September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sasha: gefeli ook met je 37 weken!

Parr: oef ontbijt komt alweer terug? niet achteruiteten hoor!!

Kaatje:
    hoe onthoud jij nou weer trouwdag van Parr!? Jij bent echt een geregeld typje, wauw.. kan ik nog wat van leren.. ben nogal chaooootisch!

Lindaa
    : jij ook al? Ik werd wakker met hoofdpijn maar na mijn bordje Brinta ben ik als een bezetene bovenkanten van deuren gaan poetsen (voor het eerst in mijn leven geloof ik), de armleuningen van de leunstoelen met Vanish ingesopt, gestofzuigd, gedweild, planten water gegeven en de keuken gedaan... Ik zweet me helemaal rot ! NU maar ff douchen zo ;)

IrisB: een dame..? *kijkt over schouder* wie bedoel je precies? :)

Cossy: jeeej 33 weken!!

Linda71: Welkom oudje :) (grapje hoor!) leuk dat je er weer bij bent! Ik hoop dat je ons dankzij je verlof lekker kan bijhouden nu hihihi en ja ik snurk zo nu en dan ook en kwiiiijjjjll er ook nog bij, sexy hè?

Dorientje: heeeeel veel succes!!

Tosti's: ik eet bijna niet anders :oops:

Freesia: nach champa?! ehmmmm wie?

Yule:
    HET VLINDERTJE!! :confused:

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Linda71, oooh mannen…af en toe! Succes met de zoektocht naar de kaarten…en naar een bed. Gelukkig geen gesnurk hier :D

@Kaatje, babyboom is leuk, veel plezier!

@Ingeltje, ik?

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Succes Dorientje!

Hoe zou het met Funnyme zijn....spannend hoor!

Ga even met hubbie boodschappen doen, tot later!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zeg nou eerlijk azeb, dat was niet EEN vraagje :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingetje, zat toevallig op parr haar babysite te kijken,en kwam de datum tegen in het dagboek, vandaar :)

Ik heb een goed geheugen,maar zo goed nou ook weer niet hoor :)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @ Krisstel, babyboom is zeker leuk. maar wel een tranen trekker hoor. De vervolg afleveringen vielen nog wel mee maar bij de eerste afleveringen liep ik zelf ook nog in de medische molen,dus dan weet je ook hoe die mensen zich voelen. heb echt zitten janken toen voor de tv.. wat hormonen en moedergevoelens al niet met je doen.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh ik heb dat ook... huilen om al die verhalen!
    Ik heb het meer met al die zwangerschapsbladen (die lees ik nu 's nachts op de wc, wachtende op mijn stoelgang).. de bevallingsverhalen zorgen voor een boel tranen hier!

Ik houd er normaal helemaal niet van, die bladen allemaal lezen, heb er al een heleboel ongelezen in de prullenbak gegooid, maar nu wel handig bij slapeloosheid :)

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ben soms ook heel erg jaloers op je. Je hebt echt een goeierd te pakken :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja dat kan ik niet ontkennen haha. In het begin deed hij alles, behalve de wc want dat is dus 1 ding dat hij echt niet doet.. maar dat is inmiddels ook alweer veranderd. Boven in de badkamer zet hij de douche erop :)

ga mezelf maar even naar de winkel schoppen.

10. hoi,
    weer terug van het ziekenhuis en ik mag voortaan weer naar de verloskundige
    alles dus goed met onze uk en geen reden meer om te denken dat het hartje nog gek gaat doen.

me weer even geergerd aan Smoeder, lees speentje is een vies ding wat niet nodig is en wat wij dus lekker wel gaan gebruiken. maar ik heb heel wijs mijn mond gehouden en er niet op gereageerd haha.

snurken, uhm hubbie duwde mij vorige week ineens ´s nachts omdat ik lag te knorren haha en ik werd boos, ´s ochtends dacht ik nog dat doe je toch niet slaap ik eindelijk haha.

vanmiddag bij oprah trouwens die man die zwanger was, tenminste stond in de tvgids, klopt niet altijd

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Hallo allemaal,

Ff geen zin om bij te lezen hoor sorry, nog geen babynieuws zie ik...

Moet straks naar de VK heb een lijstje met vragen hoop dat ze die beantwoord zoals ik het wil :)

Er is een topic "kraambezoek" en nu heb ik een vraagje aan jullie. Ik ga bevallen in het ziekenhuis en daarbij zijn mijn mannetje (natuurlijk) en mijn beste vriendinnetje. Geen (s)ouders dus! vinden ze natuurlijk niet leuk maar respecteren het wel. Nu zei mij schoonmoeder opeens tegen mannetje "als je maar wel gelijk belt" maar de vraag die bij mij nu erg opspeeld is wat zou ze bedoelen met GELIJK... wat zouden jullie doen?

Liefs

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Is dat niet die vrouw die omgebouwd was? Dan ga ik zeker even kijken hihi.

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Anno> wat een super goed nieuws!

eten> ik heb vorige week alvast wat pakken beschuit en muisjes in huis gehaald, nu had ik opeens onwijs trek erin dus heb van allebei een pak opengemaakt :oops: in meer "gekke" dingen heb ik geen trek

14. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Roshi, wij gaan eerst even met zn drieen genieten en dan gaan wij pas bellen. Ik denk dat hun wel bedoelen dat je gelijk moet bellen als ze eruit is. Maar als je dat niet wilt zou ik daar gewoon lak aan hebben. Eerst zelf kroelen en knuffelen!

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh heerlijk zo'n dutje midden op de dag!

@ Dorientje nou heel spannend hoor! Misschien toch fijn voor jou als je uiteindelijk mag gaan bevallen en dat het niet nog geremd wordt nu. Veel succes!
    @ Linda71 mijn hubbie zei van het weekend dat ik ook begin te snurken :oops: Soms merk ik het ook zelf, heel raar :(
    @ Moppiepoppie nou dan zal ik wel helemaal pech hebben met mijn medische bevalling in het ziekenhuis. Ik hoorde dat ze daar automatisch een spuit in je been geven gelijk na de geboorte van de kleine zodat de placenta zo snel mogelijk komt.... :(
    @ Parr en Ingeltje lekker hè die tosti's 8)

Lastige mannen; gelukkig geen last van. Gisteren was ik aan het stofzuigen en kreeg ik juist op mijn kop dat ik de stofzuiger moest laten staan. Ik moet hem elke keer verzekeren dat als het niet meer gaat dat ik dan ook gelijk stop. Wel lief van hem :D

De kleine heeft net de hik en volgens mij voel ik het dit keer helemaal beneden....misschien is de draaipoging niet meer nodig? Ik ben echt benieuwd, woensdag weer een echo.

Kaatje ik ga met je mee naar de winkel! Hier ook effe snel nog wat boodschapjes doen.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @anno alweer de zwangere man bij Oprah? :rolleyes: heb die aflevering al 2x gezien, inmiddels is hij bevallen van een prachtige dochter geloof ik..

pff heb ik zin in de mcd denk ik niet dat het wat gaat worden... :( manneke moet de auto ook nog inleveren voor een tussenbeurt dus is hij wat leter en mum komt mij al om 18u ophalen. Wij gaan naar de bios WALL-E kijken

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Roshi, mijn smoeder wilt ook gelijk gebeld worden.
    Maar ze wacht maar fijn totdat wij klaar zijn met het genieten en bewonderen van onze zoon.

Heb vandaag toevallig ook rollen beschuit en pakken met muisjes gekocht.

Morgen gaat Raven weer eens uit logeren en kan ik gaan beginnen aan de geboortesoesjes (slagroomsoesjes met muisjes erop) voor kraambezoek en het werk.

18. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Wupje: nou, daar noem je idd een goed voorbeeld! Dat is toch onzin, zo'n spuit in je been? Het komt echt vanzelf wel. En ja, ik begrijp het heus wel als het over een paar uur er nog niet is dat ze dan een spuit proberen, maar geef de vrouw de kans te vertrouwen op de kracht van haar eigen lijf, denk ik dan...

19. misschien is dit wel de aflevering dat het kindje is geboren bij oprah, dat hoopte ik eigenlijk want die andere heb ik ook al gezien.

kraambezoek, ik heb iedereen al gewaarschuwd dat we niet meteen bellen en iedereen vond dat eigenlijk prima. tegen mijn Souders hebben we dat niet gezegd maar dat merken ze vanzelf wel.

ga even de kast op de babykamer uitsoppen.
    niet zo´n goed plan maar moet toch even van mezelf ga daarna wel op de bank ofzo.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    dan ga je toch effe in Deventer langs de McDrive met je mam!

Deel Deze Pagina