September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Succes !

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Succes Elise!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames. Hier iets minder geslapen. Maar dat komt waarschijnlijk omdat wij verwissled zijn van kanten in bed, dat is dan we weer f wennen! Moest er wel meerdere malen uit om te plassen :rolleyes: Ben dus weer duf en niet zo kiplekker :(

@Charissa ik vind het gewoon te belachelijk voor woorden! Straks heb jij geen puf voor de persweeen! :confused:

@krisstel had jouw manneke ook ff genoeg van? ;) wel lief dat hij het goed maakt! Mijn manneke moet ook soms stoom afblzen en komt dan op alle 4 poten terug om excuses aan te bieden..:) Heb wel afentoe medelijden met de mannen.. wij kunnen niks en wi jhebben hormonen en hun moeten telkens bij na denken van oef zij is zwanger nu.. :) *knuffs Super dat jouw apk keuring goed ging :thumup:

FunnyMe zet hem op!!!! :D

@sunshine80 weinig slaap en een kleintje, natuurlijk is dat niet makkelijk! *knuff

@mamameike :whistle: eindelijk goed geslapen :thumup:

@IrisB ik denk dat dat twijfelen tot en met dat je het beeb vasthoudt duurt ;) dan telt helemaal niks meer mee :p hoe lukt het luier was?

@pupke officieel verlof :whistle:

@wupje ja dat uitslapen ga ik straks ook missen ja ;)

schoonmaken ik heb met hubbie afgesproken dat ik een lijstje maakt en dat werkt hij dan door de weeks af. Dat weet hij wat hem staat te wachten. Wel lief! Maar weet het niet hoe het zal gaan met ramen lappen :rolleyes:

@Linda71 welkom terug :D

@kaatje iets uitprinten voor haat? :) wat zei je? NEE dan moet jij mij niet om 6u wakker bellen! :evil:

@Eva1983 hiep hiep hoera! :D

@Elise1 :confused: uhm zo'n onderlegger uit jouw kraampakket? en dan een maandverband in uit jouw kraampakket? iig jouw ondergoed ofwatdan ook bewaren kunne ze testen of het idd vruchtwater is!

dan zou pisum het wel bij de goede eind hebben dat elise een van de volgende zou zijn ;) wie komt na haar dan?

Pff mijn middenrif is nog steeds beurs en de kleine ligt nog steeds hoog :( Ga vandaag lakens en dekens wassen denk ik.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh my god! De theorie van Pisum werkt! Weer een eLISE!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zeurstand:
    Nou lekkere nacht was het hier dus niet, wel geprobeerd lang uit te slapen, maar dat heeft nu een flinke hoofdpijn als gevolg.
    Mijn darmen doen ook vreselijk irritant. De hele tijd maar knorren en rommelen. Als ik een scheetje laat (sorry dames, ja ik laat scheten) dan voelt het alsof ik moet p..pen en als ik dan ga dan komt het niet. Enorme knagende honger, maar als ik eet maagzuur. GRR.

Maaaar 37 weken! Bedankt voor jullie felicitaties! :whistle: Ben tóch wel blij met deze mooie grens :)

Eva: gefeli met je verjaardag!
    Krisstel: idd ik leef graag in mijn grotje! Mijn werk belt ook steeds en ik heb geen zin om ze te spreken.. blegh

Funny en Elise: zet hem op meiden! Laat de champagne vloeien vandaag!

Rest: sorry, wel alles gelezen, maar hoofdpijn doet teveel au om lang te zitten hier.
    Ga ff douchen en eten, misschien knap ik dan weer lekker op!

xxx

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Rainbow, oooh die telefoon ^$@@!#* dat heb ik ook!

@Elise, heb je geen litersmaat? Of een potje waar groente in heeft gezeten? Spannend, succes!

@Pisum, dat deed ik ook vaak dat wiegen en de kleine werd er ook rustig van..schattig!

@Parr, mannen tja...hij loopt elke dag te 'zeuren' dat ik nog te veel doe en gisteren deed ik eigenlijk weer te weinig haha..ze weten inderdaad niet wat ze met ons aan moeten.

@Ingeltje, OMG! Laat jij scheten? :confused:

7. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Goedenmorgen Dames.
    Nou ik kan julie vertellen dat ik eindelijk een beetje heb kunnen slapen met die inslapers en paracetamols. :) .
    Jeetje wat kan een beetje slaap een mens toch goed doen.
    Zo te lezen ben ik niet de enige die goed geslapen heeft vanacht.
    Nou maar hopen dat het wat beter gaat vandaag :( .
    Morgen eindelijk naar de vk toe.
    dan zijn we gelukkig 37 weken :) .
    @funnyme; Heel veel succes vandaag :) :D .
    Ik hoop dat alles snel zal gaan en dat jullie er lekker van kunnen gaan genieten :) .
    Ik ga het vandaag allemaal goed in de gaten houden .
    Ben benieuwt hoe het met ze zullen zijn zodra het zover is met funnyme.
    Nou dames weer een prettige dag en op naar de volgende ronde met zijn alle :) :) .
    Groetjes

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :) :)

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hier laat de kleine juist scheetjes...en dan lijkt het alsof ik het doe..vies kind :p

10. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Hoi hoi :D

@Iris hoe staat het met het wassen van de luiers? ;)
    Hmm en hoe lang die fase duurt..geen idee..lang leve de hormonen he :p

@Tweety balen van je nacht :( Succes straks bij de VK!

@Mamameike wel lekker hoor dat de paracetamol geholpen heeft ;)

@Pupke balen dat je ook zo slecht geslapen hebt.. Wat lekker dat je verlof is ingegaan..lekker genieten en rustig aan doen ;)
    Alles goed gegaan met bloedprikken?

@Wupje leuk de enveloppen schrijven..succes ;)
    En buiten het slechte slapen en mn bekken om heb ik een goede zwangerschap hoor..lief dat je het vraagt ;)

@Jikke lekker de kids weer naar school..zal stuk rustiger zijn gelijk in huis. Hier op het speelveld is het nu ook heerlijk rustig..geen geschreeuw haha..

@Ydnic hoe is het afgelopen bij de vk?

@Jekkia thanx voor de tip..maar dat doen we al met Dhani..ik doe hem standaard naar bed tussen de middag en dan speelt hij idd gewoon op zn kamertje..dat houdt hij meestal drie kwartier tot een uurtje vol..
    Ik plof dan wel ff lekker neer op de bank, maar van slapen komt toch niks terecht helaas..

@Elise1 wat een reactie zeg van je man :(
    Succes bij de fysio!
    Spannend dat je vliezen mis. gebroken zijn. Toen mijn vliezen bij mn vorige zw braken moest ik gewoon maandverband in doen en kwam de vk dat verbandje ruiken..vond het beetje ranzig maar was heel normaal voor haar zei ze..

@Freesia lastig he mannen en het huishouden..af en toe :rolleyes:
    Hier ging het paar weken geleden ook zo, maar uiteindelijk zag hij wel in dat ik gewoon haast niks meer kan vanwege de pijn in mn bekken en nu doet hij het gelukkig wel uit zichzelf..dus er is hoop hihi ;)

@Lindaa wat vervelend dat je heb staan overgeven :(
    Nu niet meer misselijk?

@Tinkerbell wel gezond hoor haha..Hier niet anders dan anders trek in lekkere dingen..heb deze hele zw. eigenlijk al trek in lekkere dingen, zowel fruit als ongezonde dingen ;)

@Linda71 welkom..lekker dat je nu ook verlof hebt :D

@Krisstel weer goedgekeurd dus bij de VK :D Zegt idd niet zoveel he veel of weinig eten..
    En nee kan de slaap overdag niet echt inhalen..wat dat betreft is het lekkerder om zwanger te zijn van de eerste dan heb je gewoon veel meer tijd voor jezelf ;)

@Kaatje gezellig hoor een logeetje..zal wel druk voor je zijn ;) Gaan jullie wat leuks doen met haar?

@Anno zegt nog niks hoor..vast oefenweeen ;) Sterkte en succes in het ZH en met je SM..

@Eva gefeliciteerd met je verjaardag! Ondanks de klusjes die je nu moet doen wens ik je toch een fijne en gezellige dag ;)

@Pisum dus je zangkunsten zijn goedgekeurd door de beeb :D

@Parr ojee van kant gewisseld..hebben wij ook is gedaan en had toen echt paar dagen nodig om te wennen :( Sterkte vandaag en hopelijk voel je je snel wat lekkerder ;)

@Ingeltje yes 37 weken..gefeliciteerd ;)

@Charissa lekker dat je hebt kunnen slapen!

zo volgens mij ben ik aardig bij weer haha..
    Gaan nu even broodje eten en dan de kleine man maar is richting bed brengen..
    Hij gaat vanaf morgen naar de peuterspeelzaal..zucht mijn kleine mannetje wordt echt al groot :( Maar wel lekker voor mij..hij gaat de dinsdagochtend en donderdagmiddag dus die dagen kan ik het ook even rustig aan doen zonder hem..heerlijk :)

11. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Mèh :evil: dan moet ik speciaal daarvoor een meetlint kopen.

@Charissa: ergens ook weer fijn dat je vliezen nog intact zijn want als je ontsluiting niet vordert met gebroken vliezen dan moeten ze je op een gegeven moment inleiden en geloof me; die weeën zijn vaak een stuk minder leuk. Bovendien eindigt inleiden vaker in een kunstverlossing dan normaal en da's zielig voor koppie van kleintje. Gewoon maar tot morgen de positieve kanten in je achterhoofd houden. Hoop wel dat het nog een klein beetje te doen is allemaal...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, nee was om half 10. om 6 uur had ze ruzie met me gehad haha

Ingetje, 37 weken :whistle:

Sunshine, weet nog niet of ik wat met haar ga doen, ligt er helemaal aan hoe ik me voel. Mannetje gaat zaterdag ochtend en middag sowieso vissen. die zorgt dat hij rond 15.00 thuis is, als ze uit haar middagdutje komt. Misschien dat we smiddags even naar de eendjes wandelen als mijn bekken mee willen. Anders lekker boekjes lezen en spelen in huis.

Moppiepoppie, heb je niet thuis zo'n soort naaikoffertje ofzo? zit het ook vaak in.

Had vandaag bedacht op mijn gemak een paar keukenkastjes uit te ruimen, te soppen en weer in te ruimen, maar heb nu 1 kastje gedaan en ben kapot. Heel onhandig om een laag kastje op te ruimen als je alleen maar op je kont kan zitten en je buik in de weg zit haha.
    Nu dus eerst even uitpuffen met een koppie thee.

13. Mss Ace

Mss Ace Actief lid

19 mrt 2007
    256
    0
    0
    Zaanstad
    Elise: je zal het niet meer lezen maar succes!

Funny: Jij ook succes vandaag, straks lekker met zijn 4-tjes!

MamaMeike: wat lekker voor je dat je eindelijk goed hebt geslapen.

Hier verder weinig bijzonders, slaap redelijk. Afgelopen zaterdag wel een hele leuke dag gehad. Ik heb een prof. fotoshoot gehad van mijn buik.
    Sta je dan als onzeker zwanger mutsje in je ondergoed in de spotlight..... maar voor wat we tot nu toe hebben gezien mag het resultaat er zijn. Woensdag krijgen (nou ja krijgen, hebben we wel voor betaald natuurlijk) we een DVD met de foto's als filmpje en als internet bestand. Daar kiezen wij de mooiste uit en die krijgen we op A4 formaat.

Straks nog even naar de prenatal voor een luieremmer en voedings bh en vanavond naar voorlichtingsavond over BV.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ms Ace, gaaf zo'n fotoshoot !

15. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hello allemaal, spannend hoor dat er bij sommige dames al zo veel rommelt...
    Bij mij rommelt er niets, vandaag 37 weken en het gaat super op het moment. Vannacht lekker geslapen, heb te doen met de dames waar het wat minder gaat. Veel sterkte iedereen.
    Ik ga vandaag eens op jacht naar een voedingskussen (hoor toch dat het vrij makkelijk is)

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo hier ook alle lakens en dekens opgehaald, zowel van ons bed als voor de beeb allemaal. eerste gedeelte in de was en ik ben ook aan het puffen :(
    Uk ligt nog steeds hoog wat niet mee helpt. En ik heb de gevoel da tmijn ontbijt zo weer naar boven komt :(

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sasha, 37 weken :whistle:

Parr ow jee druk aan de was vandaag. Doe je rustig aan? en voor puffen is het nog te vroeg hoor. nog zeker 4 weken wachten !

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja ik stop nu haha, ik hou het gewoon bij wasjes vandaag :p manneke heeft gellukkig vanochtend de vaatwasser al geleegd :D

19. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Weer filmpje op onze hyves over bv (zoals de natuur het bedoeld heeft bij de eerste keer aanleggen van een beebje):
    Je moet eerst wel even door dat stukje heen over borstvoeding in India of weet ik het, maar vanaf 2.23 min. is het heel interessant. Komt een stuk natuurlijk op mij over dan de reguliere methode waarbij het beebje pas mag happen als het mondje open genoeg is. Hier gaat het vanzelf. Het 'kruipen' op de buik zorgt ook dat de placenta sneller loslaat zodat de bv op gang komt. Jammer alleen dat je er waarschijnlijk de kans en tijd niet voor krijgt door vk's/kraamzorg omdat het al zo'n drukte is als je net bevallen bent. Toch is het wel een handige methode want het schijnt dat de beeb de eerste keer aanleggen in zijn geheugen prent zodat het daarna altijd goed gaat, en op deze manier gaat het eigenlijk nooit fout. Ik wíst wel dat het raar was om een beebje te 'leren' hoe hij moet drinken :p Nou ja, is iig gewoon mooi om te zien sowieso.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja vergat ik nog bijna te melden.
    heb hier geloof ik al een keer eerder verteld dat mijn broertje een paranormale gave heeft. Hij ziet overleden mensen,maar voelt ook dingen aan. Nou heeft hij het niet altijd goed,maar gebeurd ook dat hij het wel goed heeft.

Hij voelde van de week dat er 31 augustus iets gaat gebeuren.. hij denkt dat dan misschien mijn baby komt.
    ( gezellig op parr haar trouwdag :) )

Deel Deze Pagina