September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :confused:

slechte huismannen, een van de weinige dingen waar ik niet over mee kan klagen hier

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Kaatje, gekke is ik kan eigenlijk niet eens kwaad op hem worden haha…

@Ingeltje, als hij er iets meedoet dan heeft het tenminste zin gehad :D Gefeliciteerd met je 37 weken :D:D

@Wupje, haha denk het ook…en dan ook nog zeggen dat ik last van mijn hormonen heb ;)

@Sunshine, vervelend dat je zo slecht slaapt…kan je het overdag wel een beetje inhalen?

@Meike, had je ook wel verdiend! :D

@IrisB, vind September ook leuker haha…waar we ons niet druk over kunnen maken.. Eh die fase duurt hier meestal een paar uur en komt dan een paar dagen later weer even terug.

@Tweety, veel plezier en succes bij de vk.

@Pupke, heerlijk, geniet lekker van je verlof.

@Elise, oh bah, hier ook zo’n sportfanaat, alles blijft liggen zodra er iets op tv is..af en toe TE irritant. Succes met schoonmaken.

@Linda, gefeliciteerd en welkom..geniet van je verlof.

Net terug van de vk..alles was weer goed (bloeddruk 120/70) kleine ligt nog steeds ingedaald maar het hoofdje ligt nog niet vast. Ze schat de kleine bij de geboorte op 3700 tot 4000 gram! Manlief was helemaal in :confused: hij liep steeds te verkondigen dat de kleine straks veel te klein is omdat ik zo weinig eet, niet veel aan ben gekomen en mijn buik redelijk klein is hahaha… Zegt dus helemaal niets!

Verder merk ik echt dat ik de behoefte heb om in een grot te gaan wonen de laatste weken, hebben jullie dat ook? Heb echt geen zin in al die telefoontjes (die lief bedoeld zijn) of in bezoek wat langs wil komen. Voel me af en toe zo schuldig..:rolleyes:

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    haaha kaatje, dus ze heeft al weer even terug gebeld! HIHI ;)
    Jekkia: aaah bah! je kan juist wel blijven plakken aan de vloer dan :(
    Linda: geniet van je verlog meid, en leuk dat je hier (weer) komt kletsen!
    krisstel: fijn dat de keuring weer ok was! en ik heb (nog) geen last van van het feit dat mensen komen etc,,
    wat ik wel erg heb is dat als ik denk aan het feit dat ons ukje er straks is.. dat iedereen dan bij de baby wil kijken en aanraken etc.. als ik daar aan denk dan wil ik nu al alle deuren op slot gooien en rolluiken halen :-k
    kan er niks aan doen HIHI krijg last van beschermende moedergevoelens ofzo

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krisstel, weer goedgekeurd dus. mooi ! wil hier ook in een grot gaan wonen. Vond het normaal super gezellig als er visite ( met kids ) langskwamen maar kan het gewoon niet meer opbrengen om gezellig te gaan zitten doen.
    Krijg a.s weekend een meisje van 20 maanden te logeren,dus hoop dat ik dan een klein beetje meer geduld heb.

5. goedemorgen heb niet alles bijgelezen hoor want was sinds vrijdag al niet meer geweest, en nog steeds geen beebjes.
    dus meiden succes.

vanmiddag weer naar de gyn, kijken naar het hartje maar zal wel weer goed zijn, ga ik vanuit

ik heb wel sinds een paar dagen pijn in mijn onderbuik en zo nu en dan harde buiken, zou het begonnen kunnen zijn? iemand met meer ervaring haha

hubbie is weer werken en Smoeder gaat straks mee naar het zkh, ja moet wel want het is een half uur rijden en ik kan dat niet meer. dus ff doorbijten en dan ben ik weer van haar af haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, loop hier al weken met harde buiken en pijn in onderbuik en onderrug.. is hier iig niet het begin..

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    anno, ook ik heb met regelmaat die harde buiken en pijn in mijn rug.. maar geen begin van een bevalling hihi..
    hahaha kom op meid, even op je tanden bijten dan als je met smoeder naar het zkh gaat! gewoon ja nee en amen zeggen ;) succes iig!

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi hoi

Nou over mannen en het huishouden kan ik wel meeklagen hoor! Mijn vriend ziet gewoon niet dat bepaalde dingen écht moeten gebeuren. Ik moet voor hem gewoon een lijstje maken van de dingen die hij moet doen. Daarbij werkt zijn laksheid ook negatief op mij. Want dan ben ik bijvoorbeeld een dag van plan op veel dingen in huis te gaan doen (zoals afgelopen weekend, en dan zegt hij telkens: Chica, doe nou maar rustig, kom gezellig op de bank zitten bij me, het is weekend...etc.....en dan laat ik me toch weer overhalen :) Met als gevolg dat ik nu op mijn vrije dag (mijn verjaardag :D ) allerlei klusjes in huis moet doen.... :rolleyes:

Slapen gaat hier redelijk goed de laatste paar nachten. Eigenlijk te goed, want kon vanmorgen echt niet wakker worden....

Iemand wilde weten hoe je nou makkelijk je buikomtrek kon meten...Met een meetlint!!!! Zo 1 die naaisters gebruiken!

Ik ben benieuwd hoe het FunnyMe vergaat! Wel een erg leuke datum hoor, 11 augustus :p

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier gelukkig ook weer prima geslapen! Verder weinig nieuws te melden....

@Funnyme, echt een gek idee dat jij nu waarschijnlijk heel hard ligt te werken op de verloskamers....succes meid! We denken aan je!

@Anno, succes in het zkh!

@Krisstel, fijn dat alles weer goed was meid! Enne de kleine heeft een prima gewicht, toch?

@Jekkia, hihi die hormonen! Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk helemaal geen last van heb...mijn mannetje zei laatst nog: iedereen heeft me er op voorbereidt, maar je valt 100% mee, hihi!

@Linda71, welkom terug!

@tinkerbel, ik heb eigenlijk niet echt iets wat écht gek is waar ik zin in heb om te eten....vitamientjes zijn goed toch ;)

@Lindaa, balen meid dat je weer slecht geslapen hebt! Lukt het je om overdag te slapen?

@freesia, rustig dagje vandaag meid, mag ook he, je bent zwanger, hihi!

@Mamameike, wat fijn om te horen dat jij goed hebt geslapen! Hoef je nu donderdag pas weer terug naar het ziekenhuis?

@Pupke, geniet van je verlof meid!

@Ingeltje, wauw 37 weken, weer zo'n magische grens!

@Tweety, succes bij de vk!

@kaatje, balen meid dat ze je zo wakker gebeld hebben....

Volgens mij ben ik weer aardig bij!
    Tot later

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Lindaa, eigenlijk wel leuk die sterkte moedergevoelens :D

@Kaatje, haha zullen we samen in een grot gaan wonen? ;) Spanned hoelang komt ze logeren?

@Anno, succes vanmiddag bij de vk!

@Eva, gefeliciteed met je verjaardag, veel plezier!

@Steen, vind het prima, als het maar gezond is..hoe cliché ook.

Ga mooi even dutten...kleine is weer zo druk.

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Eva, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

12. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    pfew ik heb dat probleem van mannen en het huishouden niet haha... van elke onderbroek die rondslingert, ben alleen IK de dader haha.

Als mijn telefoon gaat, denk ik ook god&%$! weer die takke telefoon! Ook al bellen mensen mij om te vragen hoe het gaat en is dat lief bedoeld natuurlijk. Als de deurbel gaat spring ik helemaal uit mijn vel. En dan doe ik de deur open met 'hey! wat een verassing! leuk je te zien, kom binnen!' hahahaha Stom is dat heh?

GEFELICITEERD EVA!

harde buiken heb ik dagelijks, paar keer op een dag en soms krijg ik daar ook pijn in mijn onderrug bij... oefen weeen?

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Thanx voor de felicitaties :D

Kleintje is hier erg aan het bewegen, soms doet het gewoon echt zeer! Misschien moet ik maar weer eens verder met mijn huishoudelijke klusjes, wordt 'ie rustig van :)

Misschien tot later vandaag!

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Hier misschien net mijn vliezen gebroken moet nu wat proberen op te vangen en dan naar het ziekenhuis. Mijn moeder gaat mee. Mijn mannejte blijft nog ff op z´n werk misschien is het wel vals alarm. maar zou wel die rugpijn verklaren vanmorgen. en dat mijn buik zo rommelig was vannacht. Maar het is nog wat vroeg. Maar als de kleine wil komen komt hij maar lekker.
    Hoe vruchtwater opvangen? hellup

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, gefeliciteerd ! maak er een leuke dag van.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, spannend.. bakje onder je houden en op je hand blazen? blijkt dat er dan meer vruchtwater komt

17. Esje72

Esje72 Actief lid

15 nov 2007
    163
    0
    0
    Almere
    Eva: gefeliciteerd met je verjaardag!

Huishouden: ik heb werkelijk geen energie voor wat dan ook. Gelukkig doet vriend heel veel en woensdag komt smoeder dagje soppen :D
    Heb net alle babykleertjes maatje 50/56 en hydrofiel luiers en beddegoed voor de beeb in de was gedaan. Dus toch iets nuttigs ;)

Gerommel: hier alleen gedans en geschop, niet echt gerommel. Spannend voor alle meiden waar het al wel zo rommelt hoor :D

Slapen: hier eindelijk een nachtje redelijk geslapen. Maar ben nu alweer doodmoe dus ga straks middagdutje doen.

Eten/drinken: hier geen andere behoeften dan de rest van de zwangerschap. Ik at zowieso al veel meer fruit dan voorheen. Vooral grapefruits en rode bessen smaken me fantastisch.

Fijne en rustige dag allemaal en laten we hopen op mooi tweelingnieuws vandaag :D :D :D

Ester

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @eva1983: gefeliciteerd met je verjaardag! :D

@ingeltje: 37 weken! \:D/

@jekkia: ben ik dan 1 van de weinige mensen die kaartje A mooier vind? :oops:

slecht slapen: vannacht ging ukkie weer eens enorm te keer. ben toen heen en weer gaan wiegen en heb tien keer slaap kindje slaap gezongen. (hubbie gelukkig niet thuis :p ) en het hielp ook nog, hij hield op met schoppen. en toen viel ik weer in slaap :)

19. hoi,

bedankt voor het antwoord helaas dus niet perse het begin haha.

hopelijk ziet de gyn vanmiddag wat dan haha, ben er nu echt wel klaar mee en wil van mijn kleintje gaan genieten. ik weet dat het beter is als ie nog een weekje of 2 blijft zitten maar ik moet er niet aan denken dat het nog een week of 5 duurd.
    ach ja we zien wel

en mijn Smoeder die ratelt maar ik luister vandaag gewoon niet haha.

echt gek ja dat funnyme daar nu ligt, hopelijk verloopt het allemaal een beetje fijn en snel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ga nu naar het ziekenhuis in overleg. laat het jullie zo snel mogelijk weten.

Deel Deze Pagina