Hier is mijn lichaam eindelijk uitgeraasd met de poetsdrang. Helaas geen oefenweeën meer gehad, ik vind het namelijk wel fijn, beetje oefenen! Oef ik ben zo benieuwd wie er als eerste met nieuws komt! Buddy's nog allemaal paraat?!
Ingeltje <--> Lola Freesia <--> Droppie123 IrisB <--> Elin MirandaT <--> FunnyMe Parr1983 <--> Krisstel Wupje <--> Cossy Yule <--> Jannes Pupke <--> Pisum Azeb <--> SheDevil Dniise <--> Tweety Kaatje85 <--> Jessejaime Tinkerbel1984 <--> Eva1983 Lise <--> Moppiepoppie Steen <--> Sasha sunshine80 <--> Delayla dreames <--> Roshi mamameike <--> Mss Ace Nic79 <--> Jekkia <--> Elise1 Dorientje <--> Lindaa debbyvermeer <--> nog buddyloos
Ik heb al geprobeerd om contact met Dorientje te zoeken.. maar heb geen reactie van haar meer vernomen.. mssn is ze niet in staat om mij iets te laten weten :-k
Lindaa, wie weet Zal straks eens mijn buddy sms-en om te vragen hoe het gaat. kids hebben vakantie dus dan heeft ze weinig tijd voor de pc,maar moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven
Hoop dat ze de weeen van Dorientje hebben kunnen remmen. Tis nog een beetje vroeg voor die kleine om nu al te komen. Aan de andere kant, doen meiden het altijd beter dan jongens als ze te vroeg worden geboren (sterke geslacht he ) Blijft hier wel al een aantal dagen spannend he
ja idd had het er net toevallig over met mannetje dat degene die rommelen tussen de 33 en 36 weken zitten.. maar is eigenlijk best vroeg als je er echt overnadenkt.. Van mij mag die kleine nu ook wel komen, gewoon omdat ik het lichamelijk zat ben, maar hoop toch ook dat hij tot week 37 blijft zitten zodat ik lekker thuis kan bevallen en het ook beter voor de baby is.
Valt me nu pas op dat deze kleine nu precies een maand langer in mijn buik zit dan zijn grote zus Wat een braaf menneke is het toch Had ik al verteld dat Raven sinds 2 dagen MAMA tegen mij zegt. Smelt elke keer als ik dat hoor. Papa heet nu ook mama of bah
ja dat is het ook gewoon.. we zijn de kwaaltjes etc gewoon zat.. maar voor beebs veiligheid toch nog maar even laten zitten.. gelukkig hoeven we niet heel lang meer te wachten!totdat het mag! aaah waatttt lieeeffff jekkia!
Jekkia, lief dat ze nu ook mama zegt Vraagje.. ik heb de laatste week af en toe last van hoofdpijn. hoort dat bij deze tijd van de zwangerschap of hebben jullie nergens last van? Misschien is het ook wel vermoeidheid ofzo
dames wat een hoop geklets in een korte tijd. ik was vanmorgen toch bijgelezen. Ik heb geprobeerd dingetjes te volgen maar kan nog niet overal op reageren. ben doodop en moet zo naar de yoga. Morgen heb ik ook een drukke dag eerst lekker naar de kapper en dan fysio en dan box halen. Hier niks aan de hand vals alarm gelukkig nu mag die kleine nog ff blijven zitten vind ik niet zo heel erg. In ieder geval tot 37 wk. Had wel wat geregistreerde harde buiken of oefen weeen maar dat wil nog niks zeggen. De kleine is wel verder ingedaald dan de vorige keer. Ik kon haar wel een hersenschudding slaan. mijn god wat doet dat pijn als ze ff gaan voelen of het is ingedaald. Maar ja hoort er allemaal bij. Zijn wel de hele middag zoet geweest. Dus jekkia je hoeft niet meer op je hoede te zijn haha. De rest die aan het rommelen is succes he.
Kaatje ik heb (gelukkig) in de hele zwangerschap maar 2x hoofdpijn gehad en dat terwijl ik migraine heb normaal gesproken .. dus dat is geluk hebben.. ik kan je er dus neit mee helpen! Meiden ik ga filmpje met vriendlief kijken! TBS! moet een goeie film zijn.. als ik iets van buddy hoor laat ik het nog even weten! Tot later!
@kaatje goed in de gaten houden die hoofdpijn. Als het een bonkende hoofdpijn wordt kan het met de bloeddruk te maken hebben.
ja dat had ik al een keer gelezen,maar mijn bloeddruk is altijd perfect geweest bij de vk. afgelopen woensdag was hij nog netjes 125/80