September 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pipo1973, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ATWT, hier nog eentje :)
    Ik ben ook wat instabiel vanmorgen (jankbui zonder duidelijke reden komt me bekend voor...)
    Ga lekker verder met ATWT....

2. 4days

4days Niet meer actief

Dorientje -> Oww spannend hoor! :eek: Om de 2 minuten weeen is wel heftig!

Lise -> Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisjes! :D En morgen al naar huis! Wat zal hun grote broer trots zijn! ;)

Liselotje -> Ook al zo goed met de twins! :D Geniet maar lekker van je beebjes! :D

Hoop voor funnyme dat alles snel doorzet! Lijkt me hartstikke vermoeiend om eerst een hele dag weeen te hebben en dan niets meer... Gevoel dat alles voor niets was... :( Zet m op meid!

Groetjes Cossy

Ps. ojeee ik ga ff snel opschieten, had met mn vriend afgesproken dat ik om half klaar ben :oops:

3. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Had ook wel verwacht dat de kleintjes van Funnyme er zouden zijn, hopelijk vandaag...

Hier is mijn dag al goed begonnen hopelijk blijft dat zo. Ten eerste ben ik 35 weken vandaag en ten tweede heb ik de vk gebeld om de afspraak van vandaag te verzetten, dit wordt nu 21 augustus, ook de uitslagen van de glucose dagcurve waren goed van vorige week. 08.00 uur was 4,7 en 11.00 was 4,0 en 15.00 was 5,9 en er vanuit gaande dat het 7,5 mag wezen is dit erg netjes..

Ben helemaal happy, er kan natuurlijk altijd nog wat gebeuren maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat dit een reuzenbaby wordt.

Iedereen een fijne dag vandaag!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.

Lise, wat een goed nieuws dat je meiden woensdag lekker mee naar huis mogen,en snap wel dat je dan geen tijd meer hebt om hier iedere dag mee te lezen. Geniet lekker van ze.

Ydnic, knuff meid. hoop dat je vandaag een betere dag hebt.

Babystyle, weet je nu al welke kraamverzorgster je krijgt? heb je haar speciaal aangevraagd?

Liselotje, leuk even wat van je te horen. ben vandaag benieuwd naar uitgebreid verslag.. je moet ook even je banner aanpassen hoor :)

Lindaa, ja stom he.. ik wil een goed einde !

Yule :) vind het een prachtig gedichtje voor in het poezie album

Uitkloppen van de navelstreng: lijkt mij ook wel wat,maar wat ik gehoord heb is dat eer dat alles gecontroleerd en gedaan is de navelstreng 9 van de 10 keer al uitgeklopt is voor hij doorgeknipt wordt

Wupje, ow jee rommelt het bij jou ook? spannend, nog wel een beetje vroeg hoor. Nog even een weekje wachten

Tweety, heel veel plezier vandaag ! Ga heel hard voor je duimen dat het droog blijft vandaag. geniet ervan want de dag is zo weer voorbij !

Roshi, ik mis geloof ik iets over een arm. zo even terug lezen. Wordt hier de laatste twee weken snachts wakker met een hele pijnlijke arm, dit denk omdat ik niet gewend ben om op mijn zij ( en dus op mijn schouder ) te liggen. is goed pijnlijk om hem dan te buigen en te strekken..

Miranda, dank je voor het buddy nieuws..schiet dus nog niet echt op voor FunnyMe.

Jekkia, 37 weken :whistle:

Elin, 35 weken :whistle:

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning angels!

Pff jeetje wat een domper het nieuws van FunnyMe, had wel verwacht dat haar dochtertjes er zouden zijn! Lijkt me echt erg om een dag heftige weeen op te vangen en dan een inslaper te krijgen :( Nou ja, hoop dat het vandaag echt doorzet en ze vanavond mama is!

@ Tweety: Heeeel veel plezier vandaag, geniet van de dag! Oh kan gelijk weer jaloers worden, ik vond mijn trouwdag zo geweldig *zwijmel*

@ Lise & Liselotje: Wat leuk dat jullie even nieuws komen melden, super dat ze het allemaal zo goed doen!

@ Elin: Kijk, dat zijn nog eens leuke dagen, ben benieuwd wat de rest van de dag nog voor je in petto heeft ;)

@ Azeb: He bah dat is ook geen leuk einde van zo'n leuk avondje! Idd maar lekker rustig aan vandaag :)

@ Jekkia: Zo dat is nogal een drukke ochtend geweest voor je, slim om het vandaag even rustig aan te doen totdat manlief weer thuis is!

@ Anno103: Hier nog eentje, gisteravond de hele avond om de 3 minuten harde buiken gehad, en echt pijnlijke! Maar niet doorgezet, helaas :cry:

Ego:
    Ik heb best een goeie nacht gehad :D Vanmiddag weer naar de verloskundige, ben benieuwd, vind de bezoekjes wel leuk elke keer. Moet vanaf deze week elke week komen, en vandaag gaat manlief gezellig mee :) Verder heb ik net ontbeten en ga ik nu even lekker douchen en aankleden, alles rustig aan want heb verder weinig plannen vandaag. Behalve uiteraard naar de C1000 rennen voor een nieuwe voorraad fruit etc want heb alles al op hier in huis wat gezond is :oops:

XXX

6. van mij mag het idd ook wel doorzetten, heb het helemaal gehad met thuiszitten in mijn uppie haha

zo gauw ik aan mijn buik kom springt ie weer op beton.

ga zo maar eens aankleden en een vooraadje fruit eten, krijg je wel honger van, zo vroeg opstaan.

hopelijk zet het idd door met funnyme vandaag en kunnen we vanavond allemaal beschuit met muisjes eten haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje 85, Jah je kan als er iemad bij de kraam werkt die je kan, mag je voorkeur aangeven dat je haar dan wilt. Bij mij staat al vast dat ik haar dan krijg. Dit is neit bij alle kraambureau's zo...

@ liselotje, van ahrte meid! ga er lekker van genieten.

Net terug van de verloskundige, is maar 5kg erbij. valt dus reuze mee, tenmisnte dat zegt me vk.
    Bloeddruk was perfect. De stagiëre daar vond wel leuk dat die kleine van mij dus lekker druk bezig was in me buik.
    Ennu ze schatte bij mij dat de kleine misshcien eerder komt dan de uitgerekende datum...
    Ze schaten het gewicht zo rond de 2 kilo en verwachten dat ongeveer 3 kilo zo wegen bij de geboorte. En ze schate de lengte op 38cm nu.

Welke wensen hebben jullie rondom de bevalling?
    Ik moet dit opschrijven van mijn vk maar is eigenlijk toch wel moeilijk...

8. 5 kg valt reuze mee hoor hier is er al 20 kilo bij.

maak me er niet meer druk om zien we straks weer wel, ik hou ook wel veel vocht vast hoor dus dat scheelt een hoop maar we zien wel hoor.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    babystyle,. 5 kilo valt heel erg mee. ik zit nu op de 11.
    Ja weet wel dat je als kraamverzorgster een voorkeursgezin kan kiezen, maar ik wil dus juist geen bekende.
    heb een "vriendin" ( als je het nog zo kan noemen maar goed ) die is kraamverzorgster en die riep toen ik net zwanger was.. ow leuk dan kom ik bij je kramen.. Nou dacht het niet ! ben dus express naar een ander kraambureau gegaan.

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Jah ieder ze eigen voorkeur ;)
    Ik wilde het zodat ik een evrtrouwd persoon zeg maar heb.

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tweety, Een hele fijne en zonnige dag gewenst. Mocht het gaan regenen, dan stuur die buien maar door naar Helmond ;)

Tinkerbell vergeet je niet extra geboortekaartje voor de c1000 erbij te bestellen. Hun babypakket zitten veel handige dingen in en waardebonnen ;)

Heb net geteld hoeveel geboortekaartjes we moeten bestellen, valt me reuze mee maar 85. Vandaag komt de proefdruk binnen. Ben heel erg benieuwd hoe die is geworden, kan ik eindelijk een keuze maken :D

Krijg me nu opeens zin in chocoladeijs met slagroom en vlokken :( , niks gezond eten met deze zwangerschap het is vooral hartig en zoet wat hier de klok slaat. Bij Raven at ik wel hele fruitgaarden op :)
    Nu hoogstens elke dag wat fruit met Raven (moet wel mijn pitaminetjes binnen krijgen)

12. mamameike

mamameike Bekend lid

jee funny, had gehoopt dat ze er nu wel zouden zijn.
    Denk dat je nu eerst medicijnen hebt gekregen om de baarmoedermond week te maken, dat dat waarschijnlijk nog niet zo was en dat je zodra die week genoeg is aan een infuus met weeenopwekkers gelegd word?
    Hoop dat alles snel op gang gaat komen nu! sterkte!

Hier alles nog steeds rustig! Heb de badkamer gesopt, boodschappen gedaan en hang nu op de bank atwt te kijken

Liefs en ik ga zo weer even bijlezen

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Mamameike, hoe gaat het nou met jou?

Nog last van weeen of is het inmiddels gezakt?

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babystyle, kan ik me heel goed voorstellen hoor, ik ben verder niet echt preuts aangelegd ofzo,maar zie het gewoon niet zo zitten dat een bekende bij mij de hechtingen enzo controleerd. Daarbij is onze band het laatste jaar ook niet best meer dus en mijn mannetje wilde haar er ook niet bij hebben.

ow jekkia nu krijg ik ook trek in ijs..

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    heeft iemand trouwens dat nummer van Marco borsato op de pc staan? met slaap maar.

En zou diegene hem even willen doormailen?

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    morgen meiden!
    Funnyme: veel succes meid.. d8 eigenlijk dat je je ukkies al had!

Heb niets van dorientje vernomen, dus kan jullie niets vertellen :( misschien heeft ze wel een ander tel.nr.

op wie zou ik verder ook alweer reageren :-k weet het niet meer :oops:

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zwangerschapsdementie? :)

Ik ga maar even boodschappen doen. ben gister weer eens de helft vergeten.

Hoe zou dat nou komen :rolleyes: :)

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Owwww, jullie beppen zoveel! :(
    Wil graag op iederee reageren maar is onbegonnen werk geloof ik.

TWEETY: Een hele fijne, zonnige dag vandaag voor jullie! Geniet ervan!

Gisteravond dus de laatste pretecho gehad. Ons rot moeten haasten, meteen toen lief thuis kwam vertrokken. Onderweg bij de Mac wat gegeten (sorry Parr ;)). Maar het was er stervensdruk, moesten 20 minuten op ons eten wachten :rolleyes: In de auto verder gegeten en met de frieten nog in de mond bij echoburo aangekomen.

En wéér lag madam er niet goed voor :( Placenta was niet verschoven zoals we gehoopt hadden maar lag als een kommetje om de baby heen. Zij zelf lag met haar knietjes opgetrokken tegen haar kin en met haar hand (en) voor haar gezicht. Zo jammer. Wat we ook deden en hoe ik ook ging liggen, ze verroerde zich echt niet.
    Toch was het erg leuk natuurlijk om weer even te kunnen kijken. Schoonmoe was weer in extase, de ohs en ahs waren niet van de lucht :)
    We kregen nog een kledingsetje in maat 104 kado :confused: Voor komend voorjaar zei ze :rolleyes: Ik geloof niet dat ze doorheeft hoe die maten lopen bij babies :)

Baby is nu trouwens geschat op 3200 gram bij de geboorte en ze heeft een heel rond bolletje.

Moet vanmiddag werken, nog maar 4 dagen yeaahhhhh! Met deze temperatuur ben ik echt veel meer mens, heerlijk hoor.
    Verder zit ik opeens onder de puisten :rolleyes: Rothorrormonen :evil:

Ow en Kaatje was het geloof ik: bij de Xenos hebben ze behalve klamboes ook horrengaas met elastiek. Dat hebben we gekocht voor over de box! Onze katten gaan niet door de spijlen heb ik gemerkt, scheelt al ;)

19. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen! :D

Geen babynieuws van Funnyme dus :( Hopelijk zet het vandaag wel helemaal door.

@lise: Fijn dat je meiden het goed doen en woensdag naar huis mogen komen :D

@liselotje: Fijn dat het goed gaat met Diego en Chayen, en met jou ook natuurlijk ;)

@babystyle: Leuk dat het weer allemaal goed was bij de VK. Hmmm... wensen ivm bevalling. Heb ik eigenlijk nog niet grondig over nagedacht. Behalve dan dat ik het liefste thuis wil en op de baarkruk. Maar moet niks opschrijven ofzo. Wie weet wil ik wel iets helemaal anders als ik eenmaal bezig ben. VK zegt hier ook dat het beter is dat je je niet vastbijt in hoe je het wil omdat je toch nooit weet hoe het echt zal gaan. Maar iedere VK is natuurlijk anders...

@tinkerbell: Veel succes bij de VK!

@jekkia: Gefeliciteerd met je 37 weken mijlpaal! En joepie, proefdruk :D

@elin: Gefeliciteerd met de 35 weken! Fijn dat de uitslagen allemaal goed waren.

@wupje: Hopelijk heb je wat kunnen slapen vannacht. Geldt ook voor de andere rommelende dames natuurlijk.

@yule: Haha, leuk gedichtje voor de poeziealbum. Ik zou het ook niet doen hoor. Pfff. Als ze me zo onder druk proberen te zetten, dan heeft dat sowieso al een averechts effect op mij en dan zit ik niet eens in een soortgelijke situatie als jij met je zus.

@freesia: Aww, onmeewerkende uk bij pretecho. Ik ken het gevoel ;) Maar... laatste dagen werken, jeej! :D

Zo, wie zijn we nu weer vergeten :( Ach ja...

Hier goede nacht gehad en vanochtend gelukkig wel wat langer kunnen uitslapen (tot half tien, best netjes). Heb daarnet geprobeerd m'n strijk te doen, maar ik krijg het steeds benauwd. Vanmiddag nog maar eens proberen dan en dan heb ik alle was weer af voor deze week. Hoera :D

Zo, tijd voor m'n macchiato en 2 eierkoeken en dan op naar World of Warcraft. Doe mij maar gamen ipv soaps :)

Fijne dag allemaal!

20. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje ik heb hem via you tube op mijn hyves. elise du pont kan je hm kopieren maar ik heb hem volgens mij niet op de coputer. ik zal mijn man vanavond ff vragen hij moet hem ergens hebben staan maar waar tussen al die nummers zou het niet weten.

Ik heb een bos krullen. haha vergeleken toen ik nog niet zwanger was had ik af en toe een slag en nu heb ik redelijk krullen de kapper stond helemaal te kijken. maar ik kan er weer lekker tegen aan. heerlijk weer wat korter maar nog steeds tot over de schouder. ik wil een mama z´n met lang haar.

Deel Deze Pagina