tinkerbel,misschien wel beter om morgen niet te gaan. Scheren, doe ik op gevoel en ga het over een week of 2 een keer goed voor een spiegel ofzo doen. Gipsbuik.. nou wat een geknoei zeg haha. zaten allebei onder het gips, had uiteindelijk te weinig gips dus heb nu alles in 2 lagen en ga dan nog gips bijhalen om het een beetje bij te werken Wupje,,waar vanochtend onder de douche niets van gekomen is kwam net
Kijk eens op marktplaats, heb de mijne daar voor 10 euro gekocht, nauwelijks gebruikt toen. Slaap er nu veel mee en heb het voornamelijk in begin gebruikt met borstvoeding en tijdens de nachtvoeding. Ook erg handig voor als bezoek de kleine de fles wilt geven, kussen geeft veel steun aan de arm en je kleintje ligt veilig. Ook voor in de box heb ik die gebruikt (oei, toch meer gebruik van gemaak dan ik me herinnerde) dan legde ik die in een U-vrom en dan Raven erin. Vond ze heerlijk
@Esje, lukt overdag bijslapen een beetje aangezien je meerdere kinderen hebt? Maxi-cosi ondertussen opgehaald? @Meike, vervelend dat ze niets willen, maar als het echt een risico zou zijn dan zou ik ook wachten..als dat tenminste nog voor je te doen is. Wordt je anders donderdag ingeleid? @Funnyme, en die gezelligheid gisterenavond bracht de weeën dus niet op gang? Lijkt me ook een raar maar wel een geweldig idee dat je morgen met zn vieren bent! Geniet lekker van jullie laatste avond samen, heel veel succes morgen..denk aan je Enne ben benieuwd naar je gipsafdruk. @Kaatje, lijkt me ook heerlijk normaal slapen met je normale lichaam nog even! Wat gaaf je buik gipsen, gaat je man dat doen? @Elin, logisch dat je je ongerust hebt gemaakt fijn dat de kleine weer van zich heeft laat voelen. @Tweet, nog maar twee nachtjes tot de bruiloft, zijn jullie helemaal klaar? @Freesia, jaaa dat is het zeker waard haha leuk morgen de pretecho! Ik kon je kaartjes nergens vinden op Hyves, ben ik zo blind? @Jekkia, wil hij helemaal niet trouwen? @Azeb, hier ook niet gegroeid in gewicht en omtrek volgens de vk is dat normaal (dus gaan we dan maar vanuit ) @Wupje, als hij maar niet tijdens de bevalling dezelfde vraag gaat stellen @Tinkerbel, hier gisteren ook het eerste kleine rode streepje niet leuk! @Yule, veel plezier met je ouders! @Parr, lief! Hier durft hij nog steeds niet..dus moet het zelf maar doen
Hier vannacht ook redelijk geslapen..soms wordt ik wakker en heb ik echt het gevoel dat ik niet meer zwanger ben gelukkig zie ik die buik dan weer Mijn ouders zijn net geweest om het terras weer op te hogen (was verzakt met die regen laatst) dus ook dat is mooi voor de bevalling gedaan. Wel gek, de volgende keer dat mijn ouders hier komen is de kleine al geboren...spannend! Ze zijn er helemaal vol van en kunnen echt niet meer wachten, zo lief Morgen weer naar de vk, ben benieuwd of ze kan zeggen hoe groot ze de kleine verwacht bij de geboorte.
Krisstel, ja mannetje heeft het gedaan. Vond geloof ik het insmeren met vaseline het leukste Alleen wil hij hem nog een keer gaan bijwerken want doordat we te weinig gips hadden heeft hij geen stukje been meegenomen dus je ziet alleen een hele brede dikke buik met twee hangende (.)(.) erboven haha
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE en CARIEN ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 cm - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - ? cm & 1760 gram - ? cm VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 2 jongetjes, 3 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 11: FunnyMe inleiden!! Roshi vk 12: Jikke liggingsecho Elin vk 13: parr1983 1e avond Samen Bevallen Miracle08 vk + liggingsecho Nic79 gyn 14: Dorientje gyn + echo jekkia gyn 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof! 18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho 19: Dreames verlof! Yule vk 20: Roshi groeiecho Lindaa vk 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! Marielle vk 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! September: 09: Elin groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie! Tink, ik heb je veranderd! 7 september is een drukke dag zeg! Was ik zelf ook eerst op uitgerekend Heel goed trouwens dat je morgen niet gaat, jezelf beschermen is heel belangrijk
DE MAMA'S VAN SEPTEMBER 2008 GEBOREN 02 augustus 2008~ SOPHIE en CARIEN ~ mama: Lise (03 sept 2008) ~ 1950 gram - 46 cm & 2250 cm - 46 cm 06 augustus 2008~ DIEGO en CHAYEN ~ mama: Liselotje (03 sept 2008) ~ 2230 gram - ? cm & 1760 gram - ? cm VLINDERTUIN 02 juni 2008 ~ LEVI JAMAL* ~ mama: Chaartje79 (03 sept 2008) ~ 950 gram - 36 cm ~ *27-06-08* IN VERWACHTING 26 augustus 2008 *Jikke...34 jaar ... 5e [♂♂♀♀] ... THUIS ... BV 29 augustus 2008 *Krisstel ... 26 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 31 augustus 2008 *Foover ... 30 jaar ... 2e [♂] ... THUIS ... BV *Pipo1973 ... 35 jaar ... 2e [♂] ... ZKH ... BV 01 september 2008 *Delayla ... 26 jaar ... 2e [♂] *Ingeltje ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Sasha ... 34 jaar... 1e ... THUIS 02 september 2008 *Mamameike ... 27 jaar ... 2e en 3e [♀] ... ZKH .... FV TWEELING! *Mss Ace ... 27 jaar ... 1e ... ? ... BV *Charissa ... 22 jaar ... 2e ... ♂ ... ZKH ... ? 03 september 2008 *Jekkia ... 32 jaar ... 2e [♀] ... ZKH [kz met 38 wkn] ... BV 05 september 2008 *Anno103 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Jannes ... 29 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pisum ... 27 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 06 september 2008 *Lindaa ... 22 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 07 september 2008 *Diddl ... 28 jaar ... 4e[♀♀♀] ... ZKH [kz met 38/39 weken] ... BV *Elise1 ... 25 jaar ... 1e ... ZKH ... *IrisB ... 28 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *SheDevil ... 26 jaar ... 2e [♂ ] ... ZKH ... BV *Tinkerbel1984 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... FV *Yule ... 29 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Steen ... 28 jaar ... 1e ... ZKH... BV 08 september 2008 *FunnyMe ... 27 jaar ... 1e en 2e ... ZKH ... BV/FV TWEELING! 09 september 2008 *Ydnic ... 28 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Klavertje44 ... 26 jaar ... 2e 10 september 2008 *Wupje ... 30 jaar... 1e ... 11 september 2008 *Jale ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Pupke ... 31 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 12 september 2008 *Kaatje85 ... 23 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 14 september 2008 *Mica ... 23 jaar ... 1e ... *MollyM ... 33 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... BV+FV 15 september 2008 *Wens3 ... 28 jaar ... 3e [♂♀] ... *Rainbow1984 ... 24 jaar ... 1e kindje ♂ ... ZKH... BV 16 september 2008 *Azeb ... 30 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Dreames ... 22 jaar ... 1e kindje ... THUIS... BV *Elin ... 26 jaar ... 2e [♀] ... ZKH ... BV *Miracle08... 18 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 17 september 2008 *Felicia1986 ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV *Lindada ... 26 jaar ... 1e ... THUIS *Sunshine80 ... 28 jaar ... 2e[♂] ... BV 18 september 2008 *Esje72 ... 35 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH ... BV *Jacolien ... 20 jaar ... 1e ... THUIS ...BV 19 september 2008 *Moppiepoppie ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 20 september 2008 *Lola ... 38 jaar ... 2e [♀ ] ... ZKH ... BV 21 september 2008 *Jessejaime ... 29 jaar ... 3e [♂♂] ... THUIS ... FV *Dniise ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... FV 22 september 2008 *Marielle82 ... 25 jaar ... 1e ... ? ... BV 23 september 2008 *Tweety ... 26 jaar ... 2e [♂]... FV *Dorientje ... 21 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 24 september 2008 *Debbyvermeer ... 31 jaar ... 3e [♂♂] ... ZKH...FV 25 september 2008 *MirandaT ... 27 jaar ... 2e [♀] ... *Nic79...28 jaar 1e & 2e... ZKH...BV TWEELING! *Parr1983 ... 25 jaar ... 1e ... THUIS ... BV *Sannemart ... ? jaar ... 1e ... *Roshi ... 24 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 28 september 2008 *Freesia ... 35 jaar ... 1e ... BV *Babystyle... 20 jaar ... 1e ... THUIS ... BV 29 september 2008 *Cossy ... 20 jaar ... 1e ... ZKH ... BV 30 september 2008 *Eva1983... 24 jaar ... 1e ... ? ... BV IN DE BUIK: 27 meisjes ... 9 jongens ... 10 mama's laten zich verrassen ... 11 mama's houden het (hier) geheim GEBOREN: 2 jongetjes, 3 meisjes De-spruit-is-eruit-vriendjeslijst! Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos (zoek een 'buddy' waarmee je 06-nummers uitwisselt, om elkaar op de hoogte te houden van de bevalling! tip: zoek iemand die hier wel regelmatig post!) Agenda: Augustus: 11: FunnyMe inleiden!! Roshi vk 12: Jikke liggingsecho Elin vk 13: parr1983 1e avond Samen Bevallen Miracle08 vk + liggingsecho Nic79 gyn 14: Dorientje gyn + echo jekkia gyn 15: Pisum verlof! Parr1983 verlof! (vanaf 1 juli 100% ziektewet) MirandaT verlof! 18: Marijke1982 verlof! Cossy vk en liggingsecho 19: Dreames verlof! Yule vk 20: Roshi groeiecho Lindaa vk 21: Jekkia Keizersnede ingepland!! Marielle vk 28: Klavertje44 keizersnede ingepland!! September: 09: Elin groeiecho 16: Dorientje verlof Stuur ff een PB'tje naar Yule op welke pagina je de lijst hebt gequote! Zij zet het dan in haar onderschrift, zodat we de lijst heel snel terugvinden als we Yule's laatste berichtje opspeuren via de zoekfunctie!
hoi meiden, ben lang niet geweest hiero... ben inmiddels verhuisd (huis eindelijk verkocht), pas nu op mijn moeders huis op die 5 weken in australie zit... hier een tijdelijke babykamer dus ingericht want mijn kraamtijd is in mijn moeders huis. Inmiddels weer een jaartje ouder en een leuke babyshower achter de rug! Ook ben ik bezig met een kunstexhibitie die 23 sep van start gaat... hoop dus van harte dat de baby niet eerder komt heb even alle verhalen hier van iedereen gelezen, doet me goed te lezen dat het goed gaat met alle meiden hiero...
Hey meiden, Vanmiddag zijn mijn ouders gezellig geweest, en die hebben me vanavond lekker mee uit eten genomen. Wat een schatten he! Enne ik dus weer uit eten heerlijk! hihi @Mamameike, hoe is het nu met je meid? @Funnyme, kun je de zenuwen nog een beetje in bedwang houden? @Tinkerbell, dikke knuffel voor jou meid! Doe wat je gevoel zegt! Succes! @Krisstel, leuk he hoe ouders er mee omgaan, is voor jouw ouders ook het eerste kleinkind? @Sasha, ik heb ook een voedingskussen via marktplaats gekocht. Ik moet zeggen dat ik het niet prettig vind om mee te slapen, maar ik zal het straks zeker veel gaan gebruiken. @Kaatje, ben benieuwd naar je gipsbuik!
Tinkerbel> sterkte vanaaf meis Kaatje> leuk gipsbeuk wil ik ook nog doen... foto? is er nog steeds geen babynieuws ben vandaag de stad ingeweest met mannetje (tenminste de mediamarkt en de V&D toen was ik het zat ) bij de mediamarkt op zoek geweest naar zo'n badthermometer die ook je ook voor de kamertemp kan gebruiken. Had er een leuke bloemvorm vorige keer gezien maar nu hadden ze hem niet meer bij V&D een dekentje en lakentje voor in de kinderwagen gekocht (zat er wel bij maar die vond ik niet leuk ) en op de terugweg nog een overheerlijke pita gyros gegeten en toen weer naar huissie.
down under, lol doet me denken aan die Rabobank reclame: Where are you from? Down under! Hier kan ik het met de nodige acrobatische toeren nog bijhouden, wil het toch wel regelmatig doen want je weet maar nooit wanneer de bevalling voor de deur staat. En dan hoef je idd niet te snoeien voor het hechten
pffffffffffffff na een hele dag zwoegen kan ik eindelijk weer inloggen zeg! Wat een drama, 20 keer cookies proberen te verwijderen en nu pakt hij hem opeens wel:S Ow over die 3 boxen , ja we kregen ze van alle kanten aangeboden. Dus ja wie ben ik om dat af te slaan Ach ze komen altijd wel van pas 1 bij ons 1 bij schoonouders en 1 bij mijn vader De foto van mijn dikker zijn houden jullie nog tegoed van kom er net achter dat ik dus ook de fotocamera in heb gepakt .. Heerlijk snugger weer van me stel dat ik nou binnen een paar uur beval zit ik zonder hihi We gaan nu de babykamer overbrengen en dan is het eerste kamertje helemaal af.. uhmm morgen heb ik trouwens een groeiecho bij de gyn. Is dat standaard dat je dat krijgt of moet daar aanleiding naar zijn?