September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Jekkia, allebei de kaartjes zijn leuk zeg! Maar zo verschillend dat het moeilijk kiezen is :(
    Ben benieuwd welke het wordt!

Meiden, ik vertrek naar boven, kijken wat deze nacht weer brengt ;)
    Morgen vrij, ga de spiegel van de babykamer verven, eindelijk. En strijken :oops: De berg wasgoed wordt alsmaar hoger en ik voel een beginnende nesteldrangkriebel opkomen als ik er naar kijk. Zou het dan toch ooit goed komen met me? :)

Slaap lekker allemaal!

2. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    goedenavond dames.
    Sorry dat ik er niet was vandaag.
    Maar ik ben nog bezig met ie weeen :cry: :cry: .
    Vamacht weer ziekenhuis geweest.
    En wat deneken jullie geven ze me weer inslapers.
    Om tot rust te kunnen komen nou die pillen werken helemaal niet.
    Je wordt er wel suf van maar slapen doe je niet vanwege die pijn.
    En dinsdag gaan ze pas nadenken over inleiden.
    Wandt dan ben ik 37 weken en eerder doen ze het niet.
    Nou me partner is uit zijn stekker gegaan van hoe kan je haar nou zo laten lopen met al die pijn?.
    Zodra ze moet bevallen is ze helemaal uitgeput kijk toch hoe ze eruit ziet.
    dat kan je toch niet maken zei hij.
    En weet je wat ze zeiden.
    Nou meneer ze krijg inslapers mee dan zal het wel rustiger worden en ze mag paracetamol innemen.
    Is dat wat nou bozer konden ze hem niet maken.
    Hij loopt ook al nachten met me op om me te helpen met pffen en te masseren in me rug.
    Dus met andere worden zolang me water niet breekt of bloed verlies heb doen ze niks tot dinsdag.
    En me zoontje is bij me moeder wandt het is niet goed voor hem als hij di allemaal zo ziet dat ik zoveel pijn heb.
    @funnyme; succes morgen en geniet er van sammeb met je man.
    Heel veel gezondheid en geluk toegewenst.
    @mamameike;ik weet het , het is niet normaal hoe ze met zwangere dames om gaan.
    Ze snappen niet hoe moe en uitgeput we er van raken.
    Nou sterkte en hou vol .
    We kunnen het kom op dikke knuffel.
    Groetjes

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Helloo!

Heb vanavond toch zo'n anderhalf uur weer oefenweeën gehad. Spannend, je denkt steeds: zou het doorzetten? Alles rommelt een beetje de afgelopen dagen en het kriebelt allemaal een beetje. Ondanks alle lijstjes, voorbereidingen ben je er toch nooit klaar voor! Besef wordt steeds meer dat het nu echt niet lang meer hoeft te duren, maar ook nog heel lang kán duren.
    Gek gevoel...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    rainbow, leuk weer wat van je te horen !

Roshi, leuk dagje met je mannetje gehad dus
    Schattig zo de bekleding.
    Bij ons zat er een grijs overtrek bij, heb daar een dekentje in gedaan, en als na de kraamtijd het tweede katoenen dekentje uit het ledikantje gaat ga ik die gebruiken in de kinderwagen

Dnisse. groeiecho krijg je meestal als de gyn twijfeld of hij wel goed ligt ( hoofd naar beneden ) en of hij goed groeid enz.

Jekkia, vind kaartje B ook leuker

Ga zo richting bed en hopen dat we deze nacht goed slapen.

Liefs

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mamameike en Charissa, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie allebei.

Ben stiekum nu wel blij dat het rustig is in mijn buik op wat harde buiken en een hoop stompen na... van mij mag hij wel blijven zitten tot we hem komen halen. Dan maar nog 11 dagen misselijk en vol maagzuur zitten, beter dan dagen met weeen rondlopen.

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Ingeltje, haha hoop het voor Kaatje..lekkere smeerboel ;) Spannend joh alweer die oefenweeën.

@Steen, ja..voor mijn schoonouders ook, dus best bijzonder en spannend allemaal. Wat hebben jullie gegeten?

@Roshi, die bloemtherometer heb ik via Internet besteld..bedoel je die gele van Philips of de groene of roze van eh...ff het merk vergeten. Hij werkt goed, we hebben het net weer in bad uitgetest :D
    Succes morgen hé! Hoop dat de kleine goed ligt.

@Dnisse, hier is het niet standaard..hebben ze niets gezegd over de grootte van het kind?

@Jekkia, ga zo even op Hyves kijken, ben benieuwd…enne hier gaan we ook voor B.

@Freesia, ga nu kijken..en ik zou ook voor de laatste gaan :D

@Charissa, hopelijk is het voor je vol te houden tot dinsdag..sterkte!

Oh oh vanavond de tweede echt huilbui gehad…mannetje nam mij kwalijk dat ik hem aan het commanderen was :confused: hallo..ik wil het allemaal wel zelf doen maar ik kan en mag niet meer alles suffie! Hij is nu al de hele avond zijn excuus aan het aanbieden….dat hoeft nou ook weer niet haha :rolleyes:…wat is het toch ook een schatje :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, mannen :rolling: ze weten nu toch wel dat ze geen zwangere vrouwen kwaad moeten maken :)

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat hebben ze het toch ook zwaar met ons... die mannen...

Ik heb Gijs ook vorige week in tranen verteld dat ik het miste dat hij niet zorgzaam genoeg was en niet attent genoeg en dat ik overal zo om moest vragen.. dat vond hij echt heel erg om te horen en sindsdien doet hij heel hard zijn best...
    Vind ik heeel lief en ben er erg blij om :)

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Krisstel, ik heb een tomatensoep op en gamba's in knoflookboter enne aardbeien met ijs en slagroom :) heerlijk!

Ingeltje, spannend zo die oefenweeën!

Funnyme, heel veel succes voor morgen! Geniet er van meid!

Wij duiken ook ons bedje in, hoop dat ik wat beter slaap dan afgelopen nacht!

Slaap lekker allemaal, tot morgen!

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

zo nog even snel voor het naar bed gaan, kan het toch niet laten ;) jammer nog geen nieuwe beebjes op de lijst. We gaan in elk geval voor morgen ** Funny me zet m op meid! **

@ Tinkerbel nee idd lijkt me zo'n crematie nu erg zwaar. Steek je thuis een kaarsje aan ben je er in gedachten toch bij.
    @ Kaatje hi hi toch nog een goed einde van de middag ;) !
    @ Rainbow leuk weer eens van je te horen, fijn dat alles goed is met jou.
    @ Charissa nou balen zeg! :( Heel veel sterkte en doe gewoon rustig aan, nog even en dan is je beebje er echt.
    @ Krisstel volgens mij zijn dat ook de hormonen van de mannen, die beginnen het nu spannend te vinden en zijn ook een beetje uit hun doen 8) Gelukkig zag hij wel in dat hij fout was ;)

Wij hebben vanmiddag toch nog een drukke dag gehad. Open dag op de dansschool en daarna nog bij smoeder gegeten, heerlijke aspergesoep en daarna gehaktballetjes....hmm!

Allemaal welterusten en tot morgen!

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Charissa > Belachelijk dat ze je zo laten doorlopen. Sterkte meid! Hoop dat je vliezen snel breken en je je kindje snel in je armen hebt! :D

Mamameike> balen zeg meid dat ze jou ook nog zo door laten lopen :( Jij ook heel veel sterkte!

Jekkia> Ik ga ook voor kaartje B
    Maar je zult toch uiteindelijk zelf de keuze moeten maken :)
    Gaat ie verder nog een beetje?

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Yow dames, hoe doen jullie het nou als je je buikomvang wil meten? Ik doe het altijd met de rolmaat van m'n hubby, maar die is niet erg flexibel. En zo ben ik al 3 maanden 1.00 m. breed in omvang, dus dat klopt lijkt mij niet helemaal. Ik denk dat dat ding gewoon verschuifd achter m'n rug ofzo. Want ben echt wel gegroeid in die tijd hoor, lijkt me. Dus iemand andere methodes dan de rolmaat? :)

13. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hello ladies..

@Funny Me succes strakkies..zet hem op he ;)

@Charissa jeetje zeg ze laten jou wel doorlopen pff..sterkte!

Ben hier niet zoveel meer te vinden eigenlijk..komt mede doordat ik al weken snachts nauwelijks slaap(hooguit twee uurtjes totaal) en overdag ben ik zoooo moe en druk met dhani die natuurlijk ook de nodige aandacht vraagt. Die wil tegenwoordig ook niet echt meer slapen tussen de middag :rolleyes: Probeer wel af en toe mee te lezen, maar merk gewoon dat jullie veel meer tijd hebben om achter de pc te kruipen en gezellig te kletsen..maar ik leef dus nog steeds haha..niet dat jullie me misten maar toch :p

Ga nog ff verder speuren op internet..je moet wat he :(

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Moppiepoppie: ik heb bij de Zeeman zo'n centimeterband gekocht...

Ha die Zonneschijn, ook nog wakker dus! Ik ook, maar heb niets te klagen, ik heb gisteren zo'n heerlijke nacht gehad, ik had niet anders verwacht dan dat het nu dus ook echt niet ging lukken :)
    Kruip er dadelijk maar weer eens in. Poging 2 om in slaap te gaan vallen!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hmmm, meestal slaap ik prima, maar vannacht was een ramp. Van 22-2 uur geslapen, daarna wakker gelegen tot 6 uur, eventjes OS gekeken, maar dat hielp ook niet echt. Net weer een uurtje geslapen maar ja, dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk.

Straks maar weer een poging doen...

@Charissa: balen voor jou dat ze niet iets anders doen dan pijnstillers en inslapers. Zo te horen wil het zkh vooral dat je ontspant (en dat doen die pijnstillers en inslapers) zodat de bevalling doorzet, dat is een stuk gezonder dan allerlei weeenopwekkende middelen erin stoppen enzo. Ik snap dat het niet leuk is, maar boos en stressig worden over wat het ziekenhuis doet helpt je waarschijnlijk niet verder, integendeel zelfs. En zo'n boze man om je heen lijkt mij nou niet echt ontspannend als ik eerlijk ben.
    Succes meid, ik hoop voor je dat het vannacht allemaal een beetje gewerkt heeft.

@Ingeltje: oh, weer voorweeen. Ik heb het ook zo af en toe, maar ik ben ervan overtuigd dat de bevalling echt nog wel op zich laat wachten. 't Is allemaal oefening en 'voorwerk', maar het komt wel dichterbij natuurlijk. Ik denk dat ik ga proberen het echte werk pas heel laat tot het echte werk te verklaren, zodat ik zeker ben dat de bevalling echt begonnen is voordat ik mezelf wat aanpraat.... maar spannend is het wel. :D

Mijn beeb moet nog minstens 2 weken blijven zitten, want mijn mannetje gaat nog naar Lowlands a.s. weekend :whistle: en ik moet nog teveel dingen regelen... :rolleyes:

16. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Goedemorgen ](*,)
    Iemand goed geslapen vannacht?

17. mamameike

mamameike Bekend lid

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA IKKE!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Mamameike: joepie! Eindelijk goed geslapen! Met slaapmiddel of alleen paracetamol?

@FunnyMe: Weet niet of je dit nog leest, maar in ieder geval heel veel succes vandaag!

19. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Morning...

En Ingeltje is het nog gelukt om te slapen?

Yule balen dat je ook niet lekker hebt geslapen :( Haha dus beeb mag nog niet komen van je :p Hier ook nog niet..hier moet ook nog het e.e.a. gedaan worden..

lekker mamameike dat je wel goed geslapen hebt ;)

Spannend hoor vandaag voor FunnyMe..ben heel benieuwd..nogmaals veel succes meis ;)

Dhani zit voor bumba dus ik ga de was maar is ff in de machine gooien..
    fijne dag meiden!

20. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Euh, ik heb goed geslapen vannacht :oops: Ben er wel om half drie uitgemoeten voor toilet en cold pack voor heup, maar snel weer ingeslapen. Nu is het wel uit met de pret, want nadat man naar z'n werk vertrokken is, kon ik niet meer slapen en ben ik maar opgestaan. Straks doe ik wel een lang dutje.

voorweeen: Nog niet echt iets gemerkt, behalve dan de occasionele harde buik als ik gewoon rustig lig of zit. Heb niet de indruk dat er ook maar iets aan het rommelen is en dat is maar goed ook, want uk moet minstens tot 30 augustus blijven zitten en bij voorkeur tot september, want dat vind ik een leukere maand :p

@moppiepoppie: Ik gebruik een lintmeter om m'n buik te meten. Die zat ooit eens gratis bij iets van Pritt en komt nu mooi van pas. Euh... en lintmeter is denk ik wat Ingeltje een centimeter noemde :p

@jekkia: Vind beide kaartjes wel leuk, maar zoals Freesia zegt, ze zijn te verschillend om echt uit te kunnen kiezen :( Aan mij heb je dus helaas niks, behalve dan om je te complimenteren met de leuke kaartjes :D

@mamameike: Hoera, goed geslapen! :D Heeft de paracetamol geholpen?

@charissa: Rot dat het ziekenhuis je zo laat lopen, maar waarschijnlijk gaan ze ervan uit dat het nog altijd beter is om - zoals Yule al zei - alles natuurlijk te laten beginnen. Hoop dat je je toch een beetje kan gaan ontspannen en je man ook. Succes en sterkte!

@krisstel: Aww, huilbui :( Die mannen zien toch af met ons... Had gisteren ook een dipje (net geen huilbui zeg maar) en dan komt man vragen wat er is. Niks was er, weet niet, een dipje. En dan weet ie totaal niet wat ie moet doen, want als ik niet zeg wat er is, kan ie ook niks doen om te troosten :( (er was ook niks, ja, hormomen :rolleyes:)

@roshi, wupje & steen: Klinkt alsof jullie een leuke dag gehad hebben :D

Zo, ben vast weer iemand vergeten, maar die vergeeft me het hopelijk wel :p

Was gisteren in bed bezig tegen man dat het nu wel allemaal heel spannend werd. Over een paar weken hebben we een uk... EN DAN? :confused: Man weet ondertussen dat dit een fase is, maar vroeg zich gisteren toch af of hij nu nog 4 -6 weken met een onzekere, piekerende, help-ik-ga-het-niet-kunnen, oei-wat-nu, vrouw zit. Iemand een idee hoe lang de fase duurt? :D

Ga zo meteen de eerste lading luiers maar in de wasmachine gooien, kijken hoe vlot dat gaat en hoeveel er in kunnen zonder dat de droger van de wasmachine stort door het geschud :confused: En ook suikerbonen tellen, want m'n moeder wil blijkbaar voor morgen weten hoeveel ze er moet halen...

Fijne maandag allemaal! :D

@funnyme: Mocht je dit nog zien: heel veel succes vandaag! Straks met z'n vieren! *knuf*

Deel Deze Pagina